Rok výroby:2007Typ motoru:Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:999 999 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?10 měsícůPalivo:DieselVloženo:2. 5. 2013
pohodlí vzhled prostor jízdní vlastnosti brzdy výkon
Slabé stránky
častější výskyt poruch vyšší provozní náklady
Závady a opravy na autě
Hned po příjezdu z prodejny na firmu auto nešlo zdechnout. prý vadná řídící jednotka... Kolem 100.000km začlo blbnout turbo... a díky neodbornosti či mazanosti servisu to došlo až tak, že se do 130.000km prvně řešily vstřikovače a čerpadlo, což nepomohlo a jednoho dne cestou z Anglie turbo odešlo a s ním i filtr pevných částic (asi 150.000km). Po výměně turba a DPF filtru auto zase jak nové... Jo a ještě kolem 100.000km se začala ozývat přední náprava. Tam ale byla jen nějaká maličkost.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jsem dostal jako nástupce po VW LT... ze začátku jsem si těžko zvykal na motor... starý 5.ti válec v LT byl takový ráznější a měl chlapácký zvuk... Po usednutí do crafteru se mi zdálo, že je to zvukem benzíňák a že tolik nejede... a víc žere... postupem času jsem ale na LT zapomněl a lepší dodávku než crafter jsem už neřídil. Prostor, pohodlí, síla, jistota a krásný design... promyšlený do detailu, super stěrače, světla (viditelnost v noci, od té doby, když jedu v jiném autě tak se mi zdá, že nesvítí), výhled v zrcátkách, ergonomie a když člověk není zdechlý kurtovat a rozumně si rozloží náklad, je crafter sebejistý jako by jezdil po kolejích. Výkon 100/1O1kw nebo kolik to měl, byl zcela dostačující, brzdy super... daly se s ním dělat neuvěřitelné věci. Na okreskách jsem s ním školil osobáky s kšitovkářema za volantem..
Jezdil jsem express CZ-Anglie/ Francie a jediné proč jsem musel vždy zastavit bylo potřeba tankovat... žádná únava, bolesti zad, prdele nebo nohou jako u francouzských konkurentů... Spotřeba se dala uhlídat na 8l když se jelo s kamionama na spotřebu... kolem 100km/h už to bylo 10L a s každýma 10km/h nahoru šla i spotřeba o 1- 1,5l taky nahoru. Když šlo o super express tak uměl jet i za 22l/100km... ale to rychlost neklesala pod 150 km/h. Za 10měsíců jsem s ním najel asi 212.000km... po té jsem této činnosti nechal a jak můj mazlík dopadl nevím... ale nastavil laťku hodně vysoko i když nepatřil mezi nejspolehlivější auto na zemi. Na LTčku jsem najel asi 400.000km s jednou opravou váhy vzduchu a startéru... a to už mělo na tachu 700.000km... Nicméně, dnes se nedělají auta typu VW LT, T4 apod, které najedou 1.000.000km bez větších problémů... dnes žijí automobilky ze servisu... né z toho, že prodají auto, které se jim vrací pouze na výměny filtrů a oleje. Ale ono je to i o tom, kdo s autem jezdí... Já s ním jezdil sám... v pár případech ho řídil někdo jiný, ale to bych spočítal na prstech jedné ruky.
Crafter byl jako milenka, byly s ním trable, stál hodně peněz, ale uměl všechno nejlíp! Měl jsem klasickou karoserii do 3,5t bez prosklení s prodlouženým rozvorem... uvezl 6 EUR palet a jednou na váze v přístavu vyskočilo na lístku 5460kg =D... i stím si poradil
Zdravím, tenhle vůz naší firmě slouží už pár let a nemohu si stěžovat. Mezi ostatními vozy už vypadá malinko zastarale, ale zato jezdí jedna báseň. Máme ho taky, jako všechna ostatní auta, vybavený digitálním tachografem a měřičem spotřeby, díky čemuž jsme zajistili opravdu skvělou funkčnost. Děkujeme www.mechanikadc.cz za pomoc se servisem, doporučuji :)
Se vsema vlastnostma souhlasim s Mirou.Ja ho koupil pri 214tkm.Od zacatku zlobil filtr p.č..Po vykuchani vse ok.Zadne nouzove rezimy,ztraty vykonu atd.Sem tam vypadavala 1rychlos,mirna koroze,1x rocne pribrzdujici predni kola(zapecene pistky),spotreba 10l dle stylu jizdy.Drazší udrzba-9l oleje,drazsi nahradni dily.Ale přesto vsechno je to nejpohodlnejsi auto jake jsem kdy mel a vzdy me dovezlo do cíle(i v zime)
Motor 2x výměna za tkz.nový se spotřebou oleje 1L na 3000 km!..Dle vyjádření importéra to je normální! Neštěstí jménem filtr pevných částic...po 50 000 km bylo po něm(vykuchán klesla i spotřeba) O kardanu(uložení)...se tady nepíše ani slovo přitom se mění co 100 000km záleží taky na přetěžování a stylu jízdy. Po 3 letech rezne jak liška...
Slabé stránky jsou vystiženy naprosto přesně...tento Crafter je velkým omylem značky VW co se spolehlivosti a nákladů na jeho provoz týče...souhlasím,že LT 35 byla dodávka s velkým D i když Crafter je na pohodlí řidiče bezkokurenční!!!
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Crafter
Firemní miláček
Zdravím, tenhle vůz naší firmě slouží už pár let a nemohu si stěžovat. Mezi ostatními vozy už vypadá malinko zastarale, ale zato jezdí jedna báseň. Máme ho taky, jako všechna ostatní auta, vybavený digitálním tachografem a měřičem spotřeby, díky čemuž jsme zajistili opravdu skvělou funkčnost. Děkujeme www.mechanikadc.cz za pomoc se servisem, doporučuji :)
02.04.2017 | 15:34:13 | Honza4 | 83.143.240.* Reagovat
stejne zkusenosti
Se vsema vlastnostma souhlasim s Mirou.Ja ho koupil pri 214tkm.Od zacatku zlobil filtr p.č..Po vykuchani vse ok.Zadne nouzove rezimy,ztraty vykonu atd.Sem tam vypadavala 1rychlos,mirna koroze,1x rocne pribrzdujici predni kola(zapecene pistky),spotreba 10l dle stylu jizdy.Drazší udrzba-9l oleje,drazsi nahradni dily.Ale přesto vsechno je to nejpohodlnejsi auto jake jsem kdy mel a vzdy me dovezlo do cíle(i v zime)
11.11.2013 | 17:51:59 | Moja | 37.48.38.* Reagovat
Taky jsem tento nacistický paskvil využíval...
Motor 2x výměna za tkz.nový se spotřebou oleje 1L na 3000 km!..Dle vyjádření importéra to je normální!
Neštěstí jménem filtr pevných částic...po 50 000 km bylo po něm(vykuchán klesla i spotřeba)
O kardanu(uložení)...se tady nepíše ani slovo přitom se mění co 100 000km záleží taky na přetěžování a stylu jízdy.
Po 3 letech rezne jak liška...
Slabé stránky jsou vystiženy naprosto přesně...tento Crafter je velkým omylem značky VW co se spolehlivosti a nákladů na jeho provoz týče...souhlasím,že LT 35 byla dodávka s velkým D i když Crafter je na pohodlí řidiče bezkokurenční!!!
04.05.2013 | 10:52:13 | stafík | 85.135.92.* Reagovat