Rok výroby:1997Typ motoru:1,6 16VStav km při koupi:64 000 kmStav km nyní:150 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:8. 3. 2006
Od začátku jsem byl s autem naprosto spokojený.Běžná výměna + výfuk ten odešel brzo.
Poslední rok mám s autem velké problémy. Auto mi při přechodu na nízké otáčky občas vypne. Stává se to když přiíjíždím na křižovatku. Měl jsem auto v několika servisem a bezvýznamně. Samá diagnostika v pořádku, filtr paliva, svíčky, výměna ventilu stabilizace volnoběhu,snímače polohy váčkové hřídele apod.
Tento jev se objevuje občas, když to člověk zrovna nejmíň potřebuje. Ještě se mi stavá, že nemůžu nastartovat auto. Chce to chytnout, ale nechytne. Počkám minutu a auto bez problémů nastartuji. Tento jev se objevuje taky jenom občas. Byl bych rád za každou radu co stím. Děkuji
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto je velice pohodlné a tiché.Zvláště zavazadlový prostor je velice prostorný.
Nebýt až na ty poslední závady bylo by vše bezva. Bez nervů a zbytečného vyhazování peněz.
MAM MAREU WEEKEND 1.6 16v ,srejny problém jsem pořešil vyčištěním vstřikovačů na ultrazvuku a jejich proměřením jak dávají palivo při jakých otáčkách motoru.Když je jeden slabší tak to dělá tuhle neplechu při nízkych otáčkách. daniel.dti@seznam.cz
Pozor na pojmy!!! Výpis z paměti závad na Examineru NENÍ DIAGNOSTIKA (je to selfdiagnostika ŘJ). Vezmi auto na OSCILOSCOPICKOU DIAGNOSTIKU, kde se proměří veškeré elektrické obvody vozu a pokud se ihned neukáže PŘÍČINA závady, dají se udělat testy zátěžové. Z 90 % jsou to u těchto vozů závady svíčky, kabeláže ke svíčkám, zanesený palivový filtr, teplotního čidla, váhy vzduchu, lambdasondy nebo snímače polohy škrticí klapky. Za hodinu diagnostiky se zpravidla účtuje kolem 500 korun, z cca 60 % stačí už jen první akcelerační test.
se stejným motorem jsem mel stejný problém jaký zde popisujete, všchny diagnostiky byly OK. Celá závada spočívala v tom, že na vstřikovací trysce byla kapka vody. stacilo vyčistit a vše bylo v pořádku, tak to zkuste.
Mám Mareu se stejným motorem, tenhle problém se mi zatím zaplaťpánbu neobjevil. Ale možná by to mohlo souviset se škrtící klapkou-snímač, případně její zanešení. Další by mohl být snímač nasávání vzduchu.
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Marea
zkušenost MOJE
MAM MAREU WEEKEND 1.6 16v ,srejny problém jsem pořešil vyčištěním vstřikovačů na ultrazvuku a jejich proměřením jak dávají palivo při jakých otáčkách motoru.Když je jeden slabší tak to dělá tuhle neplechu při nízkych otáčkách. daniel.dti@seznam.cz
06.06.2015 | 13:06:19 | daniel.dti | 217.112.161.* Reagovat
DIAGNOSTKA
Pozor na pojmy!!! Výpis z paměti závad na Examineru NENÍ DIAGNOSTIKA (je to selfdiagnostika ŘJ). Vezmi auto na OSCILOSCOPICKOU DIAGNOSTIKU, kde se proměří veškeré elektrické obvody vozu a pokud se ihned neukáže PŘÍČINA závady, dají se udělat testy zátěžové.
Z 90 % jsou to u těchto vozů závady svíčky, kabeláže ke svíčkám, zanesený palivový filtr, teplotního čidla, váhy vzduchu, lambdasondy nebo snímače polohy škrticí klapky. Za hodinu diagnostiky se zpravidla účtuje kolem 500 korun, z cca 60 % stačí už jen první akcelerační test.
25.09.2008 | 15:23:46 | magic Reagovat
se stejným motorem jsem mel stejný problém jaký zde popisujete, všchny diagnostiky byly OK. Celá závada spočívala v tom, že na vstřikovací trysce byla kapka vody. stacilo vyčistit a vše bylo v pořádku, tak to zkuste.
11.04.2006 | 18:24:35 | Reagovat
Stačí pouze vyměnit snímač otáček.Stává se to i u jiných aut.
V.Mácha
07.04.2006 | 21:46:42 | Reagovat
rada
Mám Mareu se stejným motorem, tenhle problém se mi zatím zaplaťpánbu neobjevil. Ale možná by to mohlo souviset se škrtící klapkou-snímač, případně její zanešení. Další by mohl být snímač nasávání vzduchu.
15.03.2006 | 15:40:23 | ondra Reagovat