Recenze Nissan Almera Tekna 1,8 5HB
“Suprové auto a desing.”

Autor recenze: Milan (23 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2003 Typ motoru:1,8 85KW Stav km při koupi:34 000 km Stav km nyní:35 300 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 2 měsíce Průměrná spotřeba: 7.5 l/100 km Vloženo: 17. 2. 2006

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.6

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Toyota Corolla

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

V záruce výměna řídící jednotky motoru.

v záruce výměna předních světlometu.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Perfektní podvozek.

Trochu horší řazení.

Super aut. klima a pal.poč.

dobré brzdy, slabší odlučnění, slabší kvalita plastů, u Corolly 93r.v. jsem měl mekčené plasty a toto auto to bohužel nemá, jinak k autu nemám výhrady, spotřeba průměrná v zimě 7,5 l/100km. Motor 1,8 perfektně táhne odspodu a má solidní zpřevodování.

Na aute mam origo AL 16", ktere trochu omezují komfort, ale jízda v zatáčkach je perfektní.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Nissan Almera

Vložit komentář

moje skusenosti

s N16 1.8 HB r.v 12/2005..
Podvozok- ozaj skvely, na dialniciach neskutocne dobre drzi stopu v tiahlych zakrutach, neuhne ani o "chlp" neutralne chovanie az velmi mierne pretacane ak to do zatacky ozaj napalim, ale velmi citatelny podvozok, staci jemne ubrat plyn trosku skorigovat a rezes dalej. Povedal by som ze je trosku tvrdsi, aj ked to je dane aj tym ze to mam na 16 palcoch, ale napriek tomu si zacovava aj komfort a krize ma nebolia. Trochu je ale nervozny pri prejazde cez nerovnosti.

Motor, prevodovka- papierovo sice neoslnuje ohromujucimi cislami, ale je to len klam..tento agregat az neuveritelne ochotne taha uz od 2000 tisic otacok,, na trojke splanut na podlahu je ozaj prijemny pocit a citit aj to povestne vtlacanie do sedadiel, aj ked samozrejme nieje to 2,0 TSI. Nieje problem obiehat na stvorke a dokonca aj na patke ked tam niesu uplne niyke otacky, motor je velmi pruzny. Necha sa rad aj vytocit ale nad 6000 otacok to uz z mojho pohladu nema moc vyznam, kedze ma motor dost plochu krivku krutiaceho momentu a vykon vrcholi medyi 5500 az 6000 otackami. Radenie je pomerne presne aj ked ma trosku dlhsie drahy nez by som privital. Sem tam mi nejde na prvu supu hodit spiatocka..

Karoseria, mechanicke casti, interier- zatial som nezaznamenal hrdzavenie, ani neprijemne zvuky, uvidime dalej. Mechanicke podvozkove casti su aj po 4 rokoch akoby netknute. Horsie je to s vyfukom, ktory uz pomaly bude potrebovat vymenit. V interiery obcas nieco vrzgne, ale inak je to v poriadku, nic vymykajuce sa beznemu normalu, akurat trochud drncia predne skla ked niesu uplne vytiahnute hore. Bol som nuteny vymenit komplet svetlomety, pretoze sa z nejakeho dovodu zakalili sosovky a prdlajs som v noci videl.Sedadla su celkom dobre, ako tak drzia telo v zakrute aj ked mohli by aj lepsie, inak su akurat tvrde a clovek sa neunavi ani po prejdeni dlhsej vzdialenosti. Inak plasty by mohli byt trochu hodnotnejsie, ale neda sa povedat ze by boli nekvalitne. Ovladace a budiky su zoradene ergonomicky, vsetko je po ruke aj ked ovladanie radia a klimy vyzaduje prestudovanie manualu..Inak chyba trochu viac odkladacich zasuviek a pod..

Na zaver uz len dodam, ze urcite nelutujem kupu tohto auta, zatial som menil len rozvody, co bolo dane nepodarenou retazou od vyroby ktora toho vela nevydrzala, nahrada je uz bezproblemova. Este sa na niektoych kusoch 1.8 najma rocniky 2003,2004 zvykne vyskytovat zvysene zranie oleja, co je dane nekvalitnym materialom piestnych kruzkov, modely od roku 2005 vraj uz mali ine kruky,, co moze byt pravda lebo mne nezerie ani "kvapku" oleja. Inak velmi spolahlive vozidlo.

16.05.2010 | 20:41:55 | kornel Reagovat