Rok výroby:2010Typ motoru:125kWStav km při koupi:0 kmStav km nyní:89 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?15 měsícůPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:6,0 l/100 kmVloženo:24. 12. 2011
pohodlí, odhlučnění motor 125kW CR, spotřeba, dynamika
Slabé stránky
Závady a opravy na autě
Absolutně bez závad, tento týden po téměř 90 tis.km prasklá žárovka potkávacího světla.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Velmi pohodlné auto, špičkově odhlučněné, super dynamika a pružnost motoru 125kW CR, výborné jízdní vlastnosti, spousta odkládacích prostor, výborný poměr cena-kvalita (mám nezávislé dálkové topení, interiér alcantra, vyhřívané přední sklo a sedačky atd.). Super spotřeba - při dodržování rychl.limitů cca 5,0 l/100, dálnice při tacho 150km/hod = 6,2 l/100. Rozhodoval jsem se mezi Passatem kombi a Superbem II kombi. Do "pašíka" jsem sednul a byl jsem okamžitě jako doma v pokojíčku - velmi přívětivé auto pro řidiče i posádku, přičemž je vcelku nenápadné a svou kvalitu nestaví na odiv. U "supa" mě zklamalo velmi špatné odhlučnění podvozku (hlučnost od kol subjektivně větší než u Octavie II), stísněný prostor pro řidiče (při mých 193cm je široký středový panel vražda pro pravou nohu), úzký interiér, nedostatek úložných prostor pro řidiče, obří a zbytečný prostor v podélném směru nepotřebuji. Superb si hraje na auto vyšší střední třídy (někteří manažeři si to fakt myslí a podle toho se na silnici chovají) a přitom je na podvozku Golfu....
Doplnění recenze ze dne 29.01.2013
Stav km nyní: 150 000 km
Uplynul zhruba rok a na tachometru mého "pašíka" svítí číslice 150000km. Auto stále naprosto perfektní, kromě běžného servisu (olej long-life po 30 tis.km, filtry) pouze výměna 2 žárovek parkovaček a výměna brzd.destiček vepředu ve 120 tis.km - jinak nic! Mezi servis.intervaly jsem za 150 tis.km dolil celkem 0,5 l oleje. Klady jsem už popsal, ty přetrvávají (komfort, odhlučnění, pohodová jízda, dlouhodobá spotřeba cca 6,0 l/100). Jediným záporem je pouze jedna couvačka, takže s autem za tmy docela špatně couvá. Doporučuji všem!
Momentálně mám najeto 252000km. Ve 220000km vyměněny preventivně všechny 4 tlumiče a všechny 4 brzd.kotouče včetně destiček (původní!). Ve 210000 první výměna rozvodů, ve 250000km regenerace DPF u DPF Technology Kladno. Podvozek vše původní, turbo, setrvačník, spojka vše OK, motor běží jako hodinky. Auto stále bezchybné - pro nevěřící Tomáše....
29.05.2015 | 15:02:13 | Mirus
| 195.5.186.*Reagovat
....i nafta v nádrži je ještě původní že jo?) A to si po 250tis km neměnil ani čepy řízení,kosti,uložení stabilizátoru?To se mi po čtvrt milionu ježdění po českých silnicích moc nezdá... a i destičky vydrželi 220tis?Dělám auta 12let ale tohle jsem ještě neviděl.
29.05.2015 | 15:35:30 | pavel e36
| 37.48.42.*Reagovat
RE:
Nevím, proč bych si vymýšlel. Na spodku se skutečně nedělalo nic, pouze měněno 1 zadní ložisko v kole (prevetivně i druhé). Původní byly všechny brzd.kotouče, přední destičky 2.sada, zadní vydržely těch 220 tis.km. Šneček určitě nejsem, ale jezdím předvídavě, brždění motorem atd.
25.06.2015 | 13:30:48 | Mirus
| 195.5.186.*Reagovat
RE:
Ja netvrdím že si vymýšlíte,jen mě zarazil ten nájezd hlavně předních destiček,ale jestli je máte už jednou měněny tak potom ok.
26.06.2015 | 09:49:44 | pavel e36
| 37.48.32.*Reagovat
RE:
Na Pažoutu po 14 letech 170 tisících ježdění v Německu a 80 v České republice přední zadní tlumiče taky původní destičky mají asi za sebou 90 a pořád OK.
Mám Tourana a ve 420 000 jsou ještě některé čepy původní. To se mi u jiného auta ještě nikdy nestalo.
26.03.2016 | 23:55:55 | Dan
| 89.103.117.*Reagovat
RE: doplnění recenze 29.5.2015
Ja mam 143 tis a vsetko zatial povodne, uz som si sice kupil nove oblozenie a zadne kotuce no v servise mi povedali, nech este kludne jazdim a za par mesiacov ked zacne svietit kontrolka mozem prist. Dakujem za informacie aspon sa budem vediet pripravit na dalsie opravy okolo tych 200 tis.
30.11.2015 | 11:06:45 | Jan M
| 176.106.191.*Reagovat
No výrobci to nevadí oni budou rádi měnit turbo, lágry a kroužky, když si toho někdo všimne. Je to zkrátka dělaný tak aby byl servis co nejmíň a nejlepší by bylo při 200 000 aby to zkolabovalo a majitel koupil nový auťák. a do toho starýho prodají nějaké díly za (babku)No lidem co si kupují nové auto to nevadí , ale chudáci ty po nich.
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Passat
doplnění recenze 29.5.2015
Momentálně mám najeto 252000km. Ve 220000km vyměněny preventivně všechny 4 tlumiče a všechny 4 brzd.kotouče včetně destiček (původní!). Ve 210000 první výměna rozvodů, ve 250000km regenerace DPF u DPF Technology Kladno. Podvozek vše původní, turbo, setrvačník, spojka vše OK, motor běží jako hodinky. Auto stále bezchybné - pro nevěřící Tomáše....
29.05.2015 | 15:02:13 | Mirus | 195.5.186.* Reagovat
....i nafta v nádrži je ještě původní že jo?) A to si po 250tis km neměnil ani čepy řízení,kosti,uložení stabilizátoru?To se mi po čtvrt milionu ježdění po českých silnicích moc nezdá... a i destičky vydrželi 220tis?Dělám auta 12let ale tohle jsem ještě neviděl.
29.05.2015 | 15:35:30 | pavel e36 | 37.48.42.* Reagovat
RE:
Nevím, proč bych si vymýšlel. Na spodku se skutečně nedělalo nic, pouze měněno 1 zadní ložisko v kole (prevetivně i druhé). Původní byly všechny brzd.kotouče, přední destičky 2.sada, zadní vydržely těch 220 tis.km. Šneček určitě nejsem, ale jezdím předvídavě, brždění motorem atd.
25.06.2015 | 13:30:48 | Mirus | 195.5.186.* Reagovat
RE:
Ja netvrdím že si vymýšlíte,jen mě zarazil ten nájezd hlavně předních destiček,ale jestli je máte už jednou měněny tak potom ok.
26.06.2015 | 09:49:44 | pavel e36 | 37.48.32.* Reagovat
RE:
Na Pažoutu po 14 letech 170 tisících ježdění v Německu a 80 v České republice přední zadní tlumiče taky původní destičky mají asi za sebou 90 a pořád OK.
25.06.2015 | 16:18:25 | | 89.176.3.* Reagovat
RE:
Mám Tourana a ve 420 000 jsou ještě některé čepy původní. To se mi u jiného auta ještě nikdy nestalo.
26.03.2016 | 23:55:55 | Dan | 89.103.117.* Reagovat
RE: doplnění recenze 29.5.2015
Ja mam 143 tis a vsetko zatial povodne, uz som si sice kupil nove oblozenie a zadne kotuce no v servise mi povedali, nech este kludne jazdim a za par mesiacov ked zacne svietit kontrolka mozem prist.
Dakujem za informacie aspon sa budem vediet pripravit na dalsie opravy okolo tych 200 tis.
30.11.2015 | 11:06:45 | Jan M | 176.106.191.* Reagovat
naivní důvěra
šrot už po poskládání...:-(
31.01.2014 | 01:00:49 | Franta | 77.48.52.* Reagovat
olej
No výrobci to nevadí oni budou rádi měnit turbo, lágry a kroužky, když si toho někdo všimne. Je to zkrátka dělaný tak aby byl servis co nejmíň a nejlepší by bylo při 200 000 aby to zkolabovalo a majitel koupil nový auťák. a do toho starýho prodají nějaké díly za (babku)No lidem co si kupují nové auto to nevadí , ale chudáci ty po nich.
30.01.2013 | 18:10:00 | Bebe | 178.255.168.* Reagovat