Autorecenze Renault Megane F9Q800 1.9dCi - Mam ho proste moc rad i kdyz je to zlobivec. - hodnocení, spolehlivost, silné a slabé stránky, závady, zkušenosti, komentáře - recenze Renault Megane
 
 

Recenze Renault Megane 1.9dCi
“Mam ho proste moc rad i kdyz je to zlobivec.”

Autor recenze: Lukáš (29 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2006 Typ motoru:F9Q800 1.9dCi Stav km při koupi:160 000 km Stav km nyní:260 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 5 let Palivo: Diesel Vloženo: 15. 1. 2021

Hodnocení inzerátu: 3 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.4

Spolehlivost

2
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Silné stránky

Vypada hezky
Podvozek vydrzi
Antikorozni ochrana
S upravenym podvozkem drzi jak pribity
Daj se na nej dat siroky kola. 245/45R17
Velkej kufr pokud v nem neni strecha

Slabé stránky

Zadira se na klice
Odchazi turba
Odchazi eletrika auta ridici jednotky
Kazi se ridici jednotky el oken, zrcatka taky nekd
Ulitavaj a sloupky hlinikovy kryty


Hodnocení a zkušenosti s autem

Toto auto jsem neplanoval. Ale nejak se to stalo a najednou mi zaclo rikat pane. Byl jsem vzdy proti nafte.
Mel jsem to stesti, ze hned po koupi se rozletely rozvody. Vinou mechanika z Boskovic.
...
S autem jezdim rychle. Tak jak se na kabriolet a naftu neslusi.
Tyto motory se pridiraji na klice a odchazeji turba. To vse je pravda.

Pri koupi mi to i dost zralo olej ale to bylo hlavou a turbem.

Pred generalkou motoru ktera je ted rok stara jsem preventivne vymenil ojnicni loziska na klice. Delano v origo servisu renault i s olejovym cerpadlem proste vse. Proto, aby mi motor nezaklepal :-D. Ve 200 000km jsem to nechal udelat. Vydrzelo to 50 000km pak motor zaklepal na klice. Z toho plyne kazdych 50 000km delat salky a nebo nejezdit jak drak... kdyz jezdite slusne vydrzi to 100 000km. Sam renault doporucuje vymenu prave po 100 000km. Officialni dokument jen se o tom moc nevi.
Sam o sobe je ten motor dost dobrej. Jede fakt dobre 6kvaltova prevodovka je opravdu dlouha nadhera auto udela 250 jak nic .. do 200km/ je to fakt dost svizny na to ze je to tezky 1 5 tunovy auto s ridicem 1600kg. ( mam chip ale i bez nej to jelo slusne. Na to ze je auto celkem tezky. ) motor na to ze je to nafta jede fakt dobre...nevadi mu vytaceni a nevadne jako tdi. Vetsina dci je ale vylitana a pred smrti. Zerou olej a zerou i naftu. Kouri a nejedou Dci v top stavu zere do 6 litru a do 8 kdyz tomu hodne nakladate.

Horsi je ale ta spolehlivost.
Hlavy valcu kdyz je mechanik nepritahuje na moment praskaj. Ulomi se uhcyty. Takze opatrne.
Motory zerou turba. Hodne... jezdil jsem jen na elf 5w40 norma rn700 az rn710 meneno max po 10 000km i tak turba odchazely. Tesneni ze svodu k turbu se da nasadit opacne opatrne :-D
Po generalne motoru ktera prisla v 250 000km jsem zmenil i olej ted tam leju 10w50 s normou subaru level. Zatim mam najeto 15 tisic km a dobry. Menim po 7 tisicich.

Od 160 000km Do 250 000km mi auto sezralo 5 mozna vic turb. Po 3tim jsem prestal pocitat. Ted je tam hybrid s vetsi osou melo by vydrzet dele.

(Moje chovani k autu. Rano vstanu nastartuju jdu domu oblecu se nachystam a pak odjizdim auto byva vzdy zahrate 10 az 15 minut klape bez zateze. Nehonim to za studena nafta ani nejde nechce se ji nejede nelibi se ji to... nemam srdce to delat. Clovek to uplne citi..

Pri zatezi dochlazuji turbo vzdycky kdyz jsem jeste kouril jsem si zapalil dokouril a pak motor chcip. I tak to zralo turba jako blazen...)

Plus ted po go jezdim na olej co se tak nezapeka. Takze by turbo uz melo vydrzet aspon 150 000 :-D. Uvidime...vy co nevite jiste na 100% na jaky olej vase auto jezdilo nikdy s olejem neexperimentujte muzete diky tomu zadrit. . Zmena oleje na 10w50 probehla az po zadreni na origo olej doporucenej vyrobcem. Olej doporucrny vyrobcem je olej dostatecny. A to je za 4... ve vetsine podminek mirnych staci. Ale jakmile od auta neco chcete 5w40 je nedostatecna je to snad nejhorsi olej....
Takze ano tyto motory zerou turbiny a zerou i kliky. Fatalni draha kombinace. Bacha na samozapal kdy auto nasaje olej. Velmi neprijemne.

Prevodovky se nekazi. Mam puvodni a slape skvele. Presnost je sice francouzka ale nekazi se. Nekde se psalo ze ano. Ja s tim probpem ale nemam. Je to stara 3hridelova stara skola.. za me super vetsina dnesnich aut ma 2 hridelove

Interier je fajn. Velmi pohodlny. Problem je ale s okny. Casem na nich odchazi eletrika ne motorky stahovacky to vse je ok ale eletricky moduly. Obcas nezbejva nez vymenit uplne celej mechanizmus a to je pak raketa... francie je povestna eletrikou. To je proste pravda...
Hodne odchazi ruzna cidla jako na bezicim pasu. Vahu vzduchu jsem menil jen jednou. Ale vsechny cidla motoru jiz 2x.

U cabrioletu uleti vzdy hlinikovy sloupek u celniho okna prava i leva strana bacha na to. Je lepen z vyroby nejakym tvrdym lepidlem kdyz na ten hlinikovy sloupek sviti slunce hreje se
roztahuje se je to kov ale to lepidlo pod nim Uz ne je tvrde nepoddajne.. casem popraska a sloupek uleti. Ma to reseni. Preventivne sundat a nalepit znovu lepidlem na celni okna nebo mamutem prpste nejakym elastictejsim lepidlem problem je ze tohle se stava vsem a problem je pak sehnat nejaky na vrakaci a kdyz sezenete je to desne drahy treba 3000 za jeden a to nechcete.. za kousek hliniku... ktery jeste musite nalakovat...

Dal odchazi ridici jednotky. Pojistkova skrin u motoru odchazi mi co rok nebo dva. Jednou nejdou sterace podruhe vam sviti jen jedna pulka auta... da se to resit na vrakaci stoji to zhruba 1500kc

Vyfuk drzi 1.9dci ho mely cely z nerezu takze top plati to i pro lagunu s timto motorem a rokem vyroby.

Auto vubec nerezne... nemam zadnou antikorozni ochranu.. ale auto je porad jak novy. Ma zadni napravu a vsechny ty veci doke kryty plastem takze to kaminky neostrilej... antikorozne je na tom auto skvele...
Dvouhmota vydrzi od novoty aspon 300 000 ja ji mel do 250 a byla v pohode..



Prez to vse mam sve auto moc rad je to mazel. Mockrat jsem ho chtel hodit ze skaly... ale proste je tam laska... :-D kdyz vse funguje je uzasny :-)
Auto jako novy stalo majitele 930 tisic :-D ranec... ale kvalita tomu neodpovida hlavne motorove no... :-D strasnej prus...

Z techto let produkce bych asi doporucil jen 2 motory ten posledni 2.0dci a nebo benzinovy 2.0 turbo vsechny ostatni se kazi a sou nespolehlive...

Auto bych nikdy neprodal. (Navic budouci majitel by me proklinal myslel by si ze to jak se auto moc kazi bylo zpusobeny tim jak se predchozi majitel o auto nestaral... i kdyz se starate nejlip stejne to nestaci i kdyz koupite vse nove stejne to nestaci :-D nedoslo by mu ze tak nekvalitne uz to auto proste bylo vyrobeno :-D :-D.)


Moc se mi libi. Zamiloval jsem si ho. I kdyz mi nadelalo sposutu starosti. Zaroven bych, ale asi uz do renaultu nesel... i kdyz asi do ostrych benzinovych verzi jo ty sou super...

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 3


Komentáře uživatelů k recenzi Renault Megane

Vložit komentář

Olej 10W-50 Subaru level? Tak to bude určitě TOTAL QUARTZ RACING. Pokud ano, tak ten olej absolutně nesplňuje Renaultí normu a co je nejhorší, tak právě Total se nejvíce pančuje. Kdysi jsem ho používal u svého Suba, ale přešel jsem na 5W-50 Sunoco SYNTURO SPORTIVO a spokojenost, ale pak se přestal v ČR prodávat, tak jsem přešel na Millers Oils XF Longlife 5W-50 a ten je asi nejlepší a hlavně u něj nehrozí žádný panč. Taky mám rád starší Renaulty, ale ty menší jako byla R5 GTE a pak Clia. Elektrika je u Renaultu klasika. Kabeláž je ok, ale problémy jsou spoje, čili patice relátek, pojistek a kontakty v konektorech. Hodně pomáhá tak 1x za cca. 2 roky vystříkat kontakty kvalitním kontaktolem a napružit unavené kontakty v konektorech a nebo je úplně vyměnit za jiné se stejným počtem pinů ve vodotěsném provedení. Za rozumnou cenu a bezproblémové se dají koupit třeba na Aliexpressu. Elektromotorky v centrálu to je taky klasika u Rencka. Nicméně to auto podle tvého popisu má dost rizikovek a to dosti drahých. Převodovky má Renault bez problémů, ale jsou dosti choulostivé na přesný typ oleje. Nicméně budeš na tom svém kusu furt něco řešit, až tě to přestane bavit.

20.01.2021 | 05:55:18 | Marex  | 91.103.167.* Reagovat

Taky jsem ho pár let vlastnil. Asi jsem měl štěstí na dobrý kus. Byl téměř bezproblémový. Jen elektronika občas zlobila. Praskající žárovky byl evergreen a v zimě pravidelně nefungovalo rádio. Jinak při běžné údržbě v pohodě auto.

Jenda
https://www.vaut.cz

19.01.2021 | 22:35:48 | Jan Podlešák  | 178.255.168.* Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Renault Megane
  • Renault Megane
  • Renault Megane
  • Renault Megane
  • Renault Megane
  • Renault Megane
  • Renault Megane