Auto recenze Renault - rozcestník pro recenze Renault

Nejčtenější auto recenze

6,0Renault Megane (2004) Renault Megane (2004) autor: pal Přečteno: 34346x
3,6Renault Megane (2000) Renault Megane (2000) autor: rischa Přečteno: 31182x
3,6Renault Trafic (2002) Renault Trafic (2002) autor: ROBERT Přečteno: 26639x
4,0Renault Espace (1999) Renault Espace (1999) autor: Petr Přečteno: 26454x
6,0Renault Megane (2009) Renault Megane (2009) autor: Tomáš Přečteno: 26070x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

Jejda, Svlastík se nám probral z komatu. Těžké ho zabít. Neznáte někdo nějakého exorcistu?

26.05.2020 | 09:42:42 |  | Recenze: Renault Thalia K7J 700 (2004)

RE:

Zemědělská technika 50.let. hahaha, tak dlouho jsem se nenasmal. A představ si že jsou tady novĕ narození, kteří tohle znají osobne, protože měli totálního vergla:)) hrozne rád to dělával baworak. Dokonce i me to čerpadlo parkrat vyděsilo, ale dalo se to vypnout, klíčkem. kdyz si nad tím vzpomenu jaký to byl křap a na tachometru pry 220t, a ten výjety zjeb vypadal po rozborce na milion najetych km, takový blb mlady jsem byl, ze jsem musel mít mermomocí BMW. A jinak tohle vydeseni umely udelat diesly vstrikovaci cerpadla s elektrikou uvnitr, bo tam mají takové super picinkry a vyrábeli to samosebou poláci v továrně a pak a další levna pracovní síla pak to montovali v mateřské tovarne ze...a teď kupujte auta plné elektroniky kombinované v motoru. S tím se holt budete muset naučit jezdit. Prý zemědělská technika 50.let. :))) joo co vím tak diesel zdorby před common railem to dokážou a to casem opotřebení, napr.zasek pastorku apod... :)))

26.05.2020 | 06:21:55 | Svlastik | Recenze: Renault Thalia K7J 700 (2004)

RE: Co se to s váma děje?

Průměrně kvalitní auto od novoty se nekazí, hodně dlouho ne. To nás čechoslováky odrbávají tím, že při prodeji autům stáčejí kilometry. Protože ty auta co kupuješ nemají najeto dle tacha 120tisíc, ale tak 420tisíc a to nejméně. Nové auta si lidi kupují proto, protože najedou min. 30tkm ročně. A když to auto má deset let, tak neexistuje, aby Ti někdo prodal diesla auto etalon střední kvality pod 300tkm najetí. Protože pokud by ten dotyčný jezdil tak málo, tak to auto není supersport na investici do teplé garáže ale úplná ztráta peněz a v údržbě sežere v autorizovaných servisech při garančních prohlídkách další peníze! S těma autama se jezdit tedy MUSÍ! Lidi nejsou hloupí, aby si koupili auto za milion a najeli 10tkm ročně a pak to prodali po 7letech za 150tisíc vám do 100tkm! Kolik je tady ještě takových co si myslí, že jsou vychytralí a přitom se nechají takhle podvést. Ale proč né, KARMA vážení, MYSLÍTE SI SVÉ A NECHÁTE SE NAPÁLIT, DOBŘE S VÁMI VYJEBÁVAJÍ BAZARY! A bazary jsou ze 75% plné dieslů s kilometry pod 300tkm, jasně že to je stočené! Všechno je to podvod na lidi! A když je to benzín, tak ten motor je taky zralý na rozborku. Takže ojetiny jsou prostě takové vergly normální, a ojetinu si může koupit ten, kdo to dokáže a kdo se vyzná v autech. Navíc jsou i větší nároky na výbavu garáže, chceš doma vyměnit výfuk? FAP hezký, a co Baterku a štelovat software? Vždyť i blbé LEDky jsou dneska problém vyměnit a co klíče na ty šrouby. jenže pokud si já najezdím ročně sotva 12tkm, tak buď si koupím jako soukromník funglovku a aby se mi vyplatila budu jí MUSET mít aspoň 30let. A chválit tady Renaulta, který podvedl tou Thálii za 300tisíc je opravdu napřesdržku, tedy ten kdo je podveden je určitě namíchnutý a přišel tak o dobré 2/3 peněz hodnoty tohoto vozu. Nebo si koupím ojetinu vzdělám se a spravuju to sám nebo u známých, ale tohle není vůbec to čím se člověk může dneska chlubit, je to koníček! Ano jsou tady šílené vergly, které se prodávají za podobné částky vůči konkurenci, protože prý stejná třída kvalitním etalonům a koupí si je člověk neznalý poměrů, třeba se řídí penězi a chce ušetřit pár tisíc! Ano, raději si pořídí třeba tu novou Thálii, protože chce ušetřit 50tisíc proti já nevím třeba např. Octávii. A pak může brečet. Ano tohle auto byl vyloženě podvod na lidi. Za komančů jsme tady taky měli takové auta, např. Polonez, Oltcit, a kdoví jaké opravdu šílené značky, které majitele trápily úplně všude, ani Rencek ba dokonce i Fiat nebyl tehdy daleko od nespolehlivosti. Naše Škodovka byla ještě větší vergl, ale vzhledem k ceně to odpovídalo, protože za cenu jednoho slušného Rencka jsi měl těch Škodovek pět a né aby třeba úplně mizerný Renault Thália stála 300tisíc, Fábia cirka 225tisíc a vcelku spolehlivá Octávia 350tisíc.
Dneska ať si majitelé budoucích ojetin těma autama třeba údáví. Jsou to předražené vergly. Doufám, že až se jich zbaví, poputuje jejich auto do vrakáče a Ti mladí se na ty auta vyserou a nebudou to kupovat!!! I když bude v dobrém stavu, proč? Protože jsou to všechno krámy na odpis, a po tom mnohaletém podvádění se stáčením km si to Ti majitelé zaslouží, když se toho zbavují oni, jsou to už jen zatracené nepoužívatelné proprděné vergly s půl míčem na hřbetě! Za další to co si dovolují mladým dávat za částky na povinném ručení je na KOMPLET BOJKOT MOTOPRŮMYSLU!!!

25.05.2020 | 10:24:31 | svlastik | Recenze: Renault Thalia K7J 700 (2004)

RE: Doporuceni

Asi tak potencionální kupce. Tohle auto za hubičku znamená asi tak cifru do 2,5 tisíce korun, vzhledem ke stáří vozu a s plynem max. 9 tisic.

24.05.2020 | 20:56:54 | Svlastik | Recenze: Renault Thalia K7J 700 (2004)

RE: Doporuceni

A koho to zajímá, ty čuráku? :)

24.05.2020 | 19:56:51 |  | Recenze: Renault Thalia K7J 700 (2004)

RE: Co se to s váma děje?

Sorry, ale snímací zařízení, cidla, klaksony a takove ty elektricke picinkry a to i v interieru musi fungovat do konce životnosti auta. Těch čidel tam jsou tisíce a kdyby se to fakt začlo kazit tak kde to jsme, to by se ty cidla vzhledem k jejich počtu a rok má 53 týdnů musela měnit 3x tydne... to čidlo je neodpustitelne a velmi vazna zavada. Ja chytl cidlo u kliky a pak cidlo vstriku v BMW a pak takova picata drazka na klice za dvacet korun, která držela olejové cerpadlo bo se to protacelo a dostat se k nemu na výměnu to jsem musel rozebrat pulku motoru nechat to v autorizaku tak mi nauctuji 20tisic. Chci tim říct že údržba patří pouze k zařízením co se spotřebovává jízdou nikoli funkčnosti a cidlo má držet spolu s elektroinstalaci od 50let nahoru. Co pak ma delat ten co chce auto jako veterana a do toho zapocitavam i konektory.

24.05.2020 | 12:58:01 | svlastik | Recenze: Renault Thalia K7J 700 (2004)

Doporuceni

Takové auta se nekupují, taková se dostávají v rodinném kruhu. Ženě na mateřské bych určitě nedoporučil a to vzhledem k bezpečnosti vozu a malému kufru. Alternativou by byl ten Scenic I, který oslovil i mne a zařadil jsem ho do skupiny vozu, které bych zakoupil v pripade zajímavé nabídky na trhu. Renaultu LPG nevadí a jelikož ten kufr je s krycim plechem za sedadly, na to denni dojíždění pro začínajícího pracujícího nad 26let do prace asi jo, me se zamlouvala tehdy thálie 2 za neuveritelnych 89t a stacilo dat nejakych 50t na stul a zbytek leasing a v cene gratis havarijko. Sice bez serva ale fungl nové auto a pak i logan MCV sedmimistna za 146t skladova a vybavena se servem a elektrikou. neverim, ze ted po krizi spadnou auta fungl nove pod 170t... Nejaka ta závada by se ukázala, ale nic hrozného. Student a duchodce má lepší možnosti a to MHD 75% sleva a dale pripadne taxik opět slevy, sdílený dopravní prostředek apod.

24.05.2020 | 11:12:01 | svlastik | Recenze: Renault Thalia K7J 700 (2004)

RE: Nechápu kritické pisálky...

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏🖕

20.05.2020 | 14:03:19 | Jirka | Recenze: Renault Thalia K7J 700 (2004)

RE: Nechápu kritické pisálky...

Blbej a ještě troll, ty to se sebou nemáš lehký viď?

20.05.2020 | 13:32:33 | Vašek | Recenze: Renault Thalia K7J 700 (2004)

RE: Nechápu kritické pisálky...

Podle auta posuzovat inteligenci to fakt nevymyslíš👍.A že by zmoudřel jako ty a s autem za pár šušňů jezdil do autorizáku a nechával se odrbávat to už musí bejt sakra kumšt👏👏👏

20.05.2020 | 12:56:53 | Jirka | Recenze: Renault Thalia K7J 700 (2004)