Rok výroby:2000Typ motoru:Stav km při koupi:109 000 kmStav km nyní:167 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?7 letPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:8.5 l/100 kmVloženo:9. 5. 2012
při koupi vyměna rozvodu napinacích kladek a řemenů 5.600kč první oprava asi třičtvrtě roků na to oprava automatů cena 20.000 druhá oprava po dalšim půl roce automat 15.000 po roce oprava automatů 10.000 po půl roce střešní okno(bylo dodatečně montovane jěště v německu) zatékalo stylem čerpaní vody z auta podlahy kýblem okno střešní vyhodit udělat pevnou střechu cena 14.500 menší opravy které si dělám sám už nepočítám po roce výměna tlumičů, výfuku uchycení je tak neštastně že každej rok musí být vyměněna gumová pryž je jich tam pět(kus 260,-) jinák vyfuk spadne a klepe o zadní napravnici zadní bubny výměna co dva roky jinák auto neprojde technickou cena 2.500 a další opravy pořád něco odchází
U ojetého auta je to prostě na štěstí. S tím BMW to si právě kupoval kamarád chvíli po mě. A řekl mě nespočet věcí co mě potká s Peugeotem.Jeho otec je mechanik tak se v tom jako vyzná.Tak mu poradil BMW E36 za 90 000Kč...do půl roka.Měnil kladku turbo,a startér.:D..a na opravy si ještě musel vzít půjčku.Takže ted se mu můžu jen tiše smát. Mě to nestálo ještě žádnou opravu...:))
Ono ani nejde o značku..o tom se dá bavit při koupi nového auta.:)Ale i to někdy nehraje roli. Ale jestli je to VW BMW Renault a cokoliv...tak pokud je to 10 let staré i klidně mladší.Záleží na počtu Km a používání a starání se předchozího majitele.Ono je pěkný koupit BMW za 80 000Kč...ale člověk stejně vymění rozvody časem tlumiče apod.Otázkou je kdy to přijde... A tady na tom Megane kromě převodovky není opravdu nic extra závažného.:)Autor nepíše o špatné elektrice špatném motoru a podobně.Jen vyměnil věci co byly potřeba.Jen se mu to sesypalo dřív než čekal. A pokud se mu to sype každý rok ,tak nevím proč to auto má 7 let.
Mám kamaráda automechanika,který nedá na renault dopustit a jiné auto by si prý nikdy nekoupil.Včera byl pro díl na svého scénica 2004 DCI v renaltu(autokelly to nedělá),nějaký silemblock a tam muspadl úsměv.Že se to nedá objednat samostatně ale s nějakým rámem za 15000kč.On už jenom za díly za dva roky co to má dal asi 60000kč bez práce.Já mám podle něj předražený německý krám,který mě na servisu nestojí ani třetinu i když mi to nevěří a já se s ním nehádáma ani ho nepřesvědčuji.Člověk se musí sám spálit aby uvěřil.
S týmto jednoznačne súhlasím. Je viac značiek, ktore "automechanici" vrele odporúčajú. Ved keby odporúčali značky, ktoré sa kazia minimálne (lebo nekazivé auto podla mna neexistuje) tak čo by robili, pozerali z okna dielne? :)
11.05.2012 | 10:37:26 | TOMI
| 85.237.224.*Reagovat
RE:
ono s tím autem není jednoduchý renault děla auta pomaly každej zvlašt co se meho týče je to automat a díly jsou úplně jiná než do manualu člověk si řekne že použije díl z něčeho jiného ale není to tak jednoduchy jsou různa a vše se objednava dle vyrobního čísla auta v BMW jsem se z tím nesetkal při koupí jsem nechal vyměnit rozvdy a filtry a měl jsem po starostech nebyt toho že mi ho ukrdli a rozbyli tak s ním jezdím do ted neměl problem v žádnem ohledu jednoduchej přístup kevšemu,mechanik mi hned při koupí říkál co jsem to koupil(Renault)že s tím budu mít jenom potíže a nemylil se
U toho Renaultu je spousta dílů.Ještě stejná..například ložiska.Se dají montovat do R19 Megane Kangoo,Laguna,Thalia.To samé i ty bubny.Proto byla pořád R19 na díly v celku drahá.Spousta nových se dala použít i na ni. Ale co jsem se se dozvěděl..tak že jednou už jsem to říkal.Tak s tou výměnou ložisek to bylo trochu jinak.Našel jsem krabici se starými díly.A ty první tam špatně namontovaly pak byla reklamace.A ty druhé byly původně na Thalii...a to samé i brzdové deštičky.Pravda je ta že jsem s nimi sotva ujel 20Tkm..a už šli na odpis.A destičky při dobrzdění asi po 10-15Tkm...třásli celým autem.Po výměně za Ložiska VALEO na R19...vydrželi 50-60Tkm..a to jim pořád nic nebylo.To samé destičky stejné značky Valeo na R19 a Clio B/C57 což bude asi to staré.A vydrželi to samé.Od této poslední výměny kromě žárovky občas tomu nebylo nic.Navíc se tam nemělo co lámat:D:)Je právě spousta dílů co se dají použít i na Megane 1999 tak ještě R19.Ale ty ložiska byla vyloženě na Thalii i ty brzdové destičky.Takže tam ta kvalita asi opravdu kolísá i na dílech.Nebo to mohla být klidně i náhoda...těžko říct.:) A ty destičky tam byly dokonce dvakrát..jeden bývalí častý mechanik tvrdil že to tomu nevadí.A opravdu padlo to tam jak ušité.Ale jednou vydrželi sotva těch 15Tkm...po druhé a ni ne rok.Těžko říct..
Největší zmíněnou závadou je převodovka. Střešní okno je dle všeho dodělané.A nemělo tam nic dělat.To se nedá vyloženě svést na auto. Měnit rozvody není závada...je to spotřební díl. Tlumiče u ojetého auto.Nelze nazvat závadou..to člověk může měnit.Rok dva nebo 10 minut po koupi auta.Pokud se ovšem pak nemění každý,rok ale to je většinou jen na kvalitě dílů a kdo je tam montuje. S tím uchycením výfuku...no nevím.Má to většina aut.Když vezmu Renault tak jsem měl 2x R19.A nikdy výfuk neupadl.A když byla potřeba ho sundat.Tak to šlo s těží.A to byla taky pryž.Měnit bubny co dva roky.Zdá se mě to divný..když vezmu opět Renault.Se kterého tohle vychází.Tak vydrželi přes 150Tkm...a ani po tom nebylo nutné je měnit. Nechci nějak obhajovat tuto značku..ale záleží taky jak s tím člověk zachází.A od koho a kde kupuje díly.
Nemůžš srovnávat starou devatenáctku s jedničkovým megošem ten se frantíkům extra nevyvedl.Navíc ty závady evidentně neodpovídají stavu tachometru,takže tyhle rádoby recenze by se spíš měly zabejvat odkud je to auto koupený a kterej šmejd ho stočil,než nadávat na rendlíka,aby si ostatní na ty šmejdy dali majzla.
Souhlasím s Tebou. Kromě toho automatu to opravdu nejsou extra závady. S automatem u ojetiny je to zapeklité. Člověk může mít kliku, ale taky ho to může úplně vysát. A pokud se do opravy pustí neumětel, je to dvakrát pech. Autor recenze najezdil málo km, tak o to víc ho asi štvaly drahé opravy. To také chápu. Ale kromě automatu se zádná dramata nekonala.
10.05.2012 | 21:50:22 | Filip
| 89.103.247.*Reagovat
RE:
Tak přijde mě divný stěžovat si na výměnu tlumičů čepů ložisek apod.Když někdo koupí ojeté auto.Které je už třeba 12 let staré.Neřeknu kdyby bylo nové.A do 50Tkm...měnil 2x tlumiče apod.Ale u ojetiny může být člověk rád že to mění až třeba po ,roce nebo dvou.Když má štěstí. Ono málo kdo dá do auta větší částku peněz ,a pak ho prodá.Aby následující majitel měl skoro nový auto. Je to podobné jako u této recenze. A když si dělá sám menší opravy..tak je více způsobů jak zabránit častému upadnutí výfuku.I když se mě to zdá až moc přehnané.Spíše to bude chyba někde jinde...než v autě.Nemyslím si že ten Megane je zase takový auto co mu padá každý rok výfuk...:DDD
Tak jde o to, jak je ojetina stará a kolik má namotáno, což pokud nekupuju od dobrého známého nebo třeba z rodiny, kdy opravdu vím co má auto za sebou je v našich končinách jednoznačně problém. Spotřebák to samozřejmě je, ale moje zkušenost s rendlem je taková, že tlumiče a vodní pumpa po 60tkm, komplet bubny zralé po 80tkm,obložení za 120tkm 3x (vpředu) zadní díl výfuku po 90 tkm a čepovina 90 tkm a řízení po 100tkm, to mi všechno přijde celmem dóóóst brzy. Ložiska jsem kupodivu za celou dobu měnit nemusel. Současný Ford má 60tkm a zatím NIC.
Cokoliv co má nad 100tisíc km už zavání na výměnu spotřebních dílů na podvozku. A né vždy jenom tam...
To že už většinou tlumiče a gumové SB po 150tisících vlastně nežijou, zase kompenzuje povedenost konstrukce... Neb 40% národa jezdí s mrtvými tlumiči aniž by si to uvědomovali.
Ee stará Sirka nalítala daleko víc než ten rendl, koupil jsem ji jetou a nic z toho jsem měnit nemusel (až teda na zadní díl výfuku, ale ten byl po 15-ti letech stále originál!!!, poprvé jsem ho měnil já). U rendla originál první tlumiče po 60 tkm - mrtvo.
Tak ono Sierra byla taky trochu něco jiného.Než Thalie :D..Sierra to byla držák..ze staré školy.Kolikrát ještě dnes vydrží mnohem více i jako novější Fordy. To bylo moje první pracovní auto Sierra 2.0..rezavá a šlapala pořád dobře.A opravy minimální.:)
chtěl bych vědět co máš za auto,byl ses někdy podívat pod renaultem těch uchytu co držej vyfuk jsou dělana pouze na ty gumové priže pokud ho chytneš na pevno tak ti klepe a ještě je chycen nad napravnici tak že toho na vymyšleni uchyceni tam není,mysliš že jsem to už neskusil uchytit jinak u BMW se mi to nikdy nestalo,během jednoho a půl až dvou let je ta priž celá uhnila a vyfuk klepe o napravnici,nepočitaje že ložiska odchazejí hodně brzi po vyměně
Pod Renaultem jsem se byl dívat...dokonce pod dvěma.:)..nevím jestli to mají stejný.Ale měl jsem R19 1.8 a pak 1.8 16V.Ted mám 406 2.0 16V po faceliftu. No tam to bylo navlíkly na hák..a ještě zadělaný objímkou.A opravdu když jsem to potřeboval sundat tak to šlo s těží.Byly tam od roku 1998 do 2010.A bez problému.Jinak ty ložiska taky jsme měl menší potíže.Ale byly tam s Thalie..pak jsem tam dal na R19 a Clio od Valea.A vydrželi mě poslední 4 roky.A i tak nebyly špatný.Jediný co bylo častěji třeba každé 3-4.Roky tak čepy.Jinak v pohodě...ale zase pravda že tenkrát ten Renault byl asi o něčem jiném.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Megane
Auto je odvezene na vrakoviště a sešrotovan,poslední trpělivost padla když mi praskla levá poloosa to už je hodně tam mu je nejlépe
27.08.2012 | 18:11:47 | Sonario | 84.42.223.* Reagovat
U ojetého auta je to prostě na štěstí.
S tím BMW to si právě kupoval kamarád chvíli po mě.
A řekl mě nespočet věcí co mě potká s Peugeotem.Jeho otec je mechanik tak se v tom jako vyzná.Tak mu poradil BMW E36 za 90 000Kč...do půl roka.Měnil kladku turbo,a startér.:D..a na opravy si ještě musel vzít půjčku.Takže ted se mu můžu jen tiše smát.
Mě to nestálo ještě žádnou opravu...:))
11.05.2012 | 15:14:23 | Luke20 | 94.112.57.* Reagovat
Ono ani nejde o značku..o tom se dá bavit při koupi nového auta.:)Ale i to někdy nehraje roli.
Ale jestli je to VW BMW Renault a cokoliv...tak pokud je to 10 let staré i klidně mladší.Záleží na počtu Km a používání a starání se předchozího majitele.Ono je pěkný koupit BMW za 80 000Kč...ale člověk stejně vymění rozvody časem tlumiče apod.Otázkou je kdy to přijde...
A tady na tom Megane kromě převodovky není opravdu nic extra závažného.:)Autor nepíše o špatné elektrice špatném motoru a podobně.Jen vyměnil věci co byly potřeba.Jen se mu to sesypalo dřív než čekal.
A pokud se mu to sype každý rok ,tak nevím proč to auto má 7 let.
11.05.2012 | 14:48:43 | Luke20 | 94.112.57.* Reagovat
Mám kamaráda automechanika,který nedá na renault dopustit a jiné auto by si prý nikdy nekoupil.Včera byl pro díl na svého scénica 2004 DCI v renaltu(autokelly to nedělá),nějaký silemblock a tam muspadl úsměv.Že se to nedá objednat samostatně ale s nějakým rámem za 15000kč.On už jenom za díly za dva roky co to má dal asi 60000kč bez práce.Já mám podle něj předražený německý krám,který mě na servisu nestojí ani třetinu i když mi to nevěří a já se s ním nehádáma ani ho nepřesvědčuji.Člověk se musí sám spálit aby uvěřil.
11.05.2012 | 09:10:06 | | 78.156.49.* Reagovat
RE:
No tak rád věřím, že "automekánik" nedá na Rendla dopustit, vždyť ho živí :-). Čím víc závad-tím víc práce.
11.05.2012 | 09:36:04 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE:
S týmto jednoznačne súhlasím. Je viac značiek, ktore "automechanici" vrele odporúčajú. Ved keby odporúčali značky, ktoré sa kazia minimálne (lebo nekazivé auto podla mna neexistuje) tak čo by robili, pozerali z okna dielne? :)
11.05.2012 | 10:37:26 | TOMI | 85.237.224.* Reagovat
RE:
ono s tím autem není jednoduchý renault děla auta pomaly každej zvlašt co se meho týče je to automat a díly jsou úplně jiná než do manualu člověk si řekne že použije díl z něčeho jiného ale není to tak jednoduchy jsou různa a vše se objednava dle vyrobního čísla auta v BMW jsem se z tím nesetkal při koupí jsem nechal vyměnit rozvdy a filtry a měl jsem po starostech nebyt toho že mi ho ukrdli a rozbyli tak s ním jezdím do ted neměl problem v žádnem ohledu jednoduchej přístup kevšemu,mechanik mi hned při koupí říkál co jsem to koupil(Renault)že s tím budu mít jenom potíže a nemylil se
11.05.2012 | 15:28:11 | sonario | 84.42.223.* Reagovat
U toho Renaultu je spousta dílů.Ještě stejná..například ložiska.Se dají montovat do R19 Megane Kangoo,Laguna,Thalia.To samé i ty bubny.Proto byla pořád R19 na díly v celku drahá.Spousta nových se dala použít i na ni.
Ale co jsem se se dozvěděl..tak že jednou už jsem to říkal.Tak s tou výměnou ložisek to bylo trochu jinak.Našel jsem krabici se starými díly.A ty první tam špatně namontovaly pak byla reklamace.A ty druhé byly původně na Thalii...a to samé i brzdové deštičky.Pravda je ta že jsem s nimi sotva ujel 20Tkm..a už šli na odpis.A destičky při dobrzdění asi po 10-15Tkm...třásli celým autem.Po výměně za Ložiska VALEO na R19...vydrželi 50-60Tkm..a to jim pořád nic nebylo.To samé destičky stejné značky Valeo na R19 a Clio B/C57 což bude asi to staré.A vydrželi to samé.Od této poslední výměny kromě žárovky občas tomu nebylo nic.Navíc se tam nemělo co lámat:D:)Je právě spousta dílů co se dají použít i na Megane 1999 tak ještě R19.Ale ty ložiska byla vyloženě na Thalii i ty brzdové destičky.Takže tam ta kvalita asi opravdu kolísá i na dílech.Nebo to mohla být klidně i náhoda...těžko říct.:)
A ty destičky tam byly dokonce dvakrát..jeden bývalí častý mechanik tvrdil že to tomu nevadí.A opravdu padlo to tam jak ušité.Ale jednou vydrželi sotva těch 15Tkm...po druhé a ni ne rok.Těžko říct..
10.05.2012 | 13:43:24 | Luke20 | 94.112.57.* Reagovat
Kdo si tohle může koupit? Buď člověk, který autům absolutně nerozumí a je mu na obtíž se někoho zeptat, nebo někdo kdo rád spravuje a hlavně platí.
10.05.2012 | 00:05:47 | Zappy | 77.92.202.* Reagovat
Největší zmíněnou závadou je převodovka.
Střešní okno je dle všeho dodělané.A nemělo tam nic dělat.To se nedá vyloženě svést na auto.
Měnit rozvody není závada...je to spotřební díl.
Tlumiče u ojetého auto.Nelze nazvat závadou..to člověk může měnit.Rok dva nebo 10 minut po koupi auta.Pokud se ovšem pak nemění každý,rok ale to je většinou jen na kvalitě dílů a kdo je tam montuje.
S tím uchycením výfuku...no nevím.Má to většina aut.Když vezmu Renault tak jsem měl 2x R19.A nikdy výfuk neupadl.A když byla potřeba ho sundat.Tak to šlo s těží.A to byla taky pryž.Měnit bubny co dva roky.Zdá se mě to divný..když vezmu opět Renault.Se kterého tohle vychází.Tak vydrželi přes 150Tkm...a ani po tom nebylo nutné je měnit.
Nechci nějak obhajovat tuto značku..ale záleží taky jak s tím člověk zachází.A od koho a kde kupuje díly.
09.05.2012 | 19:35:36 | Luke20 | 94.112.57.* Reagovat
RE:
Nemůžš srovnávat starou devatenáctku s jedničkovým megošem ten se frantíkům extra nevyvedl.Navíc ty závady evidentně neodpovídají stavu tachometru,takže tyhle rádoby recenze by se spíš měly zabejvat odkud je to auto koupený a kterej šmejd ho stočil,než nadávat na rendlíka,aby si ostatní na ty šmejdy dali majzla.
09.05.2012 | 20:22:21 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE:
Bubny jsou zralé po 60-80 tkm.
10.05.2012 | 07:50:24 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE:
Souhlasím s Tebou. Kromě toho automatu to opravdu nejsou extra závady. S automatem u ojetiny je to zapeklité. Člověk může mít kliku, ale taky ho to může úplně vysát. A pokud se do opravy pustí neumětel, je to dvakrát pech.
Autor recenze najezdil málo km, tak o to víc ho asi štvaly drahé opravy. To také chápu. Ale kromě automatu se zádná dramata nekonala.
10.05.2012 | 21:50:22 | Filip | 89.103.247.* Reagovat
RE:
Tak přijde mě divný stěžovat si na výměnu tlumičů čepů ložisek apod.Když někdo koupí ojeté auto.Které je už třeba 12 let staré.Neřeknu kdyby bylo nové.A do 50Tkm...měnil 2x tlumiče apod.Ale u ojetiny může být člověk rád že to mění až třeba po ,roce nebo dvou.Když má štěstí.
Ono málo kdo dá do auta větší částku peněz ,a pak ho prodá.Aby následující majitel měl skoro nový auto.
Je to podobné jako u této recenze.
A když si dělá sám menší opravy..tak je více způsobů jak zabránit častému upadnutí výfuku.I když se mě to zdá až moc přehnané.Spíše to bude chyba někde jinde...než v autě.Nemyslím si že ten Megane je zase takový auto co mu padá každý rok výfuk...:DDD
11.05.2012 | 13:07:15 | Luke20 | 94.112.57.* Reagovat
RE:
Tak jde o to, jak je ojetina stará a kolik má namotáno, což pokud nekupuju od dobrého známého nebo třeba z rodiny, kdy opravdu vím co má auto za sebou je v našich končinách jednoznačně problém.
Spotřebák to samozřejmě je, ale moje zkušenost s rendlem je taková, že tlumiče a vodní pumpa po 60tkm, komplet bubny zralé po 80tkm,obložení za 120tkm 3x (vpředu) zadní díl výfuku po 90 tkm a čepovina 90 tkm a řízení po 100tkm, to mi všechno přijde celmem dóóóst brzy. Ložiska jsem kupodivu za celou dobu měnit nemusel.
Současný Ford má 60tkm a zatím NIC.
11.05.2012 | 13:36:46 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE:
Cokoliv co má nad 100tisíc km už zavání na výměnu spotřebních dílů na podvozku. A né vždy jenom tam...
To že už většinou tlumiče a gumové SB po 150tisících vlastně nežijou, zase kompenzuje povedenost konstrukce... Neb 40% národa jezdí s mrtvými tlumiči aniž by si to uvědomovali.
11.05.2012 | 14:04:37 | Kuban | 93.153.124.* Reagovat
RE:
Ee stará Sirka nalítala daleko víc než ten rendl, koupil jsem ji jetou a nic z toho jsem měnit nemusel (až teda na zadní díl výfuku, ale ten byl po 15-ti letech stále originál!!!, poprvé jsem ho měnil já). U rendla originál první tlumiče po 60 tkm - mrtvo.
11.05.2012 | 14:43:45 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE:
Tak ono Sierra byla taky trochu něco jiného.Než Thalie :D..Sierra to byla držák..ze staré školy.Kolikrát ještě dnes vydrží mnohem více i jako novější Fordy.
To bylo moje první pracovní auto Sierra 2.0..rezavá a šlapala pořád dobře.A opravy minimální.:)
11.05.2012 | 14:52:10 | Luke20 | 94.112.57.* Reagovat
RE:
chtěl bych vědět co máš za auto,byl ses někdy podívat pod renaultem těch uchytu co držej vyfuk jsou dělana pouze na ty gumové priže pokud ho chytneš na pevno tak ti klepe a ještě je chycen nad napravnici tak že toho na vymyšleni uchyceni tam není,mysliš že jsem to už neskusil uchytit jinak u BMW se mi to nikdy nestalo,během jednoho a půl až dvou let je ta priž celá uhnila a vyfuk klepe o napravnici,nepočitaje že ložiska odchazejí hodně brzi po vyměně
11.05.2012 | 15:45:10 | Sonario | 84.42.223.* Reagovat
RE:
Pod Renaultem jsem se byl dívat...dokonce pod dvěma.:)..nevím jestli to mají stejný.Ale měl jsem R19 1.8 a pak 1.8 16V.Ted mám 406 2.0 16V po faceliftu.
No tam to bylo navlíkly na hák..a ještě zadělaný objímkou.A opravdu když jsem to potřeboval sundat tak to šlo s těží.Byly tam od roku 1998 do 2010.A bez problému.Jinak ty ložiska taky jsme měl menší potíže.Ale byly tam s Thalie..pak jsem tam dal na R19 a Clio od Valea.A vydrželi mě poslední 4 roky.A i tak nebyly špatný.Jediný co bylo častěji třeba každé 3-4.Roky tak čepy.Jinak v pohodě...ale zase pravda že tenkrát ten Renault byl asi o něčem jiném.
11.05.2012 | 16:04:30 | Luke20 | 94.112.57.* Reagovat
No, tak
co bys chtěl od Rendla?
09.05.2012 | 19:09:35 | Vašek | 109.80.159.* Reagovat
mala dierka
Mal si spravit s vrtackou malu dierku {tak 15 mm} do podlahy a usetril by si 500e :)
09.05.2012 | 18:03:43 | brokr | 94.136.133.* Reagovat
RE: mala dierka
ono se to dobře směje pokud to nezažiješ člověk došel do auta a tam kaluž vody pokud nechceš auto do roka prodat tak tam tu dirku neuděláš
11.05.2012 | 15:51:33 | Sonario | 84.42.223.* Reagovat