Rok výroby:1997Typ motoru:2.0 16VStav km při koupi:122 000 kmStav km nyní:125 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPrůměrná spotřeba:8.2 l/100 kmVloženo:20. 5. 2006
- klasická závada oplů - rozsypaný čaj na displayi
- ťuklý světlomet od kamínku - neodborně opraveno, rosí se zevnitř parabola
Hodnocení a zkušenosti s autem
Z bazaru jsem zakoupil Omegu B Caravan GL 2.0 16V po několikadenním zjištování "stavu věcí" na internetu, kladů, záporů atd.
Potřeboval jsem velký spolehlivý vůz v kombíku pro přepravu ohromného množství věcí z chalupy a zpět (včetně dětí). Nechtěl jsem vozidlo přeplněné elektronikou. Vozidlo jsem zakoupil v "áčkách" (spousta mých známých si klepalo na čelo), ale "berta" byla v Ostravě, vypadala hezky, tak se mi přivezla, svezl jsem se, důkladě prolezl (autům rozumím) a už byla moje.
Slouží dennodenně a nemám s ní sebemenší problém, hodně dělá i to, že byla přivezena ze švýcar a měl ji jeden majitel ing . Dle všeho byla lehce bořena, ale opraveno je dobře. Prozatím jediný náklad bylo zakoupení letních gum Debica Furio (opět na doporučení na internetu) a skutečně si nemohu stěžovat, parádně se na nich jezdí.
Vozidlo je výrazně nezrezlé, pár flíčků u těsnících gum u oken se opraví, prahy a blatníky ok, za 4000km jde na servis. Trochu (téměř neznatelně) uniká olej ze serva, tak to bude snad drobnost (hadička asi).
Pár slov k motoru: pokud máte na "živení" šesti hrnků a rádi jezdíte rychle, tak do nich jděte, já jsem požitkář a jezdím pro radost, takže mi dvoulitřík stačí, je skutečně drobet letargický v nižších rychlostech, nad 80km/h ožije a letí vpřed.
Jinak si absolutně nemohu stěžovat, berta je obrovská loď, která vám odveze byt a při cestování s nákladem ani nebudete vědět, že jedete.
p.s. budu zde průběžně vkládat do Komentářů poznatky a případné závady
píši poslední komentář, omega prodána dále do rodiny bratrovi švagra. Od poslední opravy dále nainvestováno přes 20 tisíc a před týdnem začalo hučet leve zadní ložisko /tuším, že bylo před dvěma roky měněno/ čili nekonečný příběh. Shrnutí: auto neskonale pohodlné, nehodící se do města, miluje dlouhé trasy, odveze cokoliv. I přes naprosto neuvěřitelnou starost/hodnota oprav přesáhla pořizovací cenu/ se bojíte, co zase přijde v nejbližší době a to vozem jezdí manželka s dětmi. Navíc z ekonomického hlediska v dnešní době nelze již udržovat, dvoulitr, spotřeba, povinné ručení, opravy atd jsou neudržitelné. Pořídili jsme si clio 1.2 v solidní výbavě, zamáčkly slzu v oku a budeme v dobrém vzpomínat.
omegu mam, 2.0 16V,sedan take na ni nedam dopustit,dostal jsem ji za 3tisice od kamose co si magor taky koupil renaulta. takže, generalka hlavy 5500,vse nove i krouzky na ventilech,zalapovane ventily,vylestene kanaly,slicovane s potrubimy,zaslepen rg ventil.rozvody komplet bosch 2800. kotouce brembo vsechny cc6000, vse si delám sam,a porádne servisum a autarum neverim ani pozdrav a bavi mne to,za to pohodli ta práce stojí,oma mne prezije,asi jsem staromilec ale dnesní sicí stroje uz nejsou auta,a po 120t km konec,vse se sere,samá elektr. poku by nekdy neco jineho tak jen amerika,dodge proste objem nenahradis,a dělej doma opravu turba , a poslední věc , zkuste si zadriftovat s předohrabem,já miluju zimu, točim se treba 10 minut u nas na place a je to něco, zdravim omegáře,více v opel clubu
tak už je najeto opět o pár tisíc více a bohužel musím říci, že během měsíce jsem musel zainvestovat 43tisíc ..včetně výměny všech koutoučů, desek a lanovodu. Po týdnu auto přestalo jet, cukalo atd. Zničehonic. takže si pobylo 4 dny u Opel Zralý /vřele doporučuji/ a je opět jak znovuzrozené (tlumiče, různé snímače, všechny silentbloky, zadní ložiska, různá těsnění v motoru, náplně atd). Hodnota penez je stejná jako dnes za koupi jiné omegy....... ale hodlám si ji nechat ještě pár let. Je mi ale s podivem, že auto bez viditelných náznaků závad motoru normálně jezdilo a během pár dnů přestalo jet a vyrojilo se x problemů. Problémem je koroze začínající se řádně rozvíjet, oprava byt jen malých kousků se finančně nevyplatí (budu řešit výměnou částí karoserie). Jinak po opravě auto jede jak z praku, ztišilo se, pohodlí se ještě prohloubilo a nedám na něj dopustit.
tak stále jezdím bez nejmenších potíží aplikoval jsem ještě Wynns 3A do motoru pro pročištění. Jinak skutečně naprosto bezproblémové auto. Vřele doporučuji tento motor, pro normální provoz pro normálního řidiče zcela postačuje, spotřeba se pohybuje od 7.5-8,1 l .
tak OB je po servisu u Srby (10tis. kč)na pravidelnou servisní prohlídku, jsem s nimi absolutně nespokojen a na doporučení známých budu jezdit k AutoZralý. Uhnil výfuk střední a zadní, nový 6500. A to je vše, jezdím pořád a zcela v pohodě.
tak mám najeto o pěkných pár tisíc km víc a mohu říci jediné: je to paráda. Musel jsem koupit výborný kus, protože kromě výměny stabilizátoru na předku, středového a zadního dílu výfuku mne nic nezlobí. Hodně jsem přemýšlel a nakonec jsem nechal udělat pravidelnou servisní prohlídku u Srby. Stálo to sice hodně moc peněz, ale mám klid. Omegu vřele doporučuju !!
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Omega
po dalších dvou letech
píši poslední komentář, omega prodána dále do rodiny bratrovi švagra. Od poslední opravy dále nainvestováno přes 20 tisíc a před týdnem začalo hučet leve zadní ložisko /tuším, že bylo před dvěma roky měněno/ čili nekonečný příběh. Shrnutí: auto neskonale pohodlné, nehodící se do města, miluje dlouhé trasy, odveze cokoliv. I přes naprosto neuvěřitelnou starost/hodnota oprav přesáhla pořizovací cenu/ se bojíte, co zase přijde v nejbližší době a to vozem jezdí manželka s dětmi. Navíc z ekonomického hlediska v dnešní době nelze již udržovat, dvoulitr, spotřeba, povinné ručení, opravy atd jsou neudržitelné. Pořídili jsme si clio 1.2 v solidní výbavě, zamáčkly slzu v oku a budeme v dobrém vzpomínat.
06.06.2010 | 22:36:36 | petr Reagovat
RE: po dalších dvou letech
omegu mam, 2.0 16V,sedan take na ni nedam dopustit,dostal jsem ji za 3tisice od kamose co si magor taky koupil renaulta. takže, generalka hlavy 5500,vse nove i krouzky na ventilech,zalapovane ventily,vylestene kanaly,slicovane s potrubimy,zaslepen rg ventil.rozvody komplet bosch 2800. kotouce brembo vsechny cc6000, vse si delám sam,a porádne servisum a autarum neverim ani pozdrav a bavi mne to,za to pohodli ta práce stojí,oma mne prezije,asi jsem staromilec ale dnesní sicí stroje uz nejsou auta,a po 120t km konec,vse se sere,samá elektr. poku by nekdy neco jineho tak jen amerika,dodge proste objem nenahradis,a dělej doma opravu turba , a poslední věc , zkuste si zadriftovat s předohrabem,já miluju zimu, točim se treba 10 minut u nas na place a je to něco, zdravim omegáře,více v opel clubu
11.02.2015 | 16:09:48 | petr.marek99 | 37.221.251.* Reagovat
smutek
tak už je najeto opět o pár tisíc více a bohužel musím říci, že během měsíce jsem musel zainvestovat 43tisíc ..včetně výměny všech koutoučů, desek a lanovodu. Po týdnu auto přestalo jet, cukalo atd. Zničehonic. takže si pobylo 4 dny u Opel Zralý /vřele doporučuji/ a je opět jak znovuzrozené (tlumiče, různé snímače, všechny silentbloky, zadní ložiska, různá těsnění v motoru, náplně atd). Hodnota penez je stejná jako dnes za koupi jiné omegy....... ale hodlám si ji nechat ještě pár let. Je mi ale s podivem, že auto bez viditelných náznaků závad motoru normálně jezdilo a během pár dnů přestalo jet a vyrojilo se x problemů. Problémem je koroze začínající se řádně rozvíjet, oprava byt jen malých kousků se finančně nevyplatí (budu řešit výměnou částí karoserie). Jinak po opravě auto jede jak z praku, ztišilo se, pohodlí se ještě prohloubilo a nedám na něj dopustit.
24.06.2008 | 09:28:49 | Corlis Reagovat
po dalším roce
jsem tu zas, koukám skoro po roce
31.01.2008 | 20:42:58 | Corlis Reagovat
super
tak stále jezdím bez nejmenších potíží aplikoval jsem ještě Wynns 3A do motoru pro pročištění. Jinak skutečně naprosto bezproblémové auto. Vřele doporučuji tento motor, pro normální provoz pro normálního řidiče zcela postačuje, spotřeba se pohybuje od 7.5-8,1 l .
06.02.2007 | 05:32:47 | Corlis Reagovat
poznatek
tak OB je po servisu u Srby (10tis. kč)na pravidelnou servisní prohlídku, jsem s nimi absolutně nespokojen a na doporučení známých budu jezdit k AutoZralý.
Uhnil výfuk střední a zadní, nový 6500. A to je vše, jezdím pořád a zcela v pohodě.
17.11.2006 | 19:42:01 | Corlis Reagovat
tak mám najeto o pěkných pár tisíc km víc a mohu říci jediné: je to paráda. Musel jsem koupit výborný kus, protože kromě výměny stabilizátoru na předku, středového a zadního dílu výfuku mne nic nezlobí. Hodně jsem přemýšlel a nakonec jsem nechal udělat pravidelnou servisní prohlídku u Srby. Stálo to sice hodně moc peněz, ale mám klid. Omegu vřele doporučuju !!
05.11.2006 | 16:26:17 | Corlis Reagovat