Rok výroby:2006Typ motoru:1.4 benzínStav km při koupi:1 kmStav km nyní:20 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:21. 7. 2007
Auto mám od januára 2007. Poruchy nemalo absolútne žiadne. Zo začiatku sa zle zatváral kufor, ale po niekoľkých otvoreniach a zatvoreniach je to bez problémov. Asi si zámok potreboval sadnúť.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vzhľad auta je príťažlivý a zvonku pôsobí robustne. Po skúsenosti s Fábiou si potrpím na vnútorný priestor a v Astre som ho našiel dostatok. Spokojnosť so sedením vpredu aj vzadu s priestorom pre nohy aj hlavu. Občas keď sedím vzadu dlhšie, po čase ma začne bolieť chrbát. Preto to riešim malou poduškou pod chrbátom, potom je to OK. Anatomické sedadlo vodiča mi vyhovuje, oceňujem bedrovú a hlavne lakťovú opierku - paráda. Žena ju však nemôže používať pretože lakťová opierka je upevnená na sedadle a keď si ho posunie dopredu, opierka jej zavadzia pri radení rýchlosti. Prístrojová doska je ergonomicky dobre prispôsobená, ale pôsobí na mňa chladným dojmom. Občas vrzgá kryt nad popolníkom. V aute je málo odkladacieho priestoru hlavne pre fľaše. Riešim to kapsami na sedadlách. Nastupovanie a vystupovanie bez problémov.
Podvozok je tvrdší, auto sedí na ceste dobre a brzdy sú spoľahlivé. Nezdajú sa mi príliš ostré a občas jemne škrípu.
Kufor má 340L. Oproti Fábii väčší asi o 150 L, čo dosť často oceňujem. Keď sme šli na dovolenku a keď som videl čo všetko mám do neho dostať pre 2 dospelých ******ber****ov, zhrozil som sa a myslel som, že polovicu vecí nechám doma. Na moje prekvapenie podarilo sa mi nabaliť všetko, to znamená že pre nás je postačujúci.
Motor 1.4 - 66 kw považujem za výborný. Je tichý.Nie je to žiaden trhač asfaltu a zo začiatku bol dosť lenivý. Zopár krát som ho vytočil a pomohlo to. Svoju silu dá pocítiť okolo 4 tis. otáčok, čo je asi 130 km/h. Okolo 170 km/h začína strácať dych. Maximálku som nikdy neskúšal, ale verím, že že je niekde okolo 180 km/h. Po 20 000 km ubudol ol****si o ****eliky na kontrolnej tyčke a vyzerá to tak, že do prehliadky nebudem musieť dolievať.
Nedávno sme prišli z cesty po Európe asi 7 200 km. 4 osoby a plný kufor. Jazda autom bola príjemná a pohodlná bez akýchkoľvek technických problémov. V horúčavách sme ocenili automatickú klímu. Motor ťahal po diaľniciach v pohode a jeho stabilný výkon som ocenil pri plne naloženom aute aj v dlhých stúpaniach a prudkých kopcoch. Spotreba 5,62 L (priemer za tých 7 200 km) ma veľmi prekvapila, pri takej záťaži (plné auto, veľmi veľa diaľnic, klíma) som očakával min o 1,7 L na 100 km viac. Počítam, že mu pomohla hlavne táto dlhá cesta a dobre sa zabehol.
Nie nadarmo sa v našich kruhoch ríká Opel Popel. Já by som taky dodal Opel Popel Sopel. Závady a občas i záhady. Náhody, jen doufám že nie nehody (accidents). Buďte zdraví, Igi zdraví.
Viac ako 5 rokov absolútna spokojnosť. Teraz mám na nej 150 000 km a v krátkom slede sa začali prejavovať nasledovné problémy: - spod nejakého čidla pri motorovej hlave mi začal tiecť olej smerom dolu k alternátoru a remenici,nič hrozné, zvyšok motora je suchý - začala svietiť oranžová kontrolka poruchy motora, auto jazdí stále bez problémov,asi emisie - po výmene tyčiek na prednej náprave musím mať mierne pootočený volant, aby som šiel po ceste rovno,predpokladám, že nejde o chybu auta, ale servisu pri nastavení geometrie, keď volant pustím, auto ide rovno - pri dlhšom jazdení a toho nie je málo, začínam pociťovať, akoby bolo sedadlo vodiča presedené, už sa mi v ňom nesedí tak pohodlne, - 1x mi drhlo odomykanie riadiacej páky a 1x odomknutie volantu, asi to treba premazať.
Všetko čo som popísal vyššie považujem za závady spotrebného materiálu, blíži sa STK a toto už nebudem riešiť. Na to, že som dennodenne na cestách zaobstarám si niečo nové, nech mám opäť niekoľko rokov kľud. Značka OPEL patrí medzi favoritov. V tejto recenzii som sa snažil popísať za tie roky reálnu skúsenosť s týmto ASTROU. Stále ho hodnotím vysoko pozitívne a verím, že jeho nový majiteľ bude s ním ešte dlho spokojný. Jednoducho bola fantastická. Takže tak - bodka za správami.
09.06.2012 | 23:34:29 | axel
| 178.41.219.*Reagovat
RE: Do 150 000 km spokojnosť, ale teraz.....
Takto má vyzerať správna recenzia, nielen napísať, ale treba ju aj priebežne doplňovať. Som zvedavý, akým autom nahradíš túto astru a dúfam, že napíšeš opäť kvalitnú priebežne doplňovanú recenziu. Keď som uvažoval o aute nižšej strednej triedy, astra H bol najväčší favorit.
10.06.2012 | 06:58:41 | roman
| 91.127.90.*Reagovat
RE: Do 150 000 km spokojnosť, ale teraz.....
Roman, ďakujem za uznanie. Predpokladám, že nové auto bude tak cca. do 3 mesiacov, ale recenzia najskôr za rok. Pre mňa, bez osobnej skúsenosti nemá zmysel písať recenziu, to si stačí prečítať novinársku.
10.06.2012 | 09:01:03 | axel
| 178.41.89.*Reagovat
RE: Do 150 000 km spokojnosť, ale teraz.....
Jediné, čo by sa dalo vytknúť, je chýbajúca fotka (fotky). Na rozdiel od mojeauto.cz je tu väčšina recenzií bez fotek. Neviem prečo. Súhlasím, že písať recenziu po pár desiatkach alebo stovkách km je blbosť. Ja som svoju písal po roku a pol. Čo bude tvoje nové auto??
10.06.2012 | 17:03:31 | roman
| 91.127.90.*Reagovat
Ťaháme to spolu 6. rok a stále vynikajúca.
Ahojte. Takže v januári som s ňou začal ťahať 6. rok a mám najazdené 137000 km. Práve som absolvoval ďalšiu servisnú prehliadku. Počas roka sa vyskytli nasledovné drobnosti: - v lete mi dofúkli klimatizáciu a vymenili nejaký medený tesniaci krúžok, odvtedy OK - presne po piatich rokoch sa odporúčala pôvodná baterka, výmena za novú a všetko OK. - pri servisnej prehliadke našli, že mi mierne presakuje simering, výmena za pár €, - ďalej mi odporučili vymeniť tyčky na prednej náprave - za celý rok a 30 000 km som doliali 0,9 l oleja a aj tento úbytok mal na svedomí vyššie spomenutý simering.
Brzdové doštičky, kotúče, ložiská a iný spotrebný materiál zatiaľ pôvodné. Auto nevykazuje absolútne žiadne problémy, interiér, sedačky všetko stále ako nové.
Som veľmi milo prekvapený a maximálne spokojný. Keď si zoberiem Fábiu, ktorú som mal pred tým od novoty 5 rokov, tak kvalita sa nedá vôbec porovnať. ASTRA je proste super!! Ak niekto uvažuje o jej kúpe, nech neváha.
Aby som nezabudol, ešte som menil gumičky do stieračov a 2x žiarovku v prednom svetle a 1x na ŠPZ.
09.02.2012 | 19:36:58 | axel
| 178.41.119.*Reagovat
cavte potreboval by som poradit mam astru 2005 1.6 16v na zadnej lavej strane mi to dost bucha bude to tlmic? bude treba menit aj spruzinu ? svieti mi aj lamda s. treba ju menit alebo je to nieco ine. a este mam pp pneu zodratu co treba menit......dakujem
Nie, že je to asi dobré, Je to určite dobré. Tlmič mi odporučili meniť pri STK, zadný ľavý, v servise sme sa dohodli, že vymeníme oba. Čo sa týka vzpier 5-tych dverí - pri nízkych teplotách -10° C a menej sa neotvárali úplne dohora, pri teplotách okolo 0°C to bolo v pohode. Nie je to moje prvé auto, na cestách som už pomerne veľa rokov každý deň. Takže keď chválim viem o čom hovorím.
Je to asi dobré, ale mohlo by být lepší, tak bych to zas tak nepřechválil. Třeba tlumiče mohly vydržet déle, pokud se často nejezdí po kočičích hlavách. Stejně tak vzpěry víka kufru.
Štvrtá prehliadka po 107000 km. Vymenené zadné tlmiče (odporučené na STK) a tlmiče na dverách zadného kufra . V aute nič nevrzgá nebúcha. Od poslednej výmeny oleja som najazdil 26000 km, nemusel som dolievať ani kvapku oleja, brzdy zatiaľ pôvodné v podstate aj spotrebný materiál zatiaľ nebolo treba meniť. V interiéri nie je nič ohmatané, polámané, jednoducho keď ho poumývam a nepozriem na stav tachometru, mám dojem, že jazdím stále na novom aute.
Ahojte. Absolvoval som 3. prehliadku po 3 rokoch / 82 000km. V servise mi skontrolovali geometriu, lebo PP pneu sa mi zvnútra drala viac ako zvonka - momentálne OK. Počas tohoto roka som najazdil 30 000 km a na všetky tieto km som dolial 2 dcl oleja. Auto mám 3 roky, najazdených 82000 km a môžem skonštatovať, že okrem výmeny 2 predných žiaroviek absolútne žiaden problém. Bez problémov zvláda rýchle presuny po diaľnici ako pri +45°C tak aj pri -20°C. Som maximálne spokojný. Je to maximálne spoľahlivé auto s nízkou spotrebou a komfortným vozením. Môžem iba doporučiť.
Takže pridávam ďalšiu skúsenosť. Za 5 týždňov som najazdil 10 000 km. Obsadenie 2 dospelí + 2 pubertiaci + plný kufor. Spotreba 6,83L max. rýchlosť Nemecko 200 km/h (tachometrových) to ma veľmi prekvapilo a nečakal som to s tak malým obsahom. Cesty 90% dialnice 10% mesto + okresky. Pred cestou som stihol dofúkať pneu a skontrolovať olej. Na viac som nemal čas. Auto je na ceste každý deň, nevykazovalo žiadne odchýľky, takže som ani chvíľu neváhal či môžeme vyraziť. Dávam klobúk dolu. Pobehali sme Európu krížom - krážom. Plne naložená Astra opäť nemala žiadne problémy s výkonom a spoľahlivosťou. Výhrady, ktoré mám je málo odkladacích priestorov a pri nefunkčnosti diaľkového ovládania sa kľúčom dajú zamknúť iba dvere vodiča, zvyšok auta zostáva odomknutý a nie je možnosť ako ho zamknúť. Inak super. Majte sa!
Takže dnes som absolvoval 2. servisnú prehliadku. Auto má 22 mesiacov a najazdených 52000 km. Stále tvrdím, Astra H je bezporuchové a spoľahlivé auto s veľmi nízkou spotrebou. Keď sa ochladilo, tak sa ozývalo z vnútra vrzganie - odstránené premazaním zadných dverí. Ktosi mi hovoril, že Astry žerú olej. Tak som to včera pred servisnou prehliadkou naschvál skontroloval, nezmizla ani kvapka. Zatiaľ maximálna spokojnosť, proste super vozítko!!!
Takže auto úplne bez problémov. Na prehliadke som dal vymeniť lišty na stieračoch, tie staré príšerne vŕzgali, keď bolo chladno. Inak pohoda, klídek, tabáček - auto funguje ako hodinky a dúfam, že to tak ešte veľmi dlho zostane. Maximálna spokojnosť! Určite kúpou novej ASTRY neprehlúpite.
Mam objadnanu Astru Classic II, 1,4 16 V a netrpezlivo cakam kedy ju uz dodaju.. Momentalne jazdim na Astre F 1.6 16 V. Jazdil som vsak na sluzobnej Astre G, rok v. 2004 a mal som ten isty problem s otackami, ako som tu cital. Pri preradovani ako keby ostal vysiet plyn a otacky vylteli na chvilu hore. Myslel som si, ze je to len mojim stylom jazdy, ale stazovali sa na to aj ostani kolegovia. Moja terajsia Astra F to nerobi.
Samozrejme, že spotreba 5.62 L, ktorú som uviedol je spotreba na dlhé trate. Na dovolenke som najazdil 7 200 km. Pred cestou do Španielska som mal najazdených na Astre asi 11 000 km a spotreba smerom tam (Madrid 2700 km za 34 hodín) mi vyšla 6,5 L . Upozorňujem, že som časť cesty absolvoval po neplatených dialniciach a časť po cestách 1. triedy. Po najazdení ďalších 3500 km (Španielsko a návrat domov) som spočítal podľa bločkov a km spotrebu za celú dovolenku. Prepočítaval som to niekoľko krát, sám som nechcel veriť - je to tak. Berte do úvahy ďalšie fakty - Španielsko diaľnica povolená rýchlosť 120 km/h, mimo mesto 50 km/h najazdené dlhé trate nie stovky, ale tisíce km, plynulá jazda. Nechcel som platiť pokuty a samozrejme, že to nie je na cestách také krkolomné ako na Slovensku a v Čechách.
Cau, ja mam GTC s tymto motorom a po 35 000km celkom slusne ,,ozil,, a spotreba klesla asi o 0,5L. Cize to najlepsie mate.. resp. mame este pre sebou. Tvoju udavanu spotrebu som teda nikdy nedosiahol(5,6L), ale po 35 000km mam celkovu 6,3L pri priemerke 66Km/H. Vlastne ten BC2 vobec nevymazavam. Prave som absolvoval trasu z Portugalska na Slovensko a pri priemerke 102km/H si to vypytalo 6,1L. Cize max spokojnost. Akurat ma s..u obcasne pazvuky. Hlavne z dveri a sedacky spolujazdca a taktiez schranka pre nim nie je moc kvalitne osadena. Inak v pohode.
Ahoj Axel, mám tiež Astru H 1.4 Enjoy 5D, najazdené cca 11 000 km a zaujala ma tvoja udávaná spotreba - 5,62l. Ja jazdím kombinovane mesto/mimo, tohto roku som bol s rodinou pri mori, ale kombinovaná spotreba sa mi nepodarila pod 5,9 l (aktuále 6,5l od kúpy). Myslím, že najviac okrem mesta majú na tom zásluhu diaľnice a klíma, kedy podľa BC berie pomerne dosť. Môže to byť aj tým, že mám pneu 205/55 R16. A kufor sa mi tiež zatvára niekedy až na druhý raz, ale to je jediné, čo môžem uviesť ako mínus. Motor je znateľne lenivejší, ako kamošov starý golf 1.6 55kW 8V.
Nedávno som skúšal Peugeot 307 1,4 benzín. Údajne demo verzia. Ihneď ako som stúpil na plyn, ten motor bol lenivý a nebol schopný nabrať dynamiku ani na nižších prevodoch. Po presadnutí do Astry som si uvedomil, že Astra 1.4 zasa neni až taký leňoch. Inak mám najazdené 22 000 km a spotreba šla riadne dole. Motor ožil - je to super. Pozor, žiaden trhač asfaltu, ale dostavujúcu sa dynamiku je poznať. Čo sa týka udržania otáčok, nevšimol som si to, ale na Hyundai ACCENT, alebo Peugeot 306 som to zaregistroval a bolo to kvôli jednoduchšiemu radeniu prevodov. Odsledujem na Astre a dám vedieť.
mam ten istý motor,myslim 1,4 Twinsport,66 kw,v Combe r.2007,je super úsporný,mám sice len 4000 km,zda sa mi trochu lenivý,samozrejme pri prázdnom aute,kedy asi ožije ?,snažim sa ho sem tam trochu povytáčať,už sa mi zda,že je to lepšie s výkonom ako pri novom,spotreba priemer 7 L,vätšinou zaťažený.Jak je to s plynom,po vytočení nad 3000 ot.a pustení plyn.pedálu pri preradovaní ostane plyn akoby chvílu vysieť,akoby škrtiaca klapka trochu zamrzla.Viem,že je to ovladane už elektronicky,nie mechanicky,nie je to na závadu?bo idem reklamovať.Inač je to super tiché,ked beži na volnobeh niekedy som aj zabudol,že beži,bez vybrácíí,no motor super,zatial aj cele auto bez zavad,jazdne vlastnosti super
Kufor je už úplne v pohode. Ako som písal, asi si ústrojenstvo sadlo. Aj mne drnčí krytka nad popolníkom, občas ho nechávam otvorený. Uvažujem o nejakom vypodložení. Inak samé pozitívne dojmy. Aby som nezabudol - nejaký dobrák mi ukradol z predného nárazníka krytku - tam kde sa šróbuje oko na ťahanie auta. Náhrada stojí 1000,- Sk (pomerne veľa za kúsoček okrúhleho plastu)!!
Zdravim Vas, mne problemy zo zatvaranim kufra stale pretrvavaju (12000km) a dost ma to hneva, ked musim kufor zatvarat na 5x. Takisto ta krytka nad popolnikom mi uz nedrzi 100% na svojom mieste - prestal som ju pouzivat. Chyba mi tam takisto miesto nielen na flase (do dvier je problem vlozit aj 0,5l flasu), ale odkladacie priestory trebars na penazenku a telefon. Co sa tyka spotreby pohybujem sa niekde oklo 6,7 a pomer mesto a mimo mesto je 50:50. Trochu mi vadi, ze sa zacinaju ozyvat nejake tie pazvuky, asi to bude dane cestami v BA. Zatial je to bez akychkolvek poruch.
Ahojte, keď som písal túto recenziu, to s tým kufrom na Fábii bol preklep. Nechcel som uraziť škodovkárov, sám som na rôznych škodovkách najazdil zopár 100 tis. km. Odkedy som písal túto recenziu, mám za sebou na Astre ďalších asi 2 tis. km bez problémov. Takže spokojnosť s Astrou rastie čím ďalej, tým viac. Pri Fábii som už po 13 000 km mal problém s oranžovou kontrolkou motora. Doviezol som ju do servisu, niečo vymenili a resetli, chvíľu bol pokoj. Potom sa znova zasvietila, niečo vymenili a zresetovali a tak dokola. Nakoniec som sa vozil s rozsvietenou kontrolkou motora, vždy pri garančke ju zresetovali, až cca. po 4 rokoch už nešla zresetovať a tak vymenili myslím, že to bola lambda sonda, nie som si istý a odvtedy bol kľud. Týmto Fábie neodsudzujem, vždy som prišiel domov bezpečne, ale tá moja mala dosť svojich múch (motor, elektrika, ložiská, centrál atď.). To však už patrí inam. Dúfam, že s Astrou II to bude lepšie. Prajem vám všetkým veľa šťastných kilometrov.
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Astra
Korza z korza
Nie nadarmo sa v našich kruhoch ríká Opel Popel. Já by som taky dodal Opel Popel Sopel. Závady a občas i záhady. Náhody, jen doufám že nie nehody (accidents). Buďte zdraví, Igi zdraví.
19.05.2023 | 21:22:17 | doc. Ing. Igislav Konrád Bieduskobulič | 85.135.205.* Reagovat
Do 150 000 km spokojnosť, ale teraz.....
Viac ako 5 rokov absolútna spokojnosť. Teraz mám na nej 150 000 km a v krátkom slede sa začali prejavovať nasledovné problémy:
- spod nejakého čidla pri motorovej hlave mi začal tiecť olej smerom dolu k alternátoru a remenici,nič hrozné, zvyšok motora je suchý
- začala svietiť oranžová kontrolka poruchy motora, auto jazdí stále bez problémov,asi emisie
- po výmene tyčiek na prednej náprave musím mať mierne pootočený volant, aby som šiel po ceste rovno,predpokladám, že nejde o chybu auta, ale servisu pri nastavení geometrie, keď volant pustím, auto ide rovno
- pri dlhšom jazdení a toho nie je málo, začínam pociťovať, akoby bolo sedadlo vodiča presedené, už sa mi v ňom nesedí tak pohodlne,
- 1x mi drhlo odomykanie riadiacej páky a 1x odomknutie volantu, asi to treba premazať.
Všetko čo som popísal vyššie považujem za závady spotrebného materiálu, blíži sa STK a toto už nebudem riešiť. Na to, že som dennodenne na cestách zaobstarám si niečo nové, nech mám opäť niekoľko rokov kľud. Značka OPEL patrí medzi favoritov. V tejto recenzii som sa snažil popísať za tie roky reálnu skúsenosť s týmto ASTROU. Stále ho hodnotím vysoko pozitívne a verím, že jeho nový majiteľ bude s ním ešte dlho spokojný. Jednoducho bola fantastická. Takže tak - bodka za správami.
09.06.2012 | 23:34:29 | axel | 178.41.219.* Reagovat
RE: Do 150 000 km spokojnosť, ale teraz.....
Takto má vyzerať správna recenzia, nielen napísať, ale treba ju aj priebežne doplňovať. Som zvedavý, akým autom nahradíš túto astru a dúfam, že napíšeš opäť kvalitnú priebežne doplňovanú recenziu. Keď som uvažoval o aute nižšej strednej triedy, astra H bol najväčší favorit.
10.06.2012 | 06:58:41 | roman | 91.127.90.* Reagovat
RE: Do 150 000 km spokojnosť, ale teraz.....
Roman, ďakujem za uznanie. Predpokladám, že nové auto bude tak cca. do 3 mesiacov, ale recenzia najskôr za rok. Pre mňa, bez osobnej skúsenosti nemá zmysel písať recenziu, to si stačí prečítať novinársku.
10.06.2012 | 09:01:03 | axel | 178.41.89.* Reagovat
RE: Do 150 000 km spokojnosť, ale teraz.....
Jediné, čo by sa dalo vytknúť, je chýbajúca fotka (fotky). Na rozdiel od mojeauto.cz je tu väčšina recenzií bez fotek. Neviem prečo. Súhlasím, že písať recenziu po pár desiatkach alebo stovkách km je blbosť. Ja som svoju písal po roku a pol. Čo bude tvoje nové auto??
10.06.2012 | 17:03:31 | roman | 91.127.90.* Reagovat
Ťaháme to spolu 6. rok a stále vynikajúca.
Ahojte. Takže v januári som s ňou začal ťahať 6. rok a mám najazdené 137000 km. Práve som absolvoval ďalšiu servisnú prehliadku. Počas roka sa vyskytli nasledovné drobnosti:
- v lete mi dofúkli klimatizáciu a vymenili nejaký medený tesniaci krúžok, odvtedy OK
- presne po piatich rokoch sa odporúčala pôvodná baterka, výmena za novú a všetko OK.
- pri servisnej prehliadke našli, že mi mierne presakuje simering, výmena za pár €,
- ďalej mi odporučili vymeniť tyčky na prednej náprave
- za celý rok a 30 000 km som doliali 0,9 l oleja a aj tento úbytok mal na svedomí vyššie spomenutý simering.
Brzdové doštičky, kotúče, ložiská a iný spotrebný materiál zatiaľ pôvodné. Auto nevykazuje absolútne žiadne problémy, interiér, sedačky všetko stále ako nové.
Som veľmi milo prekvapený a maximálne spokojný. Keď si zoberiem Fábiu, ktorú som mal pred tým od novoty 5 rokov, tak kvalita sa nedá vôbec porovnať. ASTRA je proste super!! Ak niekto uvažuje o jej kúpe, nech neváha.
Aby som nezabudol, ešte som menil gumičky do stieračov a 2x žiarovku v prednom svetle a 1x na ŠPZ.
09.02.2012 | 19:36:58 | axel | 178.41.119.* Reagovat
cavte potreboval by som poradit mam astru 2005 1.6 16v na zadnej lavej strane mi to dost bucha bude to tlmic? bude treba menit aj spruzinu ? svieti mi aj lamda s. treba ju menit alebo je to nieco ine. a este mam pp pneu zodratu co treba menit......dakujem
14.12.2011 | 01:11:09 | sanko0608 | 80.193.32.* Reagovat
RE:
Ja mam podobny problem, zrejme je to vyfukove potrubie a kryci plech, tlmic bol pri prehliadke ok,
31.03.2013 | 14:14:35 | Santano | 85.159.104.* Reagovat
pre Italla
Nie, že je to asi dobré, Je to určite dobré. Tlmič mi odporučili meniť pri STK, zadný ľavý, v servise sme sa dohodli, že vymeníme oba. Čo sa týka vzpier 5-tych dverí - pri nízkych teplotách -10° C a menej sa neotvárali úplne dohora, pri teplotách okolo 0°C to bolo v pohode.
Nie je to moje prvé auto, na cestách som už pomerne veľa rokov každý deň. Takže keď chválim viem o čom hovorím.
19.02.2011 | 22:32:38 | axel Reagovat
Je to asi dobré, ale mohlo by být lepší, tak bych to zas tak nepřechválil. Třeba tlumiče mohly vydržet déle, pokud se často nejezdí po kočičích hlavách. Stejně tak vzpěry víka kufru.
18.02.2011 | 11:37:14 | Itall Reagovat
Výborná 4. rok bez porúch
Štvrtá prehliadka po 107000 km. Vymenené zadné tlmiče (odporučené na STK) a tlmiče na dverách zadného kufra . V aute nič nevrzgá nebúcha. Od poslednej výmeny oleja som najazdil 26000 km, nemusel som dolievať ani kvapku oleja, brzdy zatiaľ pôvodné v podstate aj spotrebný materiál zatiaľ nebolo treba meniť. V interiéri nie je nič ohmatané, polámané, jednoducho keď ho poumývam a nepozriem na stav tachometru, mám dojem, že jazdím stále na novom aute.
17.02.2011 | 20:57:19 | axel Reagovat
opel astra
Opel Astra-H OPEL ASTRA-H 1.7 CDTI ENJOY 74KW M5 74kW (HATCHBACK 5dv.) - M1
ma nekdo tenhle vuz? a jake zkusenosti? dik moc
03.11.2010 | 14:37:44 | lung Reagovat
3. prehliadka
Ahojte. Absolvoval som 3. prehliadku po 3 rokoch / 82 000km. V servise mi skontrolovali geometriu, lebo PP pneu sa mi zvnútra drala viac ako zvonka - momentálne OK. Počas tohoto roka som najazdil 30 000 km a na všetky tieto km som dolial 2 dcl oleja. Auto mám 3 roky, najazdených 82000 km a môžem skonštatovať, že okrem výmeny 2 predných žiaroviek absolútne žiaden problém. Bez problémov zvláda rýchle presuny po diaľnici ako pri +45°C tak aj pri -20°C. Som maximálne spokojný. Je to maximálne spoľahlivé auto s nízkou spotrebou a komfortným vozením. Môžem iba doporučiť.
28.01.2010 | 17:26:30 | axel Reagovat
RE: 3. prehliadka
nazdar a co to bol za problem stou pp pneu?
14.12.2011 | 00:59:10 | sanko0608 | 80.193.32.* Reagovat
To s tým zamykaním dverí musím vyskúšať. Nikdy som si to nevšimol. Pekná blbosť.
12.08.2009 | 21:05:47 | Reagovat
10 000 km za 5 týždňov
Takže pridávam ďalšiu skúsenosť. Za 5 týždňov som najazdil 10 000 km. Obsadenie 2 dospelí + 2 pubertiaci + plný kufor.
Spotreba 6,83L
max. rýchlosť Nemecko 200 km/h (tachometrových) to ma veľmi prekvapilo a nečakal som to s tak malým obsahom.
Cesty 90% dialnice 10% mesto + okresky.
Pred cestou som stihol dofúkať pneu a skontrolovať olej. Na viac som nemal čas. Auto je na ceste každý deň, nevykazovalo žiadne odchýľky, takže som ani chvíľu neváhal či môžeme vyraziť. Dávam klobúk dolu. Pobehali sme Európu krížom - krážom. Plne naložená Astra opäť nemala žiadne problémy s výkonom a spoľahlivosťou.
Výhrady, ktoré mám je málo odkladacích priestorov a pri nefunkčnosti diaľkového ovládania sa kľúčom dajú zamknúť iba dvere vodiča, zvyšok auta zostáva odomknutý a nie je možnosť ako ho zamknúť.
Inak super. Majte sa!
08.08.2009 | 23:11:17 | axel Reagovat
2. servisná prehliadka
Takže dnes som absolvoval 2. servisnú prehliadku. Auto má 22 mesiacov a najazdených 52000 km. Stále tvrdím, Astra H je bezporuchové a spoľahlivé auto s veľmi nízkou spotrebou. Keď sa ochladilo, tak sa ozývalo z vnútra vrzganie - odstránené premazaním zadných dverí. Ktosi mi hovoril, že Astry žerú olej. Tak som to včera pred servisnou prehliadkou naschvál skontroloval, nezmizla ani kvapka.
Zatiaľ maximálna spokojnosť, proste super vozítko!!!
02.12.2008 | 21:22:15 | axel Reagovat
1. servisná prehliadka po 30 tis. km
Takže auto úplne bez problémov. Na prehliadke som dal vymeniť lišty na stieračoch, tie staré príšerne vŕzgali, keď bolo chladno. Inak pohoda, klídek, tabáček - auto funguje ako hodinky a dúfam, že to tak ešte veľmi dlho zostane. Maximálna spokojnosť! Určite kúpou novej ASTRY neprehlúpite.
22.11.2007 | 19:45:15 | axel Reagovat
otáčky
Mam objadnanu Astru Classic II, 1,4 16 V a netrpezlivo cakam kedy ju uz dodaju.. Momentalne jazdim na Astre F 1.6 16 V. Jazdil som vsak na sluzobnej Astre G, rok v. 2004 a mal som ten isty problem s otackami, ako som tu cital. Pri preradovani ako keby ostal vysiet plyn a otacky vylteli na chvilu hore. Myslel som si, ze je to len mojim stylom jazdy, ale stazovali sa na to aj ostani kolegovia. Moja terajsia Astra F to nerobi.
04.11.2007 | 18:14:23 | Sven Reagovat
spotreba
Samozrejme, že spotreba 5.62 L, ktorú som uviedol je spotreba na dlhé trate. Na dovolenke som najazdil 7 200 km. Pred cestou do Španielska som mal najazdených na Astre asi 11 000 km a spotreba smerom tam (Madrid 2700 km za 34 hodín) mi vyšla 6,5 L . Upozorňujem, že som časť cesty absolvoval po neplatených dialniciach a časť po cestách 1. triedy. Po najazdení ďalších 3500 km (Španielsko a návrat domov) som spočítal podľa bločkov a km spotrebu za celú dovolenku. Prepočítaval som to niekoľko krát, sám som nechcel veriť - je to tak. Berte do úvahy ďalšie fakty - Španielsko diaľnica povolená rýchlosť 120 km/h, mimo mesto 50 km/h najazdené dlhé trate nie stovky, ale tisíce km, plynulá jazda. Nechcel som platiť pokuty a samozrejme, že to nie je na cestách také krkolomné ako na Slovensku a v Čechách.
06.10.2007 | 21:17:51 | axel Reagovat
1,4 16V
Cau, ja mam GTC s tymto motorom a po 35 000km celkom slusne ,,ozil,, a spotreba klesla asi o 0,5L. Cize to najlepsie mate.. resp. mame este pre sebou. Tvoju udavanu spotrebu som teda nikdy nedosiahol(5,6L), ale po 35 000km mam celkovu 6,3L pri priemerke 66Km/H. Vlastne ten BC2 vobec nevymazavam. Prave som absolvoval trasu z Portugalska na Slovensko a pri priemerke 102km/H si to vypytalo 6,1L. Cize max spokojnost. Akurat ma s..u obcasne pazvuky. Hlavne z dveri a sedacky spolujazdca a taktiez schranka pre nim nie je moc kvalitne osadena. Inak v pohode.
02.10.2007 | 23:40:11 | gomes Reagovat
Spotreba
Ahoj Axel, mám tiež Astru H 1.4 Enjoy 5D, najazdené cca 11 000 km a zaujala ma tvoja udávaná spotreba - 5,62l. Ja jazdím kombinovane mesto/mimo, tohto roku som bol s rodinou pri mori, ale kombinovaná spotreba sa mi nepodarila pod 5,9 l (aktuále 6,5l od kúpy). Myslím, že najviac okrem mesta majú na tom zásluhu diaľnice a klíma, kedy podľa BC berie pomerne dosť. Môže to byť aj tým, že mám pneu 205/55 R16. A kufor sa mi tiež zatvára niekedy až na druhý raz, ale to je jediné, čo môžem uviesť ako mínus. Motor je znateľne lenivejší, ako kamošov starý golf 1.6 55kW 8V.
31.08.2007 | 12:59:37 | pepoz Reagovat
Otáčky
Pozeral som tie otáčky. Mne klesajú z 3 000 na cca. 800 chvíľu po tom, ako dám nohu dole z plynu.
13.08.2007 | 22:09:28 | axel Reagovat
Zrýchlenie a otáčky
Nedávno som skúšal Peugeot 307 1,4 benzín. Údajne demo verzia. Ihneď ako som stúpil na plyn, ten motor bol lenivý a nebol schopný nabrať dynamiku ani na nižších prevodoch. Po presadnutí do Astry som si uvedomil, že Astra 1.4 zasa neni až taký leňoch. Inak mám najazdené 22 000 km a spotreba šla riadne dole. Motor ožil - je to super. Pozor, žiaden trhač asfaltu, ale dostavujúcu sa dynamiku je poznať. Čo sa týka udržania otáčok, nevšimol som si to, ale na Hyundai ACCENT, alebo Peugeot 306 som to zaregistroval a bolo to kvôli jednoduchšiemu radeniu prevodov. Odsledujem na Astre a dám vedieť.
11.08.2007 | 23:47:40 | axel Reagovat
mam ten istý motor,myslim 1,4 Twinsport,66 kw,v Combe r.2007,je super úsporný,mám sice len 4000 km,zda sa mi trochu lenivý,samozrejme pri prázdnom aute,kedy asi ožije ?,snažim sa ho sem tam trochu povytáčať,už sa mi zda,že je to lepšie s výkonom ako pri novom,spotreba priemer 7 L,vätšinou zaťažený.Jak je to s plynom,po vytočení nad 3000 ot.a pustení plyn.pedálu pri preradovaní ostane plyn akoby chvílu vysieť,akoby škrtiaca klapka trochu zamrzla.Viem,že je to ovladane už elektronicky,nie mechanicky,nie je to na závadu?bo idem reklamovať.Inač je to super tiché,ked beži na volnobeh niekedy som aj zabudol,že beži,bez vybrácíí,no motor super,zatial aj cele auto bez zavad,jazdne vlastnosti super
11.08.2007 | 20:02:06 | bugy Reagovat
Kufor je už úplne v pohode. Ako som písal, asi si ústrojenstvo sadlo. Aj mne drnčí krytka nad popolníkom, občas ho nechávam otvorený. Uvažujem o nejakom vypodložení. Inak samé pozitívne dojmy. Aby som nezabudol - nejaký dobrák mi ukradol z predného nárazníka krytku - tam kde sa šróbuje oko na ťahanie auta. Náhrada stojí 1000,- Sk (pomerne veľa za kúsoček okrúhleho plastu)!!
10.08.2007 | 22:18:01 | axel Reagovat
Zdravim Vas, mne problemy zo zatvaranim kufra stale pretrvavaju (12000km) a dost ma to hneva, ked musim kufor zatvarat na 5x. Takisto ta krytka nad popolnikom mi uz nedrzi 100% na svojom mieste - prestal som ju pouzivat. Chyba mi tam takisto miesto nielen na flase (do dvier je problem vlozit aj 0,5l flasu), ale odkladacie priestory trebars na penazenku a telefon. Co sa tyka spotreby pohybujem sa niekde oklo 6,7 a pomer mesto a mimo mesto je 50:50. Trochu mi vadi, ze sa zacinaju ozyvat nejake tie pazvuky, asi to bude dane cestami v BA. Zatial je to bez akychkolvek poruch.
09.08.2007 | 08:44:40 | Roman Reagovat
kufor
Ahojte, keď som písal túto recenziu, to s tým kufrom na Fábii bol preklep. Nechcel som uraziť škodovkárov, sám som na rôznych škodovkách najazdil zopár 100 tis. km. Odkedy som písal túto recenziu, mám za sebou na Astre ďalších asi 2 tis. km bez problémov. Takže spokojnosť s Astrou rastie čím ďalej, tým viac. Pri Fábii som už po 13 000 km mal problém s oranžovou kontrolkou motora. Doviezol som ju do servisu, niečo vymenili a resetli, chvíľu bol pokoj. Potom sa znova zasvietila, niečo vymenili a zresetovali a tak dokola. Nakoniec som sa vozil s rozsvietenou kontrolkou motora, vždy pri garančke ju zresetovali, až cca. po 4 rokoch už nešla zresetovať a tak vymenili myslím, že to bola lambda sonda, nie som si istý a odvtedy bol kľud. Týmto Fábie neodsudzujem, vždy som prišiel domov bezpečne, ale tá moja mala dosť svojich múch (motor, elektrika, ložiská, centrál atď.). To však už patrí inam. Dúfam, že s Astrou II to bude lepšie.
Prajem vám všetkým veľa šťastných kilometrov.
27.07.2007 | 23:49:03 | axel Reagovat
Anonyme sám si debil, spást se může každej tak nevim ,proč ty silný slova
22.07.2007 | 21:21:34 | Bebe Reagovat
Nee vy debilové Fabia I má objem zavazadelníku 260l tedy o 80l menší.
22.07.2007 | 08:20:48 | Reagovat
Stara fabia ma objem kufra 250l...
21.07.2007 | 13:50:11 | Olso Reagovat
Veľa šťastných km. Ten údaj o kufri väčšom o 150 litrov oproti Fabii je asi chyba. Bral by som 50.
21.07.2007 | 12:44:55 | Petrík Reagovat