Rok výroby:1989Typ motoru:2.0 benzínStav km při koupi:0 kmStav km nyní:200 000 kmZpůsob řazení:manuálPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:9,5 l/100 kmVloženo:19. 5. 2004
Taky jsme dvě Omegy měli, obě byly dvoulitry s automatickou převodovkou typ caravan, co se týká koroze tak ta už byla patrná,ale byl to rok 1989. Byly to pohodlné, tiché, prostorné vozy. S jedním jsme jeli tachometrových 200 km/h.Dodnes na ně rád vzpomínám. Jeden měl ke konci najeto přes 300 000 km, ten druhej kolem 250 000 km.
Omegy jsou dobrý auta, ale opravdu záleží jak se o to kdo stará.Měl jsem celkově 4 Omegy z toho dvě ačkový jednoho 2litra 85kw cos měl ty a jednu 2.6CD diamond dual ram, to byla 1992, ten 2litr byl sedan rok 1988, a obě byli nadmíru spolehlivý. Ta 2.6 žrala ve městě sice okolo 12.4 podle pc, ale jinak ta spotřeba hrozná nebyla. Dálku jsem s ní jel mezi 7-8 litry. Ten 2litr žral prakticky stejně jak ta 2.6. Omeg neni a nebyla žádnej zázrak, ale je to dobrý auto, furt je mám rád ty A Omegy. A ty ostatní Omegy taky nejsou špatný, jen trefit udržovanej a slušnej kus. Většina Omeg A i B jsou dneska vylítaný kaše, mluvim hlavně o těch nejsilnějších verzích, 2.5 V6 3.0MV6 u A 3.0 V6 DUAL RAM. Chce to poctivě hledat a pak se možná dočkáte opravdu solidního kusu, kerej dovede nadchnout.
Taky bych Omegu označil za spolehlivý auto. Akorát nám pořád odněkud kapal olej na rozvody a rozežíral rozvodovej řemen. Nám žrala ta Ačková Omega kolem 8 l/100km na dovolené, při zatížení 2 dospělých a tří dětí + plno zavazadel, to je slušné na tak velké a těžké auto z roku 1989.
jestli někdo říká .že jinde než lemy to nehnije,tak je trdlo,stačí se kouknout na nosníky v okolí zadních pér,jsou nahnilé u všech-chyba výroby.Jinak jak psáno,super auto,ale jsou li ty nosníky hnilé dost,kombi praská v oblasti zadní podlahy u nohou,blbý je ,že to není vidět neb barva drží a je prižná.Stačí šroubovák.
mám taky Omegu 2,0i a spokojenost je maximální. lemy jsou vyvařené již 3 roky a jinak auto nikde jinde nehnije. ty už zmiňované časté malé poruchy je fakt. ale jinak, co sae týká jízdích vlastností je to nádhera. mám služební Omegu B 20, 16V a je to katastrofa. pořád s tím služebním někde visím. jinak na svým mám najeto 255000 km a auto nežere olej ani ň. od výměny k výměně tam nenaleju ani deci a vyleju to, co jsem tam nalil. takže spokojenost je maximální. a ten motor je bez generálky zdůrazňuju. Mějte se a Oplům Zdar
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Omega
Oplík
Taky jsme dvě Omegy měli, obě byly dvoulitry s automatickou převodovkou typ caravan, co se týká koroze tak ta už byla patrná,ale byl to rok 1989. Byly to pohodlné, tiché, prostorné vozy. S jedním jsme jeli tachometrových 200 km/h.Dodnes na ně rád vzpomínám. Jeden měl ke konci najeto přes 300 000 km, ten druhej kolem 250 000 km.
25.01.2010 | 21:22:26 | Zdenál Reagovat
RE: Oplík
Omegy jsou dobrý auta, ale opravdu záleží jak se o to kdo stará.Měl jsem celkově 4 Omegy z toho dvě ačkový jednoho 2litra 85kw cos měl ty a jednu 2.6CD diamond dual ram, to byla 1992, ten 2litr byl sedan rok 1988, a obě byli nadmíru spolehlivý. Ta 2.6 žrala ve městě sice okolo 12.4 podle pc, ale jinak ta spotřeba hrozná nebyla. Dálku jsem s ní jel mezi 7-8 litry. Ten 2litr žral prakticky stejně jak ta 2.6. Omeg neni a nebyla žádnej zázrak, ale je to dobrý auto, furt je mám rád ty A Omegy. A ty ostatní Omegy taky nejsou špatný, jen trefit udržovanej a slušnej kus. Většina Omeg A i B jsou dneska vylítaný kaše, mluvim hlavně o těch nejsilnějších verzích, 2.5 V6 3.0MV6 u A 3.0 V6 DUAL RAM. Chce to poctivě hledat a pak se možná dočkáte opravdu solidního kusu, kerej dovede nadchnout.
12.10.2011 | 10:02:39 | Radim | 94.112.220.* Reagovat
RE: Oplík
Taky bych Omegu označil za spolehlivý auto. Akorát nám pořád odněkud kapal olej na rozvody a rozežíral rozvodovej řemen. Nám žrala ta Ačková Omega kolem 8 l/100km na dovolené, při zatížení 2 dospělých a tří dětí + plno zavazadel, to je slušné na tak velké a těžké auto z roku 1989.
01.12.2012 | 15:43:41 | Zdenál | 88.100.164.* Reagovat
jestli někdo říká .že jinde než lemy to nehnije,tak je trdlo,stačí se kouknout na nosníky v okolí zadních pér,jsou nahnilé u všech-chyba výroby.Jinak jak psáno,super auto,ale jsou li ty nosníky hnilé dost,kombi praská v oblasti zadní podlahy u nohou,blbý je ,že to není vidět neb barva drží a je prižná.Stačí šroubovák.
12.12.2005 | 14:48:32 | jirka Reagovat
mám taky Omegu 2,0i a spokojenost je maximální. lemy jsou vyvařené již 3 roky a jinak auto nikde jinde nehnije. ty už zmiňované časté malé poruchy je fakt. ale jinak, co sae týká jízdích vlastností je to nádhera. mám služební Omegu B 20, 16V a je to katastrofa. pořád s tím služebním někde visím. jinak na svým mám najeto 255000 km a auto nežere olej ani ň. od výměny k výměně tam nenaleju ani deci a vyleju to, co jsem tam nalil. takže spokojenost je maximální. a ten motor je bez generálky zdůrazňuju. Mějte se a Oplům Zdar
01.02.2005 | 18:19:45 | Horalka Reagovat