Rok výroby:2013Typ motoru:Stav km při koupi:5 kmStav km nyní:71 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?5 letPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:6.4 l/100 kmVloženo:1. 10. 2018
Auto super.Cena.vykon.vlastnosti.velkost.Auto ma dobry kufor jeho velkost staci.Vykon super tah od spodu auto je pruzne a ma 6 rychlosti.Ja som velmi spokojny.Je velmi tiche auto nieje vobec pocut ked je volnobeh.A spotreba super nato ze pouzivam stale klimu cez leto tak priemer 6.4litra.Jazdim normalne ziadne vytacanie motora...Zatial je na aute vsetko povodne od vyroby.Nic som nemenil bateria.brzdy.pneumatiky.vsetko povodne...
Doplnění recenze ze dne 01.10.2018
Som zabudol napisat.Motor je benzin 1.6 16v 81kw a 6 manual.Vybava ta stredna vysia...Limited edition...Rok vyroby 11/2013...
Doplnění recenze ze dne 10.05.2020
Stav km nyní: 93 000 km
10.5.2020.Najazd 93000km.Jedine co som menil bolo rozvody a autobateriu a jednu ziarovku v predu.inak vsetko original.Spotreba 6.0litra cez leto.Dialnica max.200km...
Doplnění recenze ze dne 23.10.2021
Stav km nyní: 110 000 km
Ďalšia stk a ek bez jednej chyby. Údržba auta iba olej a filtre. Nič sa nemenilo. Spotreba priemer 6.5 litra dlhodobo....
Tatar byl spíše výrobce, co dal do něčeho velikosti Fabie smradlavý diesel TDI. Navíc jedničková Fabka je neskutečně nespolehlivé auto v přímé úměře s počtem najetým km, což z jiných značek prostě neznám. Stejně tak trpí na až příliš mnoho dětských nemocí, kterých jsou plná fóra a člověk jenom žasne, co všechno se dokáže u toho vozu porouchat, nebo vůz vyřadit z provozu. Měl jsem dvě tyhle hrůzy s názvem Fabia I a cokoliv opravovat na autě byl neskutečný vopruz a že toho bylo. Už jenom to, kde např. soudruzi ze Škodovky vrazili snímač otáček klikového hřídele, to by zasloužilo nakopat do zádele. Když srovnám třeba konkurenta Clio II, tak tady to vyměním s úsměvem a s cigárkem v puse do 10 minut. U Fabie musí člověk pod auto a hrát si na saxánu, protože ho umístili navíc za olejový filtr a tak je to u Fabky se vším, takže to nejsou jenom ty blbé stahovačky. Nechápu, že tohle auto si furt tak drží cenu a lidi tyhle naprosto nepovedená auta stále kupují.
10.10.2018 | 22:33:05 | Martin
| 91.103.165.*Reagovat
RE:
Upss, omluva, patří do recenze na Fabia I :D
10.10.2018 | 22:34:32 | Martin
| 91.103.165.*Reagovat
RE:
Kdepak, tady je to naprosto správně, rencek je zmetek...
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Megane
Renaulty sú výborné, kecy o nespoľahlivosti sú blbosť
10.11.2021 | 22:40:37 | | 212.55.241.* Reagovat
RE:
Jasné:-))) A Elvis žije však....:-)
11.11.2021 | 14:17:24 | Vašek | 109.81.214.* Reagovat
Tatar byl spíše výrobce, co dal do něčeho velikosti Fabie smradlavý diesel TDI. Navíc jedničková Fabka je neskutečně nespolehlivé auto v přímé úměře s počtem najetým km, což z jiných značek prostě neznám. Stejně tak trpí na až příliš mnoho dětských nemocí, kterých jsou plná fóra a člověk jenom žasne, co všechno se dokáže u toho vozu porouchat, nebo vůz vyřadit z provozu. Měl jsem dvě tyhle hrůzy s názvem Fabia I a cokoliv opravovat na autě byl neskutečný vopruz a že toho bylo. Už jenom to, kde např. soudruzi ze Škodovky vrazili snímač otáček klikového hřídele, to by zasloužilo nakopat do zádele. Když srovnám třeba konkurenta Clio II, tak tady to vyměním s úsměvem a s cigárkem v puse do 10 minut. U Fabie musí člověk pod auto a hrát si na saxánu, protože ho umístili navíc za olejový filtr a tak je to u Fabky se vším, takže to nejsou jenom ty blbé stahovačky. Nechápu, že tohle auto si furt tak drží cenu a lidi tyhle naprosto nepovedená auta stále kupují.
10.10.2018 | 22:33:05 | Martin | 91.103.165.* Reagovat
RE:
Upss, omluva, patří do recenze na Fabia I :D
10.10.2018 | 22:34:32 | Martin | 91.103.165.* Reagovat
RE:
Kdepak, tady je to naprosto správně, rencek je zmetek...
11.10.2018 | 08:17:41 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE:
Kto je zmatok...Asi ty co pises...
24.10.2018 | 20:13:12 | milos | 185.152.112.* Reagovat