Osobní
Terénní
X
Škoda
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Lancia Delta 1,4 T 150k Argento 69 000,- Kč
Lancia Delta 1,4 T 150k Argento V prov. od 2009, 271 368 km
Benzín, kombi
1 368 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Lancia Delta 1,6 JTD+BEZ KOROZE !! 79 999,- Kč
Lancia Delta 1,6 JTD+BEZ KOROZE !! V prov. od 2010, 173 256 km
Diesel, hatchback
1 598 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Lancia Phedra 2.0HDi 100KW NAVI 79 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Lancia Phedra 2.0HDi 100KW NAVI V prov. od 2007, 203 000 km
Diesel, kombi
1 997 ccm, 100 kW (136 PS)
     


Prodám Lancia Delta 2,0 JTD 121 kW 89 999,- Kč
Lancia Delta 2,0 JTD 121 kW V prov. od 2009, 187 300 km
Diesel, hatchback
1 956 ccm, 121 kW (165 PS)
     


Prodám Lancia Delta 1.6JTD 88kW 99 000,- Kč
Lancia Delta 1.6JTD 88kW V prov. od 2009, 151 862 km
Diesel, hatchback
1 598 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Lancia Delta 1,6 1.6 JTD Klima,Tempomat 108 000,- Kč
Lancia Delta 1,6 1.6 JTD Klima,Tempomat V prov. od 2010, 193 000 km
Diesel, hatchback
1 598 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Lancia Ypsilon 0,9 i 1.maj.! aut.klima, panor 109 999,- Kč
Lancia Ypsilon 0,9 i 1.maj.! aut.klima, panor V prov. od 2012, 91 000 km
Benzín, hatchback
899 ccm, 63 kW (86 PS)
     


Prodám Lancia Delta 1.6 JTD 120k SELECTRONIC 119 000,- Kč
Lancia Delta 1.6 JTD 120k SELECTRONIC V prov. od 2011, 204 000 km
Diesel, hatchback
1 598 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Lancia MUSA 1,2 nízká spotřeba 119 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Lancia MUSA 1,2 nízká spotřeba V prov. od 2011, 135 000 km
Diesel, mpv
1 248 ccm, 70 kW (95 PS)
     


Prodám Lancia Ypsilon 1,2 i Klimatizace Top stav 145 000,- Kč
Lancia Ypsilon 1,2 i Klimatizace Top stav V prov. od 2011, 86 000 km
Benzín, hatchback
1 242 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Zobrazeno 10-19 (z celkem 10)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Škoda - historie značky auta

Škoda začala Čechách jako výrobce jízdních kol v roce 1894. V 80-tých letech vyráběla Škoda auta, koncepčně stále vycházející z let 60-tých. Model Škoda Rapid byl vysmívaný jako "Porsche pro chudé". Po sametové revoluci převzal firmu Škoda koncern Volkswagen.
Cesta od opravny jízdních kol, k největšímu českému exportéru
Vše začalo v roce 1895, kdy se dva cyklisté, zámečník Václav Laurin (1865 - 1935) a knihkupec Václav Klement (1868 – 1938) rozhodli založit vlastní firmu na výrobu jízdních kol. Nebyli totiž spokojení s reakcí drážďanské firmy Seidel & Naumann od které si zakoupili vadný bicykl. Firma jim na česky psanou žádost o opravu, odpověděla velmi stručně v tom smyslu, že požaduje-li zákazník odpověď, musí používat "pro nás srozumitelný jazyk". Tato odpověď je rozčílila natolik, že si v Mladé Boleslavi, na místě zvaném U sedmi zlodějů, společně pronajali dílnu a pod jménem Laurin&Klement začali opravovat a později i vyrábět jízdní kola nesoucí značku Slavia.
Václav Laurin měl ohromný technický talent a byl také velmi manuálně zručný. Veškerý svůj čas zasvětil technice. Na rozdíl od svého společníka byl spíše technikem a konstruktérem. Václav Klement nebyl tak technicky zdatný jako Laurin, měl však výjimečné obchodní nadání a cit pro vedení firmy a dovedl jednat s lidmi.
Od jízdních kol není daleko k motocyklu, a tak v roce 1898 staví Laurin s Klementem novou továrnu, ve které následně spatří světlo světa první konkurenceschopný motocykl vyrobený na území Rakouska-Uherska, také pod značkou Slavia. Jejich motocykl se však neprodával dobře. Ke změně došlo teprve v roce 1902 po úspěchu mladoboleslavských motocyklů na závodech v Paříži. Přelom přichází po fenomenálních úspěších jezdce V. Vondřicha na pařížských závodech v roce 1904. Motocykly L&K začínají dobývat Evropu.
Škoda - historie značky auta (dokončení článku)  »