Nákladní
Užitkové
X
Škoda
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Škoda Praktik 1.2 12 V, ČR 69 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Praktik 1.2 12 V, ČR V prov. od 2008, 114 031 km
Benzín, pick up
1 198 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1,2HTP klima tažné 1.majitel 69 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Škoda Praktik 1,2HTP klima tažné 1.majitel V prov. od 2012, 201 120 km
Benzín, dodávka
1 198 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1,2 12V HTP 51KW KLIMA CZ 69 990,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Praktik 1,2 12V HTP 51KW KLIMA CZ V prov. od 2012, 220 692 km
Benzín, skříňový vůz
1 198 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1.2 TSI, Klima, ČR 75 000,- Kč
Škoda Praktik 1.2 TSI, Klima, ČR V prov. od 2012, 210 291 km
Benzín, pick up
1 200 ccm, 63 kW (86 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1,2HTP klima tažné rezervace 80 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Škoda Praktik 1,2HTP klima tažné rezervace V prov. od 2012, 152 499 km
Benzín, dodávka
1 198 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 9/09 1.9TDI 74KW AC 84 990,- Kč
Škoda Praktik 9/09 1.9TDI 74KW AC V prov. od 2009, 269 000 km
Diesel, dodávka
1 896 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1,2HTP klima tažné 1.majitel 88 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Škoda Praktik 1,2HTP klima tažné 1.majitel V prov. od 2012, 229 459 km
Benzín, dodávka
1 198 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1,2HTP ČR, Po velkém servise!! 88 900,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Praktik 1,2HTP ČR, Po velkém servise!! V prov. od 2010, 153 200 km
Benzín, pick up
1 198 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1,2 12V  51KW  N1. 95 000,- Kč
Škoda Praktik 1,2 12V 51KW N1. V prov. od 2014, 142 282 km
Benzín, skříňový vůz
1 198 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1,2HTP klima tažné 1.majitel 98 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Škoda Praktik 1,2HTP klima tažné 1.majitel V prov. od 2011, 222 259 km
Benzín, dodávka
1 198 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0, ČR 195 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0, ČR V prov. od 2010, 204 798 km
Diesel, pick up
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Zobrazeno 1-11 (z celkem 11)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Škoda - historie značky auta

Škoda začala Čechách jako výrobce jízdních kol v roce 1894. V 80-tých letech vyráběla Škoda auta, koncepčně stále vycházející z let 60-tých. Model Škoda Rapid byl vysmívaný jako "Porsche pro chudé". Po sametové revoluci převzal firmu Škoda koncern Volkswagen.
Cesta od opravny jízdních kol, k největšímu českému exportéru
Vše začalo v roce 1895, kdy se dva cyklisté, zámečník Václav Laurin (1865 - 1935) a knihkupec Václav Klement (1868 – 1938) rozhodli založit vlastní firmu na výrobu jízdních kol. Nebyli totiž spokojení s reakcí drážďanské firmy Seidel & Naumann od které si zakoupili vadný bicykl. Firma jim na česky psanou žádost o opravu, odpověděla velmi stručně v tom smyslu, že požaduje-li zákazník odpověď, musí používat "pro nás srozumitelný jazyk". Tato odpověď je rozčílila natolik, že si v Mladé Boleslavi, na místě zvaném U sedmi zlodějů, společně pronajali dílnu a pod jménem Laurin&Klement začali opravovat a později i vyrábět jízdní kola nesoucí značku Slavia.
Václav Laurin měl ohromný technický talent a byl také velmi manuálně zručný. Veškerý svůj čas zasvětil technice. Na rozdíl od svého společníka byl spíše technikem a konstruktérem. Václav Klement nebyl tak technicky zdatný jako Laurin, měl však výjimečné obchodní nadání a cit pro vedení firmy a dovedl jednat s lidmi.
Od jízdních kol není daleko k motocyklu, a tak v roce 1898 staví Laurin s Klementem novou továrnu, ve které následně spatří světlo světa první konkurenceschopný motocykl vyrobený na území Rakouska-Uherska, také pod značkou Slavia. Jejich motocykl se však neprodával dobře. Ke změně došlo teprve v roce 1902 po úspěchu mladoboleslavských motocyklů na závodech v Paříži. Přelom přichází po fenomenálních úspěších jezdce V. Vondřicha na pařížských závodech v roce 1904. Motocykly L&K začínají dobývat Evropu.
Škoda - historie značky auta (dokončení článku)  »