Recenze Alfa Romeo 156 Sportwagon
“Když ji miluješ, není co řešit. Malé nedostatky jsou vykompenzovány elegancí, pohodlím a radostí z jízdy”

Autor recenze: Jirka (25 let),
Jihočeský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2004 Typ motoru:1.9 JTD 85 kW Stav km při koupi:132 000 km Stav km nyní:133 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 měsíc Palivo: Diesel Průměrná spotřeba: 5 l/100 km Vloženo: 30. 5. 2012

Hodnocení inzerátu: 48 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.0

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Alfa Romeo 156 1.9 JTD Opel Astra 2.0 DTI Opel Corsa 1.5TD

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Silné stránky

Osobitý, elegantní a nestárnoucí design
Motor bez turboefektu
Plynulých zátah až do vysokých otáček
Při lehké noze spotřeba pod 4,5l
Při opravdu sportovní jízdě do 7l
Slušné jízdní vlastnosti, zábavnost
Pohodlí a vkusný interiér
Solidní praktičnost
Vzadu dost místa na hlavu i nohy 187 cm
Kupodivu spolehlivost
Řízení, řazení, brzdy
Pohledy žen a závistivých mužů :)
Alfa vám vykouzlí na tváři úsměv :)

Slabé stránky

Choulostivý podvozek
Termostat
Různé malé "nezbednosti"
Horší zátah odspodu
Drahý originální olej Selenia
U méně opečovaných kusů rezivějící podlaha
Málo odkládacích míst okolo řidiče
Dálková světla

Závady a opravy na autě

Nedržím momentálně v ruce klíčky vozu značky Alfa Romeo poprvé, avšak u obou aut jsem zatím naštěstí jen stejné závady - pro tuto značku a motorizaci zcela typické. Není to až tak strašné, ale je nutno podotknout že jsem s auty dohromady najel asi jen něco kolem 10 000 km...
- TERMOSTAT- už od prodeje měly obě Alfy nízkou teplotu a podle předchozích majitelů bylo 65-70 stupňů zcela v pořádku... Tohle si nenechte od nikoho namluvit. Správná provozní teplota motoru 85-90! Auto pak líp táhne a míň žere. Myslím ,že tenhle problém má drivá většina ojetých Alf v naftě a nemálo v benzínu. Oprava ale není nákladná a zvládnul jsme jí sám doma s primitivním nářadím.
- Povrzávání silentbloků - zatím pomohlo prostříkání kostí a horních ramen silikonovým olejem
- Žhavičky... to se snad nedá brát ani do závad
- Světla v interiéru nechtějící zhasnout po zavření auta. Svítící kontrolka zapnutých pásů... Vždy stačí jen vytáhnout klíček a znovu ho zasunout do polohy "připraveno" a vše se opraví :)


Hodnocení a zkušenosti s autem

Nevím jak recenzi pojmout, jestli jako souhrnný popis obou aut a nebo srovnání 156 před a po faceliftu. Začneme tedy trošku historií.
Původně jsme sháněl auto s dobrým poměrem cena/spotřeba/úroveň/technický stav a na značce příliš nesešlo. Viděl jsem hodně Focusů, Fabií, Peugeotů, Renaultů a jiných francouzských přibližovadel a sem tam nějakýho Korejce. Také jsem koukal po Astře jelikož jednu solidní taky doma máme. Když jsem ale uviděl Alfu 156 z roku 99 v garáži u jednoho skoro místního "tahače" aut, velmi mě zaujala. Oproti Fordům nebo francouzským autům na karoserii zcela bez koroze. Pod kapotou poměrně čisto, nikde nic neteklo. Jen při pohledu na spodek jsem našel na obligátních místech chycenou podlahu (u Alfy podlahu vždy předem zkontrolovat a po koupi ať chcete nebo ne dovybavit zástěrkama aby vám ty kamínky dál do tý podlahy nemlátily a nesloupávaly ochrannej vosk). Po usednutí do interiéru vás obklopí čistá elegance počínající zajímavě řešenou palubní deskou kde je zvlášť kulatá kaplička pro tachometr a otáčkoměr a zbylé budíky jsou umístěny v honí části středního panelu který je vyveden v imitaci dřeva... stejně tak jako elegantní volant který se navíc výborně drží a dodává řidiči pocit luxusu. Potěší i sedačky, ale o těch až později.

Co vás určitě bude zajímat je první pocit z auta a zkušební jízda. Nebo možná spíš let? Když se snažíte rozjet, překvapí vás, že oproti Golfu nebo Astře prostě musíte přidat plyn. Jinak je auto neklidné a dává najevo že oblast pod 1500 otáček se mu moc nelíbí. Přišlápnete tedy plyn a auto vyrazí kupředu. První čeho si všimnete je absence hluku od motoru. Ten do kabiny proniká oproti většině tehdejších nafťáků jen velmi málo. Pokud se ovšem motor dostane do zátěže a vy přišlápnete plyn, motor se ozve. Jeho hluboký neklepající zvuk je ale uchu lahodící... člověk by ani neřekl že jde o diesel. Navíc nemá výrazný turboefekt a táhne velmi dobře v pooměrně širokém spektru otáček takže není třeba se bát předjíždění. Oproti Opelu DTI jako nebe a dudy!!Když se vzpamatujete ze šoku způsobeného vizuální stránkou vozu a projevem motoru, vyzoušíte zbytek auta. Velmi se vám líbí, jak při průjezdu zatáčkou auto pěkně drží stopu a a jak pěkně vás drží ty pohodlné dobře tvarované sedačky s ideální "tvrdostí" (jsou vlastně i celkem měkké). Oceníte krátký převod řízení... A i celkem solidní brzdy, ty ale v roce 99 nebyly úplně ideální. Možná i slabší než u Astry.

Pak vám prodávající řekne že jste srágora a že vám ukáže jak se s autem má jezdit. vyjede tedy na málo frekventovanou okresku, přišlápne plyn a na tachometru 140... levá, pravá ostře přes horizont :-D... A vy už s úsměvem na tváři zapomínáte na všechny ty kecy o spolehlivosti italských auta... Zapomínáte i na reznoucí podlahu a podepisujete kupní smlouvu. Protože se předchozí majitel staral a dodal vám doklad o výměně tlumičů a ozvodů a dodal kartičku s výměnným intervalem a typem oleje, , podlehnete jeho přesvěčování o tom, že 70 stupňů v létě je správná teplota motoru. Jedete tedy spokojeně domů.

S autem jezdíte a občas vrzne přední náprava, občas plast v interiéru, občas se rozsvítí bezdůvodně kontrolka pásů a přestane hrát jeden repráček k rádiu (prostříknete kontaktolem), ale vám to nevadí protože jezdíte v ALFĚ a v tý se jezdí taaak pohodlně. Když pojedete 150 km Fordem, Opelem nebo Škodovkou, vylezete z těch aut rozlámaní a unavení. Když po těch 150 km vylezete z Alfy, jste spíš příjemně odpočatí. Alfa je ale auto do kterého se musíte zamilovat abyste ho pochopili a abyste pochopili řeči kluků z TOP GEARu. Svézt se lze opravdu sportovně a průjezdy zatáčkami jsou v Alfě opravdu zážitkem. Odezva od auta je celkově výborná a opět narozdíl od Astry víte vždy kam auto směřuje a jak moc zatočit... To auto je ovšem tak sebejisté až může být i trošku zrádné. On totiž podvozek hodně dlouho drží stopu jak přibitej, ale oblast mezi jistotou a smykem je poměrně malá a tak když to přeženete na mokru, Alfa se utrhne a může vás šeredně vytrestat :(. Problémem jsou taky ne horší, ale vyloženě špatné cesty. Děravé a 3x plátované cesty z Kocourkova do Zapadákovy lhoty Alfa ráda nemá... Podvozek bouchá a vy nadáváte. a dobrých a středních cestách ale v pohod. Velmi zajímavá je i noční cesta. Dálková světla jsou totiž poměrně slabá. Potěší ale při mlze nebo hustém dešti, kdy je viditelnost po zapnutí mlhovek velmi slušná (oproti Astře).
Co oceňuji je velmi dobrá diagnostika, kdy třeba pokud máte špatnou žhavičku, rozbliká se kontorlka žhavení a podle intervalu a délky trvání lze přesně zjistit která žhavička je špatná. U Opelu se při jakémkoliv problému rozsvítí kontorolka vady motoru a musím jet na diagnostiku - kde mi řeknou že mam špatnou některou žhavičku... V tomhle prostě Alfa kupodivu nemá konkurenci :). Motor je po zahřátí celkem kultivovaný a má mohutný zátah až do vyšších otáček. Ani kopce nebo předjíždění na 5ku mu nedělají problém.. jen je třeba si zvyknout na to, že netáhne úplně odspodu... Když ale malilinko přišlápnete, začnou se dít věci, který se v Oktávce ani Opelu nedějou :-).

Tak a co se stalo po faceliftu - aneb rozdíl mezi Alfou z 99 a mou současnou 2004. Inženýři od Alfy se v mnohém poučili a tak přidali silnější lak, ochranu podlahy před kamínky, ještě útulnější interiér z lepších materiálů, palubní počítač a digi dvouzónová klima v základu a podvozek lépe tlumící naše cesty (první Alfa měla Sportpacket - tovární snížení podvozku o 25 mm což bylo občas utrpení :-( ), loketní opěrka s úložným prostorem a takový blbůstky co mi na původné Alfě vadily. Nová je v provedení Sportwagon, tedy kombík... Musím uznat, že není jen hezčí, ale mnohem praktičtější a oproti sedanu má sklápěcí zadní sedadla (a to skoro do roviny), takže se toho dá i dost převézt... Originální autorádio dostalo CD přehrávač a vyrábí ho Blaupunkt - neorigo Pioneer ve starý Alfě byl ale o malinko lepší. Dřevěný volant už po FL bohužel najdeme jen sporadicky a světla pořád nesvítí nic moc. Původní plastovej kryt motoru byl taky lepším, ale to už je detail. Co ale detail není, tak nová Alfa má citlivější plynový pedál a značně se zlepšily brzdy... Když šlapete stejně jako na předfaceliftovanou 156, jsou pěkně jedovaté - jsou vlastně stejné jako ty ve 2.5 V6, kterou jsem si v jednom bazaru taky zkusil :-). Lepší je i řazení a celá převodovka. V původní Alfě se řadilo solidně, v nové je to ale radost. Převodovka je přesná s skoro cvakací (ale ne tak dobrá jako u 2.5 V6), sice je jen pětikvaltová, ale její dráhy nejsou dlouhé a pětka je až překvapivě krátká. Ze čtyřky stačí jen ťuknout a je tam...

Když už je řeč o bazarech, je potřeba zmínit slova jednoho bazarníka... "Alfy v JTD jsme tu měli... Některý byli svižný a jiný líný a bylo fuk jestli 1.9 nebo 2.4"... Ano, jde tedy o stav motoru jako takovýho. Sám jsme se přesvěčil o tom, že 2.4 JTD se 103 kW jela znatelně hůř než moje současná 1.9 s 85 kW... Je tedy potřeba vybírat pečlivě a vždy si zkusit těch aut víc než je odsoudíte. Osobně ale i tak v bazaru nakupuju nerad, protože ty auta můžou mít zdechlý turbo, unavený vstřiky... Myslím ,že JTD nejsou vůbec špatné motory... ba naopak spolehlivostí jsou na tom velmi dobře a nejsou tolik háklivé jako dnešní moderní diesely hlavně francouzského původu. Auta v bazarech ale můžou mít zanedbanou údržbu, nevhodný olej, špatného předchozího majitele, stočený tachometr... a tak je potřeba opravdu dobře vybírat protože třeba takové vstřiky nebo turbo vám nevymění ani v bazaru kterej dává záruku a to proto, že vstřiky jsou spotřební materiál stejně jako olej nebo brzdový destičky...

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 48


Komentáře uživatelů k recenzi Alfa Romeo 156

Vložit komentář

Jiná auta

Moc hezky napsaná recenze, Alfa je pro mě taky srdeční záležitost. Jen mě zaráží Tvůj komentář, že Octa bude za 15 let rozsypaná ..... já si ji pořídil kvůli nižším provozním nákladům (obyč 1.6 benzín), Alfičku bych z toho, co si při studiu vydělám asi neuživil....škoda. Nepopírám všechny ty věci jako obyčejný vzhled, žádné emoce - ale to auto je prostě skvělej držák. V rodině je od funglovky, já ji koupil od táty s 50t km, nyní má 148t km a nic se nemuselo měnit (krom spotřebáku samozřejmě) - prostě žádná porucha, na podvozku vše originál a jak se zdá, ještě to tak nějakou dobu bude. Táta ji má v naftě, na tachu 290t km a jezdí jak víno, nikde ani náznak koroze ..... obě jsou z roku 1998. Takže ač mám rád Alfy, proti Škodě nemůžu říct jediný křivý slovo.

03.06.2012 | 08:58:24 | Martin  | 88.102.59.* Reagovat

RE: Jiná auta

Chtěl bych jen doplnit, že poslední dva komentáře jsem nepsal já (srovnání s 15 letou octou). Jde o shodu jmen.
Nicméně souhlasím s tím, že "koncern" je zcela průměrnej a třeba ani u toho legendárního Golfu 4,5... už se nedá říct že by to byl takovej držák jako jeho předchůdci.

05.06.2012 | 07:16:50 | Jirka  | 80.246.32.* Reagovat

RE: Jiná auta

Tak to se omlouvám :) Přesně tak, koncern jsou prostě "spotřebitelská" auta, slouží dobře jako každé jiné auto, nicméně pocit jako z Alfy tam nenajdeme. S tou má člověk radost i z jízdy na nákup, hlavně že jede Alfou :)

12.06.2012 | 14:48:17 | Martin  | 88.102.59.* Reagovat

RE: Jiná auta

Dobrá recenze. Já mám třetí Alfu (155 2.0 8v pak 156 2.4 SW)teď mám již 5. rok 156 2.4 JTDm SW Ti, to je diesel v nejvyšší výbavě. Koupiĺ jsem ji dovezenou ze Svýcarska za 320000, tři roky starou po lízinku (140000 km). Alfy kupuji především proto že se mi líbí a dále ojeté poskytnou nejvyšší hodnotu za nejméně peněz. Má poslední Alfa stála asi 1 milion a po 3 letech 320000 a byla jako nová. Dal jsem do ní za 1. rok asi 50000 (gumy, rozvody, prasklo mi těsnění pod hlavou)a jinak běžný servis jako u jiných aut. Je to spolehlivé a úsporné auto, jezdím asi za 7,5 l a to jak po Praze tak na dálnici kde jezdím asi 150 a když mně to popadne tak vypálím saze, jede to přes 220, s větrem v zádech jsem jel jednou 240. Ve 190 znatelně akceleruje. Za těch 5 let a 130000 km jsem měnil jednou spodní ramena a dvakrát horní (ty naše cesty), dvouhmotý setrvačník a ložisko spojky,vnější homokinetiské klouby a přední ložiska kol.Teď mně čekají brzdové kotouče a destičky a př. tlumiče. Jo a zadní už jsem měnil. To vše budete dělat i u jiných aut když bude mít 270000 km. Kecy o nespolehlivosti Alfy mají lidé z doslechu. Alfy jsou choulostivé na jízdu bez oleje, ale prase které to dopustí si nezaslouží dobré auto, jako je Alfa. jediné co mi vadí je že 2,4 je těžká na předek a má snížený sportovní podvozek. Na našich silnicích je to blbá kombinace, musím dávat pozor na nerovnosti, jednou jsem na vystouplém kanálu prorazil vanu, na předchozí nerovnosti se předek zhoupnul a narazil do kanálu. Olej a oprava mně přišla na 5 tis. Zkoušel jsem novou Alfu 159 ale moc mně neoslovila. Jezdí hůř než moje ačkoliv má o 25 HP víc - je těžká, víc žere, je ale jízdně komfortnější. Myslím, že moje příští auto bude Gulietta.

21.10.2012 | 11:26:10 | Gus  | 89.176.77.* Reagovat

myslel jsem jako 15 letou octu japa a alfu ta škoda bude rozsypaná nebo spousta nemocí o proti těm dvěma.

02.06.2012 | 20:19:32 | jirka  | 92.62.224.* Reagovat

ano japonci umí skvělé benzíny jsem milovníkem benzínu milovník japonců. Alfa to je jako jak bych to řekl něco netradičního zajímavého pro lidi s fantazií kteří nikdy nechtějí býti tuctoví splznout s davem. Mít alfu je něco jako ted jedu já a všichni stůjte. A ten soused se škodovkou pro koncernový blby koncern je průměr a nikdy nepřekvapí a není tak kvalitní jak si spousta lidí myslí. Vemte 15 octávku jestli ještě jezdí nebo existuje 15 alfu a japonce co bude kvalitnější spolehlivější a přitažlivější zajímavý japonec a nádherná alfa a škoda se bude vzadu schlíple krčit.

02.06.2012 | 20:17:58 | jirka  | 92.62.224.* Reagovat

Toľko kecov a recenzia nikde...:(

P.S. Sranda, že si sa o "Francúza" ani neobtrel, ale rečí máš / "múdrych"/ ako rádio..:)

30.05.2012 | 19:47:25 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Toľko kecov a recenzia nikde...:(

Já nevím jak bysis takovou recenzi představoval. Myslím, že jsem vystihl své pocity z auta a zkušenosti s touto značkou po 10 000 km. Proč na Alfu moc nenadávám má tři důvody. Jednak ty auta opravdu nejsou tak špatný, pak mám 1.9 naftu což je nejspolehlivější a nejúspornější motor v Alfě a nakonec protože jsem auto dlouho vybíral a dost jsme si jich zkusil. Já osobně zasávám stanovisko, že pokud Itala, tak v naftě a když Francouze tak v benzínu. A protože já radši ten diesel. Po zkušenostech mých známých jsem zamítl Renault dCi. Peugeot / Citroen HDI zas mívají v zimě horší starty a co jsem tak viděl a zkoušel po bazarech a po lidech co prodávali tak ty auta nebyly v moc pěkným stavu (díval jsem se z Francouzů hlavně po Peugeotu 406). Konkrétně tahle Alfa byla za velmi rozumný peníze a v moc pěkným stavu, proto jsem si jí vybral.

Jinak mně se zas Francouzi nelíbí... jen občas některej model zaujme. 406 po FL, Citroen C4... Z aut který jsem já zkoušel ale nemělo žádný (ani Avensis 2.0 D4D) tak dobrej motor jako Alfa.

30.05.2012 | 21:46:19 | Jirka  | 88.103.139.* Reagovat

RE: Toľko kecov a recenzia nikde...:(

Nie po 1000 km?

Mimochodom, súhlas, že ak Taliana, tak diesel, ale aj Fr. len diesel,/ teda okrem Renaulta..., tam je to o slepej láske..:)/, lebo benzíny vedia robiť iba Japonci.. Nissan.

Trochu mi prekážalo, že porovnávaš autá v ktorých si nejazdil, ale "poznáš" ich.

Čudoval by si sa, ako by Ta zotrela nejaká 407 s 2.0 HDi..., bol by si bez šance.

30.05.2012 | 22:05:35 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Toľko kecov a recenzia nikde...:(

Jen se tak zeptám... A ty jsi měl nějakou zachovalou 147/156/GT, že můžeš tvrdit, že by mě 407 setřela -)?? 407 je trošku jinej Peugeot a zaměřenej podobně jako Alfa. Ostřejší design, ostřejší jízdní vlastnosti, ale nemá z toho auta člověk takovej pocit a není v něm taková jistota, i když zas těžko říct když jsem si jí vyzkoušel jen na pár kilometrů na zkušební jízdu. Zkoušel jsem i "bratříčka" Citroena C5... a není to ono. Alfa je o pocitu. Stejně tak ty se můžeš cítit líp ve 407, to ti neberu. Pokud bys srovnával Alfu 156 1.9 JTD multijet a 407 2.0 HDI 103 kW, pak zjistíš, že jsou to auta papírově takřka rovnocenná (rychlost, zrychlení).

Na druhou stranu já jsme z kraje chladného a když přijde v zimě -15 tak mají HDI motory velký problém nastartovat. Když padne -17, už je to be šance. S JTD jde celkem lehce nastartovat i při -21,5 který tu letos taky byly...

31.05.2012 | 18:18:47 | Jirka  | 88.103.139.* Reagovat

RE: Toľko kecov a recenzia nikde...:(

C5 je koč, hlavne tá stará, jazdné vlastnoszi dosti zúfalé.. ale 85 kw verzus 100 kw..., to je jasné..:), čo sa týka zimy, nebál by som sa, aj pri -26, asi pred 10 rokmi mi 406 chytala na prvý šup, túto zimu, po týždni mrazov -15 až -22 mi skoro už 8 ročná baterka na prvý šup nahodila rárohu s cca 370.000 km na tach./2,2 HDi..., alebo si myslíš, že tie motory, ktoré sú vo Volvách sú iné ako tie, ktoré behajú u nás?:)

31.05.2012 | 22:33:58 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Toľko kecov a recenzia nikde...:(

Proto píšu že musíš srovnávat srovnatelné, tedy 100 kW JTD se 100 kW HDI... to snad asi dojde každýmu. Já jsem si konkrétně tuhle motorizaci zvolil jednak z důvodu prověřený spolehlivosti (nejsou tam citlivý vstřiky, čerpadlo ani nějaký blbý DPF), bohužel už je tam AGR s mezichladičem,ale... A potom, já konkrétn tohle auto měl za opravdu krásnou cenu. Za takovou bych 407 nekoupil ani náhodou. Navíc ta 85 kW o moc pomalejší není (zajímavý že je znatelně rychlejší než motorově adekvátní koncernové TDI) a spotřeba při běžný jízdě (ne jako důchodce) tak 4,3 l/ 100 km včetně svižných rozjezdů a sem tam nějakýho toho předjíždění...

01.06.2012 | 21:44:29 | Jirka  | 81.90.175.* Reagovat

RE: Avensis

Pokud Avensis(nebo jakéhokoli japonce)tak jedině v benzínu...Itala pouze v naftě...a od Francouze tak paštiku nebo víno!!!

31.05.2012 | 10:32:33 | stafík  | 85.135.92.* Reagovat

RE: Toľko kecov a recenzia nikde...:(

Sorry, ještě ten třetí důvod... 10 000km přece jen ještě není tolik aby se projevily různé skryté vady...

30.05.2012 | 21:47:43 | Jirka  | 88.103.139.* Reagovat

Nezáleží

Málo kdy záleží na značce samotnej, auta jsou dělaná na to aby něco snesla...něktrá miň některá víc....Porblémem zůstavají akorát mateřské nemoci kde se ku příkladu jedna závada opakuje několikrát. Co se týče aut starších deseti let , tak tam si automobil nějákou investici vyžádá...jinak zajímavé recenze, ikdyž bych osobně Alfu nechtěl. Stačí to , že se mi nelíbí a víc se o ní nezajímám :)

30.05.2012 | 16:25:11 | ...  | 88.103.188.* Reagovat

Pro doplnění

Pro příznivce "koncernových" vozů, a tedy odpůrce Alfy (leč to nemusejí být všichni) bych rád doplnil úryvek z rozhovoru se sousedem když jsme oba myli o víkendu svá auta před barákem. On má Oktávku z roku 2000, já tuhle Alfu. Povídal... Ty máš ale parádní auto, jen ty díly jsou asi drahý, co? A já... naštěstí jsme jich zatím moc nepotřeboval, ale dneska už stojej na většinu aut stejně... No ale Vy těch náhradních dílů do Oktávky asi taky moc nepotřebujete, ne? No a soused... Hmmm, to byses divil, taky už je to 12 letej stařík... už to začíná jít jedno za druhým... Nevím proč, ale ani do tý Astry G z 99týho kromě zadních brzd žádný výraznější investice nebyly :-(. Bohužel zkušenosti mnoha, byť ne všech majitelů koncernových vozů. (vím i o člověku co má bez větších závad najeto na 1.2 HTP 250 000 km, ale to nebývá pravidlem) zkrátka při koupi ojetýho auta jsou potřeba dvě základní vlastnosti. Zkušenosti a štěstí... A když člověk narazí na dobrej kus, může mít z Škodovky, Hyundaie, Peugeotu nebo Alfy velkou radost, když na špatnej tak může bejt z Audi nebo Mercedesu hodně zklamanej...

29.05.2012 | 22:43:36 | Jirka  | 88.103.139.* Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Alfa Romeo 156
  • Alfa Romeo 156
  • Alfa Romeo 156
  • Alfa Romeo 156
  • Alfa Romeo 156
  • Alfa Romeo 156