Osobní
Terénní
X
Ford
Mondeo
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Hradec Králové Jičín Náchod Rychnov nad Kněžnou Trutnov

Nalezené inzeráty


Prodám Ford Mondeo 2.0 TDCi 180 000,- Kč
Ford Mondeo 2.0 TDCi V prov. od 2015, 256 445 km
Diesel, kombi
1 997 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.0 TDCi 1.maj, ČR 180 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Ford Mondeo 2.0 TDCi 1.maj, ČR V prov. od 2011, 155 000 km
Diesel, sedan/limuzína
1 997 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.2 TDCi 180 000,- Kč
Ford Mondeo 2.2 TDCi V prov. od 2011, 171 779 km
Diesel, kombi
2 179 ccm, 147 kW (200 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.0 TDCi 180 000,- Kč
Ford Mondeo 2.0 TDCi V prov. od 2013, 178 422 km
Diesel, kombi
1 997 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 1.6 TDCi 180 000,- Kč
Ford Mondeo 1.6 TDCi V prov. od 2014, 171 815 km
Diesel, kombi
1 560 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Ford Mondeo Titanium 2.0 TDCi, NOVÁ CENA 180 000,- Kč
Ford Mondeo Titanium 2.0 TDCi, NOVÁ CENA V prov. od 2013, 183 350 km
Diesel, hatchback
2 000 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Ford Mondeo Titanium 2.0 TDCi, Serv.kniha 185 000,- Kč
Ford Mondeo Titanium 2.0 TDCi, Serv.kniha V prov. od 2014, 199 872 km
Diesel, kombi
2 000 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.2 TDCi 188 000,- Kč
Ford Mondeo 2.2 TDCi V prov. od 2011, 153 096 km
Diesel, kombi
2 179 ccm, 147 kW (200 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.0 TDCi 190 000,- Kč
Ford Mondeo 2.0 TDCi V prov. od 2012, 161 315 km
Diesel, kombi
1 997 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.2 TDCi 190 000,- Kč
Ford Mondeo 2.2 TDCi V prov. od 2010, 173 234 km
Diesel, kombi
2 179 ccm, 129 kW (175 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.2 TDCi, NOVÁ CENA 190 000,- Kč
Ford Mondeo 2.2 TDCi, NOVÁ CENA V prov. od 2013, 161 795 km
Diesel, kombi
2 200 ccm, 147 kW (200 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.0 TDCI, NOVÁ CENA, Automat 190 000,- Kč
Ford Mondeo 2.0 TDCI, NOVÁ CENA, Automat V prov. od 2015, 315 683 km
Diesel, kombi
2 000 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.0 TDCi 190 000,- Kč
Ford Mondeo 2.0 TDCi V prov. od 2015, 340 212 km
Diesel, kombi
1 997 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.0 TDCi 190 000,- Kč
Ford Mondeo 2.0 TDCi V prov. od 2010, 179 586 km
Diesel, sedan/limuzína
1 997 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.2 TDCi 190 000,- Kč
Ford Mondeo 2.2 TDCi V prov. od 2011, 179 227 km
Diesel, kombi
2 179 ccm, 147 kW (200 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.0 TDCi 190 000,- Kč
Ford Mondeo 2.0 TDCi V prov. od 2012, 163 583 km
Diesel, kombi
1 997 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.0 TDCi 195 000,- Kč
Ford Mondeo 2.0 TDCi V prov. od 2011, 159 253 km
Diesel, kombi
1 997 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.0 TDCi 197 000,- Kč
Ford Mondeo 2.0 TDCi V prov. od 2012, 161 379 km
Diesel, kombi
1 997 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.0 TDCi, ČR 199 000,- Kč
Ford Mondeo 2.0 TDCi, ČR V prov. od 2014, 195 943 km
Diesel, kombi
1 997 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.0 TDCI, Serv.kniha 200 000,- Kč
Ford Mondeo 2.0 TDCI, Serv.kniha V prov. od 2015, 278 621 km
Diesel, kombi
2 000 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Zobrazeno 141-160 (z celkem 217)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Peugeot - historie značky auta

Peugeot je přední francouzský výrobce automobilů, součást skupiny PSA Peugeot Citroën, druhého největšího výrobce aut v Evropě. Základy značky Peugeot sahají do 19. století, kdy firma vyráběla bicykly. V roce 1975 získal Peugeot většinu v automobilce Citroën.
Peugeot je přední značka francouzských automobilů, která je součástí skupiny PSA Peugeot Citroën, druhého největšího evropského výrobce automobilů.
Rodinný podnik, ze kterého později vznikl současný Peugeotem, byl založen v roce 1810. Rodina Peugeotů tehdy přestavěla svůj obilný mlýn ve vesnici Vandoncourt na továrničku vyrábějící válcovanou ocel a množství výrobků z ní.V listopadu 1858 požádal Emile Peugeot o ochrannou známku se symbolem lva. Toto zvíře bylo vybráno záměrně, neboť je nositelem vlastností, které proslavily ocelové pily z této továrny: ostré a odolné zuby, pružnou čepel jako tělo šelmy, a rychlost řezání připodobněnou k rychlosti lva při lovu své kořisti.
Lev se začal objevovat nejen na nářadí a čepelích pil značky Peugeot, ale také na mlýncích na kávu, pepř a sůl, a od roku 1882 také na bicyklech a od roku 1898 také na motocykletách. Jízdní kola Peugeot se vyráběly až do nedávné doby, ačkoli se společnosti vyrábějící kola a automobily oddělily už v roce 1926.
Vzhledem k rodinným neshodám založil v roce 1896 Armand Peugeot (1849 — 1915), který se velmi zajímal o automobily, společnost Société des Automobiles Peugeot. Firma vyrobila svůj první automobil v roce 1889. Vznikl ve spoluprácí s jedním z francouzských průkopníků automobilismu, Léonem Serpolletem. Jednalo se o tříkolové vozidlo s parním pohonem a byly vyrobeny pouze čtyři kusy. Parní stroje byly těžká a objemné a vyžadovaly dlouhou dobu na zahřátí. Po setkání s Gottliebem Daimlerem a Émilem Levassorem v roce 1980 bylo opuštěno od parního pohonu. Pod vedením Daimlera byla postavená benzínová čtyřkolka Toto auto bylo sofistikovanější, než většina z jeho současných konkurentů.
Peugeot - historie značky auta (dokončení článku)  »