Recenze Moskvič Aleko 2141
“V dané cenové kategorii nenáročné a dost příjemné auto.”

Autor recenze: robo všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1989 Typ motoru:1,5 benzin Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:150 000 km Způsob řazení:manuál Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 7,8 l/100 km Vloženo: 25. 7. 2004

Hodnocení inzerátu: 14 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.7

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

- odjakživa je na řazení třeba mít "trochu svaly"
- prahy, lemy zadních blatníků a přední blatníky vertikálně podél dveří podlehly po 10-11 letech (ježděno běžne v zimě ve městě + teplá garáž) korozi.
-když auto stojí dlouho na místě (x-týdnů), tak se z podvozku během první minuty jízdy ozývají "železné zvuky", třeba při ostém zatáčení atd.
-kliky na otevírání oken po se po letech lámou (jen ten konec ne celá páčka)
-kape motorový olej
-po 10 letech provozu se měnil výfuk a spojková lamela v rámci údržby


Hodnocení a zkušenosti s autem

Aleko jsem koupil v době Sametové revoluce jako nové. První měsíce sousedé záviděli, lidé se na parkovištích se zájmem vyptávali. Nyní má Aleko 15 let a stále jezdí jak za mlada, byť image už je spíš negativní. Řízení a zejména řazení je trochu tuhší (i na dobu vzniku a původ SSSR), takže slečny řidičky typu 150 cm a 48 kg se ve městě trochu zapotí.

Motor 1,5 i přes svých 53kw není moc živý, je tedy blbé že se vývoj 1,7 nebo 2,0 opozdil a nebyl tehdy ještě k dispozici. Jinak nejlépe jede v rozmezí otáček 2500 (lážo plážo) až 3500 (sport). Optimálně se cítí při 2800. Přes 4000-4200 jej není třeba nikdy tůrovat protože je to na nic. Při rychlosti nad 120km/h je třeba mít plyn skoro na podlaze, byť motoru to ani dlouhodobě nevadí a je tichý a netočí na 5st tak velké otáčky jako třeba Felicie.

Auto se v žádném případě nehodí pro sportovní jízdu vzhledem k motorici či těžšímu řízení. Byť podvozek je velmi dobrý a třeba na rychlých okrskách za mokra se oproti Oktávce stydět nemusí. Rovněž na šotolinových cestách (původní tlumiče) tlumí oproti Felicii pěkně, akorát trochu vržou plasty přístrojov desce. V zimě má auto při brždění dobrou stabilitu, případný smyk či jeho korekce je hračkou. Avšak na velmi kluzkém povrchu (zejména se starším letním pneu) se projevuje citelná nedotáčivost. Jinými slovy člověk točí volantem jak opice a auto jede sále rovně. Vyšlápnout spojku je spíše na škodu, výborné je se lehoučče dotýkat plynu, pak auto zatočí o poznání ochotněji.

Spotřeba se pohybuje od 6 do 9 litrů, průměr mezi 7-8. Auto je schopné nastartovat na poprvé (plný sytič) i po týdenní odstávce při -30/-35 stupních. Přední pneumatiky se sjíždějí o dost rychleji než ty zadní, byť všechny "pěkně". Jinak přední sedadla jsou velmi pohodlná, přístojová deska působí trochu archaicky. Cestující vzadu uprostřed nemá moc místa nad hlavou, ale na nohy mají všichni dostatek.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 14


Komentáře uživatelů k recenzi Moskvič Aleko

Vložit komentář

Moskvič Aleko

Kúpil som Aleko za 45000 korún od dôchodcu, najazdené malo iba 21730km. Urobil som na ňom 54000km a bolo na svoju dobu pohodlné, lacné oproti konkurentom. Dostal som sa s tým aj do lesa po lesnej ceste, kam dnešné auto nemá šancu vyliezť, iba ak je SUV. Čo bol problém, tak to bola karoséria zadné lemy a prahy. S motorom som nemal jediný problém. Mám z neho kopec fotografií a dokonca mám doma dodnes kovový model v presne takej farbe ako som ho mal aj. Bola to taká svetlá /maslová žltá farba/. Náhradné diely som kupoval u pána Kerekeša v Kerimexe v Košiciach.

20.03.2016 | 22:24:52 | Zdeno  | 178.40.36.* Reagovat

Moskvič Aleko 21412

Ja som si moskvič aleko 21412 zadovážil v roku 1996 po jednom dôchodcovi /prvom majiteľovi/ a malo nabehané 28 600 km. Či veríte, alebo nie, aleko som držal do nedávna, predal som ho v roku 2005 a malo nabehané cca 235 000km. Podotýkam, že som mal doma okrem aleka ešte dve autá a to toyotu avensis 2.0 a manželka mala renault twingo. Poviem Vám z aleka mi zostali už len fotografie bolo svetlo žlté a tiež mám kopec literatúry dodnes doma z neho aj knihy aj pdf formát a malý kovový model v mierke 1:43.No poviem Vám spomínam na aleko s veľkou nostalgiou. To auto okrem toho, že som zabezbečil nové prahy a zadné lemy blatníkov a dal som to urobiť, lebo hrdzaveli, v živote som s alekom nemal žiaden problém po motorickej stránke, stretol som sa dva roky dozadu s novým majiteľom môjho aleka a vravel mi, že vymenil na ňom štartér a jazdí mu dodnes. Ja som s alekom mal skutočne dobrú skúsenosť - robustné, veľké auto a vydržalo aj veľmi zlý terén, vyliezol som s ním kde koľvek.

19.10.2012 | 21:04:50 | zdeno  | 85.216.175.* Reagovat

RE: Moskvič Aleko 21412

dobry den, mohli by ste mi napisat, co Vam zostalo z aleka ? Mozno by som mal o to zaujem, dakujem jajo

2011jajo@gmail.com

31.08.2013 | 10:32:49 | jajo  | 213.215.123.* Reagovat

ND ?

Prosim vás kde jste brali náhradní díly ?

18.04.2012 | 21:50:09 | Tomikk  | 88.102.162.* Reagovat

RE: ND ?

My to auto stále máme, ba dokonca možno plánujeme kúpiť dalšie...
Súčiastky- KERIMEX,Košice Sídl.nad terasou...pred 2 rokmi sme ešte kupovali blatníky odťial...nie som si istý či to ešte existuje ale asi áno

20.04.2012 | 11:05:05 | ALEKO  | 178.40.188.* Reagovat

ALEKO ´90

Som veľmi prekvapený z vašich komentárov...Maáme služobáka renault thalia a v riadení vidím dosť rozdielov,aj tak ale mám rád aleka ako svoje auto na každý deň.
Korózia nie je len problém ruských ale aj iných novších aút...Auto bolo v 1991 dovezené (kovospol alebo ako sa to volalo?)
na slovesnku...kedže ľudia čo majú v rodine nejakého chorého alebo postuhnutého majú na auto príspevok...to využil istý pán zo žiliny,ktoré to kúpil za nova,v roku 1996 dostal asi daľší priíspevok a zistil že také auto sa moc do mesat nehodímhodil to autoalles turany...To už môj moskvič 1500 dosluhoval a karoséria bola tak hnilá,že skok to jednej 30 cm jamy by bola samovražda pre seba aj auto...Tak za 75 000 korún som kúpil aleko...(pravda je že, keby som mal peniaze skôr,doložím do 100 000 a môžem to mať za nova)v autobazári som pokukoval po nejakom žigulíku a potom neskôr niečo lepšieho,až som videl toto auto, majiteť žilina,70 000 km,hádžu kolesá...po jazde som auto hned kúpil,čakal som že ho len poprezerám čo a ako ale prišlo vyváranie,nové tesnenia na motor,gumy,brzdy a všakovaké veľa veľa vecí...
Kedže do českolovenska a v rusku sa vyrábali verzie motorov z M412/1500 a 1.6 z togliatti išli an vývoz,spokojil som sa s tým čo mám...
Do dnes to má asi 4 prahy,predné blatníky zakvitli cca 3-4 krát,na prekvapenie zadné len 2.
motor je už druhý,prvý stratil tlaky,išili 2-3 valce,olej vo vode, zapečené krúžky,možno aj tým že to kde kdy išlo aj na benzín riedený s technickým...
s volantom boli problémy, chlapec sa v aute hral a krútil s tým na mieste,tak na volante je toľko zvárok že nabudúce bude treba asi nový volant,aj na to všetko riadenie až na tú ťažkosť ide dobre
Kvápanie oleja a prev.kvapalín je určite lepšie ako bol favorit,ten kvápal snád aj z ničoho, na aleko trocha motor na mierke oleja,pri pumpe to bolo snád najhorišie,treba to stále doťahovať a tým dochádza k deformácií...
I cez tie roky a strasti, má auto pôvodné tlmiče a dalšie veci ako št.káble,indučka...
Tlmenie je síce cítiť,ale okrem drnčiacich plastov na prístrojovej doske a prekličky kufra je interiér tichý,navzdory zvuku motora,ktorý je skôr príjemný ako hlučný.
Sila motora 412-1500 ktorý je aj po toľkkých rokoch ešte v aute z roku 90,je asi anjhorší, motor musel poľaviť na výkone kôli emisiám, prevodovka bola dimenzovaná na silenjšie motory,min na 1.6 z togliatti.Výkon 1.7+ a mohly byť rezencie iné aj dnes po rokoch...
Pravda je že hore kopcom predbehnúť možno traktor,naloženú tatru nanajvíš,avšak po dialnici a okresných cestách možno nabrať 140+ (za "nova" som tomu jebol 160 ,ale to bolo asi 1. a posledný raz)
Nakoľko prevodovka je akoby "zlá" treba na rozjazd min do 110-120 drieť 4 aby 5 nepoľavila ihned po preradení
V zime drží na ceste dobre,akurát treba vedieť ako na to.
Celkovo ho možno zhodnotiť na 5-6/10 -spotreba,korózia,motor,prevodovka, náhradné diely na motor a jeho príslušenstvo zohnáte ľahko,nakoľko veľa toho sedí aj so starších typov,vínimku tvoria sklá,dvere,TESNENIA DVERY A OKIEN čo hned popraskajú a interér...

08.04.2012 | 11:47:46 | ALEKO526  | 178.41.92.* Reagovat

Recenze

Taky jsem tohle auto mel, kdyz se tomu trochu upravil stravovaci rezim, pak to skutecne dokazalo na dalnici i zazurit i s 1500. Nicmene popiram pisatelovo optimismus co se tyka stability vozu - tam si i on sam protireci. Je to silne nestabilni vuz, do smyku ho dostane i predjizdeni na suche silnici. Presne jak nekdo nize psal, ingot na podvozku "co dum dal". Nakonec se mi samovolne otevrela predni kapota (i pres pojistku, ta tam je jen pro srandu)-otevira se zepredu-a to jsem pak skoro nedokazal dostat ze smyku ve 40km/h. Timto jsem s tim vozem skoncil- je to pojizdna rakev. Nicmene, uvnitr je to docela prijemny vuz, a spotreba je na urovni Favorita.

18.09.2011 | 10:04:26 | Teddy  | 92.62.230.* Reagovat

Tak to mě potom jede 300km .Když mám 2x tolik silnější motor o 11 let mladší.K tomu 16v a 1997 obsah.Pak Veyron valí 600km za hodinu.:D:D:))

04.08.2011 | 00:35:21 | luke20  | 78.45.72.* Reagovat

Recenze

Našel jsem pět odborných recenzí k tomu i starý katalog v PDF.A tam uvádí tyto parametry: 1479 obsah.53kw(72)Koní.0-100 17.8s .Maximální rychlost 155km.Dokonce jsme našel že při testu jako nové auto motor odmítal už při 147km akcelerovat.Takže mě to přijde stejně ,jako když někdo kdo má š120 a jede dle tachometru 170km.Tak tomu věří což je naprostá blbost.Moc nechápu lidi jenž tvrdí že jim auto jede rychleji než uvádí výrobce.neříkám jde to,ale ne o rozdílu skoro 40km.Naprostá blbost.A divný že na forech je uvedena rychlost od majitelů max do 160km.Tak si asi jediný kdo v garáží kouzelný auto

04.08.2011 | 00:32:30 | luke20  | 78.45.72.* Reagovat

191Km uvádí TP u mé 406stky 2.0 16v 99kw.Tak asi těžko tady ten stroj tolik jede.Od bývalého spolužáka to měl děda ve žluté barvě ,po dokončení řidičáku s tím jezdil ,a dalo do max 145km.A to docela už bylo něco.A měl to zachovalý po dědovi co tam měl nalítaný něco málo kolem 100tkm.

03.08.2011 | 22:24:36 | luke20  | 78.45.72.* Reagovat

neznaly

motor ALEKA pochadza zo 412 a motor pomahaly konstruovat SUDRUHOVIA z RENAULTU.ALEKO malo mat iny motor,ale dopadlo to ako s FAVORITOM.A na doplnenie LADA 2110 sa vyraba(je to predchodca KALINY) aj s motorom 1,6 litra a 16-timy ventilmy a tym padom 190-200 km nie je rarita,ale skutocnost.Moja SAMARA 1,3 litra ide 170-kilometrovou rychlostou a nie je to vtip.Merane aj cez GPS.

13.05.2008 | 02:54:05 |  Reagovat

neviem prečo by stará sierra nemohla isť tolko,brácho takú mal,bola to 6 valcová 2,8 litrová xr4i,a ta kludne dala kedykolvek 200,otázny je už teraz stav auta a jeho opotrebovanie vekom,je to fakt na pováženie isť s takým starým autom tolko,ked dačo rachne v takej rychlosti tak je to už iná sranda

20.03.2008 | 20:37:37 | bugy Reagovat

Ty pitomce,ale smrt te uz skoro mela,to je blbost ne frajerina,na takove kolobezce 225kmh.Boze odpust mu.

20.03.2008 | 19:44:16 |  Reagovat

pitomci já měl sierru z roku 89 a ta dala tachometrovejch 225!!!!!!

03.01.2008 | 23:09:40 |  Reagovat

To byl zážitek....

Aleko. Když jsem viděl inzerát na tento vůz, ani chvíli jsem neváhal. Psal se rok ......tuším 2000 a já jsem strašně moc toužil osedlat nějaké velké "fáro", po předchozím žigulíku, ale v peněžence jsem měl sotva 20000,-Kč.
Auto bylo obrovské. Bílé, no krásné.
První se vysypala spojka.
No nic, pak se auto rozkvetlo jak jarní louka.
Pak odešly přepínače světel.
Pak startér.
Následovalo ulomení volantu (naštěstí jsem jel jen asi dvacítkou) Do toho neustále "blbla" elktrika (svítila úplně jinak než jsem chtěl nebo nesvítila vůbec a pak zase svítila, když si trošku odpočinula). Aby to nebylo málo, jednou se mi zase něco šíleně rozrachotilo v převodovce, nešlo řadit, pak to cinklo na vozovku (asi něco upadlo) a řadit zase šlo - zřejmě nepotřebné . Do dnes jsem to nepochopil, ale najel jsem pak ještě asi 5000 km a nechybělo to.
Jo a málem bych zapoměl, že shánět jakýkoliv díl, to bylo dobrodružství.
No, s autem jsem najezdil za tři roky asi 15000 km. Pak jsem jej prodal na ND za 3000,-Kč a byl jsem tomu fakt rád.
Vzpomínky nemám vyloženě negativní, odvozilo mi čerstvě narozenou dceru, v zimě topilo jak sauna, na cestě docela dobře drželo. Ale jinak..... Nejstrašnější byla koroze, žrala auto doslova před očima. Motor byl neuvěřitelně slabý, do kopce jsem myslel, že budu muset couvat s výstražnýma zpět. Předjet někoho (třeba traktor), znamenalo provozovat adrenalinový sport. Za to, když se auto rozjelo na dálnici, vzhledem ke své hmotnosti, letělo jak Vostok 1. Spotřeba byla jak na houpačce v létě jsem jel dálkovou i za 5,5 a v zimě (se sytičem) to žralo i trávu kolem cesty - 12 litrů nebyl problém.
Celkově: Dobrý pokus o sovětské BMW - jenom "někde" udělali soudruzi chybu

03.01.2008 | 21:24:49 | Honza Reagovat

každé je jiné

Měli jsme kdysi Ladu 1600 r.v.1978. Nepamatuji žádných poruch nebo smutného stání u cesty. Po udělání ŘP a několik odježděných let jsem si uvědomil, že otec nemění drobnosti jako vzd.filtr a motorový olej. Nalil jsem kolem 4L GTX 2,(ještě baleno v plechu!) tenkrát okolo 80Kč/L a nové filtry. Motor evidentně ztišil a myslím,že hlavně nový vzduch filtr tomu trochu dost výrazně přidal na výkonu. Podle tachometru jsem jel po rovině nejvíce asi 180 km/h. Více jsem, co do rychlosti neriskoval. Zklamal jen jednou - zmrzl! Když mi bylo kolem 16 let byli jsme s tátou na celodenní návštěvě u známého v Klimkovicích.Tenkrát byly denní teploty až k -20°C ( r.1984?).Večer kolem desáté tam tenkrát ukazovalo na teploměru neskutečných -28°C.Kontrolky se líně slabě rozsvítily.Pamatuji,že nás nebyli schopni roztlačit čtyři místní kluci. Auto z mírného kopce samo zastavilo.Pak otec poprosil traktoristu s pluhem o pomoc. Auto lítalo po sněhu sem a tam, protože se moc netočila kola.Až na hlavní suché cestě se chytly a po 100 metrech to chytlo. (Ruční brzda to nebyla,na to zapomeňte a vpředu asi určitě není.Otec není včerejší) Muselo to být zmrzlé na kost.Jinak s vzorkem hrubých kostek na zimních pneu a s patřičnou drzostí - skoro kamkoliv.

06.10.2007 | 00:02:16 | pitrs38 Reagovat

Aleko

Měl ho kamarád několik let. Celkem si na nic nestěžoval, pouze mu někdo 3x rozbil okénko a vykradl auto. A sehnat to okénko, jak říkal, byl porod. Takže s náhr.díly určitě problémy byly. Co vím jistě, tak to auto nemělo v běžném provozu ani na Trabanta. Toho jsem měl já. Jeli jsme do NDR, já trabíkem a on alekem. Na hranice to bylo 10 km do kopce. Dole na úpatí jsem ho předjel a celou cestu už jsem ho neviděl. A to jsem jel trabíkem tak 60-70km/h. Nahoře u hranic jsem si dal kafe a pak teprve se dovalil on s alekem. Říkal, že to auto nemá sílu, na to jak je to těžký. Takže takhle to jezdilo.

26.09.2007 | 13:23:05 | Many Reagovat

Reálnych 190 km/h?

To bolo ako vtip? Tých reálnych 190 km/h? Zmeraných radarom? Alebo GPSkou? Alebo len tak vycucané z prsta? Človeče, aspoň sa nestrapňuj. Na reálnu rýchlosť 190km/h treba pod kapotou minimálne 115 koní a viac. A nie 40 ročný motor a štvorcové ložiská v kolesách.

19.06.2007 | 11:37:13 | clarion Reagovat

moskvič

Taťka si moskviče koupil jako pracovní auto, asi před 4 mi lety. Jezdil a žral (moskvič). pak jsme koupili ještě jednoho na ND s LPG a koulí, takže se ze 2 aut udělalo jedno. V tom stavu jezdilo (asi) 3 roky, a pak to začlo. Z motoru chcal olej= vyměna motoru. Rozsypala se spojka, a zničila vypinaci mechanismus=vyměna převodovky+spojka, Momentalně nejede (montuje se 3. ! starter -za 4 roky). Karoserie neni kupodivu moc zhnilá, pouze povrchove tečky, dira pod sedadlem řidiče. Měněný byl ještě homokinetak, chladič , LPG nádrž a redukční ventil, kulaky (3x na prave straně-vyrabi to snad z hliny, nebo co)

Jizdni vlastnosti: auto je dobré na zimu: těžký slabý motor ve předu, člověk ví, že at uděla co uděla, auto pojede rovně.
spotřeba: nevim, nefunguje počitadlo km. (bude asi 10l LPG)

Dinamika: na světlech mě dá i prázdná Avia, předjížět lze jenom traktory a cyklysty.

všechny problemy se staly posledni rok, takže pokud auto vydři ještě 1,5 roku, co to ma platne STK, bude zhozeno ze skály, nebo skonci ve šrotě

11.05.2007 | 22:06:17 |  Reagovat

Na LADU 2110-sedan a podobné modely, 2112-5dverák a 2111-kombi je rýchlosť 190 REÁLNA a z kopca 200 je možné!

29.04.2007 | 14:58:00 | Turín Reagovat

Lada a 200?

No tak to byl hlod dne. Lada může 200 jet tak maximálně kolmo dolů ze skály, už jen proto, že podvozek je tak na 140. Měl jsem Lady i Volhy, vím, o čem mluvím.

14.04.2007 | 07:12:57 | Kanál Reagovat

Aleko 21412 (tady celkem raritní kousek s žiguláckou 1,6 pod kapotou) bylo před nějakými 11 lety moje první auto. Ten motor byl skvělý, uvnitř bylo auto neuvěřitelně prostorné, ale jízdní vlastnosti stály upřímně řečeno za pendrek, zejména ve srovnání s Favoritem, kterého jsem v té době také řídil. Přišlo mi, jakoby soudruzi sovětští inženýři vydlabali auto z železného ingotu zhruba do tvaru Renaltu 20 a posadili to na podvozek co dům dá. Že to rezlo, o tom ani nemluvím. Přesto na to auto nevzpomínám ve zlém, byl to kočár, ve kterém se vyspali pohodlně i čtyři lidé.

08.04.2007 | 18:52:01 | zastavaman Reagovat

no newim

mý rodice si poridili aleko jako ojete...Bylo to jejich prve auto kdyz ja sem mel nejake 3 roky.. Tatik rikal ze je to okopirovany talbot(simca), a ze to musi vyjet prakticky vsude...i pres celkem drsne zachazeni byl spolehlivy...motor 1,5 je mimochodem okopirovany z

17.02.2007 | 19:44:01 | Lauky 5 Reagovat

200km/h jsem jezdil s Ladou jak nic.ruský motory vydržejneuvěřitelné

13.09.2006 | 21:49:41 | Loser Reagovat

Šunka

Má to společného s autem pouze to, že to má 4 kola a volant. Jízdní vlastnosti jsou děsné a vůz má velmi nevyzpytatelné chování na jakémkoliv povrchu vozovky. Je to šunka a je to o zabití. Dneska je to jen tak na nějaké popojíždění třeba pro nákup 5 km, na dovolenou či služební cestu nedoporučuji, člověk si připadá jak na Dakaru - pořád se něco porouchává a sype.

25.08.2006 | 23:16:31 | Bono Reagovat

Stroj

Jel jsem v tom akorát jednou a to mi stačilo. Je to těžkopádný tank, který pátý rychlostní stupěn nepotřebuje, protože ho téměř neutáhne.

20.08.2006 | 12:48:14 | Libor Reagovat

No tak toto ma vazne pobavilo

200? bud frci na nitrometan tvoje auto alebo frci na nitrometan niekto iny a ja to niesom.

12.08.2006 | 21:27:00 |  Reagovat

Haha...

Lada nebo Moskvič 200?????!!!! Tak leda, že by je táhl bavorák...

04.05.2006 | 13:01:21 | Tom Reagovat

uz radsej nikdy

Som prekvapeny z vasich pozitivnych reakcii. Jazdil som na nom 8 rokov a ked ho rodicia kupili, urobili najvacsiu hlupost - od prveho momentu stale len problemy: 2x vymena spojky, vymena motora, 2x vymena homokinetickeho klbu a mnoho dalsich. Auto bolo viac v servise ako na ceste a nie vzdy sa podarilo hned zohnat suciastky. Vysoka spotreba a vykon prakticky ziadny. Okrem toho ze malo vo vnutri vela priestoru a hned v zime kurilo nemalo nic pozitivne. Dakujem, ale to by som radsej do konca zitova jazdil na S120.

03.04.2006 | 06:51:53 | lubo Reagovat

aleko

Ano pětka má dlouhý úsporný chod. (dimenzovaná byla pro motor 1.7 tak ta 1.5 by ji potřebovala nepatrně kratší). A rusové často uvádí maximálku na předposlední rychlostní stupeň s konstrukčně maximálními otáčkami. Takže na pětku lze mnohy tuto rychlost překonat. Nicméně ten pisatel "slunečko" trochu přibarvuje když mluví o 200Km/h ať jde o Moskvič či Ladu 2110

18.10.2005 | 14:17:42 | Ráďa Reagovat

super

super auto ...... aj ked ma uz asi 4 krat nechalo v stichu, ale mam ho rad ........ je to moje prve auto, a aj ked ho coskoro vymenim za ine tak nan v zivote nezabudnem .......... bezpecne ....... aj ked spotreba je na dnesnu dobu dost vysoka ........... na 5 a okolo 110 az 130 sa ci ti dost dobre :o))))

19.09.2005 | 14:02:06 | ViRiUSO Reagovat

200km/h?? Vyjste buď baron Prášil, nebo vojenský pilot ve výslužbě .

04.07.2005 | 13:05:55 | Chaser Reagovat

Taky jsem ho měl. Spolehlivé, jednoduché na údržbu, nenáročné, pohodlné zvlášť na dlouhé trasy, spotřeba mi nešla přes 8 litrů, Jen náhradní díly jsou problém sehnat - v Olomouci. Jezdím nejraději Rusákama...

21.06.2005 | 08:54:18 | spunt Reagovat

Příjemné překvapení, zřejmě jsem toto auto podceňoval. Pětka má zřejmě
dlouhý, úsporný převod. Pro získání lepší dynamiky je třeba podřadit
třeba i ve 120. Většina benz. motorů dosahuje max. výkonu při 5 500
ot/min. LADA 2110 dosahuje max. rychlosti i na čtyřku, na pětku z
kopečka jsem jel 200 a otáčky ještě nebyly na maximu.

04.04.2005 | 11:29:38 | Slunečko Reagovat

200 km/h s motorem, kterej neutáhne sám sebe

Velmi, ale velmi optimistický tachometr :-)Holt v Rusku se na ňákej ten kilometr nehledělo.

03.08.2011 | 22:01:17 |   | 89.102.164.* Reagovat