Rok výroby:2004Typ motoru:650, jednoválec,2svíčkyStav km při koupi:9 000 kmStav km nyní:11 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus motocyklu při koupi:ojetýJak dlouho motorku používáte?4 měsícePrůměrná spotřeba:4-5 l/100 kmVloženo:12. 5. 2008
No jestli vyhřívaným rukojetím říkate poruchy:-), ne žádné neměla a nemá.
Hodnocení a zkušenosti s motorkou
Motorka je skoro nová, rozepíšu to po částech...
Motor:
Jednoválec se s Vámi do 2500 handrkuje, kdo že je tady pánem, pak ale poslechne a do 7000 kde zasáhne omezovač táhne jako lokomotiva. Je konstrukčně jednoduchý, má sice přímé vstřikování a stejně jako moje Alfa romeo 2 svíce na válec, ale jinak už tu toho moc nenajdete.Převodovka má 5 stupňů, maximální rychlost je kolem 170kmh, motor taky skvěle brzdí, na okreskách brzdy skoro nepoužívám. A spotřeba? Přes 5 l na sto kilometrů sem se ještě nedostal...
Jízda:
Pohodlná, tak pohodlná.... Sedlo jako gauč, spolujezdec má dost místa, zadek nebolí ani po stovkách kilometrů. Protože má motorka nádrž pod sedlem, má opravdu nízko těžiště=ovladatelná jako kolo! zatáčky projíždí lehce a v náklonech, že něteří sportovní soukmenovci kroutí hlavou.. Jedinou výtku bych měl k brzdám, které při jízdě v jednom sice bohatě sekundují dobře nalazenému podvozku, který si sic poradí s nerovnostmi ale v zatáčkách se nevlní, ale v jízdě ve dvou už poměrně rychle vadnou... Jinak lehčí terén není problém, stačí si stoupnout do stupaček a dát ,,Plnej knedlík"!
Design:
motorka má dva laufy vyvedené pod sedlo, z boku vypadá skvostně ale trochu nápaditější bych ocenil přední světlomet, jinak má padací rámy a topcase od BMW,a vyšší plexi, vypada opravdu sexy, a počkejte na burácení s plánovanými lazenými výfuky...
Je to stroj, pro lidi co si rádi zařádí v zatáčkách, neledají dálniční přelety v rychlostech blízko 300 kmh, ale rádi si i svižně zacestují, klidně ve dvou! Motorka velice rychle akceleruje až na hranici 170 kmh a ani ve dvou ji nedochází dech s vyjímkou táhlých kopců.. Je to ďábel v rouše beránčím, takže vřele doporučuji, chlapci v Bawaria motor werke vědí co dělají:-).
Ta nádrž pod sedlem je opravdu výborná, opsáno z Jawy Pionýr :-) Má to přímé vstřikování? Tak to nevím, BMW by bylo první a určitě by se to vědělo. Spíš asi nepřímé do sání, ne? Jako všechny motorky se vstřikem (kromě skútru Aprilia, který se už asi nedělá).
Komentáře uživatelů k recenzi BMW 650
A k tomu rakouský ROTAX!!
13.03.2013 | 22:04:22 | Petar | 212.158.158.* Reagovat
Jinak souhlasím, že konstruktéři v BMW vědí, co dělají. Je to vidno i na nové terénní 450. Koncepčně zatím podle mě nejlepší motorka.
01.02.2010 | 12:05:17 | Itall Reagovat
Ta nádrž pod sedlem je opravdu výborná, opsáno z Jawy Pionýr :-) Má to přímé vstřikování? Tak to nevím, BMW by bylo první a určitě by se to vědělo. Spíš asi nepřímé do sání, ne? Jako všechny motorky se vstřikem (kromě skútru Aprilia, který se už asi nedělá).
01.02.2010 | 12:03:39 | Itall Reagovat
Ne Bawaria, ale Bayerische.
27.11.2009 | 20:03:33 | Reagovat
F 650 GS se vyrábí v Německu, v Itálii se vyráběli Fka do roku 1999. Měl jsem Fko z r. 98 a max spokojenost!
18.11.2009 | 16:35:41 | wlčák Reagovat
GS
Bohužel ho nedělaji v Německu, ale u Itálii. Je to vlastně Aprilia Pegaso. Takže, máš doma 2 italy, Alfinu a Aprilii převlečenou za Bávo
14.11.2009 | 17:10:02 | Gondis Reagovat
RE: GS
neni pravda delaji se v Berline tak dva az tri roky od ukonceni vyroby asi po dvou letech vyrobu obnovili
16.06.2013 | 08:32:02 | | 149.255.82.* Reagovat