Rok výroby:2006Typ motoru:1,2 16VStav km při koupi:12 kmStav km nyní:6 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:16. 4. 2007
S Thaliíí jsem velmi spokojen. Ve výběru byly ještě (nové) : Fabia, Swift, Getz, Fusion, C1, Yaris, Grande Punto a všechny možné ojetiny do 150.000 Kč ve třídě malých aut. Po zhondocení veškerých rizik spojených s koupý ojetiny jsem nákup ojetiny zavrhl.
Vyzkoušel jsem všechny zmíněná auta, každé z nich je v něčem (podvozek, motor, design, tabulková poruchovost, cena, image značky atp.) oproti Thalii vynikající a v tom je oproti ostatnim její "síla" je to auto které ničím neexceluje ale pro mě je ve všech ohledech velmi dobrá.
Co se u Renaultů obavané poruchovosti týče ukáže čas. Subjektivně musím napsat, že auto se zdá velmi kvalitně zpracované, snad kromě povrzávání palubní desky na kočičích hlavách a při teplotách pod nulou. Co se týče použítí auta i k jiným vyžitím než je řízení ani zde nezklamala :o) Spotřeba se pohybuje okolo 6ti litrů. Denně najede 60 km (30 město + 30 okresky) Ze začátku jsem se snažil šetřit, ale mám pocit že to snad u 16V nejde, resp. to nemá smysl: spotřeba byla 5,7l. Co se kufru týče, převezete v něm na "ležato" (z rohu do rohu) kratší snowboard do 150 cm a na "výšku" z rohu do rohu i delší 160 cm snowboard.
Běžky jsou problém do kufru se nevlezou anebo velmi špatně ani po sklopení zadních sedadel, která se nedají sklopit do roviny s podlahou kufru a navíc za zadním opěradlem je jakýsi "vyztužující plech", který omezuje otvor kufr/kabina asi o 2/3. To samé jako pro přepravu běžek platí i pro kola.
Je mě jí (Thalie) líto, ale 3 auta v rodině jsou moc, takže ji budu prodávat. Sloužila skvěle, nikdy mě nikde nenechala, servis za hubičky - výměna pouze pravidelně měněných dílů a údržba.
Pravidelný roční servis: výměna oleje, filtru + vzduch. filtru, výměna pravého čepu, nové brzdové kotouče (ještě to nepotřebovali - cena za Ferodo 350Kč :o), destičky. Ještě před pravidelným servisem prošlo STK s výhradou k předním brzdám - každá strana brzdila s jinou účinností, proto doporučuji pravidelně (při výměně pneu) provést čištění př. brzd. Podle vyjádření technika STK - velmi dobrý kus, dle servisního technika (Ford) auto bez vůlí, koroze. Prý najede ještě mnoho km v což doufám :o)
Informace o poruchovosti Thalie bych hledal na "objektivnějších" webech. Hodně recenzí jsou jen pochvalné ódy a navíc mnohokrát od lidí, kteří v recenzovaném autě seděli jen jako spolujezdci, či jej jednou řídili. Pohádek na dobrou noc je tady spousta, nezaujatých pohledů je jako šafránu. Požadované informace však na netu jsou (nebudu nikomu dělat reklamu) a kdo chce a umí, tak si je najde.
jde mi jen o to,ze s ni najedu za 4 roky tak 70000km,a pak zase do nove thalie,nechci chodit na TK,uz zacinaji pekne buzerovat.Servis ojeteho vozu je dnes pekne drahy,proste chci se nasmerovat kazde 4 roky nejake takovehle lacine vozitko.
Jediné, za co mohu dát ruku do ohněje zde: www.cars.cz/autorecenze/auta/Renault/Thalia/Recenze-Renault-Thalia-Vuz-podprumer.servis-katastrof-1017441.html
Měl jsem ji 6 let,komentáře pod recenzí ber jako folklór, který je zde nezbytný :-), nicméně na křdém slově, které je vrecenzi nebo v komentářích trvám. Obecně to vidím tak, že problém Thalie není ani v knstrukci ani v designu, ale v ceně, je tak nízká, že je prostě materiálově ošizená (a to jsem ji kupoval v r.2003 za cca 330.000, dns nestojí ani polovinu a přesto se sypala). Pro důchodce do lidlu OK, do firmy se servisní smlouvou nebo zárukou na 4 roky a po 4 letech pryč OK, ale jako privátní vůz, pokud njedeš více než 5000km/rok rozhodně NE.
No,mam husi kuzi.Muj provoz je jen z 90ti% na dalnici,nebrzdim,jen zridka,rucku nepouzivam,jen tocim motohodiny,jestli se nezamkne kufr,to mi je jedno,pac ho nebudu otevirat ani ja ani zlodej.Dnes mam Megoše dvojkoveho a musim zaklepat,moje prvni nove auto,a max spokojenost.7let 130000km.Ted uz je mi lito davat za drahe auto a jezdit v nem 10let.Sam pracuji v automobilovem prumyslu,tak vim ze se setri na vsech vozech,ze uz kvalita jako u vozu vyrobenych do 2007 je miziva.Jen se chci premistit z bodu A do bodu B.
No, na dálnici-nevím......., Thalie není zrovna vzor jízdní stability (o bezpečnosti nemluvě), natož ve vyšších rychlostech, ručku také nepoužívám, ale občas při parkování z prudkého kopce jdem ji zatáhl (opravdu ale jen vyjímečně) o to víc zarážející je jak se sypala. Nic ti nechci vnucovat, je tam prostě jen to, co jsem si zažil, tak šťastnou volbu, dnes ten vergl stojí tuším cca 150.000/ hotově. Když si vezmu, co stojí holý materiál,subdodávky,práce dělníků,teplo světlo,energie při výrobě, náklady na skladování a dopravu z Turecka,zisk fabriky, zisk českého zastoupení, marže dealera............. co asi můžeš dostat za 150.000?
je mi to jasny.Nove za 150 urcite nebude zadnej zazrak.Sam nevim co poridim.Fakt ne.Jeste cas mam,auto mi zatim jezdi,poshanim informace a pak se nejak rozhodnu.Jinak diky za info.
Nevím, co je čep řízení, ale jestli je to na táhle řízení, tak je to dost běžné. My na Fábii jsme to měli prakticky hned u nové (projevuje se zvuky při přejezdu nerovností a problémy s geometrií), ale měněno až později. Určitě to nepotěší, ale nejedná se o drahou opravu a pokud se to neprojevuje výrazně (nějakými ranami a sjížděním gum), dá se oprava odložit.
Po necelých 50 000 km odešel levý přední kulový čep řízení a následně na to obložení u zadních brzd. Záruka se ani na jedno prý nevztahuje. Nejezdím šíleně a snažím se auto šetřit. U jiných aut jsou tyto závady až někdy kolem 80 - 100 000 km. Je to naposledy, kdy jsem si koupil auto od Renaultu.
Po 4 letech a 67000km. Výměna brzdových destiček a levého čepu řízení, běžný roční servis filtry (všechny), olej, doplnění ost. kapalin a kontrola. Cena v garáži: 5000Kč. STK a emise na jedničku :o)
Mam novou thalii z roku 2002 a nemohu si na ni z pohledu spolehlivosti, vykonu a pomeru cena/ vybava vubec stezovat. Jedinou vytku vydim v podvozku, ktery je sice mekce naladen, takze poskytuje vyborny jizdni komfort, ale hure drzi sopu v zatackach, ale je to preci rodinne auto a ne zadny sportak, takze... Jeste mi vadi pevna prepazka za zadnimi sesdadly, ktera zmensuje vstupni otvor po sklopeni zadnich sedadel, tato prepazka je tam kvuli zvyseni tuhostikaroserie. Na motor 1,4 si nemohu stezovat i kdyz jsem chtel 1,4 16v, ale ten tenkrat prodejce nemel. Pred koupi jsem pochopitelne porovnaval s jinymi automobily,takze napr. fabia se svym motorem 1,4 16v (55 kw) na obycejnou 1,4 v thalii vubec nema, pozdeji se fabie delala jeste se silnejsi sestnactiventilovkou. Nerikam,ze to auto je rvac asfaltu, ani nemam ve zvyku neco nekomu vnucovat, ale s tim motorem jsem uz vzal toledo 1,6, (nemluve o vyse zminnych fabiich), felicii 1,6ale i octavii 1,6, cordobu 1,4 a 1,6,..... Nechci, aby to vyznelo jako ze patrim k nakym tem piratum silnic, kteri z nasich silnic delaji bitevni pole a hrbitov, ale kdyz jsem ridice techhle aut predjizdel na dvouproudovce tak zrychlili a nechteli me pustit... Ten motor mi proste plne vyhovuje jak spotrebou tak vykonem, delam zavodne kultuistiku a kdyz jsme jeli mi 4 kulturisti na zavody a meli plne nalozenej kufr s cinkama na rozcviceni a dalsi bagazi tak auto v kopci vyrazne neztratilo dech:) Docela me nasr.. komentar jisteho fujthaliana, hlavne jak rozdelil ty lidi, co jezdi s thaliema, ja mam treba vejsku a za nakyho vidlaka se nepovazuju .T urcite patri k tem zavistivcum, ktery jezdi ve starym facku (nic proti fackum, taky jsem v nem jezdil), zavidi a takhle pres net si leci svoje komplexy, z oci do oci by to urcite nikomu nerek . Vsadim se taky ze v zivote v zadny thali nejel. Takze zaverecne shrnuti: Thalia je idealni auto pro mlade mene narocne rodiny, ktere urcite nezklame.
Uvažuju nad koupí Thálie a proto sháním informace - a je tedy logické, že jsem nakonec nalezl i stránky s uživatelskými recenzemi. Vše jsem pečlivě přečetl a myslím, že mě rozumní lidé docela přesvědčili. Tedy v tom smyslu, že to není špatné vozítko a pokud někdo netrpí zbytnělým egem, tak asi lepší volba v dané kategorii není. Díky všem - tedy i těm , kteří nemají kladný názor.
Bezky (cca 200 cm) se po sklopeni zadnich sedadel do auta vlezou. Je to ale neprakticke. Doporucuji koupit stresni nosic + drzak na bezky a kola, pokud ho vyuzijete. A mate po problemu. Nosic stoji original kolem 3000 Kc novy.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Thalia
Půjde do světa - výměna za jiné auto z rodiny
Je mě jí (Thalie) líto, ale 3 auta v rodině jsou moc, takže ji budu prodávat. Sloužila skvěle, nikdy mě nikde nenechala, servis za hubičky - výměna pouze pravidelně měněných dílů a údržba.
06.11.2016 | 08:06:38 | Hanz_autor recenze | 84.244.72.* Reagovat
RE: Půjde do světa - výměna za jiné auto z rodiny
No to žasnu :-), že takové kvalitní a spolehlivé auto pustíš, není to škoda ? :-)))
07.11.2016 | 07:47:28 | Vašek | 194.228.20.* Reagovat
Servis a stav po 100.000
Pravidelný roční servis: výměna oleje, filtru + vzduch. filtru, výměna pravého čepu, nové brzdové kotouče (ještě to nepotřebovali - cena za Ferodo 350Kč :o), destičky. Ještě před pravidelným servisem prošlo STK s výhradou k předním brzdám - každá strana brzdila s jinou účinností, proto doporučuji pravidelně (při výměně pneu) provést čištění př. brzd. Podle vyjádření technika STK - velmi dobrý kus, dle servisního technika (Ford) auto bez vůlí, koroze. Prý najede ještě mnoho km v což doufám :o)
08.02.2013 | 14:34:21 | Hanz_autor recenze | 85.93.96.* Reagovat
Poruchovost Thalie
Dobry den,lze se tu dovedet jak na tom je ve skutecnosti Ren Thalie s poruchovosti?Chci si to koupit.Zaklad bez vybavy.
25.10.2012 | 07:55:19 | Slavan | 149.223.21.* Reagovat
RE: Poruchovost Thalie
Informace o poruchovosti Thalie bych hledal na "objektivnějších" webech. Hodně recenzí jsou jen pochvalné ódy a navíc mnohokrát od lidí, kteří v recenzovaném autě seděli jen jako spolujezdci, či jej jednou řídili. Pohádek na dobrou noc je tady spousta, nezaujatých pohledů je jako šafránu.
Požadované informace však na netu jsou (nebudu nikomu dělat reklamu) a kdo chce a umí, tak si je najde.
25.10.2012 | 08:33:26 | Kolemjdoucí | 188.175.53.* Reagovat
RE: Poruchovost Thalie
jde mi jen o to,ze s ni najedu za 4 roky tak 70000km,a pak zase do nove thalie,nechci chodit na TK,uz zacinaji pekne buzerovat.Servis ojeteho vozu je dnes pekne drahy,proste chci se nasmerovat kazde 4 roky nejake takovehle lacine vozitko.
25.10.2012 | 09:01:25 | Slavan | 149.223.21.* Reagovat
RE: Poruchovost Thalie
Jediné, za co mohu dát ruku do ohněje zde:
www.cars.cz/autorecenze/auta/Renault/Thalia/Recenze-Renault-Thalia-Vuz-podprumer.servis-katastrof-1017441.html
Měl jsem ji 6 let,komentáře pod recenzí ber jako folklór, který je zde nezbytný :-), nicméně na křdém slově, které je vrecenzi nebo v komentářích trvám.
Obecně to vidím tak, že problém Thalie není ani v knstrukci ani v designu, ale v ceně, je tak nízká, že je prostě materiálově ošizená (a to jsem ji kupoval v r.2003 za cca 330.000, dns nestojí ani polovinu a přesto se sypala).
Pro důchodce do lidlu OK, do firmy se servisní smlouvou nebo zárukou na 4 roky a po 4 letech pryč OK, ale jako privátní vůz, pokud njedeš více než 5000km/rok rozhodně NE.
25.10.2012 | 09:02:48 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Poruchovost Thalie
No,mam husi kuzi.Muj provoz je jen z 90ti% na dalnici,nebrzdim,jen zridka,rucku nepouzivam,jen tocim motohodiny,jestli se nezamkne kufr,to mi je jedno,pac ho nebudu otevirat ani ja ani zlodej.Dnes mam Megoše dvojkoveho a musim zaklepat,moje prvni nove auto,a max spokojenost.7let 130000km.Ted uz je mi lito davat za drahe auto a jezdit v nem 10let.Sam pracuji v automobilovem prumyslu,tak vim ze se setri na vsech vozech,ze uz kvalita jako u vozu vyrobenych do 2007 je miziva.Jen se chci premistit z bodu A do bodu B.
25.10.2012 | 09:15:40 | Slavan | 149.223.21.* Reagovat
RE: Poruchovost Thalie
No, na dálnici-nevím......., Thalie není zrovna vzor jízdní stability (o bezpečnosti nemluvě), natož ve vyšších rychlostech, ručku také nepoužívám, ale občas při parkování z prudkého kopce jdem ji zatáhl (opravdu ale jen vyjímečně) o to víc zarážející je jak se sypala.
Nic ti nechci vnucovat, je tam prostě jen to, co jsem si zažil, tak šťastnou volbu, dnes ten vergl stojí tuším cca 150.000/ hotově.
Když si vezmu, co stojí holý materiál,subdodávky,práce dělníků,teplo světlo,energie při výrobě, náklady na skladování a dopravu z Turecka,zisk fabriky, zisk českého zastoupení, marže dealera............. co asi můžeš dostat za 150.000?
25.10.2012 | 09:38:14 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Poruchovost Thalie
je mi to jasny.Nove za 150 urcite nebude zadnej zazrak.Sam nevim co poridim.Fakt ne.Jeste cas mam,auto mi zatim jezdi,poshanim informace a pak se nejak rozhodnu.Jinak diky za info.
25.10.2012 | 09:42:09 | Slavan | 149.223.21.* Reagovat
Servis
1/2012 Výměna oleje, olejového filtru. Vyčištění zámku zpátečky, jinak vše v pořádku.
18.04.2012 | 10:50:23 | Autor | 85.93.96.* Reagovat
RE: Servis
KM ? !!!
18.04.2012 | 11:35:14 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Servis
Ahoj Vaškůůů, ty pořád mezi námi? :o))
Mám tam necelých 90t.km.
Nerad to píšu, ale tvoji reakci znám dopředu takže nemusíš.... o)
24.04.2012 | 16:02:48 | Autor | 85.93.96.* Reagovat
Servis 72000km
Po 72.000km odešla cívka válce, výměna celé soustavy cívek. Jinak OK
09.05.2011 | 09:05:44 | Autor Reagovat
jezdím jen dálnice a u mé fabie II odešlo PP ložisko v 60000km a kosti v 67000. řekl bych že normálka. u tvé thalie při stavu cest to je normální.
28.03.2011 | 12:13:42 | Reagovat
Nevím, co je čep řízení, ale jestli je to na táhle řízení, tak je to dost běžné. My na Fábii jsme to měli prakticky hned u nové (projevuje se zvuky při přejezdu nerovností a problémy s geometrií), ale měněno až později. Určitě to nepotěší, ale nejedná se o drahou opravu a pokud se to neprojevuje výrazně (nějakými ranami a sjížděním gum), dá se oprava odložit.
28.03.2011 | 11:58:06 | Itall Reagovat
nekvalitní Renault
Po necelých 50 000 km odešel levý přední kulový čep řízení a následně na to obložení u zadních brzd. Záruka se ani na jedno prý nevztahuje. Nejezdím šíleně a snažím se auto šetřit. U jiných aut jsou tyto závady až někdy kolem 80 - 100 000 km. Je to naposledy, kdy jsem si koupil auto od Renaultu.
28.03.2011 | 10:19:34 | Reagovat
Autor
Po 4 letech a 67000km. Výměna brzdových destiček a levého čepu řízení, běžný roční servis filtry (všechny), olej, doplnění ost. kapalin a kontrola. Cena v garáži: 5000Kč. STK a emise na jedničku :o)
26.01.2011 | 09:47:09 | Autor Reagovat
Po roce a půl používání doplňuju: stále bez závad, od května mi klesá spotřeba kazdych 14 dni asi o 0,2 l?? Nemuze to byt zavad??
17.06.2008 | 12:49:31 | Autor Reagovat
thalia je super
Mam novou thalii z roku 2002 a nemohu si na ni z pohledu spolehlivosti, vykonu a pomeru cena/ vybava vubec stezovat. Jedinou vytku vydim v podvozku, ktery je sice mekce naladen, takze poskytuje vyborny jizdni komfort, ale hure drzi sopu v zatackach, ale je to preci rodinne auto a ne zadny sportak, takze... Jeste mi vadi pevna prepazka za zadnimi sesdadly, ktera zmensuje vstupni otvor po sklopeni zadnich sedadel, tato prepazka je tam kvuli zvyseni tuhostikaroserie. Na motor 1,4 si nemohu stezovat i kdyz jsem chtel 1,4 16v, ale ten tenkrat prodejce nemel. Pred koupi jsem pochopitelne porovnaval s jinymi automobily,takze napr. fabia se svym motorem 1,4 16v (55 kw) na obycejnou 1,4 v thalii vubec nema, pozdeji se fabie delala jeste se silnejsi sestnactiventilovkou. Nerikam,ze to auto je rvac asfaltu, ani nemam ve zvyku neco nekomu vnucovat, ale s tim motorem jsem uz vzal toledo 1,6, (nemluve o vyse zminnych fabiich), felicii 1,6ale i octavii 1,6, cordobu 1,4 a 1,6,..... Nechci, aby to vyznelo jako ze patrim k nakym tem piratum silnic, kteri z nasich silnic delaji bitevni pole a hrbitov, ale kdyz jsem ridice techhle aut predjizdel na dvouproudovce tak zrychlili a nechteli me pustit... Ten motor mi proste plne vyhovuje jak spotrebou tak vykonem, delam zavodne kultuistiku a kdyz jsme jeli mi 4 kulturisti na zavody a meli plne nalozenej kufr s cinkama na rozcviceni a dalsi bagazi tak auto v kopci vyrazne neztratilo dech:) Docela me nasr.. komentar jisteho fujthaliana, hlavne jak rozdelil ty lidi, co jezdi s thaliema, ja mam treba vejsku a za nakyho vidlaka se nepovazuju .T urcite patri k tem zavistivcum, ktery jezdi ve starym facku (nic proti fackum, taky jsem v nem jezdil), zavidi a takhle pres net si leci svoje komplexy, z oci do oci by to urcite nikomu nerek . Vsadim se taky ze v zivote v zadny thali nejel. Takze zaverecne shrnuti: Thalia je idealni auto pro mlade mene narocne rodiny, ktere urcite nezklame.
04.07.2007 | 00:20:42 | Luck Reagovat
Otázka
Uvažuju nad koupí Thálie a proto sháním informace - a je tedy logické, že jsem nakonec nalezl i stránky s uživatelskými recenzemi. Vše jsem pečlivě přečetl a myslím, že mě rozumní lidé docela přesvědčili. Tedy v tom smyslu, že to není špatné vozítko a pokud někdo netrpí zbytnělým egem, tak asi lepší volba v dané kategorii není. Díky všem - tedy i těm , kteří nemají kladný názor.
02.07.2007 | 17:04:36 | Charis matic Reagovat
Bezky
Bezky (cca 200 cm) se po sklopeni zadnich sedadel do auta vlezou. Je to ale neprakticke. Doporucuji koupit stresni nosic + drzak na bezky a kola, pokud ho vyuzijete. A mate po problemu. Nosic stoji original kolem 3000 Kc novy.
17.04.2007 | 08:06:44 | pOne Reagovat