Rok výroby:1992Typ motoru:1493Stav km při koupi:217 000 kmStav km nyní:227 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:31. 10. 2013
To bylo neustále a furt něco!!!!!! -Totálně sjetý brzdový kotouče,brzdiy kov o kov -Rozvodovej řemen -Spojková lamela a spojka vůbec ša hodně špatně,rozjet normáně se s tim nedalo -celá přední náprava v háji a to naprosto,čepy,silntbloky,obě ramena,stabilizační tyčky,a sbíhavost,gumy sjetý do A a geometrie celý přední nápravy uplně špatná -homokinetickej kloub,upadlá manžeta na poloose -neskutečná koroze,prahy,lemy,spodek auta uhnilej,antikorozní ochrana je uplná slabina Hond,kastle jak z papíru -jízdní vlastnosti,vůbec neodpovídaj tomu co se o Hondách bězně říká -uplně se mi rozpad vejfuk -odešel taky alternátor -prask mi klínovej řemen -rozvody byly skoro před krachem¨ -těsnění pod hlavou -těsnění víka ventilů -startér,nešel vůbec natočit motor -uplně odešla taky baterka Proč tohleto auto mám vůbec nevím::::
Hodnocení a zkušenosti s autem
Nikdo mi to nebude věřit,ale takovej křáp jsem teda nezažil.Za rok co sem jí měl,jsem neskutečně rád že sem se jí zbavil!!Jak technickej stav auta, tak stav kastle byl hroznej.Myslím si že Hondy začaly bejt kvalitní tak okolo roku 2000 a vejš.Tuhle co sem měl já, sem musel nechávat furt opravovat.Navíc žrala i dost olej, a dokonce i voda z chladiče se často ztrácela.V zimě a to i v lehkejch mrazech sem nenastartoval,muselo bejt minimálně na nule.Dokonce mi i v-5 loni v lednu zatuhla ruční brzda.Ani jízdní vlastnosti nenaplnili to, co sem od ní čekal.Na nerovných silnicích všechno vrzalo,klepalo a mlátilo až hrůza.Dokonce ani po výměně kotoučů nebrzdily brzdy tak jak by správně měly.A na závěr si myslím,že ty co Hondy maj nebo v minulosti kdysi měli,tak s tim lichotivým hodnocením moc přeháněj a to doslova. Hondu už nikdy víc!!
Zdravím chlapi mám Hondu Civic 1.5 1992 Chtěl jsem se zeptat jestli někdo nevíte jestli do ní jde přidat V-tec
25.02.2021 | 19:16:13 | Marek
| 185.151.174.*Reagovat
Nej
Mel jsem Civic 4g, CRX 2g - nyni special na vrchy..otec ma Accord 6g 2.0...já mel i 5g, 6g, ...nyní Prelude 4g 1992...žádná rez, nic, udelal jsem celolak, udelal brzdy, vymena prevodovky, nova spojka, podvozek Apexi.. po tomhle všem, každemu kdo napiše že honda je shit, tak si ho najdu a zabiju ho :-D
Tak panáček si koupí křáp, který se mu rozpadá, neumí poznat stav auta a motoru podle zkušební jízdy. Při zničené přední nápravě hodnotí nějaké jízdní vlastnosti. Koupil si auto, aniž by koukl pod víčko na krytu ventýlů, zkusil říznout zatáčku, utahuje ruční brzdu v zimě. Pane, to, že jste neschopné nemehlo, které přisuzuje vlastní hloupost autu, Vám prostě někdo musel říct.
Hond jsem měl 5 a mám ted také jednu a v životě na ně nedám dopustit!!!Spolehlivost největší!!!A nějaký blbec tu píše o běžných věcech jako jsou brzdy,čepy,podvozek atd.spotřební zboží...Když koupí auto z vrakáče tak at se nediví!
02.09.2017 | 11:47:32 | Honda je NEJspolehlivější
| 193.165.237.*Reagovat
Honda
Mám Hondu 1,5 r.v.1997. Můžu říct a to nepřeháním, že byla super. Ten kdo na ni nadává, tak se o auto nestaral a ono se mu odvděčilo. Mám 265000Km a teď trochu bere olej, ale můžu si zato sám. Tuning sání. Jinak vše originál od výroby, krom výfuků, destiček, rozvodů a dalších provozních věcí. Teď jsem dovezl 1,8 2009 (UFO) a jsem zvědav jaké to bude. Zatím na Hondy nedám dopustit. A STK té staré? Prostě super i emise.
Tak on si koupí totálně ojetou vránu a diví se výčtu chyb... To je prostě blb... Jinak já jsem (a nejsem Hondař, je to moje prví). Koupil Civica 6g za 6000 Kč, vyměním lemy a auto bude jak nové. Motor je v pořádku, nežere olej a spotřebu má 5 litrů. :D STK v pohodě...
Věk vozu 21 let už koketuje s veteránstvím. A veterány, jak známo, je třeba renovovat. Tož asi tak. Protože si tohoto vozu nevážíte, prodejte ho nějakému fandovi, a bude mít parádní youngtimer. A vy se vraťte k něčemu - v této cenové relaci - spolehlivějšímu. Felicia? Favorit?
Favorit nebo Felicie nikdy nebyly ani nebudou spolehlivější než civic-jde jen o to že na Favorita jsou díly za "stokoruny" a na civica za "tisíce" -s tím úzce souvisí spolehlivost a provozuschopnost starých aut.Spolehlivostí jsou tyto dvě auta neporovnatelná o jízdních vlastnostech ani nemluvě,mluvím z vlastní zkušenosti s oběma vozy.Tady jde o to že si mladej kluk koupil olítanej střep před smrtí od jiného mladého "tunera" a myslel si že bude jen jezdit.Stejně tak ale mohl koupit před smrtí i toho favorita nebo jakoukoliv jinou značku.Tady už je to vždy jen o stavu konkrétního kusu a znalostech kupujícího které v tomto případě byly nulové.
25.11.2015 | 21:04:29 | pavel e36
| 37.48.44.*Reagovat
RE: Borec Soichiro Honda!!!
Zjevně jste nepochopil moji ironickou poznámku na závěr: "v této cenové relaci spolehlivějšímu". To znamená, že favorit, Felicia nebo třeba žiguli za 8000 bude v lepším stavu, (tedy spolehlivější) než honda za 8000 - ta už bude po smrti, a nebude vhodná ani na náhradní díly. Tak snad už si rozumíme. Jen je docela vyčerpávající každou myšlenku překládat do srozumitelného jazyka...
Zakoupeno auto z roku 1992 s tím souvisejí tři možnosti a to je jako první velké štěstí pečlivý majitel tím pádem štěstí druhá auto na dojezd na pár měsíců popřípadě s obtížemi na nějaký rok a třetí auto na odvoz do šrotiště.
Takže čekat něco od 24 let starého auta nebo spíše hlavě nějaké pozitivum ve spolehlivosti a kvalitě tak leda jen při koupi od nějakého hodně pečlivého majitele jinak jsou šance minimální a může to být cokoliv.
Ty si koupíš podle popisu na první pohled šrot a divíš se že je potřeba toho tolik opravit. To snad není ani možné
09.06.2015 | 22:43:53 | Martin
| 109.81.209.*Reagovat
Odpověď
Tak podle závad se jedná z větší části o věci týkající se běžný spotřeby. Majitel musí v tomto případě se o auto starat a nenadávat, že má sjetý kotouče!!! Ne asi, bez péče nejsou koláče! Já mám hondu z roku 1998, bez koroze, šlape jak hodinky, nádherná práce, jízdní vlastnosti skvělý, vše funguje :§
Špičkový výrobce LPG agregátů BRC vysloveně nedoporučuje instalaci do modelu CRV, nicméně u Hondy jsou rizikové i ostatní benzínové motory, protože i u nich hrozí podpálení ventilů. Hodně ale záleží na dobré volbě LPG agregátu a správném nastavení a hlavně zvolit přímaz ventilů, buď nejlépe benzínem, což je méně ekonomické, ale zase nejlepší a nebo elektronický přímaz ventilů, kdy elektrické čerpadlo tlačí mazací přípravek stále pod stejným tlakem, čili to není závislé od otáček motoru. Něco o této problematice jsem psal již tady www.cars.cz/autorecenze/auta/Hyundai/i30/Recenze-Hyundai-i30-Po-Getzovi-velike-zklamani.-uz-13782733075692.html
Nevím jestli to tu ještě někdo někdy přečte ale já si koupil v roce 2012 Civic r.v. 12/1995 s kastlí zdravou jak z výrobní linky a měla najeto 152tkm. Teď má 201 a kromě provozních věcí co časem odchází na každém autě je skvělá takže si prostě jen koupil totálně špatný kus... jezdím za 5.5/100 když jedu normálně a když to honím naplno tak 9/100 ale to když točím mezi 5 a 7 000 otáčkami. Olej ani vodu to nežere nikde nic nemlátí... 19 let staré auto a pořád bomba...
26.07.2014 | 22:51:04 | Michal
| 94.112.83.*Reagovat
pomoc :D
když si někdo koupí místo auta vrak tak at se pak nedivý :D ale nesvádějte to na auto ale na majitele ... a spotřeba 9l/100km tak bud je v hajzlu motor (jokože asi jo podle závad) a nebo někdo jezdí jak čuně ... jezdim za 7,8 s Hondou Stream 1,7 a to váží o 300-400kg víc
A čemu se divíš když si koupíš auto s najetým čtvrt milionem kilometrů bůhví po kom? :-D Že je to auto nesmrtelné nebo co? To že sis ho koupil s takovýmhle nájezdem a bez jakéhokoliv servisu (nejspíš protože o servisní knize nikde nepíšeš) Je jen a jen tvoje chyba ne toho auta :-D
Má vůbec nějakou hodnotu takové auto? 20roků staré? Ten člověk Ti to musel prodat jen za přepis. Ekopoplatek odhaduji na 4tisíce nebo dokonce 6tisíc?. (3t,přepis8stovek,evidenčka2stovky). Povinné, a STK na rok pokud vidím, teď už neprojde. Takže nemohl stát ani 5tisíc. Jo já koupil auto 15let staré za 3,4 tisíce a to protože v tom bylo rádio Sony xplod s reprem. :D
Vítej v klubu, lidí co jezdí na rok s autem za cenu např. pořízení alu kol s pneu na rok. ) Já to mám taky tak, k těm kolům mám celé auto a ještě lepší, když běží STK a pak šup s ním na vrakáč a tu věc, kterou chci z toho auta si vytáhnu a používám nebo prodám. :D Vy to tak nedělejte, protože by tu byl každý podobný jako von a na trhu by nebylo žádný takový auto potom!!! :D
Jinak co se týká množství poruch za 10tkm to je dáno, tedy bylo dáno systémem. STK na černo a lidi neřešili, měli papír v ruce a údržba nulová, protože tolik poruch naráz za 10tkm určitě není a ani v rámci 2 let si dovolím napsat, že určitě na nějakou dávno narazili a přitom vůbec nic. Teď už takové auta na cestách nejsou, je nutné se o ně starat. Protože STK už jen tak snadno na černo nelze udělat. A jestli ano, tak ve velmi malém měřítku a proto je velmi malá pravděpodobnost, aby člověk narazil na tak zbídačený kus. Samozřejmě existují vo...vky, ale záleží jen na vás, jestli se budete chtít přidat mezi tuto skupinku a obchodovat s nimi. Kupovat od pochybných prodejců, či podezřelých autobazarů. Nebo skutečně autobazarů s vlastním autoservisem, kde auta jsou pěkně vymazlená a prodejci si nedovolí prodat jakýkoliv kus. Alespoň v mém okolí se pochybné autobazary jednoduše vytratily, na stejným pozemcích, např.výkup palet, a budovy naprosté změny orientace v podnikání...Nadával jsem na systém STK, ale teď jsem za to hodně rád!
Marek, Petr, Zbyněk, Jakub, Roman, Ivoš, Zdenda... Sakra, nějak moc "hondařů" z jedné IP adresy 80.100.57.*. Přinejmenším podivné, když už reaguje i sám na sebe tento majitel několika jmen a Hond. :-)))
díky za dobrý postreh!:) normálne nikdy nesledujem IP adresy, ani nevidím dôvod,ale toto je už na zváženie.
alebo je chlapec osamelý, alebo nastupujúca schizofrénia, ešte môže byť, ale nie som v tomto obore doma, že je to adresa z firmy, či internetovej kaviarne, alebo voľného wi-fi, len tie veľmi podobné vetné skladby a spôsob písania ukazuje na jedného pisateľa.
ech, nevadí, každý sme nejaký, ale aspoň nepísal úplne od veci, ani somariny, s Japoncami mám iba tie najlepšie skúsenosti, aj moja skúsenosť hovorí, že nevydržia extremne nájazdy km, resp.po istom čase začnú niektoré diely odchádzať o niečo skôr ako na "eu" autách.
no já si myslim žes trefil pořádnou vránu,která měla bejt už na vrakáči nebo bylo vhodný ji prodat spíš na díly než na běžný jěždění.Já mám už 2roky Civica 5g sedan 1.516v dohc 66KW rok 1994 a fakt ti mužu říct,že s ní sem až nadmíru spokojenej.Jízdní vlastnosti vzhledem k věku velice dobrý.Spotřeba v průměru okolo 7litrů a to jí nešetřim.tedka na dálku z Mělníka do Pardubic sem jel za 5,7litru/100km a nemoh sem si stěžovat.Koroze to už je slabina starších Civiců cca do roku 1997,ale za to technicky to sou držáci.Stačí dělat normání udržbu a sušně se k nim chovat.Pak pro tebe udělaj první,poslední.Chtělo by to koupit nějakou slušnou 5g i když tedka už to není jednoduchý.Tys narazil na hodně zhuntovanej kus a možná si i mysíš,že sou všechny starý Civici takový.Ale vůbec to tak není.Pokud narazíš na dobrej kousek o kerej se předchozí vlastníci normálně starali a chovali se k tomu normálně,tak budeš taky nadmíru spokojenej.
jj naprostej souhlas,měl sem celkem 4Hondy,z toho dva Civici,jednu 5g 1.677kw kupé rok 1994 a druhá byla 6G 1.6v-tec 92kw rok 1998.A ani o jedný z nich sem fakt nemoh říct nic špatnýho co by mě od nich odradilo.Stačilo mi se o ty Hondy starat,dělat pravidelnou a standartní udržbu a všechno u nich šlapalo jak správně má.Tohle jelito narazilo na krám o kterej se bejvalý majitelé takřka nestarali a on naletěl.Je to škoda,Honda je u mě jedna z nej značek,ačkoliv je to otázka vkusu.Měl sem i PReludku 3g 1.8i rok 1989 a taky naprostá pohoda a spokojenost.Splnila nadmíru mý očekávání.A taky Accorda sem měl,2.2 110kw rok 1992 kupé a opravdu super kára.Je to každýho věc jak se o svý auto stará,to jo.Ale pokud někdo udělá šrot z Hondy tak je u mě debil,kterej si jí neváží a ani neví co znamená.V tomhle případě je na vině lajdáctví předchozích uživatelů a ne lajjdáctví výrobců.Japonci vědí moc dobře co dělaj.Rozhodně to není žádná náhoda,že Japonci dělaj auta s parádně propracovanou technikou.
já vlastním Hondu Civic 5g sedan 1.516V 66KW rok 1994 a opravdu nemužu říct nic zásadně negativního:D Po technický stránce což je základ je uplně v pohodě a za 3roky co jí mám sem s ní dojel upně v pohodě tam kam sem potřeboval.A to sem najezdil za tu dobu co jí mám 42000km!!Investoval sem jen do spotřebních věcí_přední brzdový kotouče a destičky,těsnění víka ventilů,spojkovej válec a lamela a lambda sondu.Olej trochu žere cca 0.4dcl na 1000km.Ale po téměř 20letech užívání a nájezdu 275000km na to má nárok.To mě moc mrzí žes trefi takhle opotřebovanej a zbědovanej kus,o kterej se bejvalý majitelé prakticky vůbec nestarali.Jinak pokud bys trefi slušnej kus což už u Civiců 4g a 5g je v dnešní době těžkej úkol,tak si myslim že bys byl i hodně spokojenej!!A to myslím smrtelně vážně!! Honda je prostě Honda a je to srdcovka.Koroze je její slabina to jo,i já vím svý!Ale po technický stránce a v jízdních vlastnostech je super.Svýho času bezkonkurenční.Lepší auto v poměru cena/výkon/jízdní vlastnosti/spotřeba fakt bez konkurence!!Zkus si pořídit Civica 5g ve slušnym stavu a pak budeš taky spokojenej jak já a drtivá většina dalších co Hondy vlastnily nebo vlastněj:D
02.11.2013 | 18:02:20 | Roman
| 88.100.57.*Reagovat
RE: Honda
Vyzkoušej Primeru P10 nebo P11! Ale Civic je taky dobrej.
jj jasně,Honda a Nissan sou kvalitní značky za rozumný peníze,měl sem civica 1.6ls sedan rok 1997 6g,i Nissan Primera 2.016v rok 1998 taky sedan a jak jedno tak druhý sou solidní značky za dobrý prachy.Spotřeba u Hondy v průměru kolem 7litrů,u Nissana okolo 8itrů.Na obě auta vzpomínám v dobrým.I dneska se daj sehnat sušný kusy tehe aut za slušný prachy.Ale chce to víc hledat.Zajet pro ně nejlíp do Německa.Autor týhe recenze narazil na zanedbanej kus a myslí si že Hondy jsou špatný,ale opak je pravdou.Japonci sou skvělý a věřím tomu že pořád budou!!
07.11.2013 | 18:28:58 | Jakub
| 88.100.57.*Reagovat
RE: Honda
jo oni japonci sou obecně vydařený auta.Sám sem měl Nissana Laurela 2.8 rok 1987 a bylo to moje nejlepší auto jaký sem kdy měl.Prostorný,nenáročný,spolehlivý,a celkem usporný.Na dálku jsem se dostal i na 7.5itru při 120km.Moje přítelkyně má Civica 1.5v-tec rok 1997 a fakt neměla ani jednu námitku proti ní.A tomuhle joudovi co napsal tuhle děsnou recenzi bych chtěl říct,že Hondy jsou dost v pohodě a že trefil křáp kerej zkazili lidi předtím.Jinak Honda za nic nemůže.
Do háje, ten kluk je chudák. Znám to. Taky jsem naletěl. Koupil jsem si 25 let starýho opla, a ten zmetek neměl v nádrži skro žádnej benzín. Po ujetí 230 km mi došel benál a já zůstal stát mezi polema. Potom vystyd motor a vůbec nechtěl topit. Ventilátor běžel a foukal akorát studenej vzduch. Když jsem to tlačil na benzínku, tak se mi to z kopce rozjelo, vytrhlo z ruky a uhánělo z vršku dolů, úplně samo, sviňa. Rozmetalo to kurník, a pak si to rozbilo vokno o hrušku. Baba v zástěře, kterou to cestou přejelo, mi to zasvinila košíkem vajec, kerý se rozpleskly na kapotě. No hrůza, těch závad! Takovou blbou značku auta si už v životě nekoupim.
Starý Oply cca do roku 1994 byli dobrý káry.Poctivý a spolehlivý.Ty novější zhruba od roku 1995 a vejš už moc dobrý nebyli.Ovšem všechno záeželo na přístupu majitelů!!A to je tak holt u každýho auta!!
02.11.2013 | 17:51:13 | Michal
| 88.100.57.*Reagovat
RE:
Dovolil bych si až tak nesouhlasit.Opel Astra 1,4 16v G 66kw,velmi dobré auto,spolehlivé,na svůj obsah dostatečně výkoné,nenáročný pracant, ideálně nastavený podvozek,kupovaný nový v roce 99.Na dobré auta se nezapomíná,bohužel totální havárie bez ublížení na zdraví(věřím že i díky Oplu) ho poslala do náhradních dílů.Rád na něj vzpomínám i po těch letech.Od té doby FF1,C4,Honda8g,-vše nové.Dovolím si hodnotit-FF1,Opel G velmi dobré auta i když už mají nějaký ten křížek za sebou.
To je asi jako kdyby si si koupil v sekáči děravý boty a divil se že do nich teče. Víc netřeba psát.Tato recenze je asi hloupej žert a nebo psal uplnej dem..t
Tu recenzi psal buď někdo s IQ49 nebo to je jen legrace. Ale dobře, že takoví bazarofilové jsou. I ten největší šrot lze trošku naleštit, připojit báchorku o původu a prodat nějakému blbečkovi v kšiltovce :-)
No ty koky,to je zase perla medzi recenziami,hlavne tie akože"poruchy"čepy,silentbloky,vejfuk,sjetý kotouče,brzdili kov na kov.Hľadaj chybu v sebe prečo si nevymenil platničky skôr ako to došlo do štádia kov na kov.Zo všetkých závad čo si tam popísal je možno chyba motora jedine to tesnenie pod hlavou,ostatné je na 21 ročné auto úplne normálne opotrebenie.Si taký naivný alebo si myslíš že baterka,štartér,alternátor,rozvodový remeň,výfuk,časti podvozku,sú u ostatných automobiliek "večné"len u hondy sa to kazí?
jj Hondy jsou hodně dobrý auta.Mám Civica 1.5v-tec 84kw rok 1997 a fakt super auto.Je vidět žes koupiĺ zhuntovanej kus,kterej zkazili předchozí majitelé.S tou korozí měls naprostou pravdu, mě taky trápí koroze lemů a spodní části dveří.Jinak po technický stránce fantastický auto.Svoje nedostatky má to jo,ale je to hodně dobrý auto vzhledem k věku.Mám najeto 230 000km a motor šlape naprosto bezproblemově.Zkus dát Hondě ještě šanci.Kup si nějakou v pořádku aspoň technicky a budeš hodně moooc spokojenej.
08.11.2013 | 20:51:32 | Petr
| 88.100.57.*Reagovat
Můj civic z roku 1995 1.4 těsnění pod hlavou protože předchozí majitel bůh ví co s tím dělal. Jinak pohoda pak Prelude kopě 2.0 poslední generace stará 12 let investice deset tis a pohoda. Pak to byl blbej kauf honda accord 3.0 v 6 1998 škoda že jsem neměl mechanika. automat v háji na přední nápravě 80 procent výměna ještě mě čeká výfuky plus nové disky a čidlo abs plus k tomu mám hodnu civic letos koupenou 1.5 z roku 2000 vonavka za 45 tis jen jsem ji koupil tak jen jezdím v še ok bez investic. Ono jde o to koupit auto co nejlacinějí danný model nebo připlatit. Ten civic co jsem kupoval letos sežene se za 20 ale v jakém stavu radši jsem dal 45 tis a ok.
Tak se ptám za Tebe. Proč sis to auto kupoval? Stačilo si ho před koupí pořádně prohlédnout a hlavně poradit se s někým, kdo tomu rozumí a v životě by sis tu "starou vraždu" nekoupil. Jenomže Ty sis asi chtěl honit ego ve "sporťáku" a prohánět "tédéíčka" a nevyšlo. A teď dštíš oheň a síru na značku, která je v tom úplně nevinně. Snad časem zmoudříš, jak řekl Ľuboš a nebudeš zbrkle kupovat další vergl před smrtí.
RE: Ta Honda byla jen o rok mladší než Ty, cos čekal?
jj taky se musím přidat:Cos od tý Hondy vůbec čekal??!!Honda je sama sebou dobrá a kvalitní značka.Tys trefil zrovna zhuntovanou ludru od člověka který se jen vozil a udržba mu vůbec nic neříkala!!já vlastním už 4roky Civica 5g 1.5v-tec taky sedana ale má 74kw a vůbec jí nemužu nic závažnýho vytknout.Spotřeba po městě okolo 8litrů,dálku kolem 6 a jízdní vlastnosti prostě perfektní.Hlavně podvozek nemá chybu.Moje Honda je velice stabilní i v táhlejch zatáčkách.Škoda žes narazil na tak opotřebovanej a zrychtovanej kus.pokud bys trefil vonavku o kterou se bejvalej majitel před tebou maximáně staral tak bys byl nadmíru spokojenej.To ti říkám uplně a upřímně a po pravdě!!
07.11.2013 | 18:43:16 | Marek
| 88.100.57.*Reagovat
Mladosť -pochabosť...:))
o pár rokov zmudrieš a nebudeš kupovať za týždňovú výplatu 20 ročné auto.... ani tým km by som neveril, ale čudovať sa, že odišiel alternátor, baterka....:))), ručná brzda!!, preboha, ked to bežne odchádza aj na 5-6 ročných autách..., no, hrôzaaaa!!!
Pavle moc se omlouvám ale po přečtení tvé recenze mě napadlo že takto může hodnotit auto jenom de*il!!:)) Za prvé není vůbec nic zvláštního na tom když po koupi OJETÉHO auta člověk mění rozvody,ramena,čepy,tlumiče,výfuk,apod.tohle lze vyměnit i klidně po koupi desetiletého auta natož u auta starého skoro 22 let,pokud to člověk snad 2-3 roky nemění tak měl štěstí. Co se týče koroze pravda Honda hnila a Japonci celkově ovšem hraje v tom taky dosti rok výroby 1992. Za druhé to že jízdní vlastnosti neodpovídají tomu co se říká se ani nedivím když jsi měl auto na rozpadnutí.Za třetí těsnění pod hlavou,startér,alternátor je hold dáno taky už věkem a zacházením! A co se týče baterie tak určitě za to může auto....baterie má průměrný věk 5-6 let možná i o něco méně tak nevím čemu se divíš.Kdyby jsi si koupil Hondu tak o 10 let mladší tak se ti nedivím ale v případě že jsi si koupil auto co už dávno přesluhuje a ještě na něj nadáváš a divíš se banalitám tak jsi u mě trouba a raději jezdi na kole,než si ještě koupíš s tvojí úvahou auto se kterým někoho ohrozíš! hodně zdaru a pro příště se snad polepšíš:)
A ještě bych dodal že až si budeš příště kupovat auto!:) Tak si uvědom že málo které ojeté auto je v super stavu a navíc v případě takového ročníku.Opravit se dá vše ovšem v případě takových aut jde spíše z 90% o to že majitel už nechce do tak starého auta cpát peníze tudíž s ním jezdí do roztrhání.Tak ho pak prodá když to ještě jde nebo jej nechá sešrotovat.Ono každé auto i ty zdánlivě nekvalitnější je potřeba udržovat a když tomu tak není tak to dopadne jako v tvém případě.Tak pro příště nebuď tak extrémně naivní nebo si někoho vezmi sebou kdo tomu rozumí.Protože v tomto případě za to nemůže auto ale čistě v tom hraje roli věk auta a hlavně přístup bývalého majitele.
Jsem zastánce HONDY Cr-V nedám na ni dopustit určitě stěžovatel trefil na nějaký křáp složený ze tří havarovaných aut.Vlastní tohle auto 12let a absolutně bez problému.Bud mu to vrat nebo do šrotu,bohužel jsi naletěl.Hodně štěstí.
stěžovatel na nic netrefil,je sám silně trefenej,dělá si z národa blázny
05.07.2014 | 14:13:28 | AHA
| 109.81.252.*Reagovat
RE: oponuji,
Mám hondu accord 2.0 z 99 roku. Mám už 300 tis. najeto a vrazil jsem do ní už kolem 50 tisíc ale jenom proto že lítám jak blbec. A můj kolega má civica 1.5 z 99 roku a má 570 tisíc najeto a nedá ji za nic na světě.A oba jednohlasně říkáme hondu a nic jiného nebrat
Komentáře uživatelů k recenzi Honda Civic
Honda Civic 1.5 1992
Zdravím chlapi mám Hondu Civic 1.5 1992
Chtěl jsem se zeptat jestli někdo nevíte jestli do ní jde přidat V-tec
25.02.2021 | 19:16:13 | Marek | 185.151.174.* Reagovat
Nej
Mel jsem Civic 4g, CRX 2g - nyni special na vrchy..otec ma Accord 6g 2.0...já mel i 5g, 6g, ...nyní Prelude 4g 1992...žádná rez, nic, udelal jsem celolak, udelal brzdy, vymena prevodovky, nova spojka, podvozek Apexi.. po tomhle všem, každemu kdo napiše že honda je shit, tak si ho najdu a zabiju ho :-D
20.01.2019 | 21:47:20 | Kaemon | 89.103.92.* Reagovat
Nemehlo
Tak panáček si koupí křáp, který se mu rozpadá, neumí poznat stav auta a motoru podle zkušební jízdy. Při zničené přední nápravě hodnotí nějaké jízdní vlastnosti. Koupil si auto, aniž by koukl pod víčko na krytu ventýlů, zkusil říznout zatáčku, utahuje ruční brzdu v zimě. Pane, to, že jste neschopné nemehlo, které přisuzuje vlastní hloupost autu, Vám prostě někdo musel říct.
24.04.2018 | 20:44:29 | Disorder | 81.201.48.* Reagovat
My máme civica 91 sedan a nemůžeme si ji vynachválit má najeto 300 000 a furt jede a jede tak to si asi měl špatný kus
25.03.2018 | 14:03:16 | | 37.48.0.* Reagovat
Když si neumíš vybrat a koupis si srac.ku, do ktery nekdo nedal ani korunu a ty se k tomu chovas stejne, cemu se divis?
16.03.2018 | 13:47:03 | luky | 149.244.211.* Reagovat
RE:
AMEN :-)
26.03.2018 | 14:16:34 | | 93.153.127.* Reagovat
Tahle recenze je normální fake, je určitě od nějakýho kšiltofky s VW golf II a popisuje tady svůj vlastní koncernový klenot :-)
02.09.2017 | 20:00:03 | | 89.176.46.* Reagovat
HONDA TOP!!!
Hond jsem měl 5 a mám ted také jednu a v životě na ně nedám dopustit!!!Spolehlivost největší!!!A nějaký blbec tu píše o běžných věcech jako jsou brzdy,čepy,podvozek atd.spotřební zboží...Když koupí auto z vrakáče tak at se nediví!
02.09.2017 | 11:47:32 | Honda je NEJspolehlivější | 193.165.237.* Reagovat
Honda
Mám Hondu 1,5 r.v.1997. Můžu říct a to nepřeháním, že byla super. Ten kdo na ni nadává, tak se o auto nestaral a ono se mu odvděčilo. Mám 265000Km a teď trochu bere olej, ale můžu si zato sám. Tuning sání. Jinak vše originál od výroby, krom výfuků, destiček, rozvodů a dalších provozních věcí. Teď jsem dovezl 1,8 2009 (UFO) a jsem zvědav jaké to bude. Zatím na Hondy nedám dopustit. A STK té staré? Prostě super i emise.
12.04.2017 | 10:57:02 | Mirek | 194.213.41.* Reagovat
To je blb
Tak on si koupí totálně ojetou vránu a diví se výčtu chyb... To je prostě blb... Jinak já jsem (a nejsem Hondař, je to moje prví). Koupil Civica 6g za 6000 Kč, vyměním lemy a auto bude jak nové. Motor je v pořádku, nežere olej a spotřebu má 5 litrů. :D STK v pohodě...
04.04.2017 | 13:44:54 | Richie | 37.48.5.* Reagovat
Chudák Soichiro Honda
Věk vozu 21 let už koketuje s veteránstvím. A veterány, jak známo, je třeba renovovat. Tož asi tak. Protože si tohoto vozu nevážíte, prodejte ho nějakému fandovi, a bude mít parádní youngtimer. A vy se vraťte k něčemu - v této cenové relaci - spolehlivějšímu. Felicia? Favorit?
25.11.2015 | 19:02:50 | | 89.176.46.* Reagovat
Borec Soichiro Honda!!!
Favorit nebo Felicie nikdy nebyly ani nebudou spolehlivější než civic-jde jen o to že na Favorita jsou díly za "stokoruny" a na civica za "tisíce" -s tím úzce souvisí spolehlivost a provozuschopnost starých aut.Spolehlivostí jsou tyto dvě auta neporovnatelná o jízdních vlastnostech ani nemluvě,mluvím z vlastní zkušenosti s oběma vozy.Tady jde o to že si mladej kluk koupil olítanej střep před smrtí od jiného mladého "tunera" a myslel si že bude jen jezdit.Stejně tak ale mohl koupit před smrtí i toho favorita nebo jakoukoliv jinou značku.Tady už je to vždy jen o stavu konkrétního kusu a znalostech kupujícího které v tomto případě byly nulové.
25.11.2015 | 21:04:29 | pavel e36 | 37.48.44.* Reagovat
RE: Borec Soichiro Honda!!!
Zjevně jste nepochopil moji ironickou poznámku na závěr: "v této cenové relaci spolehlivějšímu". To znamená, že favorit, Felicia nebo třeba žiguli za 8000 bude v lepším stavu, (tedy spolehlivější) než honda za 8000 - ta už bude po smrti, a nebude vhodná ani na náhradní díly. Tak snad už si rozumíme. Jen je docela vyčerpávající každou myšlenku překládat do srozumitelného jazyka...
25.11.2015 | 22:02:33 | Chudák Soichiro Honda!!! | 89.176.46.* Reagovat
Rok 1992
Zakoupeno auto z roku 1992 s tím souvisejí tři možnosti a to je jako první velké štěstí pečlivý majitel tím pádem štěstí druhá auto na dojezd na pár měsíců popřípadě s obtížemi na nějaký rok a třetí auto na odvoz do šrotiště.
Takže čekat něco od 24 let starého auta nebo spíše hlavě nějaké pozitivum ve spolehlivosti a kvalitě tak leda jen při koupi od nějakého hodně pečlivého majitele jinak jsou šance minimální a může to být cokoliv.
24.11.2015 | 23:55:02 | Nick406 | 89.176.3.* Reagovat
Jo jo, Ty si Hondu už nikdy nekupuj. Pro tebe je jí škoda. Jdi do žigula.
10.06.2015 | 15:01:08 | | 89.102.162.* Reagovat
RE:
chacha jojo :-)
24.11.2015 | 21:27:23 | Fandosa | 89.111.69.* Reagovat
Ty si koupíš podle popisu na první pohled šrot a divíš se že je potřeba toho tolik opravit. To snad není ani možné
09.06.2015 | 22:43:53 | Martin | 109.81.209.* Reagovat
Odpověď
Tak podle závad se jedná z větší části o věci týkající se běžný spotřeby. Majitel musí v tomto případě se o auto starat a nenadávat, že má sjetý kotouče!!! Ne asi, bez péče nejsou koláče! Já mám hondu z roku 1998, bez koroze, šlape jak hodinky, nádherná práce, jízdní vlastnosti skvělý, vše funguje :§
23.02.2015 | 16:03:51 | Ondra | 147.231.40.* Reagovat
lpg
Má někdo skušenosti s lpg...Ventily,funkčnost,atd...Dík
12.02.2015 | 15:16:58 | Honda Civic 6g 1,4 i rv.97 | 213.192.38.* Reagovat
RE: lpg
Špičkový výrobce LPG agregátů BRC vysloveně nedoporučuje instalaci do modelu CRV, nicméně u Hondy jsou rizikové i ostatní benzínové motory, protože i u nich hrozí podpálení ventilů. Hodně ale záleží na dobré volbě LPG agregátu a správném nastavení a hlavně zvolit přímaz ventilů, buď nejlépe benzínem, což je méně ekonomické, ale zase nejlepší a nebo elektronický přímaz ventilů, kdy elektrické čerpadlo tlačí mazací přípravek stále pod stejným tlakem, čili to není závislé od otáček motoru. Něco o této problematice jsem psal již tady www.cars.cz/autorecenze/auta/Hyundai/i30/Recenze-Hyundai-i30-Po-Getzovi-velike-zklamani.-uz-13782733075692.html
02.03.2015 | 01:55:44 | J.M. | 91.103.165.* Reagovat
Honda Civic 6.g 1.5
Nevím jestli to tu ještě někdo někdy přečte ale já si koupil v roce 2012 Civic r.v. 12/1995 s kastlí zdravou jak z výrobní linky a měla najeto 152tkm. Teď má 201 a kromě provozních věcí co časem odchází na každém autě je skvělá takže si prostě jen koupil totálně špatný kus... jezdím za 5.5/100 když jedu normálně a když to honím naplno tak 9/100 ale to když točím mezi 5 a 7 000 otáčkami. Olej ani vodu to nežere nikde nic nemlátí... 19 let staré auto a pořád bomba...
26.07.2014 | 22:51:04 | Michal | 94.112.83.* Reagovat
pomoc :D
když si někdo koupí místo auta vrak tak at se pak nedivý :D ale nesvádějte to na auto ale na majitele ... a spotřeba 9l/100km tak bud je v hajzlu motor (jokože asi jo podle závad) a nebo někdo jezdí jak čuně ... jezdim za 7,8 s Hondou Stream 1,7 a to váží o 300-400kg víc
19.07.2014 | 18:29:49 | WrabCZak_ | 77.87.242.* Reagovat
A čemu se divíš?
A čemu se divíš když si koupíš auto s najetým čtvrt milionem kilometrů bůhví po kom? :-D Že je to auto nesmrtelné nebo co? To že sis ho koupil s takovýmhle nájezdem a bez jakéhokoliv servisu (nejspíš protože o servisní knize nikde nepíšeš) Je jen a jen tvoje chyba ne toho auta :-D
19.07.2014 | 12:48:14 | Oxan | 88.146.210.* Reagovat
Cena takového auta?
Má vůbec nějakou hodnotu takové auto? 20roků staré?
Ten člověk Ti to musel prodat jen za přepis. Ekopoplatek odhaduji na 4tisíce nebo dokonce 6tisíc?. (3t,přepis8stovek,evidenčka2stovky). Povinné, a STK na rok pokud vidím, teď už neprojde. Takže nemohl stát ani 5tisíc. Jo já koupil auto 15let staré za 3,4 tisíce a to protože v tom bylo rádio Sony xplod s reprem. :D
Vítej v klubu, lidí co jezdí na rok s autem za cenu např. pořízení alu kol s pneu na rok. ) Já to mám taky tak, k těm kolům mám celé auto a ještě lepší, když běží STK a pak šup s ním na vrakáč a tu věc, kterou chci z toho auta si vytáhnu a používám nebo prodám. :D
Vy to tak nedělejte, protože by tu byl každý podobný jako von a na trhu by nebylo žádný takový auto potom!!! :D
14.11.2013 | 10:25:04 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: Cena takového auta?
Jinak co se týká množství poruch za 10tkm to je dáno, tedy bylo dáno systémem. STK na černo a lidi neřešili, měli papír v ruce a údržba nulová, protože tolik poruch naráz za 10tkm určitě není a ani v rámci 2 let si dovolím napsat, že určitě na nějakou dávno narazili a přitom vůbec nic.
Teď už takové auta na cestách nejsou, je nutné se o ně starat.
Protože STK už jen tak snadno na černo nelze udělat. A jestli ano, tak ve velmi malém měřítku a proto je velmi malá pravděpodobnost, aby člověk narazil na tak zbídačený kus.
Samozřejmě existují vo...vky, ale záleží jen na vás, jestli se budete chtít přidat mezi tuto skupinku a obchodovat s nimi. Kupovat od pochybných prodejců, či podezřelých autobazarů. Nebo skutečně autobazarů s vlastním autoservisem, kde auta jsou pěkně vymazlená a prodejci si nedovolí prodat jakýkoliv kus. Alespoň v mém okolí se pochybné autobazary jednoduše vytratily, na stejným pozemcích, např.výkup palet, a budovy naprosté změny orientace v podnikání...Nadával jsem na systém STK, ale teď jsem za to hodně rád!
14.11.2013 | 10:44:00 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: Cena takového auta?
Neboj dělat to nebudeme nebo já určitě ne..:D nevidím v tom totiž žádnou výhodu ani výhru za spoustu peněz mám pak v garáži herku.
14.11.2013 | 19:09:40 | | 94.112.170.* Reagovat
Nevím, co si mám myslet....
Marek, Petr, Zbyněk, Jakub, Roman, Ivoš, Zdenda... Sakra, nějak moc "hondařů" z jedné IP adresy 80.100.57.*. Přinejmenším podivné, když už reaguje i sám na sebe tento majitel několika jmen a Hond. :-)))
14.11.2013 | 06:49:15 | Kolemjdoucí. | 188.175.53.* Reagovat
RE: Nevím, co si mám myslet....
To teda:) ale pokecal si sám se sebou pěkně a u kvality opelu dokonce sám se sebou nesouhlasil. Chudák...
14.11.2013 | 07:12:29 | venouš | 193.86.8.* Reagovat
RE: Nevím, co si mám myslet....
díky za dobrý postreh!:)
normálne nikdy nesledujem IP adresy, ani nevidím dôvod,ale toto je už na zváženie.
alebo je chlapec osamelý, alebo nastupujúca schizofrénia, ešte môže byť, ale nie som v tomto obore doma, že je to adresa z firmy, či internetovej kaviarne, alebo voľného wi-fi, len tie veľmi podobné vetné skladby a spôsob písania ukazuje na jedného pisateľa.
ech, nevadí, každý sme nejaký, ale aspoň nepísal úplne od veci, ani somariny, s Japoncami mám iba tie najlepšie skúsenosti, aj moja skúsenosť hovorí, že nevydržia extremne nájazdy km, resp.po istom čase začnú niektoré diely odchádzať o niečo skôr ako na "eu" autách.
14.11.2013 | 08:46:29 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
no já si myslim žes trefil pořádnou vránu,která měla bejt už na vrakáči nebo bylo vhodný ji prodat spíš na díly než na běžný jěždění.Já mám už 2roky Civica 5g sedan 1.516v dohc 66KW rok 1994 a fakt ti mužu říct,že s ní sem až nadmíru spokojenej.Jízdní vlastnosti vzhledem k věku velice dobrý.Spotřeba v průměru okolo 7litrů a to jí nešetřim.tedka na dálku z Mělníka do Pardubic sem jel za 5,7litru/100km a nemoh sem si stěžovat.Koroze to už je slabina starších Civiců cca do roku 1997,ale za to technicky to sou držáci.Stačí dělat normání udržbu a sušně se k nim chovat.Pak pro tebe udělaj první,poslední.Chtělo by to koupit nějakou slušnou 5g i když tedka už to není jednoduchý.Tys narazil na hodně zhuntovanej kus a možná si i mysíš,že sou všechny starý Civici takový.Ale vůbec to tak není.Pokud narazíš na dobrej kousek o kerej se předchozí vlastníci normálně starali a chovali se k tomu normálně,tak budeš taky nadmíru spokojenej.
12.11.2013 | 10:25:05 | zdenda | 88.100.57.* Reagovat
RE:
jj naprostej souhlas,měl sem celkem 4Hondy,z toho dva Civici,jednu 5g 1.677kw kupé rok 1994 a druhá byla 6G 1.6v-tec 92kw rok 1998.A ani o jedný z nich sem fakt nemoh říct nic špatnýho co by mě od nich odradilo.Stačilo mi se o ty Hondy starat,dělat pravidelnou a standartní udržbu a všechno u nich šlapalo jak správně má.Tohle jelito narazilo na krám o kterej se bejvalý majitelé takřka nestarali a on naletěl.Je to škoda,Honda je u mě jedna z nej značek,ačkoliv je to otázka vkusu.Měl sem i PReludku 3g 1.8i rok 1989 a taky naprostá pohoda a spokojenost.Splnila nadmíru mý očekávání.A taky Accorda sem měl,2.2 110kw rok 1992 kupé a opravdu super kára.Je to každýho věc jak se o svý auto stará,to jo.Ale pokud někdo udělá šrot z Hondy tak je u mě debil,kterej si jí neváží a ani neví co znamená.V tomhle případě je na vině lajdáctví předchozích uživatelů a ne lajjdáctví výrobců.Japonci vědí moc dobře co dělaj.Rozhodně to není žádná náhoda,že Japonci dělaj auta s parádně propracovanou technikou.
13.11.2013 | 19:09:26 | Ivoš | 88.100.57.* Reagovat
Honda
já vlastním Hondu Civic 5g sedan 1.516V 66KW rok 1994 a opravdu nemužu říct nic zásadně negativního:D Po technický stránce což je základ je uplně v pohodě a za 3roky co jí mám sem s ní dojel upně v pohodě tam kam sem potřeboval.A to sem najezdil za tu dobu co jí mám 42000km!!Investoval sem jen do spotřebních věcí_přední brzdový kotouče a destičky,těsnění víka ventilů,spojkovej válec a lamela a lambda sondu.Olej trochu žere cca 0.4dcl na 1000km.Ale po téměř 20letech užívání a nájezdu 275000km na to má nárok.To mě moc mrzí žes trefi takhle opotřebovanej a zbědovanej kus,o kterej se bejvalý majitelé prakticky vůbec nestarali.Jinak pokud bys trefi slušnej kus což už u Civiců 4g a 5g je v dnešní době těžkej úkol,tak si myslim že bys byl i hodně spokojenej!!A to myslím smrtelně vážně!!
Honda je prostě Honda a je to srdcovka.Koroze je její slabina to jo,i já vím svý!Ale po technický stránce a v jízdních vlastnostech je super.Svýho času bezkonkurenční.Lepší auto v poměru cena/výkon/jízdní vlastnosti/spotřeba fakt bez konkurence!!Zkus si pořídit Civica 5g ve slušnym stavu a pak budeš taky spokojenej jak já a drtivá většina dalších co Hondy vlastnily nebo vlastněj:D
02.11.2013 | 18:02:20 | Roman | 88.100.57.* Reagovat
RE: Honda
Vyzkoušej Primeru P10 nebo P11! Ale Civic je taky dobrej.
07.11.2013 | 07:20:48 | Bask | 90.182.147.* Reagovat
RE: Honda
jj jasně,Honda a Nissan sou kvalitní značky za rozumný peníze,měl sem civica 1.6ls sedan rok 1997 6g,i Nissan Primera 2.016v rok 1998 taky sedan a jak jedno tak druhý sou solidní značky za dobrý prachy.Spotřeba u Hondy v průměru kolem 7litrů,u Nissana okolo 8itrů.Na obě auta vzpomínám v dobrým.I dneska se daj sehnat sušný kusy tehe aut za slušný prachy.Ale chce to víc hledat.Zajet pro ně nejlíp do Německa.Autor týhe recenze narazil na zanedbanej kus a myslí si že Hondy jsou špatný,ale opak je pravdou.Japonci sou skvělý a věřím tomu že pořád budou!!
07.11.2013 | 18:28:58 | Jakub | 88.100.57.* Reagovat
RE: Honda
jo oni japonci sou obecně vydařený auta.Sám sem měl Nissana Laurela 2.8 rok 1987 a bylo to moje nejlepší auto jaký sem kdy měl.Prostorný,nenáročný,spolehlivý,a celkem usporný.Na dálku jsem se dostal i na 7.5itru při 120km.Moje přítelkyně má Civica 1.5v-tec rok 1997 a fakt neměla ani jednu námitku proti ní.A tomuhle joudovi co napsal tuhle děsnou recenzi bych chtěl říct,že Hondy jsou dost v pohodě a že trefil křáp kerej zkazili lidi předtím.Jinak Honda za nic nemůže.
13.11.2013 | 23:00:19 | ZBYNĚK | 88.100.57.* Reagovat
Do háje, ten kluk je chudák. Znám to. Taky jsem naletěl. Koupil jsem si 25 let starýho opla, a ten zmetek neměl v nádrži skro žádnej benzín. Po ujetí 230 km mi došel benál a já zůstal stát mezi polema. Potom vystyd motor a vůbec nechtěl topit. Ventilátor běžel a foukal akorát studenej vzduch. Když jsem to tlačil na benzínku, tak se mi to z kopce rozjelo, vytrhlo z ruky a uhánělo z vršku dolů, úplně samo, sviňa. Rozmetalo to kurník, a pak si to rozbilo vokno o hrušku. Baba v zástěře, kterou to cestou přejelo, mi to zasvinila košíkem vajec, kerý se rozpleskly na kapotě. No hrůza, těch závad! Takovou blbou značku auta si už v životě nekoupim.
01.11.2013 | 18:45:05 | | 89.102.164.* Reagovat
RE:
Za 1,vtipně napsaný komentář,jak jinak reagovat na takovou recenzi.
01.11.2013 | 20:33:20 | | 88.100.179.* Reagovat
RE:
Starý Oply cca do roku 1994 byli dobrý káry.Poctivý a spolehlivý.Ty novější zhruba od roku 1995 a vejš už moc dobrý nebyli.Ovšem všechno záeželo na přístupu majitelů!!A to je tak holt u každýho auta!!
02.11.2013 | 17:51:13 | Michal | 88.100.57.* Reagovat
RE:
Dovolil bych si až tak nesouhlasit.Opel Astra 1,4 16v G 66kw,velmi dobré auto,spolehlivé,na svůj obsah dostatečně výkoné,nenáročný pracant, ideálně nastavený podvozek,kupovaný nový v roce 99.Na dobré auta se nezapomíná,bohužel totální havárie bez ublížení na zdraví(věřím že i díky Oplu) ho poslala do náhradních dílů.Rád na něj vzpomínám i po těch letech.Od té doby FF1,C4,Honda8g,-vše nové.Dovolím si hodnotit-FF1,Opel G velmi dobré auta i když už mají nějaký ten křížek za sebou.
02.11.2013 | 19:44:05 | | 88.100.179.* Reagovat
Honda
To je asi jako kdyby si si koupil v sekáči děravý boty a divil se že do nich teče. Víc netřeba psát.Tato recenze je asi hloupej žert a nebo psal uplnej dem..t
01.11.2013 | 12:27:40 | Bebe | 178.255.168.* Reagovat
Chachacha...
Tu recenzi psal buď někdo s IQ49 nebo to je jen legrace. Ale dobře, že takoví bazarofilové jsou. I ten největší šrot lze trošku naleštit, připojit báchorku o původu a prodat nějakému blbečkovi v kšiltovce :-)
01.11.2013 | 10:05:32 | Chleborád | 195.22.40.* Reagovat
No ty koky,to je zase perla medzi recenziami,hlavne tie akože"poruchy"čepy,silentbloky,vejfuk,sjetý kotouče,brzdili kov na kov.Hľadaj chybu v sebe prečo si nevymenil platničky skôr ako to došlo do štádia kov na kov.Zo všetkých závad čo si tam popísal je možno chyba motora jedine to tesnenie pod hlavou,ostatné je na 21 ročné auto úplne normálne opotrebenie.Si taký naivný alebo si myslíš že baterka,štartér,alternátor,rozvodový remeň,výfuk,časti podvozku,sú u ostatných automobiliek "večné"len u hondy sa to kazí?
01.11.2013 | 09:58:33 | | 95.102.208.* Reagovat
RE:
jj Hondy jsou hodně dobrý auta.Mám Civica 1.5v-tec 84kw rok 1997 a fakt super auto.Je vidět žes koupiĺ zhuntovanej kus,kterej zkazili předchozí majitelé.S tou korozí měls naprostou pravdu, mě taky trápí koroze lemů a spodní části dveří.Jinak po technický stránce fantastický auto.Svoje nedostatky má to jo,ale je to hodně dobrý auto vzhledem k věku.Mám najeto 230 000km a motor šlape naprosto bezproblemově.Zkus dát Hondě ještě šanci.Kup si nějakou v pořádku aspoň technicky a budeš hodně moooc spokojenej.
08.11.2013 | 20:51:32 | Petr | 88.100.57.* Reagovat
Můj civic z roku 1995 1.4 těsnění pod hlavou protože předchozí majitel bůh ví co s tím dělal. Jinak pohoda pak Prelude kopě 2.0 poslední generace stará 12 let investice deset tis a pohoda. Pak to byl blbej kauf honda accord 3.0 v 6 1998 škoda že jsem neměl mechanika. automat v háji na přední nápravě 80 procent výměna ještě mě čeká výfuky plus nové disky a čidlo abs plus k tomu mám hodnu civic letos koupenou 1.5 z roku 2000 vonavka za 45 tis jen jsem ji koupil tak jen jezdím v še ok bez investic. Ono jde o to koupit auto co nejlacinějí danný model nebo připlatit. Ten civic co jsem kupoval letos sežene se za 20 ale v jakém stavu radši jsem dal 45 tis a ok.
01.11.2013 | 08:38:39 | JIRKA | 178.255.168.* Reagovat
Ta Honda byla jen o rok mladší než Ty, cos čekal?
Tak se ptám za Tebe. Proč sis to auto kupoval? Stačilo si ho před koupí pořádně prohlédnout a hlavně poradit se s někým, kdo tomu rozumí a v životě by sis tu "starou vraždu" nekoupil. Jenomže Ty sis asi chtěl honit ego ve "sporťáku" a prohánět "tédéíčka" a nevyšlo. A teď dštíš oheň a síru na značku, která je v tom úplně nevinně. Snad časem zmoudříš, jak řekl Ľuboš a nebudeš zbrkle kupovat další vergl před smrtí.
01.11.2013 | 08:04:03 | Kolemjdoucí. | 188.175.53.* Reagovat
RE: Ta Honda byla jen o rok mladší než Ty, cos čekal?
jj taky se musím přidat:Cos od tý Hondy vůbec čekal??!!Honda je sama sebou dobrá a kvalitní značka.Tys trefil zrovna zhuntovanou ludru od člověka který se jen vozil a udržba mu vůbec nic neříkala!!já vlastním už 4roky Civica 5g 1.5v-tec taky sedana ale má 74kw a vůbec jí nemužu nic závažnýho vytknout.Spotřeba po městě okolo 8litrů,dálku kolem 6 a jízdní vlastnosti prostě perfektní.Hlavně podvozek nemá chybu.Moje Honda je velice stabilní i v táhlejch zatáčkách.Škoda žes narazil na tak opotřebovanej a zrychtovanej kus.pokud bys trefil vonavku o kterou se bejvalej majitel před tebou maximáně staral tak bys byl nadmíru spokojenej.To ti říkám uplně a upřímně a po pravdě!!
07.11.2013 | 18:43:16 | Marek | 88.100.57.* Reagovat
Mladosť -pochabosť...:))
o pár rokov zmudrieš a nebudeš kupovať za týždňovú výplatu 20 ročné auto....
ani tým km by som neveril, ale čudovať sa, že odišiel alternátor, baterka....:))), ručná brzda!!, preboha, ked to bežne odchádza aj na 5-6 ročných autách..., no, hrôzaaaa!!!
01.11.2013 | 03:02:41 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
Pavle moc se omlouvám ale po přečtení tvé recenze mě napadlo že takto může hodnotit auto jenom de*il!!:))
Za prvé není vůbec nic zvláštního na tom když po koupi OJETÉHO auta člověk mění rozvody,ramena,čepy,tlumiče,výfuk,apod.tohle lze vyměnit i klidně po koupi desetiletého auta natož u auta starého skoro 22 let,pokud to člověk snad 2-3 roky nemění tak měl štěstí.
Co se týče koroze pravda Honda hnila a Japonci celkově ovšem hraje v tom taky dosti rok výroby 1992.
Za druhé to že jízdní vlastnosti neodpovídají tomu co se říká se ani nedivím když jsi měl auto na rozpadnutí.Za třetí těsnění pod hlavou,startér,alternátor je hold dáno taky už věkem a zacházením!
A co se týče baterie tak určitě za to může auto....baterie má průměrný věk 5-6 let možná i o něco méně tak nevím čemu se divíš.Kdyby jsi si koupil Hondu tak o 10 let mladší tak se ti nedivím ale v případě že jsi si koupil auto co už dávno přesluhuje a ještě na něj nadáváš a divíš se banalitám tak jsi u mě trouba a raději jezdi na kole,než si ještě koupíš s tvojí úvahou auto se kterým někoho ohrozíš! hodně zdaru a pro příště se snad polepšíš:)
01.11.2013 | 01:56:20 | | 94.112.170.* Reagovat
RE:
A ještě bych dodal že až si budeš příště kupovat auto!:)
Tak si uvědom že málo které ojeté auto je v super stavu a navíc v případě takového ročníku.Opravit se dá vše ovšem v případě takových aut jde spíše z 90% o to že majitel už nechce do tak starého auta cpát peníze tudíž s ním jezdí do roztrhání.Tak ho pak prodá když to ještě jde nebo jej nechá sešrotovat.Ono každé auto i ty zdánlivě nekvalitnější je potřeba udržovat a když tomu tak není tak to dopadne jako v tvém případě.Tak pro příště nebuď tak extrémně naivní nebo si někoho vezmi sebou kdo tomu rozumí.Protože v tomto případě za to nemůže auto ale čistě v tom hraje roli věk auta a hlavně přístup bývalého majitele.
01.11.2013 | 02:12:54 | | 94.112.170.* Reagovat
Tvoj kúsok bol jednoznačne mazlíček s pravidelným servisom ... jednoducho top stav , nefajčiar dôchodca po celú dobu garážované
31.10.2013 | 23:25:18 | | 217.119.115.* Reagovat
RE: oponuji,
Jsem zastánce HONDY Cr-V nedám na ni dopustit určitě stěžovatel trefil na nějaký křáp složený ze tří havarovaných aut.Vlastní tohle auto 12let a absolutně bez problému.Bud mu to vrat nebo do šrotu,bohužel jsi naletěl.Hodně štěstí.
27.11.2013 | 18:15:14 | Milan | 93.99.5.* Reagovat
RE: oponuji,
stěžovatel na nic netrefil,je sám silně trefenej,dělá si z národa blázny
05.07.2014 | 14:13:28 | AHA | 109.81.252.* Reagovat
RE: oponuji,
Mám hondu accord 2.0 z 99 roku. Mám už 300 tis. najeto a vrazil jsem do ní už kolem 50 tisíc ale jenom proto že lítám jak blbec. A můj kolega má civica 1.5 z 99 roku a má 570 tisíc najeto a nedá ji za nic na světě.A oba jednohlasně říkáme hondu a nic jiného nebrat
12.11.2018 | 17:58:18 | | 164.215.126.* Reagovat