Auto recenze Renault - rozcestník pro recenze Renault

Nejčtenější auto recenze

6,0Renault Megane (2004) Renault Megane (2004) autor: pal Přečteno: 34696x
3,6Renault Megane (2000) Renault Megane (2000) autor: rischa Přečteno: 31993x
3,6Renault Trafic (2002) Renault Trafic (2002) autor: ROBERT Přečteno: 26921x
4,0Renault Espace (1999) Renault Espace (1999) autor: Petr Přečteno: 26766x
6,0Renault Megane (2009) Renault Megane (2009) autor: Tomáš Přečteno: 26401x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

RE: Závada

Kup si auto - ne Rendla...

30.09.2020 | 15:22:55 | Vašek | Recenze: Renault Scenic 1.5dci (2004)

Gratulace

Gratuluji k dobré koupi. Držím palce s údržbou. Bylo to fajn auto. A velice se mi líbil také výchozí R9 s jednodílnými světlomety a R21. Kamarád rodičů měl R9 a brával nás v něm na chatu. Také vzpomínám (jako dítě) jaké to bylo pohodlí, houpavá jízda. Jojo, stačilo to - nikdo se nikam nehonil. Tak jako dříve s embéčkem nebo dostupnější Dacii. I ta Dacia 1300 byla pro nás tehdy po přesednutí z embéčka zázrak. Ticho od motoru, pohodlí. :-) Vím o jednom fantasticky zachovalém renaultu 19 - první verze r. 1989. Jejich výhoda je, že v tuto dobu ještě v podstatě nemají nijak velkou hodnotu, ale brzdy se ji dočkají. Ale přiznám se, že kdybych měl prostředky na pořízení a opravu, jdu hledat po vesničkách š1000, š110r a pod. Ty auta z 80. let a novější, ať budou jakkoliv staré a budou mít třeba i titul veterán, už neudělají takovou parádu, jako ty s hlučnými motory. Snad možná ty škodovky a tzv. východní blok, kde se zastavil čas, takže i auto z posledních let výroby kolem roku 1990 je prostě veteránek k pohledání. Ale taková třeba i starší audi 80 nebo ford sierra nebo golf II, tam, i když to bude jednou mít papír, tak to asi tu parádu neudělá, jako embéčko v původník kabátě.

30.09.2020 | 08:01:31 | Festr | Recenze: Renault R11 (1985)

Závada

Zdravím všechny, chci se jen zeptat jestli někdo řešil zkušenost s 1.5 dci 74 kW, rv. 2004, ztrácí se mi olej, cca 1/200 l/km. Vyměnil jsem turbo a pořád to samý, tak mě už jen napadá čerpadlo, nebo kroužky. Stále vidím jen že výměny motoru, tak by mě zajímalo jestli někdo zvládl závadu vyřešit jiným způsobem než je výměna motoru. Teď mi auto začalo blbnout s výkonem, občas jede, nejede, její by mu docházela nafta, tak bych vsázel na čerpadlo. Tak vás moc prosím o radu.

29.09.2020 | 09:33:43 | Filip | Recenze: Renault Scenic 1.5dci (2004)

RE:

Jistě, nebo raději měnit olej po 5.tisících - pro jistotu - jezdit jen dlouhé štreky, minimálně Chorvatsko...před odjezdem ho půl hodiny topit před garáží - a jinak je pán zdráv? Je to malý auto s benzínem - tedy primárně městský vůz, určený právě k takovému provozu jaké nedoporučuješ, takže co? pro rohlíky s kolobrndou? Je to jinak - nutno přiznat, že je to vyhlášená kvalita Renault.....tedy malér a je jedno o jaký model jde.

23.09.2020 | 09:56:28 | Vašek | Recenze: Renault Clio Tce (2017)

RE: je to fajn motor

Máme Clio 4 viac ako dva roky,je to super motor, máme 40000 km,ide ako ďas,je pravda, že ho treba používať na dlhšie cesty, Všetci ho zatracujú,ja ho vyzdvihujem.

21.09.2020 | 12:09:26 | Paniak | Recenze: Renault Clio Tce (2017)

RE: Má někdo stejný problém?

Mám ted stejný problém. jak jste to nakonec vyřešil?

05.08.2020 | 21:32:55 |  | Recenze: Renault Laguna 2.0 16v (2009)

RE: Souhlasím s autorem

Každé auto má plusy i minusy. Měl jsem Š-105, R-19, Golf-II, Passat, teď O-Meriva. A čím více jsou auta narvána elektronikou, tím víc mi přijde, že právě elektronika je nejvíc u nich poruchová a opravy čím dál dražší. Známý prodejce mi tvrdil,že ojetiny jsou nejlepší ty vyrobené do první krize 2008 a pak už se na kdečem šetřilo.

31.07.2020 | 08:33:10 | Karel VII | Recenze: Renault Thalia 1,2 16V 55 kW/75 k (2011)

Jejda, Svlastík se nám probral z komatu. Těžké ho zabít. Neznáte někdo nějakého exorcistu?

26.05.2020 | 09:42:42 |  | Recenze: Renault Thalia K7J 700 (2004)

RE:

Zemědělská technika 50.let. hahaha, tak dlouho jsem se nenasmal. A představ si že jsou tady novĕ narození, kteří tohle znají osobne, protože měli totálního vergla:)) hrozne rád to dělával baworak. Dokonce i me to čerpadlo parkrat vyděsilo, ale dalo se to vypnout, klíčkem. kdyz si nad tím vzpomenu jaký to byl křap a na tachometru pry 220t, a ten výjety zjeb vypadal po rozborce na milion najetych km, takový blb mlady jsem byl, ze jsem musel mít mermomocí BMW. A jinak tohle vydeseni umely udelat diesly vstrikovaci cerpadla s elektrikou uvnitr, bo tam mají takové super picinkry a vyrábeli to samosebou poláci v továrně a pak a další levna pracovní síla pak to montovali v mateřské tovarne ze...a teď kupujte auta plné elektroniky kombinované v motoru. S tím se holt budete muset naučit jezdit. Prý zemědělská technika 50.let. :))) joo co vím tak diesel zdorby před common railem to dokážou a to casem opotřebení, napr.zasek pastorku apod... :)))

26.05.2020 | 06:21:55 | Svlastik | Recenze: Renault Thalia K7J 700 (2004)

RE: Co se to s váma děje?

Průměrně kvalitní auto od novoty se nekazí, hodně dlouho ne. To nás čechoslováky odrbávají tím, že při prodeji autům stáčejí kilometry. Protože ty auta co kupuješ nemají najeto dle tacha 120tisíc, ale tak 420tisíc a to nejméně. Nové auta si lidi kupují proto, protože najedou min. 30tkm ročně. A když to auto má deset let, tak neexistuje, aby Ti někdo prodal diesla auto etalon střední kvality pod 300tkm najetí. Protože pokud by ten dotyčný jezdil tak málo, tak to auto není supersport na investici do teplé garáže ale úplná ztráta peněz a v údržbě sežere v autorizovaných servisech při garančních prohlídkách další peníze! S těma autama se jezdit tedy MUSÍ! Lidi nejsou hloupí, aby si koupili auto za milion a najeli 10tkm ročně a pak to prodali po 7letech za 150tisíc vám do 100tkm! Kolik je tady ještě takových co si myslí, že jsou vychytralí a přitom se nechají takhle podvést. Ale proč né, KARMA vážení, MYSLÍTE SI SVÉ A NECHÁTE SE NAPÁLIT, DOBŘE S VÁMI VYJEBÁVAJÍ BAZARY! A bazary jsou ze 75% plné dieslů s kilometry pod 300tkm, jasně že to je stočené! Všechno je to podvod na lidi! A když je to benzín, tak ten motor je taky zralý na rozborku. Takže ojetiny jsou prostě takové vergly normální, a ojetinu si může koupit ten, kdo to dokáže a kdo se vyzná v autech. Navíc jsou i větší nároky na výbavu garáže, chceš doma vyměnit výfuk? FAP hezký, a co Baterku a štelovat software? Vždyť i blbé LEDky jsou dneska problém vyměnit a co klíče na ty šrouby. jenže pokud si já najezdím ročně sotva 12tkm, tak buď si koupím jako soukromník funglovku a aby se mi vyplatila budu jí MUSET mít aspoň 30let. A chválit tady Renaulta, který podvedl tou Thálii za 300tisíc je opravdu napřesdržku, tedy ten kdo je podveden je určitě namíchnutý a přišel tak o dobré 2/3 peněz hodnoty tohoto vozu. Nebo si koupím ojetinu vzdělám se a spravuju to sám nebo u známých, ale tohle není vůbec to čím se člověk může dneska chlubit, je to koníček! Ano jsou tady šílené vergly, které se prodávají za podobné částky vůči konkurenci, protože prý stejná třída kvalitním etalonům a koupí si je člověk neznalý poměrů, třeba se řídí penězi a chce ušetřit pár tisíc! Ano, raději si pořídí třeba tu novou Thálii, protože chce ušetřit 50tisíc proti já nevím třeba např. Octávii. A pak může brečet. Ano tohle auto byl vyloženě podvod na lidi. Za komančů jsme tady taky měli takové auta, např. Polonez, Oltcit, a kdoví jaké opravdu šílené značky, které majitele trápily úplně všude, ani Rencek ba dokonce i Fiat nebyl tehdy daleko od nespolehlivosti. Naše Škodovka byla ještě větší vergl, ale vzhledem k ceně to odpovídalo, protože za cenu jednoho slušného Rencka jsi měl těch Škodovek pět a né aby třeba úplně mizerný Renault Thália stála 300tisíc, Fábia cirka 225tisíc a vcelku spolehlivá Octávia 350tisíc.
Dneska ať si majitelé budoucích ojetin těma autama třeba údáví. Jsou to předražené vergly. Doufám, že až se jich zbaví, poputuje jejich auto do vrakáče a Ti mladí se na ty auta vyserou a nebudou to kupovat!!! I když bude v dobrém stavu, proč? Protože jsou to všechno krámy na odpis, a po tom mnohaletém podvádění se stáčením km si to Ti majitelé zaslouží, když se toho zbavují oni, jsou to už jen zatracené nepoužívatelné proprděné vergly s půl míčem na hřbetě! Za další to co si dovolují mladým dávat za částky na povinném ručení je na KOMPLET BOJKOT MOTOPRŮMYSLU!!!

25.05.2020 | 10:24:31 | svlastik | Recenze: Renault Thalia K7J 700 (2004)