Osobní
Terénní
X
Škoda
Scala
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Škoda Scala 1.5 TSI, ČR,1.maj, Serv.kniha 470 000,- Kč
Škoda Scala 1.5 TSI, ČR,1.maj, Serv.kniha V prov. od 2021, 16 175 km
Benzín, hatchback
1 500 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Škoda Scala 1,0 TSI 81kW Monte Carlo DSG 479 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Škoda Scala 1,0 TSI 81kW Monte Carlo DSG V prov. od 2022, 4 000 km
Benzín, hatchback
999 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Scala Monte Carlo 1.0 TSI 480 000,- Kč
Škoda Scala Monte Carlo 1.0 TSI V prov. od 2022, 20 242 km
Benzín, hatchback
1 000 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Scala 1.0 TSi 1.maj Serv.kniha 490 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Scala 1.0 TSi 1.maj Serv.kniha V prov. od 2023, 7 178 km
Benzín, hatchback
999 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Scala 1.0 TSI, Monte Carlo,Full led 500 000,- Kč
Škoda Scala 1.0 TSI, Monte Carlo,Full led V prov. od 2023, 22 037 km
Benzín, hatchback
1 000 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Scala 1.5 TSI, AUTOMAT, DPH 500 000,- Kč
Škoda Scala 1.5 TSI, AUTOMAT, DPH V prov. od 2023, 26 700 km
Benzín, hatchback
1 500 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Škoda Scala 1.5 TSI, DPH, Style 500 000,- Kč
Škoda Scala 1.5 TSI, DPH, Style V prov. od 2023, 13 800 km
Benzín, hatchback
1 500 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Škoda Scala 1.0 TSI, Automat, ČR,2.maj 500 000,- Kč
Škoda Scala 1.0 TSI, Automat, ČR,2.maj V prov. od 2022, 23 975 km
Benzín, hatchback
1 000 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Scala 1.5 TSi 1.maj Serv.kniha 518 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Scala 1.5 TSi 1.maj Serv.kniha V prov. od 2023, 7 482 km
Benzín, hatchback
1 498 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Škoda Scala 1.5 TSi 519 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Scala 1.5 TSi V prov. od 2023, 10 422 km
Benzín, hatchback
1 498 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Škoda Scala 1,5TSi 110kW STYLE EXTRA 526 900,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Scala 1,5TSi 110kW STYLE EXTRA V prov. od 2024, 15 000 km
Benzín, hatchback
1 498 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Škoda Scala 1.5 TSi 1.maj Serv.kniha 528 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Scala 1.5 TSi 1.maj Serv.kniha V prov. od 2023, 9 483 km
Benzín, hatchback
1 498 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Škoda Scala 1.5 TSi Serv.kniha 549 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Scala 1.5 TSi Serv.kniha V prov. od 2023, 9 217 km
Benzín, hatchback
1 498 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Škoda Scala 1.5 TSi 569 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Scala 1.5 TSi V prov. od 2023, 7 193 km
Benzín, hatchback
1 498 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Škoda Scala 1.5 TSi 599 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Scala 1.5 TSi V prov. od 2023, 6 902 km
Benzín, hatchback
1 498 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Škoda Scala 1.5TSI DSG SELECT 110kW 599 900,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Scala 1.5TSI DSG SELECT 110kW V prov. od 2024, 15 000 km
Benzín, hatchback
1 498 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Předchozí 1 2 3 4 5 6  
Zobrazeno 101-116 (z celkem 116)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Škoda - historie značky auta

Škoda začala Čechách jako výrobce jízdních kol v roce 1894. V 80-tých letech vyráběla Škoda auta, koncepčně stále vycházející z let 60-tých. Model Škoda Rapid byl vysmívaný jako "Porsche pro chudé". Po sametové revoluci převzal firmu Škoda koncern Volkswagen.
Cesta od opravny jízdních kol, k největšímu českému exportéru
Vše začalo v roce 1895, kdy se dva cyklisté, zámečník Václav Laurin (1865 - 1935) a knihkupec Václav Klement (1868 – 1938) rozhodli založit vlastní firmu na výrobu jízdních kol. Nebyli totiž spokojení s reakcí drážďanské firmy Seidel & Naumann od které si zakoupili vadný bicykl. Firma jim na česky psanou žádost o opravu, odpověděla velmi stručně v tom smyslu, že požaduje-li zákazník odpověď, musí používat "pro nás srozumitelný jazyk". Tato odpověď je rozčílila natolik, že si v Mladé Boleslavi, na místě zvaném U sedmi zlodějů, společně pronajali dílnu a pod jménem Laurin&Klement začali opravovat a později i vyrábět jízdní kola nesoucí značku Slavia.
Václav Laurin měl ohromný technický talent a byl také velmi manuálně zručný. Veškerý svůj čas zasvětil technice. Na rozdíl od svého společníka byl spíše technikem a konstruktérem. Václav Klement nebyl tak technicky zdatný jako Laurin, měl však výjimečné obchodní nadání a cit pro vedení firmy a dovedl jednat s lidmi.
Od jízdních kol není daleko k motocyklu, a tak v roce 1898 staví Laurin s Klementem novou továrnu, ve které následně spatří světlo světa první konkurenceschopný motocykl vyrobený na území Rakouska-Uherska, také pod značkou Slavia. Jejich motocykl se však neprodával dobře. Ke změně došlo teprve v roce 1902 po úspěchu mladoboleslavských motocyklů na závodech v Paříži. Přelom přichází po fenomenálních úspěších jezdce V. Vondřicha na pařížských závodech v roce 1904. Motocykly L&K začínají dobývat Evropu.
Škoda - historie značky auta (dokončení článku)  »