Rok výroby:2008Typ motoru:Stav km při koupi:87 000 kmStav km nyní:140 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:7. 4. 2015
Spickovy vuz, ale nikdy bych si ho nekoupil. Dostal jsem se k nemu nahodou. Muj spolecnik ze zdavotnich duvodu prisel o ridicsky prukaz a me audi melo uz 220000 km a slo na prodej. Bmw bylo ve spickovem stavu, jen servis BMW, nehavarovane a ani neprohnane, muj kolega jezdil velmi opatrne a o vuz se staral. Bmw 630 je drahy vuz i na Nemecko, kde bydlim a vetsinou se porizuje jako druhe nebo treti auto. Ja jsem ho vzal jen proto, ze prevaznou cast roku travim v Portugalsku na Algarve a zasadne neletam letadlem, za nych 61 roku jsem neprivykl. Cestovani s timto vozem je velmi dobre, muzete se na neho spolehnout, Co se tyce pohodli, bylo audi lepsi, ale po strance ovladani a rizeni vozidla je toto vozidlo o mnoho lepsi. Poruchy zadne, coz a Audi rici nemohu, navic motor BMW 3000i je v benzinu spicka. Co se tyce spotreby, pokud jedete podle zakonnych limitu, mam zmereno presne Kempten - Portimao 2638 km. spotreba na tempomat max 130, neda se jet vice, kontroly hlavne ve Spanelsku velmi pritvrdily, 7.6 l benzinu. Jeste bych chtel dodat co se tyce udrzby a nahradnich dilu, cena je odpovidajici tride a cene vozidla. Nahradni dily...nevim, nic mimo spotrebniho materialu jsem jeste nepotreboval. A jeste jednu poznamku: Muj predesly vuz Audi allroad 3.0 tdi, ta jista trasa na Algarve pred muj dum z Kemptenu byla v podstate stejna cca 7l/100km. no servis u diesel motoru je financne nekde jinde. Ne vsechny drahe vozy jsou drahe a pokud se alespon trochu starate, nemate problemy. Parametry a vykony uvadet nebudu, kazdy si je muze najit sam. rezultat:vynikajici,usporny vuz spickove jizdni vlastnosti
Dekuji za odpoved,ale ja nejsem proti dieslum,no po zkusenostech bych si vozidlo s dieslem nikdy nekoupil.Pokud diesel,tak novy,aby se vse resilo pres garanci,kupovat ojetinu s najezdem 100000 a vice je podle meho nazoru sebevrazda.Vim to z me zkusenosti,Moje audi allroad 3,0 tdi,super do 75.ooo km,potom uz problemy a ac v zaruce,jsou velice neprijemne.Byl to vynikajici vuz,ale uz nikdy.Co se tyce benzinovych motoru uz to take neni co to byvalo.Mel jsem audi 100 C4 5 valec 2.3,vozidlo super,bez problemu 250000 km,jen olej a spotrebni veci.Atmosfericke motory jsou uz historie,snad jen lexus a vozy americke produkce.Co se tyce meho BMW 630i,super,problemy zadne,ale uz je pryc a mam novy lexus gs,zatim nejsem schopüny nic o tom rici a psat ,ze ho ma J E D E N M U J Z N A M Y je podle meho zbytecne.Souhlesim s Vami,benzin je benzin,ale pokud diesel,tak jedine novy,no ja ho nemusim.Mnoho km bez nehody s uctou Avals Keceves
Komentáře uživatelů k recenzi BMW 630
Pane bože děkuju za jednoho co prozřel že diesel není výhodná volba. Vítej mezi benzínové uživatele.
12.04.2015 | 08:30:17 | | 178.255.168.* Reagovat
RE: benzin vs.diesel
Dekuji za odpoved,ale ja nejsem proti dieslum,no po zkusenostech bych si vozidlo s dieslem nikdy nekoupil.Pokud diesel,tak novy,aby se vse resilo pres garanci,kupovat ojetinu s najezdem 100000 a vice je podle meho nazoru sebevrazda.Vim to z me zkusenosti,Moje audi allroad 3,0 tdi,super do 75.ooo km,potom uz problemy a ac v zaruce,jsou velice neprijemne.Byl to vynikajici vuz,ale uz nikdy.Co se tyce benzinovych motoru uz to take neni co to byvalo.Mel jsem audi 100 C4 5 valec 2.3,vozidlo super,bez problemu 250000 km,jen olej a spotrebni veci.Atmosfericke motory jsou uz historie,snad jen lexus a vozy americke produkce.Co se tyce meho BMW 630i,super,problemy zadne,ale uz je pryc a mam novy lexus gs,zatim nejsem schopüny nic o tom rici a psat ,ze ho ma J E D E N M U J Z N A M Y je podle meho zbytecne.Souhlesim s Vami,benzin je benzin,ale pokud diesel,tak jedine novy,no ja ho nemusim.Mnoho km bez nehody s uctou Avals Keceves
15.04.2015 | 11:00:42 | avals | 79.234.193.* Reagovat