Rok výroby:1987Typ motoru:3.0 benzin/plynStav km při koupi:300 000 kmStav km nyní:314 000 kmZpůsob řazení:manuálPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:13 l/100 kmVloženo:13. 2. 2005
Vůz Opel Senator byl vytvořen jako reakce na reprezentativní automobily BMW a Mercedes. Za podstatně menší peníz nabízel srovnatelný prostor, komfort a dynamiku. Typ Senator existuje ve dvou generacích označených A nebo B.
Pro A-čkovou generaci je příznačná "americká" záď s linií světel, pro B-éčko je to kryt chladiče provedený typickou mříží. Oba designerské prvky nezapřou, že v těchto typech mají prsty konstruktéři z GM (pod jehož koncern značka Opel patří).
Typy Senator jsou známy jako vcelku spolehlivá vozidla, je možno poukázat zejména na vydařené šestiválcové motory (zéjména 3.0), které opravdu přesvědčí svou životností. Toto se ovšem nedá říci o kvalitě karoserie, kde pokračovala "tradice" nekorozivzdornosti automobilů Opel.
Pokud se rozhodujete zakoupit toto vozidlo, věnujte pozornost korozi. Pokud bude minimální, je pravděpodobné, že pro Vás Senator odvede ještě hodně práce.
Automobill jsem vlastnil 5let a koupil jsem ho jako 17 ti leté a to k dost tristnímu účelu - tahal jsem s ním 2t přívěs a koňma. Mohu vás ujistit , že jsem s tímto vozem NIKDY nejel na plný plyn ,neboť to nebylo potřeba. Plně naložen a s vlekem si můj automat vzal 13,5 l na 100 a prázdný na delší štreku jel i za 8.Nekecám! Jestli mne na tom voze něco vadilo, pak to byla výbava v elektrice , která po 20-ti letech začala odcházet.Můj vůz kromě brzd, nedostal prakticky žádný servis a v postupně zkorodoval. Motor měl přes 400 tis a šlapal jako hodinky. O automatické převodovce jsem v podstatě ani nemusel přemýšlet.Bydlel jsem na vysočině a s jízdou na sněhu s dobrými pneu nebyl žádný problém-podvozek a jeho jízdní vlastnosti byla snad ta nejpovedenější věc na tomto voze.Dnes se snažím mezi novějšími vozy sehnat adekvátní náhradu a marně.Nemohu se zbavit dojmu ,že v dobrém autě jsem už jel.
Sendové byli parádní káry:D Nejvíc se mi líbily faceliftový A, teda A2, byli to starý slušný držáci, 3.0 sice žraly jak mlejn, ale vydržely toho skutečně dost.Super auta, škoda, že už se skoro vubec nevyskytujou.
jj při rozumný jízdě se dá jezdit okolo 10litrů ale když má člověk verzi s automatem a jezdí jak největší hovado žere i třeba 20litrů, ale to jen opravdu v tom nejkrajnějšim případě, škoda že neměl takovou výdrž a pozinkovou kastli, jinak nadčasový auto ve svý době
Senátor hnije jak škodovka,elektrika děs běs,ale jede bomba.Žere málo měl jsem 3.0i 12V a lítal jsem s ním jak blázen a bral mezi 10-12:skvělá spotřeba.Na blbnutí super kára
Tak zle jak škodovka 105/120 na tom Senator rozhodně nebyl.Hnil rozhodně míň jak Kadeti Astry Corsy či Ačkový Vectry.ŠKODA ŽE už ty starý oply do roku 1992-1993 nejezdí.
24.09.2015 | 11:37:24 | Michal
| 88.100.57.*Reagovat
Plně souhlasím! Jezdím několik let ve verzi s automatem a 24 ventilovým motorem a nemá to chybu. Mimochodem má vynikající brzdy. A ta koroze? Vyváží to bohatě spolehlivost a jízdní komfort. A navíc reznou nepodstatný časti! A ani spotřeby se není potřeba bát. Řeči o 15ti litrovým průměru jsou nesmysl! Při delší jízdě jde pod 10l a když ho vemu "nadoraz" cestou na Vysočinu /stále vlastně dokopce/ veme do 13l. Má jedinou chybu,že není 4x4.A je to taky jedinej "senátor",kterej má smysl. Ahoj.
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Senator
Senator B 3.0 i 24v
Automobill jsem vlastnil 5let a koupil jsem ho jako 17 ti leté a to k dost tristnímu účelu - tahal jsem s ním 2t přívěs a koňma.
Mohu vás ujistit , že jsem s tímto vozem NIKDY nejel na plný plyn ,neboť to nebylo potřeba. Plně naložen a s vlekem si můj automat vzal 13,5 l na 100 a prázdný na delší štreku jel i za 8.Nekecám!
Jestli mne na tom voze něco vadilo, pak to byla výbava v elektrice , která po 20-ti letech začala odcházet.Můj vůz kromě brzd, nedostal prakticky žádný servis a v postupně zkorodoval. Motor měl přes 400 tis a šlapal jako hodinky. O automatické převodovce jsem v podstatě ani nemusel přemýšlet.Bydlel jsem na vysočině a s jízdou na sněhu s dobrými pneu nebyl žádný problém-podvozek a jeho jízdní vlastnosti byla snad ta nejpovedenější věc na tomto voze.Dnes se snažím mezi novějšími vozy sehnat adekvátní náhradu a marně.Nemohu se zbavit dojmu ,že v dobrém autě jsem už jel.
12.04.2011 | 10:55:50 | Sysel Reagovat
RE: Senator B 3.0 i 24v
Sendové byli parádní káry:D Nejvíc se mi líbily faceliftový A, teda A2, byli to starý slušný držáci, 3.0 sice žraly jak mlejn, ale vydržely toho skutečně dost.Super auta, škoda, že už se skoro vubec nevyskytujou.
04.03.2012 | 16:05:37 | Jirka | 94.112.220.* Reagovat
to Marek
jj při rozumný jízdě se dá jezdit okolo 10litrů ale když má člověk verzi s automatem a jezdí jak největší hovado žere i třeba 20litrů, ale to jen opravdu v tom nejkrajnějšim případě, škoda že neměl takovou výdrž a pozinkovou kastli, jinak nadčasový auto ve svý době
21.04.2010 | 15:19:26 | Pavel Reagovat
Zadokolka
Na drifty super kára
14.02.2010 | 19:18:58 | Michal Reagovat
Husty video ! Ja takhle jezdim, jen kdyz se nahlim do roboty a nestiham :D.Ovsem ne furt :D.Alespon nejsem sam :D
23.05.2009 | 18:26:32 | jamieson Reagovat
ale jezdit s nim takhle muze jen hovado..
20.02.2008 | 10:50:38 | diego Reagovat
http://www.youtube.com/watch?v=0pDGxsmuhjo
20.02.2008 | 10:50:10 | diego Reagovat
Senátor hnije jak škodovka,elektrika děs běs,ale jede bomba.Žere málo měl jsem 3.0i 12V a lítal jsem s ním jak blázen a bral mezi 10-12:skvělá spotřeba.Na blbnutí super kára
11.01.2007 | 20:28:11 | Jirka Reagovat
RE:
Tak zle jak škodovka 105/120 na tom Senator rozhodně nebyl.Hnil rozhodně míň jak Kadeti Astry Corsy či Ačkový Vectry.ŠKODA ŽE už ty starý oply do roku 1992-1993 nejezdí.
24.09.2015 | 11:37:24 | Michal | 88.100.57.* Reagovat
Plně souhlasím! Jezdím několik let ve verzi s automatem a 24 ventilovým motorem a nemá to chybu. Mimochodem má vynikající brzdy. A ta koroze? Vyváží to bohatě spolehlivost a jízdní komfort. A navíc reznou nepodstatný časti! A ani spotřeby se není potřeba bát. Řeči o 15ti litrovým průměru jsou nesmysl! Při delší jízdě jde pod 10l a když ho vemu "nadoraz" cestou na Vysočinu /stále vlastně dokopce/ veme do 13l. Má jedinou chybu,že není 4x4.A je to taky jedinej "senátor",kterej má smysl. Ahoj.
01.03.2005 | 17:21:34 | Marek Reagovat