Rok výroby:1998Typ motoru:1.2 16 VStav km při koupi:111 000 kmStav km nyní:155 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?30 měsícůPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:6.5 l/100 kmVloženo:22. 4. 2012
primerana spotreba Pekne auto:) Na tak mali objem super vykon zrovnatelny z TDI 1. Auto perfektne držalo v zakrutach
Slabé stránky
a ešte vela dalšich nedalo sa nan vobec spolahnut v zime neštartovalo kolisave otačky vrzgal interier Hrdzave Nemalo klimu Pokazilo sa na nom snat všetko
Závady a opravy na autě
Ihned po zakupeni mi odišiel jeden xe-non, takže som vybral aj druhy a dal som tam obyčajne žiarovky. Neskontroloval som si olej a vodu a auto mi po ceste domov od zakupenia prehrialo a prasklo tesnenie pod hlavou 112000km: odišla baterka 112500km: odišiel chladič 113000km: vymena rozvodou,olejoveho a palivoveho filtra 115000km: vymena prednych brzd komplet klatiky -kotuče 116000km: nove zimne gumy 120000km: odišlo zadne ložisko-komplet vymena vratane naboja 122000km: odišla lambda-sonda 124000km: vymena lanka ručnej brzdy 130000km: nove letne gumy 132000km: vymena vyfuku. 135000km: opet vymena tesnenia pod hlavou 140000km: oprava prednej napravy 142000km: vymena prednych tlmičov 145000km: praskol servo remen 146000km: odišiel motorček stieračov 150000km: opet prasklo tesnenie pod hlavou 152000km:odišiel štarter 155000km:auto predavam, nemam nato nervy
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto som zakupil v septembry 2007 za 77000sk Predaval som ho v february 2010 za 1400 eur Vrazil som do nho 110000SK Už nikdy viac fiat, auto som kupoval od predavajuceho ktory ho doviezol z talanska Ohromila ma cena,lebo mal aj xenony, elektrony, športove prahy a tahal neskutočne Ale fiat mal strašne vela much, pokazilo sa snad všetko čo mohlo. Určite to bolo zapričinene aj predchadzajucimy majitelmy, ktory sa o auto určite vobec nestarali, ale aj tak to bolo neskutočne čo sa s tim autom dialo. 2x ma zradilo na dialnici ked praskly tesnenia pod hlavou a museli ma odtiahnut V zime pravidelne neštartovalo už pri -1O primrzali gumy tesnenia okolo dvery auto malo športove prahy a pod nimy bolo neskutočne zhnite. Musel som menit aj predny blatnik ktory komplet zhnil a aj predna kapota vyzerala otrasne. 6iarovky som vymenil prakticky všetky a niekolko krat. Auto kolisalo na otačkach od 800 do 2500 na volnobehu. Bol to moj prvy a posledny fiat. Ale je možne že som natrafil na velmy zly a vybehany kus Kilometre boli asi stočene o 100000km Toto auto je bud pre staršich ludi,ktory nenajazdia vela km, alebo pre niekoho kto sa do aut vyzna a vie si všetko opraviť.Naštastie že moj brat je automechanik:)
Asi tak nauč se jezdit mýt 3X měnění těsnění pokud bylo nové a vše proběhlo jak má vypovídá něco o zacházení s autem....mimo to xenony,sportovní prahy atd.u tak starýho auta taky něco značí.
Nezáleží na tom,jaký auto máš.Záleží na tom,jak se k autu chováš..Běž a kup si Fabii 1.2 htp.Ale nejdřív se nauč řídít!
13.10.2014 | 22:20:05 | Nick
| 90.176.159.*Reagovat
Ale no tak !!!
Zrovna tenhle model auta vlastním.Mám ho od roku 2002 kdy jsem ho jako 5ti leté koupil.Byl to tehdy dovoz z It.Samozřejmě tehdy bouchnutý a opravený, to jsem věděl. Mělo najeto 42tis.Motor je na ten obsah neskutečně živý, prospekty tehdy uváděly 0-100km/10,5s.Na motor teda dopustit nedám vůbec ,protože teprve loni na podzim t.j. 2013!! jsem teda musel nechat vyměnit těsnění pod hlavou , ale auto normálně jezdilo.Ne že by někde zdechlo nebo pod. Možná tak 8let zpátky, střelil jeden kabel ke svíčce, motor na dálnici vynechával.Toť na motoru za ty roky opravdu vše !!Rozvody jsem nechal měnit v 70tis a loni při výměně těsnění pod hlavou to bylo cca 150tis. Oleje,filtry brzdy tlumiče si měním sám.Co teda nemuselo, ale tyhle modely mají vyhlášené odešla ložiska zadních ramen. sada stojí od 350 do 1200kč jak se kdo cítí.Výfuk jsem měnil komplet teprve před dvěma lety, byl původní!! V roce 2004 jsem si do auta namontoval šestikvalt z nového Sportingu. Nepočítám s tím , že by se mělo něco vysrat, koroze není veškerá žádná ,taky je to tím že jsem s autem jezdil možná 6 -7 zim ,jinak jsem měl vždycky na zimu něco horší. Spotřeba je od 6,5 do 7,5 to už z celkem těžkou nohou. Auto už má hodnotu kolem 20tis a proto je ho škoda prodat. Takže autor recenze musel koupit opravdu vylítané žďorbo a jak už někdo psal, nikdo ho nenutil, tak ať se nediví.
Akonáhle má auto cez 90-100 000 prídu investície- brzdy, remene- rozvodové a iné, baterka, niečo na podvozku, možno výfuk, vymeniť pneu, možno tlmiče.... takže si to treba porátať či sa oplatí kupovať u nás povačšine predraženú jazdenku alebo kúpiť nové auto povedzeme za 2-3x vyššiu cenu. Ale sú aj autá zachovalé, servisované buď zo západu ale aj u nás ale je ich pramálo a rýchlo sa predaju
Všetko záleží od majiteľa, pričom čím VIAC sa s autom jazdí, tým lepšie, nejakých 100.000 km je dnes pre 3-4 ročné auto nič.
Osobne radšej drahšiu jazdenku, ako nové za 2-3 x vyššiu cenu,ale to by sme sa zase začali hádať a riešiť čo bolo skôr,či sliepka, al. vajce.
Dnes je ale trh v riti, takže autá padajú voľným pádom, čisté šialenstvo kupovať nové na pár rokov,ale ak si niekto chce ponechať auto 5-10 rokov, pre pokoj v duši, tak aj nové je OK, od roku 2008 padli prakticky o 50 % dole.
No je to na rozmyslenie... ja som kúpil malé auto v r. 2006 a dnes by som za tú cenu dostal o triedu väčšie a kedže je spoľahlivé a jediné čo ma serie sú neschopní servismeni nemienim ho predať lebo by som len tratil. Jednoducho si ho nechám a dojazdím ho, jedine že by niekto z rodiny niečo také potreboval. Keby som dnes kupoval beriem nové na tých 10 rokov. Sú ľudia ktorí autá menia lebo ich za 1-2 roky unudia, im sa nové neoplatí pokiaľ to nie sú milionári.... Osobná skúsenosť- Punto II, 10 ročné, poctivých 80 000km - nová baterka, sviečky, káble, rozvodový remeň...., výfuk, držiak motora, filtre, brzdy komplet, ošetrenie podvozka, strieknuté prahy.... proste nutné investície možno do cca 1000 euro- robili mi to v servisom, takže dokopy 2800 za auto- pred 2 rokmi, 1000 euro servis, to nerátam čas po servisoch a cesty tam,spať a stále mám t.č. 12 ročné auto ktoré podrží koľko? Alebo 9000-10000 euro a nové, za cca 5 rokov bez investícií. Je to na rozhodnutí jednotlivca...
rozpraval som sa posledne z bratom a ten pozna osobu ktorej sme fiat predali. Ten povedal že do auta treba vrazit dalšich 1500 eur, spojka prevodovka, napravy atd.. takže asi tak FIAT forever:)
nesmysl..s tímhle autem jsem už něco najezdil(1.6sporting,r.v.96), moje ženská s ním jezdí přes pět let. Ale asi jako u všech aut záleží na jaký kus člověk narazí a občas se musí něco investovat. Super výkon, rozhodně živější jak moje Xantie 1.8:), naprosto bez koroze, ani kapku oleje si nevezme ale asi je to fakt od kusu
23.04.2012 | 18:34:28 | Honza VM
| 85.162.227.*Reagovat
Tak koupit toto auto v normálním stavu tak může sloužit dobře. Ale jak je tu i zmíněno dle všeho je vylítaný auto nic víc. To je ta nejhorší koupě pokud chce člověk jezdit.A ne to použít na díly.:)A s tím těsněním pod hlavou jde taky o to jak s tím člověk jezdí..navíc když je měněno po druhé.A bylo zcela nové..a pravděpodobně i vše kolem toho jak má být. Tak trochu se mě stačí na to podívat ,,a je mě jasný kdo s tím a hlavně jak jezdí.Nejsem zase tak starej abych takový lidi neznal...
s timy tesneniamy som to nečakal, prve prasklo ked sa prehrial motor ihned po kupe,2x na dialnici sa prepalilo pri normalnej jazde.3x pri 90km/hod rychlosti.Už som sa poučil a pekne otunene auta si už určite nekupim.
Kdo chce kam pomožme mu tam,není si nač stěžovat ,jedině tak na sebe.Koupit vylítaný tuning a ještě po italovi to chce buď hodně odvahy a nebo cenu akceptovat ve výši zachovalé Babety.
Bolo to moje prve poriadne auto, predtim som mal renaul 5 diesel, a ten mal nabehane cez 500tisic km na dvoch motoroch.Bola to aj moja chyba že som sa nechal zlakat na pekne auto, a mal som aj malo skusenosti, rozhodovala vtedy krasa auta a cena.Brat mi vtedy hovoril aby som ho nebral, ale nedal som si povedat.Mi sme mali niekedy v rodine Dve fiaty a dve renaulty.Teraz mame 2x honda accord, toyota avensis a ja mam mazdu 323 1.6 benzin 2002 a všetci sme už v pohode:)
vela s tych veci ako gumy ziarovky...bezne ci uz na zabehnutom aute ci uz ked ho kupis...nekupil by som dovezene auto takto na slepo...mam moskvica z 90 teho a okrem stale novych a novych plechov sa tak kazi len to co sa moze behom pouzivania auta, keby to mas zo slovenska alebo od doverihodneho majitela prechadzajuceho nedostanes sa k takej plechovke...mam aj thaliu ma 230 tis. akurat tlmice ziarovky gumy homokinetak silentbloky...sluzobne auto nik sa o to nestara a auto ako z garaze :)
fiat,alfa boli(sú)v spoľahlivosti nič moc ale 60percent vecí ktoré si uviedol ako závady nie sú závady-nové zimné gumy,letné gumy,rozvody,olej,výfuk,brzdy,baterka,tlmiče a pod.všetko sú súčiastky ktoré najviac podliehajú opotrebeniu.to už za chvíľu bude závada aj tankovanie benzínu.či?
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Punto
Asi tak nauč se jezdit mýt 3X měnění těsnění pokud bylo nové a vše proběhlo jak má vypovídá něco o zacházení s autem....mimo to xenony,sportovní prahy atd.u tak starýho auta taky něco značí.
14.10.2014 | 16:11:12 | | 62.245.124.* Reagovat
RE:
*mít
14.10.2014 | 16:12:29 | | 62.245.124.* Reagovat
Autem to není
Nezáleží na tom,jaký auto máš.Záleží na tom,jak se k autu chováš..Běž a kup si Fabii 1.2 htp.Ale nejdřív se nauč řídít!
13.10.2014 | 22:20:05 | Nick | 90.176.159.* Reagovat
Ale no tak !!!
Zrovna tenhle model auta vlastním.Mám ho od roku 2002 kdy jsem ho jako 5ti leté koupil.Byl to tehdy dovoz z It.Samozřejmě tehdy bouchnutý a opravený, to jsem věděl.
Mělo najeto 42tis.Motor je na ten obsah neskutečně živý, prospekty tehdy uváděly 0-100km/10,5s.Na motor teda dopustit nedám vůbec ,protože teprve loni na podzim t.j. 2013!! jsem teda musel nechat vyměnit těsnění pod hlavou , ale auto normálně jezdilo.Ne že by někde zdechlo nebo pod. Možná tak 8let zpátky, střelil jeden kabel ke svíčce, motor na dálnici vynechával.Toť na motoru za ty roky opravdu vše !!Rozvody jsem nechal měnit v 70tis a loni při výměně těsnění pod hlavou to bylo cca 150tis. Oleje,filtry brzdy tlumiče si měním sám.Co teda nemuselo, ale tyhle modely mají vyhlášené odešla ložiska zadních ramen. sada stojí od 350 do 1200kč jak se kdo cítí.Výfuk jsem měnil komplet teprve před dvěma lety, byl původní!!
V roce 2004 jsem si do auta namontoval šestikvalt z nového Sportingu. Nepočítám s tím , že by se mělo něco vysrat, koroze není veškerá žádná ,taky je to tím že jsem s autem jezdil možná 6 -7 zim ,jinak jsem měl vždycky na zimu něco horší.
Spotřeba je od 6,5 do 7,5 to už z celkem těžkou nohou.
Auto už má hodnotu kolem 20tis a proto je ho škoda prodat.
Takže autor recenze musel koupit opravdu vylítané žďorbo a jak už někdo psal, nikdo ho nenutil, tak ať se nediví.
18.05.2014 | 15:08:12 | Standor | 88.100.86.* Reagovat
jazdenka
Akonáhle má auto cez 90-100 000 prídu investície- brzdy, remene- rozvodové a iné, baterka, niečo na podvozku, možno výfuk, vymeniť pneu, možno tlmiče.... takže si to treba porátať či sa oplatí kupovať u nás povačšine predraženú jazdenku alebo kúpiť nové auto povedzeme za 2-3x vyššiu cenu. Ale sú aj autá zachovalé, servisované buď zo západu ale aj u nás ale je ich pramálo a rýchlo sa predaju
22.07.2012 | 13:45:25 | miki | 85.159.106.* Reagovat
RE: jazdenka
Všetko záleží od majiteľa, pričom čím VIAC sa s autom jazdí, tým lepšie, nejakých 100.000 km je dnes pre 3-4 ročné auto nič.
Osobne radšej drahšiu jazdenku, ako nové za 2-3 x vyššiu cenu,ale to by sme sa zase začali hádať a riešiť čo bolo skôr,či sliepka, al. vajce.
Dnes je ale trh v riti, takže autá padajú voľným pádom, čisté šialenstvo kupovať nové na pár rokov,ale ak si niekto chce ponechať auto 5-10 rokov, pre pokoj v duši, tak aj nové je OK, od roku 2008 padli prakticky o 50 % dole.
22.07.2012 | 18:14:53 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: jazdenka
No je to na rozmyslenie... ja som kúpil malé auto v r. 2006 a dnes by som za tú cenu dostal o triedu väčšie a kedže je spoľahlivé a jediné čo ma serie sú neschopní servismeni nemienim ho predať lebo by som len tratil. Jednoducho si ho nechám a dojazdím ho, jedine že by niekto z rodiny niečo také potreboval. Keby som dnes kupoval beriem nové na tých 10 rokov. Sú ľudia ktorí autá menia lebo ich za 1-2 roky unudia, im sa nové neoplatí pokiaľ to nie sú milionári....
Osobná skúsenosť- Punto II, 10 ročné, poctivých 80 000km - nová baterka, sviečky, káble, rozvodový remeň...., výfuk, držiak motora, filtre, brzdy komplet, ošetrenie podvozka, strieknuté prahy.... proste nutné investície možno do cca 1000 euro- robili mi to v servisom, takže dokopy 2800 za auto- pred 2 rokmi, 1000 euro servis, to nerátam čas po servisoch a cesty tam,spať a stále mám t.č. 12 ročné auto ktoré podrží koľko? Alebo 9000-10000 euro a nové, za cca 5 rokov bez investícií. Je to na rozhodnutí jednotlivca...
30.07.2012 | 13:40:50 | miki | 87.197.138.* Reagovat
1500 eur
rozpraval som sa posledne z bratom a ten pozna osobu ktorej sme fiat predali. Ten povedal že do auta treba vrazit dalšich 1500 eur, spojka prevodovka, napravy atd.. takže asi tak FIAT forever:)
11.05.2012 | 09:15:38 | Missulliacik | 78.98.84.* Reagovat
RE: 1500 eur
Šak aj ja poznám tú osobu, ktorú ste dobre o.ebali
25.10.2012 | 21:09:59 | | 195.62.16.* Reagovat
povedal by som, že sy mal vjac rozmíšľať a nekúpyť takí šrot. Môžeš sy za to sám, nenadávaj na Fyati :-)))
25.04.2012 | 17:55:15 | VladDracula | 92.60.58.* Reagovat
RE:
boze s takou gramatikou by som sa hambil slovo napisat
07.06.2014 | 11:57:59 | jano | 92.245.217.* Reagovat
RE:
to bola paródia na autora recenzie a jeho gramatYku
22.03.2018 | 22:17:13 | | 95.103.251.* Reagovat
nesmysl..s tímhle autem jsem už něco najezdil(1.6sporting,r.v.96), moje ženská s ním jezdí přes pět let. Ale asi jako u všech aut záleží na jaký kus člověk narazí a občas se musí něco investovat. Super výkon, rozhodně živější jak moje Xantie 1.8:), naprosto bez koroze, ani kapku oleje si nevezme ale asi je to fakt od kusu
23.04.2012 | 18:34:28 | Honza VM | 85.162.227.* Reagovat
Tak koupit toto auto v normálním stavu tak může sloužit dobře.
Ale jak je tu i zmíněno dle všeho je vylítaný auto nic víc.
To je ta nejhorší koupě pokud chce člověk jezdit.A ne to použít na díly.:)A s tím těsněním pod hlavou jde taky o to jak s tím člověk jezdí..navíc když je měněno po druhé.A bylo zcela nové..a pravděpodobně i vše kolem toho jak má být.
Tak trochu se mě stačí na to podívat ,,a je mě jasný kdo s tím a hlavně jak jezdí.Nejsem zase tak starej abych takový lidi neznal...
22.04.2012 | 22:52:55 | luke20 | 94.112.57.* Reagovat
RE:
s timy tesneniamy som to nečakal, prve prasklo ked sa prehrial motor ihned po kupe,2x na dialnici sa prepalilo pri normalnej jazde.3x pri 90km/hod rychlosti.Už som sa poučil a pekne otunene auta si už určite nekupim.
23.04.2012 | 14:57:53 | Missulliacik | 95.102.59.* Reagovat
Kdo chce kam pomožme mu tam,není si nač stěžovat ,jedině tak na sebe.Koupit vylítaný tuning a ještě po italovi to chce buď hodně odvahy a nebo cenu akceptovat ve výši zachovalé Babety.
22.04.2012 | 21:23:43 | | 88.102.67.* Reagovat
RE:
Bolo to moje prve poriadne auto, predtim som mal renaul 5 diesel, a ten mal nabehane cez 500tisic km na dvoch motoroch.Bola to aj moja chyba že som sa nechal zlakat na pekne auto, a mal som aj malo skusenosti, rozhodovala vtedy krasa auta a cena.Brat mi vtedy hovoril aby som ho nebral, ale nedal som si povedat.Mi sme mali niekedy v rodine Dve fiaty a dve renaulty.Teraz mame 2x honda accord, toyota avensis a ja mam mazdu 323 1.6 benzin 2002 a všetci sme už v pohode:)
23.04.2012 | 14:54:53 | Missulliacik | 95.102.59.* Reagovat
"xenóny".., na Punte..., ach jáááj.
Normálne by sa to auto teraz oplatilo kúpiť, keďže je už porobené.
P.S. Málokde sa pritrafí kúpiť auto, aj keď je tam 100 cedulí a "TOP STAV"!!:)), bez nejakej investície doň.
22.04.2012 | 21:02:15 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
fiat
vela s tych veci ako gumy ziarovky...bezne ci uz na zabehnutom aute ci uz ked ho kupis...nekupil by som dovezene auto takto na slepo...mam moskvica z 90 teho a okrem stale novych a novych plechov sa tak kazi len to co sa moze behom pouzivania auta, keby to mas zo slovenska alebo od doverihodneho majitela prechadzajuceho nedostanes sa k takej plechovke...mam aj thaliu ma 230 tis. akurat tlmice ziarovky gumy homokinetak silentbloky...sluzobne auto nik sa o to nestara a auto ako z garaze :)
22.04.2012 | 20:56:56 | aleko | 91.127.21.* Reagovat
RE: fiat
fiat,alfa boli(sú)v spoľahlivosti nič moc ale 60percent vecí ktoré si uviedol ako závady nie sú závady-nové zimné gumy,letné gumy,rozvody,olej,výfuk,brzdy,baterka,tlmiče a pod.všetko sú súčiastky ktoré najviac podliehajú opotrebeniu.to už za chvíľu bude závada aj tankovanie benzínu.či?
22.04.2012 | 21:17:04 | | 91.127.238.* Reagovat