Osobní
Terénní
X
Citroën
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Citroën C4 Picasso Xsara 1.8 16 V Serv.kniha 70 000,- Kč
Citroën C4 Picasso Xsara 1.8 16 V Serv.kniha V prov. od 2007, 176 263 km
Benzín, mpv
1 749 ccm, 92 kW (125 PS)
     


Prodám Citroën C3 Picasso 1.4 i, NOVÁ CENA, po STK 70 000,- Kč
Citroën C3 Picasso 1.4 i, NOVÁ CENA, po STK V prov. od 2009, 211 730 km
Benzín, mpv
1 400 ccm, 70 kW (95 PS)
     


Prodám Citroën C5 1.6 HDi 70 000,- Kč
Citroën C5 1.6 HDi V prov. od 2007, 106 960 km
Diesel, sedan/limuzína
1 560 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Prodám Citroën C5 1.8 16V, po STK 70 000,- Kč
Citroën C5 1.8 16V, po STK V prov. od 2006, 146 718 km
Benzín, hatchback
1 700 ccm, 92 kW (125 PS)
     


Prodám Citroën Berlingo 1.6 HDi, 5Míst, Klima 70 000,- Kč
Citroën Berlingo 1.6 HDi, 5Míst, Klima V prov. od 2007, 158 466 km
Diesel, pick up
1 600 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Prodám Citroën C4 1.6 HDi Serv.kniha 70 000,- Kč
Citroën C4 1.6 HDi Serv.kniha V prov. od 2008, 176 331 km
Diesel, hatchback
1 560 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Prodám Citroën C4 1.6 16V, Serv.kniha, po STK 70 000,- Kč
Citroën C4 1.6 16V, Serv.kniha, po STK V prov. od 2008, 169 255 km
Benzín, hatchback
1 600 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Prodám Citroën C4 Picasso 2.0 HDI, Automat, 7 míst 70 000,- Kč
Citroën C4 Picasso 2.0 HDI, Automat, 7 míst V prov. od 2011, 260 230 km
Diesel, mpv
2 000 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Citroën C3 1.4 i, ČR 70 000,- Kč
Citroën C3 1.4 i, ČR V prov. od 2010, 119 321 km
Benzín, hatchback
1 360 ccm, 54 kW (73 PS)
     


Prodám Citroën C4 Picasso 1.6 HDi, NOVÁ CENA, po STK 70 000,- Kč
Citroën C4 Picasso 1.6 HDi, NOVÁ CENA, po STK V prov. od 2007, 210 301 km
Diesel, mpv
1 600 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Prodám Citroën C3 1.4 i, jezdí výborně 70 000,- Kč
Citroën C3 1.4 i, jezdí výborně V prov. od 2010, 129 002 km
Benzín, hatchback
1 400 ccm, 54 kW (73 PS)
     


Prodám Citroën C4 Picasso GRAND Xsara 1.6 i, ČR 70 000,- Kč
Citroën C4 Picasso GRAND Xsara 1.6 i, ČR V prov. od 2009, 233 217 km
Benzín, mpv
1 598 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Citroën C3 Picasso Xsara 1.4 i 75 000,- Kč
Citroën C3 Picasso Xsara 1.4 i V prov. od 2009, 252 303 km
Benzín, mpv
1 397 ccm, 70 kW (95 PS)
     


Prodám Citroën C4 1.6 16V, ČR,2.maj, nová STK 75 000,- Kč
Citroën C4 1.6 16V, ČR,2.maj, nová STK V prov. od 2005, 146 627 km
Benzín, hatchback
1 600 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Prodám Citroën C4 Picasso 1.6 HDi, 7 míst, po STK, Tažné 75 000,- Kč
Citroën C4 Picasso 1.6 HDi, 7 míst, po STK, Tažné V prov. od 2008, 334 703 km
Diesel, mpv
1 600 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Prodám Citroën C3 1.1 i 75 000,- Kč
Citroën C3 1.1 i V prov. od 2009, 86 772 km
Benzín, hatchback
1 124 ccm, 44 kW (60 PS)
     


Prodám Citroën C3 1.1 i, ČR,1.maj, levný provoz 75 000,- Kč
Citroën C3 1.1 i, ČR,1.maj, levný provoz V prov. od 2008, 104 683 km
Benzín, hatchback
1 100 ccm, 44 kW (60 PS)
     


Prodám Citroën C5 1.6 HDi , NOVÁ CENA 75 000,- Kč
Citroën C5 1.6 HDi , NOVÁ CENA V prov. od 2009, 220 872 km
Diesel, kombi
1 600 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Prodám Citroën C4 Picasso 1.6 HDi, NOVÁ CENA, 7 míst 75 000,- Kč
Citroën C4 Picasso 1.6 HDi, NOVÁ CENA, 7 míst V prov. od 2009, 187 360 km
Diesel, mpv
1 600 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Prodám Citroën C4 Picasso Xsara 2.0 HDi 77 000,- Kč
Citroën C4 Picasso Xsara 2.0 HDi V prov. od 2007, 258 827 km
Benzín, kombi
1 997 ccm, 100 kW (136 PS)
     


Zobrazeno 81-100 (z celkem 580)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Citroën - historie značky auta (psáno též jako Citroen)

Citroën je výrobce aut z Francie. Citroën založil v roce 1919 André Citroën jako první továrnu na masovou produkci aut mimo USA. Od roku 1976 je součástí PSA Peugeot Citroën. V roce 2009 oslavil Citroën 90 let existence. Vozy Citroën se vyznačují netypickým designem.
Značka Citroën skutečně vděčí svému jménu citrónu...
Značka Citroën nedávno oslavila 90 té výročí svého založení. Založil jí André Citroën (1878-1935), jehož prarodiče v Amsterodamu obchodovali s exotickým ovocem. Odtud se vzalo jeho jméno Citroën, což je holandský výraz pro citrón. André navštívil ve svých 22 letech Polsko, původní vlast svých předků. Tehdy si zde povšiml zvláštního provedení dřevěných ozubených kol, kterému dnes říkáme šípové. André Citroën hned pochopil výhody tohoto ozubení, zejména tichý chod a malé opotřebení. V roce 1902 investuje všechny své úspory a koupí na ocelové šípové ozubení patent. V roce 1912 si založil malou továrnu na výrobu ozubených kol. Tady poprvé použil své logo, dvojitou "stříšku", která symbolizovala dva zuby onoho šípového ozubení. Toto logo se na vozech Citroën používá dodnes.
Během 1. světové války sloužil André Citroën nejprve jako poručík u francouzského dělostřelectva, později vybudoval továrnu na výrobu munice pro potřeby Francie. Když válka skončila, tak měl Citroën k dispozici továrnu, ale neměl žádný výrobek. Vrhl se prototo do výroby automobilů, inspirován úspěchy Henryho Forda v USA. Proto se i on rozhodl pro výrobu jednoduchých, levných, malých vozů pro širokou veřejnost.
V roce 1919 byl vyrobený první model Citroën Typ A. Do konce roku bylo těchto aut vyrobeno téměř 3 tisíce kusů. André Citroën se od Forda poučil i co se týče reklamy. Nechal například umístit obří název Citroën na Eiffelovu věž, která mu tak posloužila jako gigantický billboard. V roce 1920 se už vyrábělo více než 12 tisíc těchto vozů. To bylo více než v té době vyráběl Peugeot a Renault dohromady. Už v roce 1922 vznikl další model Autochenille B2, který jako první automobil v historii překonal Saharskou poušť. V témže roce vznikl i lidový vůz Citroën 5 CV. Vůz se stejně, jako dražší typ B2, dal koupit na splátky. Do roku 1926 se těchto lidových vozů prodalo 80 tisíc a významně se tak podílely na motorizaci Francie. André Citroën investoval značné peníze i do silničního značení, které tehdy bylo v plenkách. Směrové tabule také nesly jeho značku.
Citroën - historie značky auta (psáno též jako Citroen) (dokončení článku)  »