Rok výroby:1991Typ motoru:1,6 16V 4A-FEStav km při koupi:225 000 kmStav km nyní:250 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:4. 9. 2007
Předchozí auto:Škoda Favorit 1000 MB,Škoda R19 16V,Barkas
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
Hned po koupi výměna gufera klikovky a přetěsnění vodní pumpu, cena v Toyota servisu 1500. Takže pohoda.
Brzdové destičky
Výměna oleje a filtru
Výfuk 235 000Km 5500,-
Silentblok motoru (byl ještě původní) 229 000 cena 980,-
Silentbloky ramen 235 000 cena 1200,-
2x žárovka SPZ 6Kč :))
Hodnocení a zkušenosti s autem
Toyotku jsem koupil před dvěma léty za 28 000. O závadách jsem nevěděl, prodávající je zamlčel, ale opravy staly pár korun, takže jsme v tom neviděl problém. Výfuk jsem si urval v neoznačené díře na stavbě rondelu, takže opravu platily Správa silnic a dálnic. Silentbloky ramen byly staré tudíž zteřelé, takže jsem je vyměnil.
Jinak jsem velmi spokojeny motor jede výborně 77Kw/105Ps 1025Kg.
-Posezení v sedačkách super vepředu místa dost, vzadu nevím nikdy jsem tam neseděl :)
-Ovladatelnost auta je dobrá jen lehce nedotáčivá, ruční brzda je ostrá, takže se dá auto celkem slušně ovládat výkon motoru dostačující.
-Vzhledem ke zkušenostem se Škodovkama přihodím, že, starty jsou okamžité ať je vedro nebo mráz. Auto jede i studené velmi dobré. Olej Shell Helix 10W40
-Auto mě nenechalo nikdy na holičkách. Pokaždé udělalo co jsem po něm chtěl. Moje cestovní rychlost mimo obec je 90Km/h se spotřebou 6,8l / 100Km na dálnici není problém valit 180Km/h (při 180Km/h se řadí 5tý rychlostní stupeň) Motor se nechá ochotně vytáčet do 6200ot/min. Z vlastní zkušenosti je lepší vzhledem k nízkému obsahu 1,6l a menšímu kroutícímu momentu 160Nm si do větších kopečku podřadit. Ale tím nechci říct že je potřeba hodně řadit, jde jen o to že autíčko kopec vyletí i za pět, když se mu tam šoupne čtverečka je spokojenější a má menši spotřebu..
-Korozi pozoruji pouze pod lištou zadního skla,vnitřní rožky předních dveří a lehce na lemu zadního blatníku.
-Ceny originálních dílů jsou vysoké, ale rozhodne kvalitnější než druhovýroba. Cena Toyota servisu 394 Kč/h
-Závěrem Toyota E9 je srdeční záležitost. Myslím si že u značky Toyota zůstanu nadále a můžu všem doporučit. Vzhledem k počtu najetých kilometrů je auto ve slušném stavu.
Auto mám stále, najeto 300 000 Km, ale kvůli rzi musela ze silnice do stodoly, stojí tam druhým rokem. Pravidelně chodím startovat. Motoricky naprosto bez problému, na motor 4A-FE 77kw budu vždy vzpomínat. Neodolal jsem a koupil jsem ještě další E9, ale 1,3ccm, jezdí svižně, ale žádný stíhač to není, 55Kw , motor 2ee. Tenhle motor exceluje spotřebou. Poslední spotřeba při cestě z moravy na Vltavu do Vyššího Brodu 5,68l / 100km - ve dvou, zadní sedačky sklopené, auto narvané až po střechu :)) Po dálnici 110km/h. Slušně ale zdržují různá omezení na naší skvělé D1
Autičko je sice už půl roku v depozitu, ale motoricky je stále perfektní, za celou dobu od koupě až po teď dělalo jen a jen radost.... Škoda těhle aut, škoda staré dobré japonské kvality. Má necelých 300 0000, karoserie je už prorezlá :( ale zbytek super. Kdo měl E9 1,6 vííí díky Toyoto :))))
ahoj mam tu stejnou toyotku jen,ze ji mam v tuningu a trochu výkonnejsi o 15koni ale je to delo sileny jede mi 200km a jelo by i vic.mam ji pul roku a nic.jen me prvni den naboural traktor-jen naraznik a dvere ale v poho...ted uz jo na miste jsem malem zesilel..ale co k autu...sedadla lususni...premyslim ocalounit a nebo zavodaky..motor uzasny..nema chybu,korozi zatim nemam.jen shanim el okna vse co je k tomu potreba a zadni listu co je u okna...jinak mam doma zadni kridlo a cerne svetla zabarvena vymenil bych to za bud ty el okna,tu listicku a potrebuji vnitrni plastovi podbeh predni u ridice...jinak jsem max spokojeny s timto autem jedine japonce.popr piste na 737645272marek vyskov
Veľmi sa mi páčia japonci z prelomu 80. a 90. rokov, myslím že to boli vzorové autá. Zdá sa mi že neustále pridávanie km káblov a elektroniky je kontraproduktívne- okrem bezpečnostných prvkov. Fandím im, 16 rokov staré auto a vyzerá super....
coze coze coze? pri 180km/h radit 5ku??? to zni docela silene? co na to otackomer? znamy dava ted stejnou Toyotu pryc kvuli korozi, kterou ma daleko daleko horsi nez u vaseho auta, ale jinak motoricky/mechanicky taky stroj bez problemu.
Komentáře uživatelů k recenzi Toyota Corolla
Najeto 300 000 - 4A-FE
Auto mám stále, najeto 300 000 Km, ale kvůli rzi musela ze silnice do stodoly, stojí tam druhým rokem. Pravidelně chodím startovat. Motoricky naprosto bez problému, na motor 4A-FE 77kw budu vždy vzpomínat. Neodolal jsem a koupil jsem ještě další E9, ale 1,3ccm, jezdí svižně, ale žádný stíhač to není, 55Kw , motor 2ee. Tenhle motor exceluje spotřebou. Poslední spotřeba při cestě z moravy na Vltavu do Vyššího Brodu 5,68l / 100km - ve dvou, zadní sedačky sklopené, auto narvané až po střechu :)) Po dálnici 110km/h. Slušně ale zdržují různá omezení na naší skvělé D1
11.08.2014 | 10:22:37 | dr.knedlo | 212.47.11.* Reagovat
Stál ji mám
Autičko je sice už půl roku v depozitu, ale motoricky je stále perfektní, za celou dobu od koupě až po teď dělalo jen a jen radost.... Škoda těhle aut, škoda staré dobré japonské kvality. Má necelých 300 0000, karoserie je už prorezlá :( ale zbytek super. Kdo měl E9 1,6 vííí díky Toyoto :))))
22.06.2013 | 02:33:51 | dr.knedlo | 82.114.215.* Reagovat
super auto
ahoj mam tu stejnou toyotku jen,ze ji mam v tuningu a trochu výkonnejsi o 15koni ale je to delo sileny jede mi 200km a jelo by i vic.mam ji pul roku a nic.jen me prvni den naboural traktor-jen naraznik a dvere ale v poho...ted uz jo na miste jsem malem zesilel..ale co k autu...sedadla lususni...premyslim ocalounit a nebo zavodaky..motor uzasny..nema chybu,korozi zatim nemam.jen shanim el okna vse co je k tomu potreba a zadni listu co je u okna...jinak mam doma zadni kridlo a cerne svetla zabarvena vymenil bych to za bud ty el okna,tu listicku a potrebuji vnitrni plastovi podbeh predni u ridice...jinak jsem max spokojeny s timto autem jedine japonce.popr piste na 737645272marek vyskov
25.09.2007 | 18:47:31 | marek Reagovat
oprava
No omezovač 6200ot/min a to mám tu slabší Corollku ješte se dělaly 84Kw tuším. Já mám 77Kw
06.09.2007 | 13:08:09 | dr.knedlo Reagovat
Re:Otacky motoru
No omezovac 6200ot/min a to nemam tu slabsi Corollku jeste se delaly 84Kw tusim ja mam 77Kw
06.09.2007 | 13:06:33 | Reagovat
toyota
Veľmi sa mi páčia japonci z prelomu 80. a 90. rokov, myslím že to boli vzorové autá. Zdá sa mi že neustále pridávanie km káblov a elektroniky je kontraproduktívne- okrem bezpečnostných prvkov. Fandím im, 16 rokov staré auto a vyzerá super....
05.09.2007 | 21:21:31 | miki Reagovat
otacky motoru
coze coze coze? pri 180km/h radit 5ku??? to zni docela silene? co na to otackomer? znamy dava ted stejnou Toyotu pryc kvuli korozi, kterou ma daleko daleko horsi nez u vaseho auta, ale jinak motoricky/mechanicky taky stroj bez problemu.
05.09.2007 | 08:19:34 | Honza Reagovat