Rok výroby:1987Typ motoru:1,3Stav km při koupi:82 730 kmStav km nyní:96 815 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:30. 10. 2008
Auto mělo bohatou hystorii, mělo přede mnou 8 majitelů, mezi nimiž byli i české dráhy, takže se fakt najezdilo. špatná elektrika, každou chvíli mi něco nesvítilo(blinkry,světla, musel jsem vyměnit dráty a bylo vše ok.Jednou mi dokonce úplně zhasli světla(v noci) - špatné relé na přepínání potkávacích a dálkových. Oprava brzd-výměna prasátek, předních brzdových destiček, výměna těsnění u hlavního brzdového válce. špatný posílovač brzd, občas se mu prostě nechtělo fungovat, to jsem brzdil i očima. Potom extrémní únik oleje mez motorem a převodovkou-oprava by byla jednoduchá ale neopravili jsme to. Popraskané manžety na poloose. Vymlácená přední náprava. Jinak auto sloužilo celkem bez problémů, i přesto že mezi pravidelnou údržbu patřilo jen dolévání oleje a vody.
Hodnocení a zkušenosti s autem
autem jezdil 3 měsíce brácha, potom jsem s ním jezdil já(asi 25měsíců), bylo to moje první autíčko, Chce to trochu cviku jezdit takovým autem trochu to plavalo a oproti autům z autoškoli to byl ze začátku trochu boj. Ale po pár týdnech sme si na sebe zvykli. Auto jsem používal spíš jako pracovní, jezdil jsem s ním spíš krátké trasy, proto jsmem najel za ty 2 roky jen 13000 km (brácha asi 3000). Ale většinou jezdilo plně zatížené, měl jsem tam i závěs a tahal jsem vozík o hmotnosti až 1300 kg, prostě dostávalo zabrat, převážel jsem v té době hodně materiálu(jabka,železo,zemáky...) no udělala spoustu práce. Takové zatížení odnesla hlavně zadní náprava, pružiny a tlumiče už vůbec neplnili svůj úkol. Měl jsem na zadní nápravě zimní pneu (kostky), to mi pomáhalo hlavně v terénu, vyjel jsem to co vyjedete s pohonem 4x4. ˇudržbě jsem se moc nevěnoval auto sloužilo mě ne já mu. I přes takové zacházení bylo auto celkem v poho jel sem s ní 150k¨m/hod na pětku. na trojku 120 a na dvojku 80. Ten motor byl držák, jen v zimě se mu nechtělo startovat a někdy jsem při zimním startování vymlátil celou baterku, ale nakonec jsem ho vždycky rozhýbal... spotřeba se pohybovala od 8 při normální jízdě až k nějakým snad 13...krmil jsem ji naturálem 95,91 a někdy i speciálem, nepoužíval jsem žádná aditiva jak někteří, a vydržel... Na tohle auto rád vzpomínám bylo fakt pomocníkem a hračkou. doporučil bych "stodvácu" všem začátečníkům, je dobré se naučit na něčím těžším a pak sednout do novějšího. Teď jezdím escortem a je to fakt rozdíl už si jen užívám a nezápasím jak ve škodárně. Teď už jela do věčných lovišť.Nebýt tak vysoké spotřeby a slabého motoru možná bych ji koupil zas. Ale dobré vzpomínky zůstanou...
My sme jazdili so 120 do Viedne po roku 1989 viackrát, ale nikto sa nad týmto autom nejako nečudoval. Ale keď sme v roku 1987 boli so Š110L v Mníchove a okolí, tak tam to vozidlo naozaj vzbudilo záujem. Ináč mali sme od nova jednu z posledných 120 ( 5 kvalt ) a vážnejšou poruchou boli iba hlučné ložiská v prevodovke a pískajúce spojkové ložisko. Zvyšok boli iba drobnosti odstrániteľné. Auto ale vyžadovalo dosť všeliakej údržby, ináč sa ľahko a rýchlo drobné problémy nakopily. Ani so štartovaním vo veľkých mrazoch problém nebol, síce motor celkom dobre chytil, ale spravidla do pár sekúnd zdochol. Potom to už len bolo treba laborovaním s plynom a sýtičom udržať motor v chode.
Dobrý den.Také jsem byl majitelem 120cítky.Koupil jsem jí za 25tis. v roce 1996,na tu dobu nehorázně velký prachy.Musel jsem vyměnit brzdové kotouče,destičky,vzadu bubny a opravit posilovač.To byla poslední investice a auto sloužilo bez chyby.Za dva roky jsme spolu najeli 65tis.Několikrát jsme byli v Tatrách v jižních Čechách a jednou v Rakousku ve Vídni.Na hranicích to byla komedie,celníci několikrát obešli auto,nechtěli a ni vidět doklady o autě a mávli rukou ať jedem pomalu a při pravém okraji.Dojeli jsme do Vídně do Práteru,zaparkoval jsem bez hledání volného místa.V okolí jsem způsobil porask a údiv,takové auto tam snad ještě neviděli.Poplácal jsem Škodovku po kapotě a lámanou němčinou jsem řekl SUPR AUTO.Nedám na ní dopustit.Když se o Ní budete starat,tak vám bude sloužit do nejdelší smrti.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda 120
Údiv
My sme jazdili so 120 do Viedne po roku 1989 viackrát, ale nikto sa nad týmto autom nejako nečudoval. Ale keď sme v roku 1987 boli so Š110L v Mníchove a okolí, tak tam to vozidlo naozaj vzbudilo záujem. Ináč mali sme od nova jednu z posledných 120 ( 5 kvalt ) a vážnejšou poruchou boli iba hlučné ložiská v prevodovke a pískajúce spojkové ložisko. Zvyšok boli iba drobnosti odstrániteľné. Auto ale vyžadovalo dosť všeliakej údržby, ináč sa ľahko a rýchlo drobné problémy nakopily. Ani so štartovaním vo veľkých mrazoch problém nebol, síce motor celkom dobre chytil, ale spravidla do pár sekúnd zdochol. Potom to už len bolo treba laborovaním s plynom a sýtičom udržať motor v chode.
04.02.2010 | 10:15:21 | neb Reagovat
Moje Škodověnka
Dobrý den.Také jsem byl majitelem 120cítky.Koupil jsem jí za 25tis. v roce 1996,na tu dobu nehorázně velký prachy.Musel jsem vyměnit brzdové kotouče,destičky,vzadu bubny a opravit posilovač.To byla poslední investice a auto sloužilo bez chyby.Za dva roky jsme spolu najeli 65tis.Několikrát jsme byli v Tatrách v jižních Čechách a jednou v Rakousku ve Vídni.Na hranicích to byla komedie,celníci několikrát obešli auto,nechtěli a ni vidět doklady o autě a mávli rukou ať jedem pomalu a při pravém okraji.Dojeli jsme do Vídně do Práteru,zaparkoval jsem bez hledání volného místa.V okolí jsem způsobil porask a údiv,takové auto tam snad ještě neviděli.Poplácal jsem Škodovku po kapotě a lámanou němčinou jsem řekl SUPR AUTO.Nedám na ní dopustit.Když se o Ní budete starat,tak vám bude sloužit do nejdelší smrti.
04.02.2010 | 09:37:01 | Michal Reagovat