Osobní
Terénní
X
Ford
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Ford C-Max Ghia 1.6 TDCi, nová STK 50 000,- Kč
Ford C-Max Ghia 1.6 TDCi, nová STK V prov. od 2007, 200 424 km
Diesel, mpv
1 600 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 16V, po STK 50 000,- Kč
Ford Focus 1.6 16V, po STK V prov. od 2009, 198 774 km
Benzín, kombi
1 600 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 i 50 000,- Kč
Ford Focus 1.6 i V prov. od 2010, 213 048 km
Benzín, kombi
1 596 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 1.8 16V, po STK 50 000,- Kč
Ford Mondeo 1.8 16V, po STK V prov. od 2006, 200 000 km
Benzín, kombi
1 800 ccm, 92 kW (125 PS)
     


Prodám Ford Fusion 1.4, ČR,2.maj, oblíbený vůz 50 000,- Kč
Ford Fusion 1.4, ČR,2.maj, oblíbený vůz V prov. od 2008, 129 500 km
Benzín, mpv
1 400 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 TDCi, v provozu 50 000,- Kč
Ford Focus 1.6 TDCi, v provozu V prov. od 2008, 243 614 km
Diesel, kombi
1 600 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Prodám Ford C-Max 1.6 TDCi 50 000,- Kč
Ford C-Max 1.6 TDCi V prov. od 2007, 287 660 km
Diesel, mpv
1 560 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Prodám Ford Fiesta 1.4 i 50 000,- Kč
Ford Fiesta 1.4 i V prov. od 2006, 179 961 km
Benzín, hatchback
1 388 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 16 V 1.maj, ČR 50 000,- Kč
Ford Focus 1.6 16 V 1.maj, ČR V prov. od 2005, 110 232 km
Benzín, hatchback
1 596 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.0 TDCi, ČR 50 000,- Kč
Ford Mondeo 2.0 TDCi, ČR V prov. od 2007, 207 692 km
Diesel, kombi
1 998 ccm, 96 kW (131 PS)
     


Prodám Ford S-Max 2.0 TDCi, po STK 51 000,- Kč
Ford S-Max 2.0 TDCi, po STK V prov. od 2006, 235 327 km
Diesel, mpv
2 000 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Ford C-Max 1.6 TDCi, GHIA,Pravid..servis 52 500,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Ford C-Max 1.6 TDCi, GHIA,Pravid..servis V prov. od 2008, 259 000 km
Diesel, kombi
1 560 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Prodám Ford Fiesta 1.6 TDCi 53 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Ford Fiesta 1.6 TDCi V prov. od 2009, 247 200 km
Diesel, hatchback
1 560 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 i 54 000,- Kč
Ford Focus 1.6 i V prov. od 2009, 175 492 km
Benzín, kombi
1 596 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Fiesta 1,4 i 54 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Ford Fiesta 1,4 i V prov. od 2007, 178 600 km
Benzín, hatchback
1 388 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 TDCI 54 000,- Kč
Ford Focus 1.6 TDCI V prov. od 2009, 242 247 km
Diesel, kombi
1 560 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Prodám Ford Fusion 1,4 Tdci 50 Kw Klima 54 800,- Kč
Ford Fusion 1,4 Tdci 50 Kw Klima V prov. od 2007, 185 654 km
Diesel, hatchback
1 399 ccm, 50 kW (68 PS)
     


Prodám Ford C-Max 1,6 i LPG KLIMA 2.majitel ČR 54 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Ford C-Max 1,6 i LPG KLIMA 2.majitel ČR V prov. od 2010, 259 300 km
LPG (plyn), suv
1 596 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford C-Max 1.8 TDCi, Tažné 55 000,- Kč
Ford C-Max 1.8 TDCi, Tažné V prov. od 2009, 234 850 km
Diesel, mpv
1 800 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Ford S-Max 2,0 Trend  TDCi 103kW 54 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Ford S-Max 2,0 Trend TDCi 103kW V prov. od 2007, 254 216 km
Diesel, mpv
1 997 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Zobrazeno 121-140 (z celkem 2347)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Ford - historie značky auta

Ford Motor Company je americká nadnárodní společnost, v současnosti 4. největší výrobce aut na světě. Ford vlastní značky Lincoln a Mercury. Patří mu též švédské Volvo a má podíl v japonské Mazdě a v anglické značce Aston Martin. Firmu založil Henry Ford už v roce 1903.
Henry Ford, muž který motorizoval Ameriku
Henry Ford (1863 – 1947), syn farmáře z amerického státu Michigan byl od mládí fascinován moderní technikou. Nejprve pracoval na farmě svého otce, ale už v šestnácti letech odešel do města a dal se najmout jako mechanik. Své první samohybné vozidlo nazvané Kvadricykl postavil doma v kůlně v roce 1896. Bylo to ošklivé monstrum s motorem umístěným na rámu osazeném čtyřmi koly z bicyklu, poháněné gumovým pásem - ale opravdu jezdilo. Ford se však s prvním úspěchem nespokojil a zakrátko svojí čtyřkolku za 200 dolarů prodal. Obdržené peníze investoval do zlepšování svého motoru.
V roce 1899, ve svých šestatřiceti letech, Henry Ford s několika společníky založili Detroit Automobile Company, v níž se stal hlavním inženýrem. Společnost však během jednoho roku zkrachovala, také proto, že Ford byl sice excelentní technik, ale neměl v té době ani ponětí o světě obchodu. Navíc se ve vypjatých situacích ukázalo, že byl i arogantním individualistou, který s nikým dobře nevycházel. Firma produkovala automobily, které měly problém s kvalitou a také byly dražší, než by si Ford přál. Tyto okolnosti vedly v roce 1901 k likvidaci firmy.
Henry Ford se začal naplno věnovat stavbám závodních aut, se kterými i sám závodil. S několika dalšími společníky založil v Detroitu další automobilku, tentokrát pojmenovanou Henry Ford Company. Došlo však k rozporům mezi společníky a v jejich důsledku byl Ford ve zlém vypuzen z firmy. Zbývající akcionáři firmy jí poté přejmenovali na Cadillac Automobile Company, čímž vznikla další slavná značka.
Henry Ford však nepřestal snít o masové výrobě automobilů. V té době si mohli automobil dovolit pouze movití lidé a vozy zhotovovali vysoce kvalifikovaní řemeslníci na zakázku. To chtěl Ford změnit, chtěl cenu automobilu snížit natolik, aby si ho mohl dovolit každý. Pro uskutečnění své myšlenky však potřeboval velké počáteční investice. Tvrdohlavý a samolibý Ford však už měl v Detroitu špatnou pověst a s několika investory se ve zlém rozešel a nikdo další s ním už nechtěl nic mít. Nakonec se spojil s největším detroitským obchodníkem s uhlím Alexanderem Malcomsonem. Ford měl jeho důvěru, hlavně kvůli úspěchům jeho závodních vozů. V roce 1903 tak vznikla nová firma, orientovaná na výrobu sériových automobilů pro každého, s názvem Ford Motor Company.
Ford - historie značky auta (dokončení článku)  »