Auto recenze Citroën - rozcestník pro recenze Citroën

Nejčtenější auto recenze

5,8Citroën C5 (2002) Citroën C5 (2002) autor: Steve Přečteno: 31810x
8,4Citroën C4 (2008) Citroën C4 (2008) autor: milan Přečteno: 24110x
5,6Citroën C5 (2010) Citroën C5 (2010) autor: Jarek Přečteno: 23789x
5,8Citroën Berlingo (2008) Citroën Berlingo (2008) autor: Hawk Přečteno: 23421x
9,6Citroën C4 (2011) Citroën C4 (2011) autor: peter Přečteno: 23398x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

44000km

zápis do lodního denníku

Dnes plánovaná servisná prehliadka v autorizovanom servise po 2 rokoch (alebo 60 000km) výmena brzdovej kvapaliny, oleja, sviečok , čistenie klimatizácie všetko spolu 400€ . V čase koronakrízy moc nepoteší. S jazdou nie sú problémy, ostal nevyriešiteľný problém ráno pri studenom motore treba trocha viac pridať plyn inak skapína motor. Uvidíme čo zajtra ráno keď sú nové sviečky ale predpokladám že sviečkami to nebude. Po rozbehu bez problémov.

26.05.2020 | 11:46:44 | Peter | Recenze: Citroën Berlingo VTi120 16V (2018)

Citroen C3 1.4i 8V

Za mňa s autom úplná spokojnosť, raz bolo menené tesnenie pod hlavou valca - vynechával jeden valec a neštartovalo auto - zavinené mojím štýlom jazdy po štarte, následne som sa poučil. Po takmer 12tich rokov a 122 tisíc km motor šlape ako hodinky, tankujem výhradne 100 oktánový benzín, motor má tichý chod, spotreba 5.5L/100km väčšinou mesto a okresky, občas diaľnica. Z mojej skúsenosti určite odporúčam.

12.05.2020 | 10:09:36 | Daniel | Recenze: Citroën C3 1,4i (2007)

RE: Nic není věčné

Prosím tě přestaň tady už řešit odkazy na to že supermini je méně bezpečné než mercedes s-class,to ví už děti v mateřské školce a raději se soustřeď na spolehlivost svojeho Fordu 😂😂😂😂
Tvl majitel Fordu se tady směje majiteli Toyota.
I kdyby si měl F150 nebo Explorer tak nedosahuje ani 10% spolehlivosti kolíňat tak mlč a běž si hledat spoj na vlak ty FORDE 😂

28.04.2020 | 09:24:42 | Pavel e36 | Recenze: Citroën C1 (2006)

RE: Nic není věčné

Podle tvojich příspěvků si pořád hraješ na chytrýho,ale o autech toho evidentně z vlastní zkušenosti moc nevíš.
Nevím proč by měla být koliňata šlapací, sám jsem seděl vedle jednoho magora kterej tomu na dálnici šlápl a div se na tachometru bylo přes 180 km/h ,real podle GPS nevím.Ale 50 rozhodně nejezdí a na to že je určeno primárně do města,je dinamika dostačují.Nevím na co by měla městská supermini jezdit 200 prober se.
Jo a ještě k technickému stavu,měl jsem v pizzerii nakoupeny 3 kusy ayga 1 generace,jezdili s tím dvacetiletí brigádníci jak prasata, nedělám si iluze, na těch autech se kromě filtrů,oleje a destiček měnila téměř u všech v cca 150000km spojka a to je vše.Podvozek,ramena, tlumiče, čepy, zatím vůbec nic se nezměnilo a nepokazilo a to už najít najeto přes 200tis.km.
Jako automechanik vyučený před dvaceti lety jsem myslel že takhle kvalitní, spolehlivá a nenáročná auta se už nevyrábějí... jsem mile prekvapen a i když sám nejsem cílová skupina kupců tak musím objektivně říct že ty auta jsou super.
A kecat tady o tom že je to šlapací autíčko.....?
Jen si sám sebe usvědčil že jsi v autě v životě nejel a vyjadruješ se k něčemu o čem nevíš vůbec nic 👎

28.04.2020 | 09:06:02 | Pavel e36 | Recenze: Citroën C1 (2006)

RE: Nic není věčné

Věřím, měli jsme v rodině Mondeo 1.8 a také tlumiče vydržely kolem 200k, já měl však ST220 a ve předu 3.0 motor těžký jak prase, proto ta výměna brzká :-) Určitě to není nic proti Fordu, věřím že cokoliv co má těžký předek na tlumiče trpí víc

28.04.2020 | 07:09:18 | FunTomas | Recenze: Citroën C1 (2006)

Použiji slova odpůrců miniaut: Srážka se čmelákem je v tomto případě fatální. Toto auto má nulovou pasivní bezpečnost, podívejte se na crash testy. Velikost opravdu není vše. Leckteré mini vás ochrání líp. A podvozek? Není to špatné, až na to plavání po každém zhoupnutí. Vozidlo se zhoupne radiálně, ale zároveň mu zadek zavrtí axiálně - doleva, doprava... Může za to jakýsi pokus o samořiditelnou zadní nápravu. Xantii jsem vlastnil, a tyto neduhy znám. Navíc byla dost líná, pro každé zrychlení musel jít pedál plynu na podlahu. Jako rychlopal u pionýra :-) Jízda s ní připomínala plavbu parníkem.

23.04.2020 | 19:52:20 |  | Recenze: Citroën Xantia 2.0hdi 80kw (1998)

RE: Hrôza!!!!!

Ale keď ono bolo táááák lacné :-))

20.04.2020 | 18:06:53 |  | Recenze: Citroën Xsara Picasso 2.0 HDI 66 KW (2001)

RE: Hrôza!!!!!

Zásadná veta....:
kúpili sme ho keď malo 180 000km...

Viac netřeba riešiť...

20.04.2020 | 13:36:00 | Vašek | Recenze: Citroën Xsara Picasso 2.0 HDI 66 KW (2001)

RE:

Došla nafta.....:-))

20.04.2020 | 13:34:17 | Vašek | Recenze: Citroën Xsara Picasso 2.0 HDI 66 KW (2001)

RE:

Tvl co to zase je? Tady je to jako v Jedličkově ústavu. Odstavil jsem ho na dvoře a neumím ho nastartovat. Pojistky jsou v pořádku... A co jako? Starter točí, nebo ne? Netočí, nebo jo? Motor se otáčí a nenaskočí, nebo startér jen cvaká? Svítí kontrolky, nebo je palubka mrtvá? Atd, atd... musíš přece hodit do placu nějaké detaily, to že stojí na dvoře není vypovídající a relevantní skutečnost.

17.04.2020 | 22:17:24 |  | Recenze: Citroën Xsara Picasso 2.0 HDI 66 KW (2001)