Osobní
Terénní
X
Ford
Focus
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Ford Focus 1.6 TDCi, Serv.kniha 95 000,- Kč
Ford Focus 1.6 TDCi, Serv.kniha V prov. od 2012, 285 303 km
Diesel, kombi
1 600 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.8 16 V 95 000,- Kč
Ford Focus 1.8 16 V V prov. od 2008, 140 028 km
Benzín, hatchback
1 798 ccm, 92 kW (125 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 i 95 000,- Kč
Ford Focus 1.6 i V prov. od 2011, 172 615 km
Benzín, hatchback
1 596 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 TDCi 95 000,- Kč
Ford Focus 1.6 TDCi V prov. od 2011, 200 271 km
Diesel, kombi
1 560 ccm, 70 kW (95 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 16 V, ČR 99 000,- Kč
Ford Focus 1.6 16 V, ČR V prov. od 2010, 118 125 km
Benzín, kombi
1 596 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.8 16V, Serv.kniha, Klima 100 000,- Kč
Ford Focus 1.8 16V, Serv.kniha, Klima V prov. od 2009, 140 736 km
Benzín, kombi
1 800 ccm, 92 kW (125 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 TDCi 100 000,- Kč
Ford Focus 1.6 TDCi V prov. od 2011, 198 912 km
Diesel, kombi
1 560 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 16 V 100 000,- Kč
Ford Focus 1.6 16 V V prov. od 2011, 129 514 km
Benzín, hatchback
1 576 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 16V, Navi, Klima, El. okna 100 000,- Kč
Ford Focus 1.6 16V, Navi, Klima, El. okna V prov. od 2010, 152 649 km
Benzín, kombi
1 600 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 16V, NOVÁ CENA, ČR,2.maj 100 000,- Kč
Ford Focus 1.6 16V, NOVÁ CENA, ČR,2.maj V prov. od 2011, 140 106 km
Benzín, kombi
1 600 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 16V, Klima, El. okna 100 000,- Kč
Ford Focus 1.6 16V, Klima, El. okna V prov. od 2010, 115 129 km
Benzín, kombi
1 600 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 i, ČR 100 000,- Kč
Ford Focus 1.6 i, ČR V prov. od 2011, 215 854 km
Benzín, hatchback
1 598 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 TDCi, Serv.kniha, Navi 100 000,- Kč
Ford Focus 1.6 TDCi, Serv.kniha, Navi V prov. od 2011, 197 259 km
Diesel, kombi
1 600 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 16V, Automatická klima 105 000,- Kč
Ford Focus 1.6 16V, Automatická klima V prov. od 2008, 140 666 km
Benzín, sedan/limuzína
1 600 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 i, ČR 105 000,- Kč
Ford Focus 1.6 i, ČR V prov. od 2012, 212 201 km
Benzín, kombi
1 596 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 i Serv.kniha 109 000,- Kč
Ford Focus 1.6 i Serv.kniha V prov. od 2011, 208 775 km
Benzín, hatchback
1 596 ccm, 92 kW (125 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 TDCi, ČR 109 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Ford Focus 1.6 TDCi, ČR V prov. od 2015, 260 800 km
Diesel, kombi
1 560 ccm, 70 kW (95 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.8 i 109 000,- Kč
Ford Focus 1.8 i V prov. od 2009, 177 714 km
Benzín, kombi
1 798 ccm, 92 kW (125 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 i 109 000,- Kč
Ford Focus 1.6 i V prov. od 2009, 124 247 km
Benzín, hatchback
1 596 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 TDCi 109 000,- Kč
Ford Focus 1.6 TDCi V prov. od 2013, 265 068 km
Diesel, kombi
1 560 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Zobrazeno 101-120 (z celkem 309)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Volkswagen, VW - historie značky auta

Volkswagen je německý výrobce automobilů. Koncertu Volkswagen Group patří také Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Škoda a Scania. Připravuje se integrace s Porsche. Vznik automobilky sahá do dob třetí říše. Úspěchů VW dosáhl s modelem Volkswagen Brouk.

V Německu se poprvé začalo mluvit o lidovém voze (německy "Volkswagen") už v roce 1904. Tehdy se mezi konstruktéry rozšířil názor, že budoucnost automobilů bude patřit levným a malým vozům. Pod vlivem Henryho Forda, konstruktéra modelu Ford T, se stala myšlenka lidového vozu hlavním tématem motoristické publicistiky v době Výmarské republiky. V roce 1922 představil své plány na výrobu levného automobilu pro širokou veřejnost profesor Ferdinand Porsche (1875-1951), rodák z Liberecka.
Ve třicátých letech prezentovali své koncepce lidových vozů, nikoliv jako značku, ale jako druh, výrobci jako BMW, Mercedes, Opel, Ford a další. Stali se hlavní atrakcí mezinárodní výstavy automobilů v Berlíně v roce 1934. Všechny tyto modely byly motoristické veřejnosti vychvalovány jako lidové vozy. Když se k moci v Německu dostali národní socialisté, Hitlerem pověřil v roce 1934 svého přítele Ferdinanda Porsche výrobou auta pro široké masy.
Hitler se velice zajímal o vozy Tatra, které konstruoval Hans Ledwinka, a chtěl úkol zadat původně jemu, ten to však odmítl. Vůz měl mít spotřebu okolo šesti litrů na 100 km a měl stát devět set říšských marek. Navíc musel být schopen maximální rychlosti 100 km/h. V roce 1937 založila národně-socialistická Deutsche Arbeitsfront (Německá pracovní fronta) "Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH" (neboli "Společnost pro přípravu německého lidového vozu s r.o."). Ta byla o rok později přejmenována na "Volkwagenwerk GmbH". Pro vozidlo vyvinuté Ferdinandem Porsche vytvořila vláda označení "KdF". ("Kraft durch Freude", neboli "Radostí k síle").
Byl vymyšlen plán spoření, podle něhož si každý Němec ukládal týdně minimálně pět říšských marek na nový automobil. Toto spoření provázela obrovská reklamní kampaň. Ovšem díky nízké kupní síle, zůstával pro průměrného obyvatele Volkswagen téměř nedostupným. Tehdejší průměrný plat byl okolo 32 marek týdně.
Volkswagen, VW - historie značky auta (dokončení článku)  »