Rok výroby:2006Typ motoru:1,6,acentaStav km při koupi:0 kmStav km nyní:2 700 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 měsícePrůměrná spotřeba:5,9 l/100 kmVloženo:30. 3. 2007
Vyníkajúce auto hlavne čo sa týka motorickej stránky.Motor 1,6 81kw má rovnakú priemernú spotrebu ako mala fabia 1,2,ktorú som mal predtým,t.j cca do 6l na 100km v zmiešanom cykle.
Z pokojnou nohou sa dá jazdiť v rozmedzí 5,5-5,9l na 100km motor postačuje vytáčat len do 2000 ot.min.takže v meste sa v pohode jazdí na päťke.Samozrejme ak treba dupnúť na plyn stovku robí za 10 sekúnd , pri typickej japonskej zvukovej kulise ale to si myslím nie je na škodu.
Vozidlo má vynikajuce jazdne vlastnosti a drží stopu v zákrutách,trošku nedostatok ,je jeho vyšia citlivosť na bočný vietor,kvôli zvýšenej karosérii.
Presne jak tu nekdo psal benzin 1.6 81kw 110PS bude asi tou pravou volbou na smiseny provoz mesto/mimo mesto /dalnice. Take dost vaham nad koupi zvlaste u tak maleho kufru ale porad je note o dost hezci nez R.Modus
Po roku a najazdeni cca 15000km (od mojho posledneho prispevku) je stav takyto:
Ziadne zavady, ani male ani velke.
Spotreba BA - Zadar: 5,75 litra. Je mi celkom jedno ci tomu niekto veri alebo nie. Dusil som pritom moju 1.4 so zapnutou klimou tak 140 - 170 km.
Koncepcia vyvojo stareho motoru 1.4, maleho mnozstva elektroniky a jednoduchej konstrukcie je z pragmatickeho hladiska genialna. Vsetko osvedcene, spolahlive.
Ako hovoria bratia Cesi (v dobrom): nafta patri do kamen.
Nemam co riesit. Buduce auto bude iba Nissan. Absolutne doporucujem. Dnes som nadseny, ze som nekupoval Roomster 1.4.
O Note intenzivně uvažuji. Při jeho prohlídce mě však odrazuje jeho poměrně špatně využitelný zavazadlový prostor. Zadní lavice by se přeci dala sklápět na přední sedadla. Tak jak to má třeba renault Modus, se kterým má shodnou podvozkovou platformu. Řekl bych, že tento moment autu škodí. A možná nejenom já bych se pak lépe rozhodoval pro jeho koupi. Dále také sedadlo zadní lavice na obou krajích není podpíráno karoserií, takže nepodpírá nohy a sezení není pak tak konfortní. Jinak to auto je opravdu motoricky (1.6) povedené. Atd.
Komentáře uživatelů k recenzi Nissan Note
jakou motorizaci vybrat?
Presne jak tu nekdo psal benzin 1.6 81kw 110PS bude asi tou pravou volbou na smiseny provoz mesto/mimo mesto /dalnice. Take dost vaham nad koupi zvlaste u tak maleho kufru ale porad je note o dost hezci nez R.Modus
25.03.2009 | 11:27:13 | Mirek Reagovat
stav po 25000
Po roku a najazdeni cca 15000km (od mojho posledneho prispevku) je stav takyto:
Ziadne zavady, ani male ani velke.
Spotreba BA - Zadar: 5,75 litra. Je mi celkom jedno ci tomu niekto veri alebo nie.
Dusil som pritom moju 1.4 so zapnutou klimou tak 140 - 170 km.
Koncepcia vyvojo stareho motoru 1.4, maleho mnozstva elektroniky a jednoduchej konstrukcie je z pragmatickeho hladiska genialna. Vsetko osvedcene, spolahlive.
Ako hovoria bratia Cesi (v dobrom): nafta patri do kamen.
Nemam co riesit. Buduce auto bude iba Nissan.
Absolutne doporucujem. Dnes som nadseny, ze som nekupoval Roomster 1.4.
21.07.2008 | 11:49:55 | mar Reagovat
note
Mam Note s motorom 1.4. Uplne mi staci a je to super auto. Ine by som nechcel. V rodine mame 3 auta a kazdy chce jazdit na Note. Gratulujem Nissanu.
26.06.2007 | 10:52:02 | m Reagovat
pěkný vůz
O Note intenzivně uvažuji. Při jeho prohlídce mě však odrazuje jeho poměrně špatně využitelný zavazadlový prostor. Zadní lavice by se přeci dala sklápět na přední sedadla. Tak jak to má třeba renault Modus, se kterým má shodnou podvozkovou platformu. Řekl bych, že tento moment autu škodí. A možná nejenom já bych se pak lépe rozhodoval pro jeho koupi. Dále také sedadlo zadní lavice na obou krajích není podpíráno karoserií, takže nepodpírá nohy a sezení není pak tak konfortní. Jinak to auto je opravdu motoricky (1.6) povedené. Atd.
07.04.2007 | 16:19:51 | občan Kane Reagovat