Rok výroby:2002Typ motoru:1,5 DStav km při koupi:27 000 kmStav km nyní:48 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:5 l/100 kmVloženo:16. 2. 2008
Autíčku se v 30 000 km porouchaly vstřky, takže mě výměna 3 vstřiků ( Delphi) stála 17 000 Kč.
Teď při špatném, vlhkém počasí mi po nastartování něco skvrká v autě. Mechanik myslel že to je kladka od alternátoru, ale je to ložisko v alternátoru. Příjde mi že na to že jsem s tím autem tolik nenajezdila, že má pořád nějaké závady.
Hodnocení a zkušenosti s autem
S autem sem vcelku spokojená, má dobrou výbavu, je mrštné a zárověň dost rychlé. Jen sem nepočítala s tím, že se brzo porouchají vstřiky a teď alternátor. Trochu mi vadí hlučnost v interieru a málo odkládacího místa, to jsou ale detaily. Na zadním okně je nevyhovující stěrač - malý.
Je to autíčko pro malý lidi, takže to je taky dost problém. Mám 3- dveřové , špatně se leze dozadu auta a kufr - to vlastně není kufr, tam není skoro žádný úložný prostor. I když se dá zvětšit posunutím zadních sedaček dopředu.
Spotřebu mám cca 5 litrů nafty, autíčko jsem si pořídila protože jsem chtěla Toytu Yaris v naftě, ale nemohla jsem ji sehnat. Teď už bych si myslím koupi tohoto auta ale rozmyslela, a chtěla jinou značku i když v tuto chvíly nevím jakou. Dnes jsou všechny auta řízené počítačem a to mě dost děsí.
Doplnění recenze ze dne 06.07.2012
Doplňuji další zkušenosti s Nissanem Microu. Auto s velkými investicemi, není vhodné pro paliva v ČR. Po dalším roce mi odešly opět vstřiky a čerpadlo, dále EGR ventil. Oprava mě stála 75 tisíc!!! Pak jsem se dočetla, že tyto závady u dieslových motorů opravdu jsou, což jsem nevěděla. Nikdy bych do tohodle auta v dieslovém motoru nešla, v benzínu ano.Auto jsem prodala, a snad je dodnes v pořádku.
Je evidentní, že váš vůz měl už tehdy v roce 2008 najeto o dost více, než ukazoval tachometr. Inu, běžná praxe nejen v našich končinách. U ojetin se skutečně obvykle vyplatí sáhnout po benzínu, i když lákadlo 5-litrové spotřeby je veliké. Ale sama vidíte, že se to nevyplatilo. No, příště budete chytřejší.
Motory 1.5 Dci od renaultu mají bohužel do roku 2005 vstřikovače od firmy Delphi,a ty se zadírají i sami od sebe protože jsou špatně konstrukčně řešeny.Proto se doporučuje tankovat jen kvalitní naftu a nejlépe přidávat do ní aditiva která zvýší mazivost nafty.Po modernizaci jsou použity piezoelektrické vstřikovače od Bosche a to je už úplně jiné auto.Má větší výkon i dynamiku a spolehlivost.
Auto se Vám porouchalo hned jak jste ho koupila, takže jste to asi ovlivnit nemohla. Do budoucna bych poradil tankovat POUZE kvalitní naftu od Shell, OMW, Benzina, protože do paliv přidávají přísady které čerpadla a vstřiky čistí. Opravdu se to vyplatí a motor má nižší spotřebu, tišší a pravidelnější chod, lepší výkon a hlavně zmiňované vstřikovače a další segmenty vydržejí déle. Všichni výrobci, u motorů s technologii vstřikování common rail, používají stejné segmenty, které odebírají asi od 3 výrobců a kvalita je DNES už shodná. Dříve byla situace divočejší a problém byl např. u Fordu Mondea TDci tuším do roku 2001. Takže nezoufejte, u Yarisu by se Vám to také mohlo stát, protože nejspíše tam jsou také vstřiky od Delphi. Pouze můj názor je, že je lepší koupit ojetý benzínový motor a turbodysel spíše nový. Je totiž choulostivější na správné zacházení a nikdy nevíte jak se kdo k autu choval a co muselo vydržet. Benzínový motor je i jednodužší a méně náročný na údržbu a servis. U tak malého vozu je benzínový motor přímo ideální a dysel naopak zbytečný. Už jen to, že je to auto do města. Dysel do města? Spíše na dálnici a najet ročně min. 30 tis., aby se vyplatil. Je to pouze můj neodborný názor. Hodně šťastných Km.
Komentáře uživatelů k recenzi Nissan Micra
Chybami se lidé učí
Je evidentní, že váš vůz měl už tehdy v roce 2008 najeto o dost více, než ukazoval tachometr. Inu, běžná praxe nejen v našich končinách.
U ojetin se skutečně obvykle vyplatí sáhnout po benzínu, i když lákadlo 5-litrové spotřeby je veliké. Ale sama vidíte, že se to nevyplatilo. No, příště budete chytřejší.
18.07.2012 | 13:16:21 | Pippo | 94.112.64.* Reagovat
1.5 DCI
Motory 1.5 Dci od renaultu mají bohužel do roku 2005 vstřikovače od firmy Delphi,a ty se zadírají i sami od sebe protože jsou špatně konstrukčně řešeny.Proto se doporučuje tankovat jen kvalitní naftu a nejlépe přidávat do ní aditiva která zvýší mazivost nafty.Po modernizaci jsou použity piezoelektrické vstřikovače od Bosche a to je už úplně jiné auto.Má větší výkon i dynamiku a spolehlivost.
21.03.2009 | 14:39:32 | luba Reagovat
doporučení
Auto se Vám porouchalo hned jak jste ho koupila, takže jste to asi ovlivnit nemohla. Do budoucna bych poradil tankovat POUZE kvalitní naftu od Shell, OMW, Benzina, protože do paliv přidávají přísady které čerpadla a vstřiky čistí. Opravdu se to vyplatí a motor má nižší spotřebu, tišší a pravidelnější chod, lepší výkon a hlavně zmiňované vstřikovače a další segmenty vydržejí déle. Všichni výrobci, u motorů s technologii vstřikování common rail, používají stejné segmenty, které odebírají asi od 3 výrobců a kvalita je DNES už shodná. Dříve byla situace divočejší a problém byl např. u Fordu Mondea TDci tuším do roku 2001. Takže nezoufejte, u Yarisu by se Vám to také mohlo stát, protože nejspíše tam jsou také vstřiky od Delphi. Pouze můj názor je, že je lepší koupit ojetý benzínový motor a turbodysel spíše nový. Je totiž choulostivější na správné zacházení a nikdy nevíte jak se kdo k autu choval a co muselo vydržet. Benzínový motor je i jednodužší a méně náročný na údržbu a servis. U tak malého vozu je benzínový motor přímo ideální a dysel naopak zbytečný. Už jen to, že je to auto do města. Dysel do města? Spíše na dálnici a najet ročně min. 30 tis., aby se vyplatil. Je to pouze můj neodborný názor. Hodně šťastných Km.
15.06.2008 | 19:12:09 | Zdenda Reagovat