Recenze Ford Mondeo 2.0
“Skvěle živé auto za málo peněz”

Autor recenze: Jouda (40 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2006 Typ motoru:TDCI Stav km při koupi:180 000 km Stav km nyní:210 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 3 roky Palivo: Diesel Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km Vloženo: 25. 7. 2012

Hodnocení inzerátu: 4 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.2

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Octavia 1.9

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Silné stránky

Prostor
Výbava
Spolehlivost
Dravost ( jízdní vlastnosti)

Slabé stránky

Závady a opravy na autě

V cca 195000 kilometrech, začal zlobit filtr pevných částic ( vyřešil jsem ho provrtáním a tedy vyřazením tohoto nesmyslu z činosti).
cca 200000 KM auto začalo kouřit a ztrácelo výkon (vadný EGR ventil nový 350 euro).
V zimním období občas zamrzá nafta a auto nejede

- filtr pevných částic
- EGR


Hodnocení a zkušenosti s autem

S autem jsem velice spokojen. Měl jsem Octavku 2006 1.9 a s Mondeem to nelze srovnávat. Octavia je oproti Mondeu popelnice co nejede. Občas zlobí ventilátor i při kratších jízdách se zapíná, u Forda mi bylo řečeno že jde o vypalování filtrů a motor se jen chladí, že je to běžné. Mám verzi Titanium a jsem spokojen, jen mě mrzí že mondeo nenabízí zadní výdechy ventilace a dvouzonovou klimu.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 4


Komentáře uživatelů k recenzi Ford Mondeo

Vložit komentář

jen blb si koupí diesel benzín je jednoduší. Líbí se mi jak lidi myslí mám diesel super 5 na sto. Ale ventil turbo filtr atd motor složitější v konečném důsledku finanční katastrofa jen benzín se směje a jede.

30.07.2012 | 21:01:19 |   | 92.62.224.* Reagovat

RE:

Se divím, že se ještě najdou hlupáci co preferují tuhle písničku.

Světe div se, lidé si mnohdy uvědomují technologickou náročnost přeplňovaných motorů (záměrně se nebavím o dízlu nebo benzínu protože narážím na fakt, že s tím máš zjevně komplex). Ale ti lidé do toho jdou, protože to prostě jede lépe, příjemnější a komfortnější podmínky, za předpokladu, že sluch má řidič bídný.....

takže si vynech ty skepse.... O tom jak dokážou zlobit moderní atmosféry, o tom se nebudeme bavit nebo chceš? :-)

31.07.2012 | 10:04:40 | Kuban  | 93.153.124.* Reagovat

RE:

diesel fuj atmosféra benzín věčná sláva. Nedávno jako spolujezdec jsem jel v golfu tdi 1.9 no to byl rachot od motoru hrůza. Zlatý můj benzínový šestihrnek. Benzín jede líp. to je směšný 2.0 tdi 140 koní a benzín co vím 2.0 240 koní. Hledej kterej motor. A bez turba benzínek.

31.07.2012 | 19:36:52 |   | 92.62.224.* Reagovat

RE:

lapen silou marketingu a globální neznalosti....

už to, že děláš závěry podle jednoho srovnání, je smutné.... To jen potvrzuje to co jsem říkal.

Chce to trošku širší přehled. A občas trochu rozum.

16.08.2012 | 09:04:28 | Kuban  | 93.153.124.* Reagovat

RE: Benzín versus nafta,

tyto motory mají své zastánce i odpůrce, ale je jasné, že každý má jiné priority a určitě není pako ten, kdo preferuje jeden před druhým, to je jen osobní názor každého a na ten má určitě každý právo, teda pokud si ho taky nějak dovede odůvodnit a ne to, že mu nafta(nebo benzín) smrdí:-) a otázka priorit, obecně. Já mám 1,6TDCi ve Focusu a koupil jsem ho proto, že najedu za rok cca. 40.000km a za 6 let, co to auto mám, jsem oproti benzínu s obdobnými parametry(nechytejte mě za slovo, vím že to je problém porovnávat benzín s naftou)mně vyšla úspora i s náklady na servis a pořizovací cenou, která je de-fakto stejná, protože těžko proti sobě postavíte tento diesel a od Fordu 1,6 74 kW benzín, min. cca. 150.000,-Kč v palivu minus 14.000,- Kč za zalomený žhavič a opravu motoru(což se stejně mohlo dobře stát, že tam zahnije svíčka) a minus 3xpalivový filtr 6000,-, takže 130.000,-Kč čistá ruka a to je už pro mě slušný důvod:-), jinak jsem měl dost dilema před koupí, jestli si tím nezadělám na problémy se složitější mechanikou nafty a pokud bych najel za rok do 20.000km, tak jedině benzín :-), protože pohonit auto s benzínem, je trochu jiná káva:-)

16.08.2012 | 09:58:44 | rostic  | 164.3.252.* Reagovat

RE:

jo tak 2.0 šestihrnek bez turba 240k? Hele ty trumpetýne, nešel by odkaz na značku a model, ať všichni, co máme šestihrnek 2.5 bez turba, co má výkon 142kW zbledneme závistí? :)))))))))

07.08.2018 | 17:25:43 |   | 86.63.206.* Reagovat

RE:

jen blb napíše to co ty.

20.01.2014 | 23:10:13 | markony  | 77.48.32.* Reagovat

a co repase filtru za 8 tis jsou na to firmy.

28.07.2012 | 15:51:03 |   | 92.62.224.* Reagovat

já jezdím do servisu z každou blbostí a je mi šumák co to stojí hlavně že auto bude po všechs tránkách sto pro v poho.

28.07.2012 | 09:12:47 |   | 92.62.224.* Reagovat

další socka co koupí diesel a nemá na náhradní díly že proč kupovat filtr pevných částic když jde provrtat.

26.07.2012 | 20:05:47 | jiri  | 92.62.224.* Reagovat

RE:

Socka ,proč? Pomoc je v podstatě jednoduchá tak nevidím jediný důvod proč to neřešit jednoduše.Jestli ti nejde o finance,tak si tvúj koráb picni do servisu.V čem vidíš problém?

26.07.2012 | 20:38:51 |   | 88.102.67.* Reagovat

RE: Žeby videl problém vo "vychcanosti" Čechov a Slovákov, potom istého českého novinára

ktorý priam nabádal na likvidáciu FAP-ov...,asi ho platili firmy živiace sa NELEGALNOU úpravou....

Až konečne!! schvália poslanci, že auto,ktoré je od výroby vybavené filtrom a nebude ho mať na STK...tak pôjde na vrakovisko, potom sa konečne ,možno vyčistí vzduch.

Inak,ak idem za A6 2OO8,alebo Superbom, doslova DYMOVNICOU, tak by som bral rovno vodičáky,lebo nesvojprávni nemôžu mať vodičské...

ale zatiaľ si budeme ničiť VLASTNE PĽUCA a životné prostredie,,,, ved čože, aj tak sme iba národ cigáňov, pričom tými skutočnými Cigáňmi opovrhujeme!

Ach, aké príznačne pre mentalitu malého česko-slovenského človeka..:(

26.07.2012 | 21:17:19 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Žeby videl problém vo "vychcanosti" Čechov a Slovákov, potom istého českého novinára

Je pravda, že teprve filtry pevných částic do značné míry zbavují dieslové zplodiny karcinogenity, čili nejsou nesmyslné, ale naopak velmi přínosné.
Ale nevydrží věčně a výrobci je často strašně předražují (u japonských vozů někdy až 100 000 Kč). Myslím, že problém je v předpisech. STK by funkci filtru měly kontrolovat.
Lidsky zároveň chápu majitele, který nechce investovat do nového filtru, když ho k tomu objektivně nic nenutí, i když dýchat oblaka sazí mi taky vadí. Řešení je podle mě snížení cen filtrů a tlak STK...

27.07.2012 | 07:56:07 | Pippo  | 89.103.82.* Reagovat

RE: Žeby videl problém vo "vychcanosti" Čechov a Slovákov, potom istého českého novinára

Otázkou je, jak to budou na STK kontrolovat. Fyzická přítomnost nic neřeší (filtr může být uvnitř "vykuchaný") a měřit kouřivost mimo zkušební laboratoře je složité.
Problém se má řešit hned a ne až po letech ... kdyby EU nezvýhodňovala diesely v emisních normách Euro 1 až Euro 6, tak by diesely v osobních evropských autech nebyly (stejně jako v japonských nebo amerických) a nemuseli bychom dýchyt ten smrad.

28.07.2012 | 09:43:44 | Tycoon  | 212.158.129.* Reagovat

RE: Žeby videl problém vo

To bys musel odebírat papíry i řidičům benzínových mr*ek.... Ty mají pevné částice stejně tak, ale aspoň je okem nevidíš a někomu i voněj..... mě spíš jen připadá, že vaše znalosti jsou celkem tristní, ikdyž po čistém vzduchu toužím také, na druhou stranu by bylo vhodné se zamýšlet, jak toho dosáhnout jinak, než plýtvat prostředky...... všichni víme, jak sou spalovací motory špatné, ale nikoho netrápí, že se jejich produkce zvyšuje, trh už je přesycen a vy se tu taháte o trochu kouře..... To že stačí že kolem vás projede cyklista, co rozvíří kolem sebe prach, nasáklý spolodinama, oleji a vším možným toxickým, a stejně to vdýchnete, to už Vás nese*e... Ta krátkozrakostmne dojímá.... btw, jako řidič se raději starejte, aby jste měl pravidelně měněný kabinový filtr, uděláte mnohem lépe, než že před vašim autem ubyde o 10% pevných částic řinoucí se z výfuků... Dokud se totiž filtry nebudou cpát i do kamiónů, jsou vaše výkřiky žalostně mimo mísu.

30.07.2012 | 10:14:39 | Kuban  | 93.153.124.* Reagovat

RE: Žeby videl problém vo

...si teraz riadne "zabil"...:)

Kamiony už dááávno majú MODERNEJŠIE motory a aj MENEJ splodín ako haraburda s vykuchaným filtrom...

Nehovoriac otom,že v DE ani človeka NEPUSTIA do niektorých miest bez FAP-u,ale "československý" človiečik vie všetko lepšie,stačí,žejeden vyhlási,že dym až tak neškodí...

Ozaj koľko % vodičov má kabínový filter? s uhlíkom? A ČO vlastne ten filter zachytáva? Jáááj,Tebe Tvoj vlastný výfuk nesmrdí...,že áno..:)

31.07.2012 | 11:49:27 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Žeby videl problém vo

možná bys měl lépe pochopit to co sem psal.... Protože jestli tady někdo něco zabil, jsi právě ty.... Ale nevadí, stane se každému čas od času... Zkus se občas trošku zamyslet nad tím, co chtěl básník říct..... možná na tu podstatnou pointu časem přijdeš.. -)

16.08.2012 | 09:08:55 | Kuban  | 93.153.124.* Reagovat

RE:

socka :-D Kup si Japonce, hondu Civic, a kupuj si filtr pevných částic za 160tisíc :-D Nestačím se divit, co za de*ily tady píše kraviny.....

nemluvě o tom, že filtr pevných částic není žádný technologický boom a nejedná se o nic složitého, co by za repas vyžadovalo takovou pecku v peněžence....

Lidé kteří tedy koupi filtru obcházejí jeho deaktivací jsou tedy jen v podstatě inteligentní lidé... Ikdyž je to kontroversní tvrzení, bohužel to ten trh takhle opravdu potřebuje udělat, aby se s těma cenama konečně vzpamatoval!!!!!!

30.07.2012 | 10:03:35 | Kuban  | 93.153.124.* Reagovat

Skôr popolnica je teraz Mondeo,smrdí ako stará Avia..., ale hlavne, že pán "ušetril"

Skoda, že iba na rozume..:(

25.07.2012 | 21:12:39 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

EGR

Egr je svině, taky jsem ho měnil ale až ve 220000 Km

25.07.2012 | 19:03:50 | kýč  | 46.23.52.* Reagovat