Rok výroby:2002Typ motoru:Stav km při koupi:116 000 kmStav km nyní:117 200 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 měsícePalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:14. 5. 2014
kotoučové brzy vpředu i vzadu rozumná spotřeba jednoduchý motor s 16ti ventily pevná karoserie nastavitelný volant+nastavitelné sedadlo řidiče
Slabé stránky
malá zpětná zrcátka nízký podvozek ve stoupání ztrácí výkon
Závady a opravy na autě
Po koupi a autobazaru byla provedena výměna rozvodového řemene(Contitech), řemene pohánějícího klimatizaci a výměna vodní pumpy. Dále výměna oleje (Valvoline 10W40 DuraBlend), chladící kapaliny(K12), olejového filtru, klimatizace(+filtr) a kontrola eklektro. Dále výměna silentbloků(+geometrie) a zdvihátka u 4. válce motoru.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto mě potěšilo po stránce prostornosti, nastavitelným robustním volantem, přehlednými budíky, lehce přístupnými ovládacími prvky, posilovačem řízení a také relativně dobrou spotřebou (ve městě do 7l/100km, mimo město-okresky, silnice I.tř 5,8l/100) při obsazení dvou dospělých osob. S elektronikou nemám zatím žádný problém. Počáteční hláška o nesvítícím zadním brzdovém světle (častý výskyt u tohoto vozu), které přesto svítí, odstraněna v servisu při prvních opravách po koupi. Po odstavení (cca 1 měsíc) vybitá baterie doprovázená hláškami o selhání ABS, ASR atd. Po nabití baterie vše zase v pořádku. Elektronika Stila je citlivá na pokles napětí a proto je dobré udržovat baterii v kondici. U verzí 1.6, které mají počítač umístěný pod plastovým krytem na motoru dochází k přehřívání a častějšímu hlášek na palubce. Toto má 1.2 (1.4) vhodněji řešené (umístění je mimo kryt a zadní části motoru-lepší chlazení). Jízda a motor: Jedná se o nejslabší motorizaci(1245cm3) pro Stilo. Na rovince nebo z mírného kopce je rozjezd a náběr rychlosti bez problémů. Díky 6. rychlostnímu stupni se potom dá udržet stabilní tempo i s ostatními (výkonějšími) vozidly s přijatelnou spotřebou (dle P.P. 5-6l/100km). Do kopce už vůz díky slabší motorizaci a hmotnosti 1090kg ztrácí dech, ale není to úplná tragédie když se naučíte včas podřazovat (chce to cvik). Oproti podobné Fábii má Stilo delší řadicí páku a delší řadicí dráhy (opět to chce cvik). Výbava: Mám základní výbavu - manuální klimatizace, vlastní odjímatelné autorádio, centrál pouze na klíč (ne dálkový). Po předchozím majiteli(Ital) mám velmi zachovalé potahy a neprosezená sedadla. Režim city nepoužívám vůbec, posilovač řízení je dostatčující.
Ahoj, měl jsem Stilo 1.4 16V 70 kw, taky šestikvalt. Nedám na něj dopustit. To auto bylo super vyrobené, tiché, kvalitní, úsporné a elegantní. Elektronika mi nikdy nezazlobila. Jedinou vadou na kráse byla vyšší spotřeba oleje (cca 0,3 l/1000 km).
Fiat na tomto modelu prodělal kalhoty, protože udělal kvalitní vůz, který ale nikdo nekupoval (mimo Itálii). Měl jsem ho 4 roky, najel 70 tisíc km a měl jsem ho moc rád. Je to škoda, trochu se mi po něm stýská. I design byl nadčasový.
Stilo je stále krásne auto, a kedysi som po ňom pokukoval. Má nadčasový design, aj dnes aktuálny. Minule som si všimol zaparkovaný nový Rapid vedľa Stila, oboje v červenej farbe, a poviem vám že mi designovo pripadal modernejší než vychvaľovaný Rapid. :) Inak je len dobré, že ho máte v základnej výbave, pretože u starších áut a obvzlášť u talianskych a francúzskych sa tá elektronika kazí. Jediná vec čo by som sa bál je tak malý motor, ale ak nejazdíte dialnice, asi to stačí. Takže prajem veľa šťastných kilometrov a nech ste spokojný.
15.05.2014 | 20:39:43 | Marián
| 95.105.182.*Reagovat
Pro někoho konkurent Fábie ale každopádně je Stilo o třídu výš.Rovnocený konkurent od Fiatu je pro fabku Punto.
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Stilo
Taky jsem ho měl...
Ahoj, měl jsem Stilo 1.4 16V 70 kw, taky šestikvalt. Nedám na něj dopustit. To auto bylo super vyrobené, tiché, kvalitní, úsporné a elegantní. Elektronika mi nikdy nezazlobila. Jedinou vadou na kráse byla vyšší spotřeba oleje (cca 0,3 l/1000 km).
Fiat na tomto modelu prodělal kalhoty, protože udělal kvalitní vůz, který ale nikdo nekupoval (mimo Itálii).
Měl jsem ho 4 roky, najel 70 tisíc km a měl jsem ho moc rád. Je to škoda, trochu se mi po něm stýská. I design byl nadčasový.
Přeju hodně spokojených kilometrů -)
19.05.2014 | 17:10:26 | Pippo | 195.113.118.* Reagovat
Stilo
Stilo je stále krásne auto, a kedysi som po ňom pokukoval. Má nadčasový design, aj dnes aktuálny. Minule som si všimol zaparkovaný nový Rapid vedľa Stila, oboje v červenej farbe, a poviem vám že mi designovo pripadal modernejší než vychvaľovaný Rapid. :) Inak je len dobré, že ho máte v základnej výbave, pretože u starších áut a obvzlášť u talianskych a francúzskych sa tá elektronika kazí. Jediná vec čo by som sa bál je tak malý motor, ale ak nejazdíte dialnice, asi to stačí. Takže prajem veľa šťastných kilometrov a nech ste spokojný.
15.05.2014 | 20:39:43 | Marián | 95.105.182.* Reagovat
Pro někoho konkurent Fábie ale každopádně je Stilo o třídu výš.Rovnocený konkurent od Fiatu je pro fabku Punto.
15.05.2014 | 00:09:16 | | 88.100.179.* Reagovat