Osobní
Terénní
X
Volvo
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Chomutov Děčín Litoměřice Louny Most Teplice Ústí nad Labem

Nalezené inzeráty


Prodám Volvo V50 2.0 D, Tažné, polokůže 40 000,- Kč
Volvo V50 2.0 D, Tažné, polokůže V prov. od 2008, 244 495 km
Diesel, kombi
2 000 ccm, 100 kW (136 PS)
     


Prodám Volvo V50 2.0 D 67 000,- Kč
Volvo V50 2.0 D V prov. od 2008, 255 420 km
Diesel, kombi
1 997 ccm, 100 kW (136 PS)
     


Prodám Volvo V50 2.4 i 69 000,- Kč
Volvo V50 2.4 i V prov. od 2004, 248 251 km
Benzín, kombi
2 435 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volvo V50 1.6 D, po STK, Xenony 70 000,- Kč
Volvo V50 1.6 D, po STK, Xenony V prov. od 2006, 216 200 km
Diesel, kombi
1 600 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Prodám Volvo V50 2.0 D, po STK 70 000,- Kč
Volvo V50 2.0 D, po STK V prov. od 2008, 224 949 km
Diesel, kombi
2 000 ccm, 100 kW (136 PS)
     


Prodám Volvo C30 1.6 D 70 000,- Kč
Volvo C30 1.6 D V prov. od 2008, 232 803 km
Diesel, hatchback
1 566 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Prodám Volvo V50 1.6 D, NOVÁ CENA, po STK 70 000,- Kč
Volvo V50 1.6 D, NOVÁ CENA, po STK V prov. od 2007, 248 966 km
Diesel, kombi
1 600 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Prodám Volvo C30 1.6 i, ČR 77 000,- Kč
Volvo C30 1.6 i, ČR V prov. od 2009, 154 230 km
Benzín, hatchback
1 596 ccm, 73 kW (99 PS)
     


Prodám Volvo C30 1.6 D, Tažné 80 000,- Kč
Volvo C30 1.6 D, Tažné V prov. od 2007, 193 204 km
Diesel, hatchback
1 600 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Prodám Volvo V70 2.4 D5 80 000,- Kč
Volvo V70 2.4 D5 V prov. od 2008, 225 281 km
Diesel, kombi
2 400 ccm, 136 kW (185 PS)
     


Prodám Volvo XC90 2.4 89 000,- Kč
Volvo XC90 2.4 V prov. od 2005, 302 904 km
Diesel, terénní
2 400 ccm, 136 kW (185 PS)
     


Prodám Volvo XC90 D5, 4X4, Automat 100 000,- Kč
Volvo XC90 D5, 4X4, Automat V prov. od 2009, 406 944 km
Diesel, suv
2 400 ccm, 136 kW (185 PS)
     


Prodám Volvo V70 2.4 D5, ČR 113 000,- Kč
Volvo V70 2.4 D5, ČR V prov. od 2008, 320 895 km
Diesel, kombi
2 400 ccm, 136 kW (185 PS)
     


Prodám Volvo C30 1.6 i 16V, ČR 115 000,- Kč
Volvo C30 1.6 i 16V, ČR V prov. od 2007, 97 784 km
Benzín, sportovní/kupé
1 596 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Volvo V50 2.0 D 116 000,- Kč
Volvo V50 2.0 D V prov. od 2009, 222 246 km
Diesel, kombi
1 997 ccm, 100 kW (136 PS)
     


Prodám Volvo V70 D3, NOVÁ CENA, Serv.kniha 120 000,- Kč
Volvo V70 D3, NOVÁ CENA, Serv.kniha V prov. od 2015, 373 520 km
Diesel, kombi
2 000 ccm, 100 kW (136 PS)
     


Prodám Volvo S60 2.0 D3 124 000,- Kč
Volvo S60 2.0 D3 V prov. od 2011, 278 597 km
Diesel, sedan/limuzína
1 984 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Volvo XC90 D5, 4X4, Automat 125 000,- Kč
Volvo XC90 D5, 4X4, Automat V prov. od 2009, 276 162 km
Diesel, suv
2 400 ccm, 136 kW (185 PS)
     


Prodám Volvo XC90 2.5 T 128 000,- Kč
Volvo XC90 2.5 T V prov. od 2005, 230 191 km
Benzín, terénní
2 521 ccm, 154 kW (209 PS)
     


Prodám Volvo XC90 D5, 4X4, Automat 130 000,- Kč
Volvo XC90 D5, 4X4, Automat V prov. od 2005, 282 787 km
Diesel, suv
2 400 ccm, 136 kW (185 PS)
     


  1 2 3 4 5 6 7 Další
Zobrazeno 1-20 (z celkem 133)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Škoda - historie značky auta

Škoda začala Čechách jako výrobce jízdních kol v roce 1894. V 80-tých letech vyráběla Škoda auta, koncepčně stále vycházející z let 60-tých. Model Škoda Rapid byl vysmívaný jako "Porsche pro chudé". Po sametové revoluci převzal firmu Škoda koncern Volkswagen.
Cesta od opravny jízdních kol, k největšímu českému exportéru
Vše začalo v roce 1895, kdy se dva cyklisté, zámečník Václav Laurin (1865 - 1935) a knihkupec Václav Klement (1868 – 1938) rozhodli založit vlastní firmu na výrobu jízdních kol. Nebyli totiž spokojení s reakcí drážďanské firmy Seidel & Naumann od které si zakoupili vadný bicykl. Firma jim na česky psanou žádost o opravu, odpověděla velmi stručně v tom smyslu, že požaduje-li zákazník odpověď, musí používat "pro nás srozumitelný jazyk". Tato odpověď je rozčílila natolik, že si v Mladé Boleslavi, na místě zvaném U sedmi zlodějů, společně pronajali dílnu a pod jménem Laurin&Klement začali opravovat a později i vyrábět jízdní kola nesoucí značku Slavia.
Václav Laurin měl ohromný technický talent a byl také velmi manuálně zručný. Veškerý svůj čas zasvětil technice. Na rozdíl od svého společníka byl spíše technikem a konstruktérem. Václav Klement nebyl tak technicky zdatný jako Laurin, měl však výjimečné obchodní nadání a cit pro vedení firmy a dovedl jednat s lidmi.
Od jízdních kol není daleko k motocyklu, a tak v roce 1898 staví Laurin s Klementem novou továrnu, ve které následně spatří světlo světa první konkurenceschopný motocykl vyrobený na území Rakouska-Uherska, také pod značkou Slavia. Jejich motocykl se však neprodával dobře. Ke změně došlo teprve v roce 1902 po úspěchu mladoboleslavských motocyklů na závodech v Paříži. Přelom přichází po fenomenálních úspěších jezdce V. Vondřicha na pařížských závodech v roce 1904. Motocykly L&K začínají dobývat Evropu.
Škoda - historie značky auta (dokončení článku)  »