Rok výroby:2010Typ motoru:Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:470 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:13 l/100 kmVloženo:28. 2. 2013
cca 60.000km po první zimě prorezlé lanovody ruční brzdy, zamrzající ruční brzda - záruka se nevztahuje cca 200.000km spojka K.O., stáří auta 1,5roku, záruka se nevztahuje cca 270.000km vstřikovače K.O., stáří do dvou let, záruka se nevztahuje. Při demontáži vstřiků v autorizovaném servisu ulámali zarezlé šrouby v hlavě. Prý je to problém majitele, za sundání hlavy +20tisíc. Auto jsem si odtáhl do svého servisu a nechal opravit jiným způsobem. Zaskočilo mě, že na auto mladší dvou let se nevztahuje záruka na zarezlé šrouby,které se ulomí při demontáži. ???? co to je??? Nekonečné koproze kabeláží, jednou nejde ABS, pak zase prokluz atd.Praskání žárovek. Naposled proklepaná kabeláž k napájení vstřikovačů. ATD ATD ATD...... cca 450.000 opět vstřikovače + palivové čerpadlo
Záruční oprava byla uznána na EGR ventil, 2x šestý rychl. stupeň přovodovky,a motor ventilátoru (SAHARY)
po 470.000km náklady za opravy, díky tomu, že jsem přestal odevzdávat peníze v autorizovaném servisu Kč 200.000 + DPH !!!!
S nostalgií vzpomínám na Fiat Ducato 2.8 JTD (ještě mi tu jeden jezdí se 700000km - takřka vše původní)
pro srovnání, stejná valníková nástavba, stejná nafta, stejná práce, ale MB Sprinter 319CDI, za opravy a údržbu Kč 150000,-, ale domů se nevracel ani jednou na odtahu. Veškeré úkony v autorizovaném servisu!!! a i tak o 50tis nižší náklady na servis.
Hodnocení a zkušenosti s autem
V podstatě jen špatné.
Uvedu příklad myšlení Fiatu - EVOLUCE, poučení z vlastních chyb
Ducato r.v. cca 1990, po zimě dělat axiální ložiska a misky na přední nápravě (křupání při točení volantem), nadmíru špinící se zrcátka špatnou aerodynamikou
Ducato r.v. cca 2000, po zimě dělat axiální ložiska a misky na přední nápravě (křupání při točení volantem), nadmíru špinící se zrcátka špatnou aerodynamikou, k výměně žárovky hlavního světlometu je třeba demontovat přední masku, nadmíru praskající žárovky hl. světel
Ducato r.v. cca 2010, po zimě dělat axiální ložiska a misky na přední nápravě (křupání při točení volantem), nadmíru špinící se zrcátka špatnou aerodynamikou, k výměně žárovky hlavního světlometu je třeba demontovat přední masku, nadmíru praskající žárovky hl. světel ...... + vše, co je popsáno v opravách, a to už nejsou "kosmetické vady".
spojením Peugeot, Citroen, Fiat, do toho trocha Forda (motor 2,2?). Všechno značky s nevalnými novodobými výsledky ohledně spolehlivosti a životnosti. Teď s tím chtějte lítat 130000 km ročně. V těchto dodávkách moc výběr není a jsou mnohdy na jedno brdo, přesto stojí za zamyšlení, co pořídit. Ono i v osobních autech už pomalu není co vybrat.
Na firmě mame nekolik vozu . Najezdy cca kolem 80 tis. Vsechny vozy totalni sracka. Motor 2,2 neustale pada do nouzaku. Měněny vahy vzduchu, cidla na edbluee, tryska edbleua, kabelaže atd.... Nikdy uz bych tento motor nechtel...jsme porad v servisech. Tak nekvalitni zpracovaní jsem nevidel. Rozvody se maji delat ve 140....z fiatu kde mam znameho me varovali ze se motory potkavají ve 100 000 km.
Všechny problémy s nuzáky způsobené egr ventilem, Adblue systémem, Dpf filtrem umíme řešit softwarově. Přijedeme přímo k autu a problém na vždycky vyřešíme. 739106621
14.12.2023 | 15:27:11 | Milan tuning
| 37.188.139.*Reagovat
RE: Fiat Ducato 2,2 r.v. od 2021
Mám úplně stejný problém a vyjádření zní, přejetý servis o 2000 km a to diky dovolené v autorizaku 💯👌a to nezmiňuji ještě ostatní problémy 🙈
porucha egr,vysoka kouřivost častka ve Fiatu za opravu plus nejake snímače,25 tisíc.špatne starty vyustily až k tomu že nešlo nastartovat,tam mě zjistili vadne vstřiky,vysokotlake čerpadlo,samozřejmě zatrhli šrouby v hlavě,takže to stojí už měsíc v servise a častka bude cca 60 tisíc,mel jsem 2.8 ducato,r.v 2002 opravy samozřejmě taky,ale tuto častku jsem dal do něho za 6 let,tohle nové mam pul roku a už tyto prachy,je to šílene,nic to nevydrží,auto najeto 310000,takže nevím jestli je rozumne kupovat tady tyto novější Fiaty
Mám Ducato r.2012 2,3 JTD 150k maxi. Pri 340000 km odišlo spojkové ložisko tak už som vymenil komplet spojku. Pri 450000 km sa rozbilo turbo (doslova na kusy), tak som už dal vymeniť aj erg ventil a všetky trubky. Dnes má nabehané 560000 km a stále šlape v pohode. Nikdy som ho nešanoval, pri jeho úžitkovej nosnosti 1460 kg urobilo polovicu nabehaných kilometrov s približne 1800 kg nákladu z toho cca 80% po dialniciach vždy s plynom na podlahe. Za mňa super dodávka.
Osobně si myslím, že poruchovost není nijak špatná. Spojky odchází mnohem mnohem dřív. Berte to jako levný auto. Sprinter stojí pomalu 2x tolik a vstřiky jsme řešili po 310 000. To není zase takový rozdíl, ne? Nevím proč pořád uvádíte stáří. Při takovém nájezdu je to prakticky bezpředmětné. Postupně firmou prošly Sprintery, Iveca a teď máme na zkoušku Ducato, s kterým jsou nejlepší zkušenosti = 90 000 zatím bez poruchy, spotřeba je zatím nejnižší, motor tichý, rez nikde,...
Ducato je to rok 07,koupil jsem ho při nájezdu 350000,ted má skoro 500000 a na auto si nemužu stěžovat. Makám v zahraničí a vždy jsem dojel tam i zpět tak na auto nedám dopustit. Dělal jsem na něm servis převentivně,rozvody jsem nechal dělat ve fiatu,to je taky jenom jedna jediná věc co byla ve fiatu udělaná pořádně,jinak jsem si to po těch jelitech musel dodělat sám. Když byl čas,dělal jsem si servis sám. když jsem auto koupil,tak jsem dělal spojku,jinak jsem dělal skoro vše,jako vstřiky,turbo,čerpadlo,ale musím napsat že tam nebyla žádná závada,děláno vše preventivně,věchny funkční díly stále mám. Turbo bylo puvodní,měněno ve 450 000 a turbo je absolutně bez vule,motor nesežere žádný olej,tak si myslím že těch 800 000 by mohl ten motor zvládnout. Ted pořizuju novou dodávku tak uvidíme jestli budu na ducato vzpomínat a mlátit se do hlavy že jsem ho prodal
09.08.2015 | 23:32:50 | Mike
| 109.164.120.*Reagovat
RE: Ducato 3.0
Mám podobnou zkušenost.Ducato 2,3 JTD, 2006. Nyní najeto 500000km, v cca 350000 EGR ventil, 450000 startér, 450000 tlumiče a drobnosti. Jinak na motoru vše původní a koroze pouze na zadních blatnících (povrchová). A co se týče světel, nechal jsem namontovat přídavné denní svícení a za 12 let jsem měnil asi 4 žárovky!! Předtím Sprinter 160, po 5 letech shnil pod rukama, ve 300000km se potkal motor, oprava 150000,-. Závěr: Ducato zlaté auto!!!!
Mám ducato z roku 2008 a zrcátka se mě nešpiní ( nepamatuju se že bych to někdy mimo myčku pucoval) a žárovku v předu vyměním za 5 min aj s cigárem bez sundávání čehokoliv :-)
jezdim ducato 2,3 r.v2009 najeto210000 zavady praskla gumička na tahle řazeni,kabely snimače skrtici klapky.vada vyrobce kterou jsemmusel bohuželmusel zaplatit. vyměny přednich žarovek řešim tak 20do roka a vyhořela kostra zadniho leveho světla než jsem ji dal samostatně měla měsični interval.takžemimo běžnych provoznich nakladu olej brzdy žarovky cca25000kč!!! na to jaka je to drncava koza mu patři pomnik vitězŮ/
mam ducato 2009 (250) 2,3 jtd najeto 190 000 vesměs s plaťákem a kromě spojky a 2x destiček na předku jsem nedělal nic, do cizího servisu nejezdím, mam vlastní dílnu na garančce jsem nikdy nebyl takže moje veškeré náklady na cca 200 000 km, 5000 spojka 10 X olej ( měnim po 20 a ne po 45 tkm ) 20 000 a 2x přední desky 2500, cca 30 000 kč, to mě nepříjde zas tak moc, ve srovnání s velmi krátkou životností motorů CDI, nedo PD. A k té výměně žárovek stačí otevřít kapotu, maska je přeci POD světlama, sundavala se na modelu 2002 - 2006, ale i tak to byly 4 šrouby na masce a 2 na světle, výměna cca 3-4 min
11.12.2013 | 21:46:58 | petr
| 37.188.246.*Reagovat
Co dodat...
Na atmosféru Fiata nedám dopustit. Tam jsem lil jen naftu a někdy olej Teď mám 2,3 JTD rok výroby 2007. Po záruce 4. rychlostní stupeň. Záruka neuznána, přestože jsem reklamoval obtížné a hlučné řazení v záruční lhůtě. EGR ventil po 200 000 tis. Neustálé problémy s eletrikou. Konektory koncových svítilen hrubě poddimenzované a následkem toho vyhořelé. Praskající žárovky předních světlometů a výměna je pomalu na servis. Ducato už ne!! Ale co?
09.07.2013 | 07:15:51 | Petr
| 88.100.254.*Reagovat
Komentář
To co píšeš je samozdřejmě smutné patrně jsi dopravce jako já nechci nějak hanit ani jednu značku vím že při těch kilometrech je to hrozné ale MB sprinter 160tka 13tisíc teče nafta,17tisíc teče olej po 5 ti měsících začínají reznout boční dveře 95tisíc spojka je pravda že na záruku od 130 tis neřeším opravy 313tisíc v rychlostech kolem 110 a víc ne se rozletí klika celé se to potká tak že na nový motor auto 2 roky 6 měsíců jsem na pokraji komatu,To samé mám na fiatu a není na něm nic znát myslím že je to spíš tím na který kus prostě narazíš.
Luboš táráš nesmysle :-) amortizace (základní náhrada) u motorového vozidla je opotřebení vozidla na 1 km samozřejmě včetně údržby a oprav plus opotřebení z ceny vozidla, je dána vyhláškou a je ve výši 3,70 kč/1km u osobáku :-) . S hmotným odpisem majetku nemá nic moc společného bo auto účetně odepisuješ i když ti stojí rok na place a neujede ani kilák :-) Uvedený pán tedy na amortizaci při nájezdu 450tis. fakturoval 1.665.000,- kč takže na umoření ceny auta plus další náklady (mytí, technické, správní poplatky atd.) mu zbývá 1.465.000,- kč ( 3,25,-/1km) Kolik že stálo to ducato 2,3 ???? :-)
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Ducato
Co asi vznikne
spojením Peugeot, Citroen, Fiat, do toho trocha Forda (motor 2,2?). Všechno značky s nevalnými novodobými výsledky ohledně spolehlivosti a životnosti. Teď s tím chtějte lítat 130000 km ročně. V těchto dodávkách moc výběr není a jsou mnohdy na jedno brdo, přesto stojí za zamyšlení, co pořídit. Ono i v osobních autech už pomalu není co vybrat.
12.02.2024 | 13:34:14 | Ital | 89.24.40.* Reagovat
Fiat Ducato 2,2 r.v. od 2021
Na firmě mame nekolik vozu . Najezdy cca kolem 80 tis. Vsechny vozy totalni sracka. Motor 2,2 neustale pada do nouzaku. Měněny vahy vzduchu, cidla na edbluee, tryska edbleua, kabelaže atd.... Nikdy uz bych tento motor nechtel...jsme porad v servisech. Tak nekvalitni zpracovaní jsem nevidel. Rozvody se maji delat ve 140....z fiatu kde mam znameho me varovali ze se motory potkavají ve 100 000 km.
31.03.2023 | 12:43:56 | Ladyr | 31.30.162.* Reagovat
RE: Fiat Ducato 2,2 r.v. od 2021
Tak Fiat, že jo......:-)
01.04.2023 | 12:24:58 | Vašek | 88.103.233.* Reagovat
RE: Fiat Ducato 2,2 r.v. od 2021
Fšechny auta na f jsou bulšit😄
05.04.2023 | 14:24:31 | | 85.160.38.* Reagovat
RE: Fiat Ducato 2,2 r.v. od 2021
S Fordem nemám leta problém...(mám třetího)
07.04.2023 | 10:17:43 | Vašek | 88.103.233.* Reagovat
RE: Fiat Ducato 2,2 r.v. od 2021
Všechny problémy s nuzáky způsobené egr ventilem, Adblue systémem, Dpf filtrem umíme řešit softwarově. Přijedeme přímo k autu a problém na vždycky vyřešíme. 739106621
14.12.2023 | 15:27:11 | Milan tuning | 37.188.139.* Reagovat
RE: Fiat Ducato 2,2 r.v. od 2021
Mám úplně stejný problém a vyjádření zní, přejetý servis o 2000 km a to diky dovolené v autorizaku 💯👌a to nezmiňuji ještě ostatní problémy 🙈
04.02.2024 | 10:58:37 | Hrachy | 37.48.3.* Reagovat
fiat ducato 2.3 r.v. 2012
porucha egr,vysoka kouřivost častka ve Fiatu za opravu plus nejake snímače,25 tisíc.špatne starty vyustily až k tomu že nešlo nastartovat,tam mě zjistili vadne vstřiky,vysokotlake čerpadlo,samozřejmě zatrhli šrouby v hlavě,takže to stojí už měsíc v servise a častka bude cca 60 tisíc,mel jsem 2.8 ducato,r.v 2002 opravy samozřejmě taky,ale tuto častku jsem dal do něho za 6 let,tohle nové mam pul roku a už tyto prachy,je to šílene,nic to nevydrží,auto najeto 310000,takže nevím jestli je rozumne kupovat tady tyto novější Fiaty
06.03.2019 | 12:08:11 | Stenly | 46.167.192.* Reagovat
Ducato 2,3 JTD 150k maxi
Mám Ducato r.2012 2,3 JTD 150k maxi. Pri 340000 km odišlo spojkové ložisko tak už som vymenil komplet spojku. Pri 450000 km sa rozbilo turbo (doslova na kusy), tak som už dal vymeniť aj erg ventil a všetky trubky. Dnes má nabehané 560000 km a stále šlape v pohode. Nikdy som ho nešanoval, pri jeho úžitkovej nosnosti 1460 kg urobilo polovicu nabehaných kilometrov s približne 1800 kg nákladu z toho cca 80% po dialniciach vždy s plynom na podlahe. Za mňa super dodávka.
24.08.2018 | 01:13:58 | mm | 91.237.168.* Reagovat
Poruchovost
Osobně si myslím, že poruchovost není nijak špatná. Spojky odchází mnohem mnohem dřív. Berte to jako levný auto. Sprinter stojí pomalu 2x tolik a vstřiky jsme řešili po 310 000. To není zase takový rozdíl, ne? Nevím proč pořád uvádíte stáří. Při takovém nájezdu je to prakticky bezpředmětné. Postupně firmou prošly Sprintery, Iveca a teď máme na zkoušku Ducato, s kterým jsou nejlepší zkušenosti = 90 000 zatím bez poruchy, spotřeba je zatím nejnižší, motor tichý, rez nikde,...
20.05.2017 | 00:12:55 | Johnnn | 194.228.13.* Reagovat
Ducato 3.0
Ducato je to rok 07,koupil jsem ho při nájezdu 350000,ted má skoro 500000 a na auto si nemužu stěžovat. Makám v zahraničí a vždy jsem dojel tam i zpět tak na auto nedám dopustit. Dělal jsem na něm servis převentivně,rozvody jsem nechal dělat ve fiatu,to je taky jenom jedna jediná věc co byla ve fiatu udělaná pořádně,jinak jsem si to po těch jelitech musel dodělat sám. Když byl čas,dělal jsem si servis sám. když jsem auto koupil,tak jsem dělal spojku,jinak jsem dělal skoro vše,jako vstřiky,turbo,čerpadlo,ale musím napsat že tam nebyla žádná závada,děláno vše preventivně,věchny funkční díly stále mám. Turbo bylo puvodní,měněno ve 450 000 a turbo je absolutně bez vule,motor nesežere žádný olej,tak si myslím že těch 800 000 by mohl ten motor zvládnout. Ted pořizuju novou dodávku tak uvidíme jestli budu na ducato vzpomínat a mlátit se do hlavy že jsem ho prodal
09.08.2015 | 23:32:50 | Mike | 109.164.120.* Reagovat
RE: Ducato 3.0
Mám podobnou zkušenost.Ducato 2,3 JTD, 2006. Nyní najeto 500000km, v cca 350000 EGR ventil, 450000 startér, 450000 tlumiče a drobnosti. Jinak na motoru vše původní a koroze pouze na zadních blatnících (povrchová). A co se týče světel, nechal jsem namontovat přídavné denní svícení a za 12 let jsem měnil asi 4 žárovky!! Předtím Sprinter 160, po 5 letech shnil pod rukama, ve 300000km se potkal motor, oprava 150000,-. Závěr: Ducato zlaté auto!!!!
13.09.2018 | 18:41:05 | Sten | 89.24.59.* Reagovat
Zajímavé.......
Mám ducato z roku 2008 a zrcátka se mě nešpiní ( nepamatuju se že bych to někdy mimo myčku pucoval) a žárovku v předu vyměním za 5 min aj s cigárem bez sundávání čehokoliv :-)
11.09.2014 | 19:14:04 | Laďa | 193.165.148.* Reagovat
RE: Zajímavé.......
jezdim ducato 2,3 r.v2009 najeto210000 zavady praskla gumička na tahle řazeni,kabely snimače skrtici klapky.vada vyrobce kterou jsemmusel bohuželmusel zaplatit. vyměny přednich žarovek řešim tak 20do roka a vyhořela kostra zadniho leveho světla než jsem ji dal samostatně měla měsični interval.takžemimo běžnych provoznich nakladu olej brzdy žarovky cca25000kč!!! na to jaka je to drncava koza mu patři pomnik vitězŮ/
20.10.2014 | 19:52:53 | mario76 | 212.4.133.* Reagovat
jenom DUCATO
mam ducato 2009 (250) 2,3 jtd najeto 190 000 vesměs s plaťákem a kromě spojky a 2x destiček na předku jsem nedělal nic, do cizího servisu nejezdím, mam vlastní dílnu na garančce jsem nikdy nebyl takže moje veškeré náklady na cca 200 000 km, 5000 spojka 10 X olej ( měnim po 20 a ne po 45 tkm ) 20 000 a 2x přední desky 2500, cca 30 000 kč, to mě nepříjde zas tak moc, ve srovnání s velmi krátkou životností motorů CDI, nedo PD. A k té výměně žárovek stačí otevřít kapotu, maska je přeci POD světlama, sundavala se na modelu 2002 - 2006, ale i tak to byly 4 šrouby na masce a 2 na světle, výměna cca 3-4 min
11.12.2013 | 21:46:58 | petr | 37.188.246.* Reagovat
Co dodat...
Na atmosféru Fiata nedám dopustit. Tam jsem lil jen naftu a někdy olej Teď mám 2,3 JTD rok výroby 2007. Po záruce 4. rychlostní stupeň. Záruka neuznána, přestože jsem reklamoval obtížné a hlučné řazení v záruční lhůtě. EGR ventil po 200 000 tis. Neustálé problémy s eletrikou. Konektory koncových svítilen hrubě poddimenzované a následkem toho vyhořelé. Praskající žárovky předních světlometů a výměna je pomalu na servis.
Ducato už ne!!
Ale co?
09.07.2013 | 07:15:51 | Petr | 88.100.254.* Reagovat
Komentář
To co píšeš je samozdřejmě smutné patrně jsi dopravce jako já nechci nějak hanit ani jednu značku vím že při těch kilometrech je to hrozné ale MB sprinter 160tka 13tisíc teče nafta,17tisíc teče olej po 5 ti měsících začínají reznout boční dveře 95tisíc spojka je pravda že na záruku od 130 tis neřeším opravy 313tisíc v rychlostech kolem 110 a víc ne se rozletí klika celé se to potká tak že na nový motor auto 2 roky 6 měsíců jsem na pokraji komatu,To samé mám na fiatu a není na něm nic znát myslím že je to spíš tím na který kus prostě narazíš.
16.04.2013 | 20:40:06 | Zdenda | 37.188.224.* Reagovat
iba 200000kč?
0,43 kč/km. je vela? na amortizáciu dodávky .Ešte si možeš gratulovat.to auto by som bozkával ked ho budeš predávat.......
28.02.2013 | 18:02:05 | buro | 62.168.72.* Reagovat
RE: iba 200000kč?
mám s čím porovnávat,takže vím, že ke gratulaci to není. Hlavně přístup Fiatu k reklamacím, ve srovnání s některou konkurencí, je vyloženě špatný.
01.03.2013 | 11:47:14 | Kubásek | 213.226.230.* Reagovat
RE: iba 200000kč?
Amortizacia su ODPISY hnutelneho majetku.
Tych 200.000 czk je strasne vela, na to, ze je to pracovny a.kupovany ako novy stroj...
01.03.2013 | 12:58:23 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE: iba 200000kč?
Luboš táráš nesmysle :-) amortizace (základní náhrada) u motorového vozidla je opotřebení vozidla na 1 km samozřejmě včetně údržby a oprav plus opotřebení z ceny vozidla, je dána vyhláškou a je ve výši 3,70 kč/1km u osobáku :-) . S hmotným odpisem majetku nemá nic moc společného bo auto účetně odepisuješ i když ti stojí rok na place a neujede ani kilák :-) Uvedený pán tedy na amortizaci při nájezdu 450tis. fakturoval 1.665.000,- kč takže na umoření ceny auta plus další náklady (mytí, technické, správní poplatky atd.) mu zbývá 1.465.000,- kč ( 3,25,-/1km) Kolik že stálo to ducato 2,3 ???? :-)
21.01.2015 | 12:05:34 | Laďa | 193.165.148.* Reagovat
RE: iba 200000kč?
Jo sory to je třílitr :-) ale to na věci moc nemění.....
21.01.2015 | 12:11:38 | Laďa | 193.165.148.* Reagovat