Rok výroby:2008Typ motoru:1:6Stav km při koupi:36 kmStav km nyní:14 653 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:18. 2. 2010
Nesvítí kontrolka zapnutí světel (zelená), rezavé šrouby na kolech
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto je velmi pohodlné a dobře vybavené, sedí výborně v zatá- čkách (nejlépe zmých všech osmi které jsem měl).Dobrá spotřeba mimo město (6,5l) velký prostor po složení zadních sedaček (jdou snadno složit). Celkově dobrá palubovka i svy- bavením (ohřev skel a zrcátek, vyhříváni předních sedadel, ra- dio s přehravačem CD, nastavitelnost sedačky řidiče a volantu automatické klima bez závad) Nevíhodný je široký přední sloupek, při puštění vnitřního oběhu klimatizace se silně mlží všechny okna (při delším použití), vět ší spotřeba ve městě (8,5l), motor je třeba při svižnější jízdě držet v otáčkách, doběh otáček při řazení, nerozsvítí se svět- la při nastartování, nemá tempomat. koupě nelituji jezdím sním rád je to kocour.
Rozicena svetla ma pri nastartovani maloktera znacka, krome skandinavskych. Na vine je min.dopravy, melo by prinutit dovozce a vyrobce, ze se bez toho nebudou moci jejich auta na nasem trhu prodavat, kdyz to vyzaduje zakon. Pri koupi Suzuki SX4 jsem pozadal, aby mi to tak udelali, bez problemu. Nejsem prilis narocny, auto je velice dobre.
je zajímavé že takový seat ibiza má zase kontrolku obrysových světel a ne potkávacích,,,,ted mám sx4 a tam není ani jedna z těch kontrolek ale nevidím to jako nějaký závažný problém,,spíše mě zajímá co je to za kontrolku u pravého ukazatele směru na přístrojovce bud sem špatně četl návod nebo sem to nějak přehlédl je tam symbol světel a u toho sou dvě šipky.
Tu kontrolku na potkávací světla nemám ani na nové grand vitaře, nemají ji ani např . fábie, oktavie možná už žádné nové auto.V SUV se opravdu ty naše děravé silnice řešit nemusí .
Tak mně hrůzostrašný stav našich silnic donutil ke koupi dálniční známky. Byly to jednoduché počty: obětovat dvanáct stovek, nebo někde na okresce urvat kolo, či celou nápravu v nějaké díře velikosti Macochy, o které není na našich parodiích na silnice nouze? D1 a D2 mají sice k dokonalosti tak daleko, jako český politik k poctivosti, je to ale pořád menší zlo...A já hlupák pořád nechápal, proč u nás tolik přibývá off roadů! :-))
Ivoš: Popravdě ta chybějící kontrolka je asi to poslední, co mně u mýho auta vadí. Kdyby však nebyla i u dálkových, to už by byla zhovadilost (doufám, že v budoucnu taky "nezmizí":-). Luboš: Probůh, snad se ta absence měrky oleje nerozšíří a zvítězí zdravý rozum!
asi na E?, nebola ani klasická mierka oleja... . Systém vždy upozornil, že je málo oleja. Zastať, doliať. Tak asi 3-4 krát...:)), vždy po zastavení sa niekde na pumpe a podobne. / BE-NL-DE-SK/ Až keď kamarát zistil, že stačilo ešte raz naštartovať a chybové hlásenie sa už neopakovalo... , bol na infarkt. O koľko mm bolo viac oleja "nad ryskou" si netrúfam povedať, našťastie som išiel na svojej starej zlatej šunke, kde ten kúsok plechu ešte mám...:)) Ale známy sa potom radšej rýchlo vzdal "technologického náskoku a zázraku......" Asi to bol Mercedes, viem, že účet na mobile bol sakra vysoký....:((
Mám už třetího japonce - Mitsubishi, Hondu a Mazdu a ani u jednoho nebyla kontrolka světel. Ale po těch letech mi to už ani nepřijde. Prostě Japonci mají trošku jinou filosofii než my.
Že by "u medvědů" taky šetřili, kde se dá? Nebo ji tam nedávaj snad kvůli tomu, aby nesvítila palubka jak vánoční stromeček kvůli oslňování řidiče, nevím, Ignis má zase třeba regulaci intenzity podsvícení pal. přístrojů.
Tu absenci kontrolky nechápu, je to halířová záležitost. Víc by mě ale vadila nepřítomnost ukazatele teploty chl. kapaliny, což dnes není vyjímkou, dříve samozřejmost.
bola kontrolka PARKOVACICH svetiel samozrejmosťou..., o stretávačkach a signalizácii vody v naftovom filtri ani nehovoriac...Ked zapínate vnútorný okruh, oplatí sa zapnúť klímu.
Denné svietenie nie je vždy výhodné. Ked stojíte s autom a beží motor, musíte svietiť, tak je to na porazenie.
U automatického režimu, senzoru svetiel, je to tiež na porazenie. O daždovom ani nehovoriac...
POkrok človek nezastaví. Posledné sedačky, kde som si mohol nastaviť šírku zovretia, zadarmO, boli práve v 405 srtd, v BMW sú za príplatok cez 800 eur, tak nejako...Odvtedy som v lepších sedačkách nikdy nesedel...Myslím cena-ponuka.
Aspoň že už v novej BMW 5 KONEĆNE dali kontrolky teploty vody...ako u žobrákov...asi tým doteraz strašne ušetrlili.
Inak na SX 4 počuť viacej chvály, ako hany. Tak nech slúži.
Při vnitřním okruhu se mlží, když je ve voze vlhko (stačí mokré koberečky na podlaze, navlhlé tépichy, boty a pod. Bere to vlhko odsud a to se sráží na oknech.
Divný, že se okna mlží při vnitřním okruhu.:-)))) Světla viz vysvětlení marne - ho. Pepe se nejspíš přesunul z meziválečného období do současnosti. Je to kocour..., to je na Chocholouška. Chtěl bych vidět těch 8 vraků, co bylo před Suzuki.
To jsou věci. Já v autě nemám kontrolku parkovacích světel, jen tlumených a dost mi to dříve vadilo. Ale nemít kontrolku ani na tlumená světla, to si neumím představit. Má to aspoň zvukovou výstrahu proti zapomenutí vypnutí světel?
Je docela možné, že ta kontrolka potkávaček nesvítí, protože tam prostě není. Mám taky Suzuki (Ignis) a má pouze kontrolku dálkových světel, nikoliv potkávacích.
Komentáře uživatelů k recenzi Suzuki SX4
Svetla
Rozicena svetla ma pri nastartovani maloktera znacka, krome skandinavskych. Na vine je min.dopravy, melo by prinutit dovozce a vyrobce, ze se bez toho nebudou moci jejich auta na nasem trhu prodavat, kdyz to vyzaduje zakon. Pri koupi Suzuki SX4 jsem pozadal, aby mi to tak udelali, bez problemu. Nejsem prilis narocny, auto je velice dobre.
04.12.2010 | 23:39:22 | Pavel Reagovat
autor pise v texte ze spotreba mimo mesta je 6,5, v meste 8,5 a priemerna je 6,5, trochu cudna matematika
18.03.2010 | 08:14:53 | Reagovat
kontrolka
je zajímavé že takový seat ibiza má zase kontrolku obrysových světel a ne potkávacích,,,,ted mám sx4 a tam není ani jedna z těch kontrolek ale nevidím to jako nějaký závažný problém,,spíše mě zajímá co je to za kontrolku u pravého ukazatele směru na přístrojovce bud sem špatně četl návod nebo sem to nějak přehlédl je tam symbol světel a u toho sou dvě šipky.
06.03.2010 | 20:16:58 | Reagovat
for samurai
Kde si vzal,že fábie nemaj kontrolku na potkávací světla?! Si piš,že jí maj.Nemaj na PARKOVACÍ světla,ale na POTKÁVACÍ kontrolku maj
04.03.2010 | 19:49:01 | Reagovat
Tu kontrolku na potkávací světla nemám ani na nové grand vitaře, nemají ji ani např . fábie, oktavie možná už žádné nové auto.V SUV se opravdu ty naše děravé silnice řešit nemusí .
04.03.2010 | 19:43:11 | samurai Reagovat
marne
Ano, to je jeden z důvodů, proč jsem přesedlal z osobáku na offroad.
25.02.2010 | 20:24:42 | Radek Reagovat
Tak mně hrůzostrašný stav našich silnic donutil ke koupi dálniční známky. Byly to jednoduché počty: obětovat dvanáct stovek, nebo někde na okresce urvat kolo, či celou nápravu v nějaké díře velikosti Macochy, o které není na našich parodiích na silnice nouze? D1 a D2 mají sice k dokonalosti tak daleko, jako český politik k poctivosti, je to ale pořád menší zlo...A já hlupák pořád nechápal, proč u nás tolik přibývá off roadů! :-))
25.02.2010 | 19:58:49 | marne Reagovat
Ivoš: Popravdě ta chybějící kontrolka je asi to poslední, co mně u mýho auta vadí. Kdyby však nebyla i u dálkových, to už by byla zhovadilost (doufám, že v budoucnu taky "nezmizí":-). Luboš: Probůh, snad se ta absence měrky oleje nerozšíří a zvítězí zdravý rozum!
25.02.2010 | 19:25:19 | marne Reagovat
:DDD öllstand minimum napise mercedes
25.02.2010 | 16:38:47 | Reagovat
Myslím, že na Mercedese,
asi na E?, nebola ani klasická mierka oleja... . Systém vždy upozornil, že je málo oleja. Zastať, doliať. Tak asi 3-4 krát...:)), vždy po zastavení sa niekde na pumpe a podobne. / BE-NL-DE-SK/
Až keď kamarát zistil, že stačilo ešte raz naštartovať a chybové hlásenie sa už neopakovalo... , bol na infarkt.
O koľko mm bolo viac oleja "nad ryskou" si netrúfam povedať, našťastie som išiel na svojej starej zlatej šunke, kde ten kúsok plechu ešte mám...:))
Ale známy sa potom radšej rýchlo vzdal "technologického náskoku a zázraku......" Asi to bol Mercedes, viem, že účet na mobile bol sakra vysoký....:((
25.02.2010 | 16:29:12 | ľuboš Reagovat
Já když sem měl předtim Chryslera Neona 2.0 16V,tak u něj taky kontrolka na potkávačky nebyla,ale na parkovačky jo
25.02.2010 | 13:53:32 | pozorovatel Reagovat
Kontrolka světel
Mám už třetího japonce - Mitsubishi, Hondu a Mazdu a ani u jednoho nebyla kontrolka světel. Ale po těch letech mi to už ani nepřijde. Prostě Japonci mají trošku jinou filosofii než my.
25.02.2010 | 13:15:48 | Ivoš Reagovat
marne
To má třeba fábka taky
25.02.2010 | 09:08:41 | pozorovatel Reagovat
Že by "u medvědů" taky šetřili, kde se dá? Nebo ji tam nedávaj snad kvůli tomu, aby nesvítila palubka jak vánoční stromeček kvůli oslňování řidiče, nevím, Ignis má zase třeba regulaci intenzity podsvícení pal. přístrojů.
24.02.2010 | 22:57:01 | marne Reagovat
tiez aj na medaku, tam dokonca aj napise nejakou hatlaninou zhasni svetla a parkrat aj zvukovo zahlasi.. ale kontrolka rozsvietenych tam neni..
24.02.2010 | 22:40:37 | Reagovat
anonym 19:50
Zvukovou výstrahu zapomenutých světel to naštěstí má, to by už byl mazec, kdyby ne! :-))
24.02.2010 | 22:37:02 | marne Reagovat
Tu absenci kontrolky nechápu, je to halířová záležitost. Víc by mě ale vadila nepřítomnost ukazatele teploty chl. kapaliny, což dnes není vyjímkou, dříve samozřejmost.
24.02.2010 | 22:21:47 | marne Reagovat
Setrí sa všade. Na takej 405 td, z 88 roku
bola kontrolka PARKOVACICH svetiel samozrejmosťou..., o stretávačkach a signalizácii vody v naftovom filtri ani nehovoriac...Ked zapínate vnútorný okruh, oplatí sa zapnúť klímu.
Denné svietenie nie je vždy výhodné. Ked stojíte s autom a beží motor, musíte svietiť, tak je to na porazenie.
U automatického režimu, senzoru svetiel, je to tiež na porazenie. O daždovom ani nehovoriac...
POkrok človek nezastaví. Posledné sedačky, kde som si mohol nastaviť šírku zovretia, zadarmO, boli práve v 405 srtd, v BMW sú za príplatok cez 800 eur, tak nejako...Odvtedy som v lepších sedačkách nikdy nesedel...Myslím cena-ponuka.
Aspoň že už v novej BMW 5 KONEĆNE dali kontrolky teploty vody...ako u žobrákov...asi tým doteraz strašne ušetrlili.
Inak na SX 4 počuť viacej chvály, ako hany. Tak nech slúži.
24.02.2010 | 21:03:25 | ľuboš Reagovat
Při vnitřním okruhu se mlží, když je ve voze vlhko (stačí mokré koberečky na podlaze, navlhlé tépichy, boty a pod. Bere to vlhko odsud a to se sráží na oknech.
24.02.2010 | 20:58:17 | Reagovat
Divný, že se okna mlží při vnitřním okruhu.:-)))) Světla viz vysvětlení marne - ho. Pepe se nejspíš přesunul z meziválečného období do současnosti. Je to kocour..., to je na Chocholouška. Chtěl bych vidět těch 8 vraků, co bylo před Suzuki.
24.02.2010 | 20:24:15 | Reagovat
To jsou věci. Já v autě nemám kontrolku parkovacích světel, jen tlumených a dost mi to dříve vadilo. Ale nemít kontrolku ani na tlumená světla, to si neumím představit. Má to aspoň zvukovou výstrahu proti zapomenutí vypnutí světel?
24.02.2010 | 19:50:01 | Reagovat
kontrolka
neni ani v mercedesi..
24.02.2010 | 19:46:01 | Reagovat
pepe
Je docela možné, že ta kontrolka potkávaček nesvítí, protože tam prostě není. Mám taky Suzuki (Ignis) a má pouze kontrolku dálkových světel, nikoliv potkávacích.
24.02.2010 | 19:40:57 | marne Reagovat