Rok výroby:2008Typ motoru:1198Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:6 500 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:7,5 l/100 kmVloženo:30. 7. 2009
Poruchy přímo ne, ale zpočátku se autu po studeném startu chvílemi moc nechtělo jet. Člověk na to šlápl, ale auto zrychlovalo s drobným zpožděním, jakoby mělo turboefekt. V servise přehráli software řídící jednotky a zlepšilo se to. S přibývajícími kilometry je to už v pohodě.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jsme kupovali jako třetí auto v rodině. Z toho vyplynuly požadavky na vůz. Auto mělo sloužit jen jako "přibližovadlo" na jízdy do 20km, z většiny příměstský a městský provoz. Takže něco menšího, motor stačí základ, do kufru se měl vejít kočár, samozřejmě klima, dálk.centrál,....
Vyzkoušeli jsme tehdy dosluhující Fiestu i Polo, Yarise, 207-ku, Clio, C3, Fabii II, obešli korejce.... U Yarise tragicky malý kufr, plasty uvnitř nicmoc a byl i docela drahý, 207-ka byla tehdy drahá, C3 ani Clio nám "nesedly".... Nakonec zbyla jen Fiesta, Polo a Fabia. Se stejně silnými motory a za podobnou cenu Fabia měla nejlepší výbavu, navíc měla jako jediná sériově 4 airbagy a uvnitř byla nejprostornější, tak bylo vybráno.
S autem moc nejezdíme, máme ho teprve rok, ale i tak bych si Fabii II dnes už nekoupil. Proč?
1) Otevírání/odemykání víčka nádrže klíčem. Vysloveně nepraktické řešení. Máme u klíče ještě klíč od zámku řazení a musíte dávat bacha ať si nepodřete lak. Zavírání kufru tím gumovým "poutkem" je další lahůdka....
2) Chybějící budíky teploměru chlazení a palivoměru (ten je nahrazen digitálním). Stejně jako to, že se neukazují současně celkové i etapové km. Po každém startu automaticky naskočí etapové km. Je to sice otázka zvyku, ale já si na to nezvykl...
3) Při vystoupení spolujezdce a navinutí bezp.pásu zůstane kovový "zámek" natočený ke sloupku mezi dveřmi a při jízdě do něho neustále klepe. Takže musím pás vžycky otočit.
4) Auto má vysokou spotřebu. Se starým HTP v kombíku jsem cestu do práce dával bez problému do 5,5 litru, ale dostat tuhle novinku pod 6 je malý zázrak. Dlouhodobě je spotřeba 7,5 litru a to je dost (starý kombík HTP za 6,4-6,7).
5) Taky mi připadá, že lak není zrovna nejlepší, protože se místy začíná na přední kapotě odlupovat lak po nárazech kamínků, a znova opakuji, že moc nejezdíme a auto má teprve rok. Kdoví jak bude vypadat za 2, 3 roky....
Ve srovnání s Fabii I jsem poněkud zklamán, protože zlepšení aby člověk pohledal a červená tužka rozpočtáře ve škodovce si zařádila. Snad jedině topení a klima rychleji topí, resp. chladí, v autě je víc místa pro hlavy a sportovní sedačky jsou super.
Takže kromě sedaček ,tam není sportovního nic..No to označení ,mě připomíná Favority samí ComfotLine SilverLine apod.A pořád tos tálo za nic.Jinak k tomu víčku nádrže..nevím co je na tom tak nepraktické??Taky jsem to měl ,a u jednoho auta ještě mám a nikdy mě to nezpůsobilo nějaký problém ,možná proto že nemám rád velké svazky klíčů:D a na kroužku mám jen jeden od auta + přívěšek.A ta spotřeba 7.5 nevidím na tom nic zvláštního u motoru co má skoro 90koní s 54kw jsem jezdil za 8-9L v R19 Felicie 1.6 zhruba stejně a ted Fabia 1.0 Junior je to kolem 7-8L.A zřejmě to nelze rovnat s předchozí 1.2 HTP 47 KW a 1.2 63KW to je v celku ještě dobrá spotřeba.Já jezdím po městě za 11-12L s obsahem 2.0 a s dalším 1.8 16v za 10L.Pokud chce člověk jezdit ,tak hold musí platit na autě člověk nikdy nevydělá.
Fabie htp je bomba,kluci koupil si jí můj tátá.Půjčil mi jí,jede fakt bomba ale můsím říct že když jsem jel v OII 1.8tfsi byla kultyvovanější a řekl bych i živější.S htepkou od táty sem jel 160kmh tacho nekecám,táta tam chce dát čip,mám ale srach aby nepraskla klikovka.
Vždyť škoda dělá z lidí blbce neustále. Když otypuje takový "kecky" pro pět lidí, aby to mohla vydávat za "ideální" auto pro rodinu, když natáhne Octávce předek a prdel, aby se dostala alespoň do nižší střední třídy, tak proč by nemohli nalepit na fabku nápis sport? Je to banda buzerantů a pitomců, celá škodovka.
Neriesim vase osobne spory, myslim ze tato stranka by mala byt o niecom inom..co bohuzial uz davno nie je. Ale vratme sa k autam. Mna by velmi prevelmi zaujmalo co znamena v nazve to slovo SPORT. Sport vo vysokej trojhrncekovej nakupnej taske? To je neuveritelne co dokaze vymysliet marketing na prilepenie klientov. Ako sa potom maju nazyvat auta, co su ozaj sportovo ladene..? Pripada mi to tak trosku ako lacny dedinsky, tzv nalepkovy tuning. Ked si chlapci naplacaju spojleri,a vymaluju si svoje 120tky.. aby pripominali rely specialy, pricom im pod kapotou ledva ziju utahane bloky, ktore vrcia zeru a robia vsetko mozne len nejdu.. No proste nalepka tuning uz sa asi nemusi praktozovat v domacich podmienkach, da sa kupit rovno z fabriky, slava
No Marku, odhlednuc od toho, ze se mi v posledni dobe nelibi politika VW a design novy Fabie, musim priznat, ze to zas az tak zly vyber nebyl.Jak jsi psal, chtel jsi druhe auto do rodiny.To se ti docela povedlo.Mohl bych vedet i nejake jine podrobnosti o tomhle vozu ? Treba vybava, vykon motoru, dynamicke hodnoty, spotreba (i kdyz u syroveho motoru tezko hodnotit :-)
Alespoň má 4 hrnce a motor, který je do tohoto vozu téměr ideální, lépe řečeno jedinný použitelný benzín. V nouzi se z něj dá i vydolovat nějaká akcelerace. Ať slouží.
Takže páni, oddnes som nový majitel Skoda- Fábia 1,6 ICE+. Najprv som pochodil všetky autobazáre v okolí 300km a prešiel všetky inzeráty, ale ludia teda u nás na slovensku su neskutoční oje...vaci. Ja som mal na auto 13 000€, ale každá lákavá ponuka nakoniec splasna ako bublina. A to ešte autobazár pri Žiline mi ani nedovolil skušobnú jazdu na aute, ževraj to musí isť len predajca, že koli pokute... Tak som sa ponukol, že aj zaplatím pokutu, keby nas chytili, ale že sa to nesmie! Tak som navštívil predajcu skodovky a tam ked zistili, že mám važny zaujem, tak mi dal zlavu akože na šrotovné a namiesto 13809 som platil 11809€. To autíčko je celkom pekné a motoricky aj prekvapivo živé. Je to úplne niečo iné ako stará Fabia.Som spokojný, je to nové a viem, že pri nejakej závade sa nebudem musieť nekonečne súdiť s autobazarom. A za rok napíšem recenziu.
Proc ne ? Pri rychle jizde na silnici zaplatis za benzin.Pri rychle jizde na okruhu zaplatis za benzin, okruh a jizdu do Brna.Je na tom neco nepochopitelneho ?
I to je moznost.Ale jezdit rekneme co i jen 2-3 krat do tydne z Opavy do Brna na okruh 170 km, jen proto aby jsem si tam zajezdil a jeste za to platit...Nevim, podle mne to neni efektivni.
Tak sorry :-).Jinak z tech havarek jsem ani jednu nezapricinil.Ver nebo ne, v tomhle mam docela smulu a na ceste potkavam x dementu kteri by vodicak mit nemeli.Nevedi rozlisit pravou a levou stranu, taky zelenou a rudou na semaforu.Nekteri dokonce ani za tmy nerozsviti svetla.A takovy to do mne napalili.Normalni ridic jeste zatim ne.Dneska uz vodicak muze dostat leckdo.I negramotni cikan.A to je ten problem.
Třebas si zaplatit okruh a tam se vyblbnout.Rychlost co hrdlo ráčí a nestanese,že by se mu do cesty připletl chudák řidič co jenom jel předepsanou rychlosti.
Nevím, proč jsi to vztáhnul přímo na sebe, psal jsem to všeobecně a s tím alkoholikem už vůbec, to jsi si tam dosadil sám. Jenom si myslím, že by měl každý žít dle hesla, žít a nechat žít. Podtrhuji zejména nechat žít ve smyslu vážit si života, hlavně cizího. Se svým si každý v rámci možností může dělat co chce. A pokud se chce někdo rozmlátit, měl by to dělat někde, kde sebou nevezme někoho dalšího. Po tolika haváriích bych se nad sebou zamyslel, jestli je se mnou všechno v pořádku a to už je přímo na tebe. Tak si to přeber, jak je libo
A čím se posilňuješ? Alkoholickými nápoji? No právě. Vždycky se najde nějaké hovado, co smete průměrného Čecha z masokombinátu ve Fábii HTP. Nechápu( :-()
Stat se muze cokoli, ale nemuzeme to brat tak tragicky.I sebelepsi, opatrny a nevim jaky predvidavy ridic, muze mit smrtelnou nehodu.Staci jedno hovado, nebo infarkt, nebo zver.Treba i blbej defekt.A jsi v prdeli.Ja se snazim zit naplno, delam to, co me bavi.Mam rad jidlo, rychlou jizdu, cyklistiku, posilnovani, svou rodinu a blizcich, sex...:-).Tak to proste je.Chci tyhle veci delat pokud se jeste da.Mne nejde o to, nekde se vybourat, nebo nekoho zabit.Jde mi o ten pozitek z jizdy.Chci dal zdokonalovat sve ridicske schopnosti (i kdyz Schumacher ze mne asi nebude :-).Nechci byt jen prumernej Čech pracujici nekde v masokombinatu a snivajici o Fabii HTP.Chapes (nebo ne ? :-)
No a kdyby to byl nějaký mudrlant-závodník, co by tam místo tebe v tu chvíli jel svých 200, tak by si všimnul dodávky, až by jí měl v náručí:-) A možná že to je taky řešení :-)
Tak to se mi také stalo bílá dodávka zadní světla nefunkční v mlze.Naštěstí v jednom okamžiku,když se octla pod pouličním osvětlením tak jsem si všimnul nějaké siluety.
ano je mensia premavka, ale vidis iba pokial dosvietia svetla.A este okrem chodcov a cyklistov je tu aj zver ktora skoci pod auto. A stalo sa mi aj to, ze som v noci stretol neosvetleny nakladiak a vtej rychlosti ho zbadas fakt neskoro. Vela stastnych km vsetkym .
Dále si uvědom kolik neosvětlených překážek se v noci na cestě pohybuje.Jedu jedu a najednou uprostřed cesty ožralý chlap(naštěstí se mu nic nestalo a pokud bych se řídil tím,je večer provoz není už by tu ten dotyčný nebyl) nemluvě kolik cyklistů si myslí,že když vidí musí zákonitě vidět řidiči je.A investovat blbé dvě stovky do osvětlení je asi pro ně ztráta peněz.
Ano, ale uvedom si, jaka premavka je treba ve spicce v 7:00 a ve 23:00.Kdyz jedes ve spicce vetsinou jsi rad, ze se vubec pohybujes.Paklize jedes mimo spicky, tak vetsinou je na ceste mene aut, chodcu a logicky je mensi pravdepodobnost, ze se s nekym srazis, nebo nekoho srazis.Jezdim 60% pres den a 40% v noci.Mel jsem zatim 6 nehod z toho 5 pres den a 1 kdyz bylo šero.Ale v noci jsem zatim chvalabuh neboural.To taky o necem vypovida.
Dovolim si s tebou trosku nesuhlasit a to hlavne v noci mas velmi obmedzeny vyhlad okolo vozidla a tym sa ti velmi obmedzuje reakcny cas. Este si uvedom kolko metrov urobis za sekundu pri tej rychlosti co ti namerali. A rozdiel je pribrzdit a zastavit z takej rychlosti.!!!
Pro Luboše : Diky Luboši.No u nas v CR samozrejme zjednavam, ale v jinych statech to ze zasady nedelam.Uz mne jednou chytili i u nas, pri rychlosti 188 kmh na okresce, ale to se vyresilo.Bez pokut, bez odebrani ridicaku. U nas mam znamych ktery by pripadne opletacky vyresili.Na Slovensku bohuzel ne.Ale pssst :-)) to Fabian : No tak to s tebou souhlasim, ale jak jsem psal bylo to v noci, na docela prehlednem useku, tak jsem mu kapanek pridal :-).No ale co nadelam, 700 euro je sice pryc, ale jeste mi tam nejaka ta tisicka z vyplaty zbyla, tak to utahnu :-) to Anonym : Nevim proc by mne to melo stat zivot.Nekdo si tu myli vysokou rychlost a sebevrazdu.
možná by nebylo od věci aby si admin sem tam zkontroloval co sem různí pomatenci píšou, a uplně nejlepší by bylo aby do diskuze mohl vkládat reakce jen ten, kdo je zaregistrovaný, abych aspoň věděl který anonym je který...
radosť zo života? Trocha adenalínu v krvi..? Logicky máte pravdu, ale život by bol taký sterilný, bez emócií. A potom by všetci mohli naozaj jazdiť v 1,2 superšportoch, kde 150 je jazda smrti....700 EUR je riadna pálka. Ak človek menej zarába, môže prísť aj o strechu nad hlavou. Policajti sú na SK na cestách. V uličkách miest ich niet. Bože, aký to kontrast s GR, al. IT !! Tam ma dokonca hrešili, že stojím ZBYTOČNE NA ČERVENEJ !!!! V noci, keď nič nejde. Na SK zvykli fotiť už iba prejdenie kolesom cez plnú čiaru...! A pokuty najnovšie dávajú aj za nedovreté okno, kvôli zlodejom.....Hotový Koko--absurdistan... Bože, opäť depresia...
Tak to jste si Jamiesone pomohl - ti policajti Vás určitě dvacet minut vydusili při placení - pak jste doma před barákem po té rychlé jízdě deset minut chladil turbo - no kdybyste jel předpisově s jakýmkoliv jiným autem - tak byste dojel za stejný čas a v klidu bez nervování. A copak byste si navíc koupil za 700 euro?
700 eur je veľa aj v Nemecku. Ale u nás je max. 650, asi Vás natiahli. Vodičáky sa u nás za rýchlosť zásadne neberú, kto by to potom jazdil a platil...?! Inak, už sa snažím zjednávať, občas sa to dá. Treba si vymyslieť nejakú pointu, vystúpiť rýchlo z auta, narušíte tým ich priestor, sypať si popol na hlavu...., v zmysle: "Já debil...., vy ma tu teraz zabijte, večer dokončí žena, ja si už masiac nezasúložim..." A podobne. Hlavne v ľahkom a odprosujúcom tóne. A aj keď to po včerajšku v Michaľanoch nevyzerá, / policajti preventívne stlkli zopár ľudí, / Rómov nie, tí sú ako medvede, chránení po celý rok.../, aj keď si to hádzanie kameňmi mohli zasrani naozaj odpustiť, aj naši policajti sú len ľudia, niekedy celkom rozumní, to len majú neschopné velenie a pekného ministra za trest... Ešte raz, ľutujem Vás, kúpte si antiradar a nabudúce zjednávajte. Nikedy sa dá. Až máte šťastie a nezastrelia Vás...
Pro ToJu : No do mesta ji sem tam pustim, ale jelikoz neumi poradne akcelerovat z krizovatky, chodim furt s ni.Sama by asi spanikarila...Jinak Lubosi, fizlu je u Vas hafo.Ve ctvrtek ve 23:00 jsem se vracel z KE po dalnici na PO a pak domu do Opavy.Na ty dalnici mi ten Vas fizl nameril 203 kmh a vyfasoval jsem 700 (!!!) Euro pokutu.Byl jsem sakramentsky nasratej, ale na druhy strane jsem rad, ze mi nevzal ridicak :-(
Santos: Máš pravdu, vždy dostanem depresiu, keď už vidím
hranice nášho Kocúrkova....Práve, keď sme sa vracali zo Sardínie, tak na bratislavskej výpadovke zbíjali štátni úradníci. O 01.00 v noci....Pred Trnavou, Vinohrady nás stiahla dole obchádzka a ja som sa cítil ako Nemci v 1941..., tabule žiadne, iba šípky, "vsjo ravno...". V Trnave chaos, kamiony z IT, DE stáli uprostred cesty, ešte aj SK kamion musel cúvať, nevedeli trafiť cieľ, NIČ nevyznačené, samozrejme, že žiadny policajt,čo by to riadil...Na čo aj, v noci. Načo sem nám lezú.... Myslel som, že takto sa zle jazdí už iba u nás, a v PL. Omyl. Ani bratia Češi to nemajú ľahké. Cez víkend som bol za rodinou v Litomyšli, cca 355 km od nás. Dal som si stopky na cca 3,5-4 hodiny, reku mám čas.... Kuwa, 6,5 hodín, v obciach 40, mimo 60-70...Za Boha nejdeš nič predbehnúť. Najradšej spomínam na šedivého pána s novou Tháliou, české značky, ktorý si to rúbal za Brnom na Svitavy, uprostred cesty, za ním kolona, šialená 60-tka..., ale 4 l nafty spotreba... Aspoň, že naftu majú aj za 24,5 Kč, k SK aj po 28, 5o...., chudáci Češi, ani len na naftu nemajú, keď ju majú takú lacnú... V noci, ešte stále všetci dodržiavajú rýchlosť. Mimo obce ako tak, ale už som dlho nevidel Porsche Cayene, ktoré mi neušlo..., body sú sviňa. Takže naspäť pod 3 hodinky, dúfam, že fotky neprídu domov žiadne.... a nemáme si čo chlapi závidieť. Vaša D 1 je za trest, suverénne NAJHORŠIA diaľnica v EU, cesty plné, kopec doslova mizerných vodičov, ktorí potrebujú pred každým kruháčom zastať a 10-15 sekúnd prezerať okolie, toto v IT nehrozí, tam ide každý súbežne a stíha sa to...Ale aspoň som NEVIDEL žiadnzch policajtov. To keď som prekročil SK hranice, tak to v rádiu vyzeralo na nejakú vraždu, či čo. Samé policajné auto, hliadka, radar. O 02.30 v noci.... P.S. Ešte šťastie, že sa nerozhodol nejaký orgán chrániť Rómov a nestĺkli ma. Preventívne...ako vždy a vo všetkom. Už sa teším, až dá Boh, na budúci rok. Plánujem zbehnúť k Severnému polárnemu kruhu, potom do Španielska, cez Gibraltár do Afriky. Tých cca 12-14.000 km mi dá radosť zo života...
O autech něco málo vím,ale rozhodně ne tolik abych poznal opravený vůz po bouračce,přetočené km,utopené auto nebo kradené auto.Takže s toho co tu píšeš vyplívá - kdo nerozumí velmi dobře autům a nebo nemá tak dobrého známého,tak nemá šanci koupit dobrý vůz z bazaru.A pokud někdo koupí,tak je to velké štěstí.Po nedávných povodních jsem vyděl v několika bazarech úplně zatopené auta a po vysušení je nabízí jako úplně v pořádku,což pokud autům rozumíš,tak doufám uznáš,že to je nesmysl,aby zatopené auto bylo jako nezatopené !
tak už máme jasno kdo je ten "pán tvorstva " . Jeho písemný projev naznačuje že to bude lehce mentálně retardovaný buran,IQ asi 85.Jeho otec, pravděpodobně alkoholik ,to doma mlátil hlava nehlava a tady jsou výsledky.Toto individum nemá v civilizované společnosti na východ od řeky Moravy co dělat.Hezký večer.
Vozím si auta individuálně nebo nakupuji u aut. dealera vozy těsně po záruce. Nikdy jsem neměl problém. Důvod? Sám o autech něco vím, ale to rozhodně nestačí, tudíž se obrátím na fundovanou osobu, která opravuje pouze danou značku a ta ví, na co daný vůz trpí a jak na závadu přijít nebo co ji může signalizovat. Za patřičný obnos pochopitelně a investované peníze, i vícekrát se mi mnohonásobně vyplatí.
Ty jsi zrovna asi majitel autobazaru!Já tady nepsal o žadných kecech někoho jiného,ale psal jsem o vlastních ne zrovna dobrých zkušenostech.Jestli ty znáš poctivý autobazar,kde ti přiznají,že bylo auto bourané,kradené,utopené a kolik má přesně najetých km - přetáčejí se nejen tach,ale falšují se i servis knížky,tak mi ho tady napiš.
No me pritelkyni se velka auta libi, ale ridit by je nechtela.Neumi poradne parkovat a popravde, neumi se ani pohnout z krizovatky.No ale co nadelam, jednou ji to musim naucit, at to stoji, co to stoji .
Anonym přesně vystihl názor člověka, který ví o autech hovno a co mu kdo nakecá, to mu sežere. Tudíž jediné východisko autosalon a sám sobě se snaží nalhat, že je to jediná nejlepší varianta.
Tvrdit,že ojeté auto je lepší než jakékoliv nové je absolutní nesmysl !To může říct jen majitel autobazaru,aby si udělal reklamu.Sám jsem mě několik ojetin a stálo mě to tolik peněz a nervů,že s klidným srdcem můžu řict :raději menší auto nové,než větší luxusní ojetina i za méně.Jestli někdo z vás zná auto bazar,kde vám poctivě řeknou o každém prodávaném autě vše,tak mi to prosím napište.Jsem zvědav jestli existuje.Všichni totiž podvádí jak můžou,jen aby ty křápy o kterých vám budou tvrdit že jsou v perfektním stavu prodali za co nejvíc.
k tématu žena za volantem se již vyjadřovat nebudu, ale k tématu škoda fabia a jiné...měl jsem ji jako služebuku a myslím si že místa ja v ní habaděj sedačky jsou perfektní a pokud ji máte na origo 15" kolách tak jízdní vlastnosti jsou víc než slušné akorát to stíní ten motor ale to je zas dobře takové auto bych dal do ruky všem chudákům kteří jezdí jak dobytci, na druhou stranu nechápu jak si nekdo může koupit takové auto a pak na něj nadávat, myslím že od začátku víte jaký motor si kupujete a co to bude zač, že to moc nepojede a moc požere....kdyby pro ženu na nákupy nebo na pojížďky ve městě ale jako auto pro byť tříčlenou rodinu je to naprostá pitomost, pak tady všichni budou plivat jaký je to šrot že žere jak tank a jede jak tragač.....dobře vám tak....vždyt za peníze za jaké se dá koupit nová máte perfektně vybaveného třeba accorda, passata, focuse, mondeo......sice pár let starší ale bude sloužit líp, pokud teda nebudete moc šetřit a nekoupíte nejlevnější vymlácený vylítaný šrot, který tady potom taky poplivete...a mimochodemj eli jste nekdo ve starší fabii RS?....jo je v ní míň místa ale to svezení......
Myslím, že posuzovat schopnost řidičů podle pohlaví není rozumné. Agresivní styl jízdy některých debilů převážně s pražskou značkou ohrožuje provoz daleko víc, než ženské vylomeninky za volantem. Ale k tématu. Fábia s motorem HTP je předražený šunt, který se ve vývoji oproti konkurenci spozdil tak o 10 let. Jsem zklamaný, co to Škodovka vytvořila. Kdyby toto patřilo pod značku Renault, pochopím to, jaká značka, také auto. Od Škodovky bych ale očekával víc, obzvlášť za ty prachy.
No padám na riť. Pre väčšinu anonymov. Aspoň sa podpíšte, či na to už nemáte "gule"? Odkaz pre jedného z anonymov, ktorý nechce pustiť svoju ženu za volant. No máš pravdu, do takej chujoviny ako Renault Espace, by som ženu nepustil ani ja. To by bola naozaj hanba. Moja žena je super vodička, chodila už hádam na všetkom. Najlepšie, na moje prekvapenie sa jej chodilo na našej staršej Honde Legend 3,2V6, teraz behá na Citroene a Seate. Ale nie je pre ňu problém ani 12 kubíkový Citroen Jumper. V práci často chodila na Fiate Ducato. Keď sa to tak vezme, už dlhšie som nemusel pri jazde nadávať na nejakú vodičku, vždy išlo o nejakého dementa, ktorý nemal čo robiť za volantom, takže ja mám jasno. A ďalšia vec, keď potrebuje ísť hocikam, tak ma neotravuje. Proste zobere auto, ktoré je doma a hotovo. Nie je to krása?
Mé mamce je 44, jezdí celej život, měla 3 nehody-všechny její vinou, byt má najeto víc km, jak já(možná teda), tak jezdí jako ponocná, když přijede domů, zvoní na mě abych jí šel zaparkovat atd., bojí se jet do blbého Brna , natož do Prahy nebo za hranice, to raději sedne na vlak....Já jezdím 9 let, bez nehody, od 21 jako řidič z povolání, a žádná nehoda(nemyslím si, že jsem mistr světa-naopak se snažím být pokorný, ale vidět moji mámu za volantem, pochopili by jste:d))
Kdysy jsem měl Fabii I haťapku ve firmě a sloužila vcelku dobře.Pohodlý je pro cestování s ní cizí slovo,dynamika a ůsporná jízda je z říše pohádek.Pak jsem jí po 4 letech prodal do AAA a koupil si další fragedii Oktavii II.No to špatný období se Škodou je za mnou.Letos v zimě jsem ovšem neodolal otestovat Fabii II 1,4tdi!Na vojně jsem jezdil v tanku-odměna od soudruhů,ale ten snad byl pohodlnější.Ve Škochtli je ještě míň místa,motor je hlučný a nejede i když se točí,protože má max. výkon kolem 2,5tis ot.,ty bobany místo křesel je těžká parodie a závěr?Při vystupování opět vadí ta lopata na posun bobanu.
teraz som na leto vo svajciarsku, to je radost jazdit, lahodicka najvacsia, jedine co mi robi problem ze ludia su na prechodoch zvyknuti ze zastavim :D to som si parkrat zanadaval, ale na druhej strane ma tesi ked vojdem na prechod a vsetci stoja v pozore... drobne chybicky mi v premavke hned odpustene, vosiel som daleko do krizovatky, na hlavnej nemal problem pustit ma, rovnako pri vyjazde z garazi na hlavnu ńemusim dlho cakat kym prejdu auta, jednoducho ma pustia. ziadne jamy vymoly policajti pri cestach :DDD to je raj dopice, uz vidim ked dojdem naspat do BA najprv vymlatim tlmice v petrzalke, potom dostanem pokutu ked budem obiehat traktor atd...
ale v takom Palerme na Sicílii mladá mamička za volantom, v jednej ruke cigaretka, na uchu mobil, na červenú, spolu s policajtami...., 80 v meste, na diaľnici neobmedzene, žiadne značky, žiadné meranie rýchlosti, žiadna nehoda počas 5.800 km za volantom. Odporúčam sa previesť po Európe a pochopíme, že sme ešte cca 100 rokov za opicami. Myslením, morálkou, názormi...
vy ste fakt jebnuti :D len kokot nevidi rozdiel medzi muzom a zenou - aj ked v dnesnej dobe ktora praje teplym buznam obcas to nejde - ale tie reci ze zena nepatri za volant ale ku sporaku, ze vas hanba nefackuje vy degenerati. to moze vypotit len kar, co ma tu najskaredsiu a najsprostejsiu zenu na svete.. ps a urcovat manzelke co moze a co nie za to by som ti ozaj jednu jebol ty uchylak.. nevolas sa fritzl nahodou? ps2: uz radsej sa hadajte ci su viac jebnuti slovaci alebo cesi.. to malo aspon grady
Promiňte ale někdo s názory typu:žena nepatří za volant,auto jí nepůjčím,ať si na něj vydělá sama je magor a ubožák a divím se proč s takovým hovadem někdo žije.Jediné vysvětlení je že je to muslim,ale spíš je to obyčejný psychopat.
Řidič na 100% úvazek? A kolik jsi na té multikáře najezdil? :-) Tady nikdo neřeší, jestli umíš řídit nebo ne, to se těžko posuzuje z tvého slohu. Ovšem co si jinak zač, je celkem zřejmé :-)
Ano, mám ford S-max 2,2TDci 129kW a renault espace 2,2dT 12v...a jezdím jako řidič(mimojiné-dřív jsem byl řidič na 100%uvazek) Takže please se nenavážejte do mě..Neříkám, že jsem dobrý šofér, ale narozdíl od manželky, je menší riziko, že to vyklopím:-)))za tím si stojím.
přečti si prosímtě ještě jednou jak se ten incident stal a co dělal řidič passatu...jestli si i potom myslíš že jsem tupec a že to bylo bezdůvodně, napiš prosím jak by ses zachoval ty kdybych tohle já udělal tobě s kamionem a ještě si na tebe otevíral hubu nadával ti do idiotů a neschopných hovad....vážně mě to zajímá, a mohli byste aspoň napsat nejaké iniciály abych věděl komu píšu, aby si to nekdo nepřebral jinak
píšu svůj názor na : žena ano,ne.směnuju,a jezdím i dopoledne hodně po J.H. Vážení páni anonymové,rozhlídněte se někdy,kolik žen sedí za volantem okolo tak desáté hodiny.Je to většina aut.A že by to bylo poznat,neřekl bych.Auta který překážeji jsou hlavně turisti,kteří nevědí kde zaparkovat,hlavně v létě a mimoměstský.Takže kdo napíše "v obci 35"a podobný bláboly,to je jenom jeho fantazie.Pouze opatrněji a někdy na víckrát parkujou.Na druhou stranu,žádná mě ještě nepředjela na plný čáře v kopci nebo před zatáčkou.Radši počkaji ,ne jako my,nás ten testosteron nutí riskovat.Navíc,proč dělat někomu osobního šoféra a nebo na každé návštěvě u známých sušit hubu ?
k te helene-vyjímka potvrzuje pravidlo. jinak ekology a zvlašt pana bursika nesnašim,proto taky jezdim 25let starym chevroletem kterej ucejtíš ještě 15min. potom co odjedu,a sem na to hrdej:). toho řidice passata se nezastavam,jenom nemas pravo nekomu ji bezduvodne natahnout tupce! takovyhle agresivní krypli bych rovnou poslal do čučáku aspon na 5let za napadení.
a byl bych moc rád kdybyste oba dva se mnou byli před dvěma týdny na stavbě motolské nemocnice, byl tam totiž veliký krásný kamion, s nadměrný, nákladem, s kterým se řidič protáhl tak malým prostorem bez větších problémů že byste oba čuměli i se svými předpotopními názory....a věřte nebo ne ten řidič byla Helena...drobná blondýnka asi 165 cm vysoká štíhlá hezká milá neměla víc než 24 a s tím kolosem vycouvala naprosto bravurně....o tom by se vám dvěma a vám podobným mohlo nechat jen zdát
no a jestli teda nepatří mezi ženy které umějí řídit a necítí se na to tak jsi to mohla napsat stylem ,mnoje žena řídit neumí a nechce...a ne že by si nedovolila ti o auto říct a doplnit to kravinou že jsetli chce ať si vydělá....to je vážně ubohé, to se na mě nezlob...mě je 24 a ženatý nejsem poznal jsem mraky holek, které řídit neumějí a pár které to umí ale jí osobně chci aby moje budoucí manželka řídila, protože v dnešní době to je potřeba a já nebudu moct být taxikář pro rodinu...
no já jsem tím kamionem jezdil pravda jen rok a to abych si odpočinul....neodpočinu si totiž jinak než když se vydám a můžu si v zavřené kabině zhluboka zanadávat na takové dem*nty jako jsi asi i ty, nejsi naáhodou bratr pana bursíka?...ty být majitel toho passatu tak skončíš uplně stejně jak ten kretén...je pravda že to co nás větší část vozí patří na vlak a věř nebo ne byl bych taky radši kdyby to tak bylo ale bohužel naše železniční síť není tak rozvětvená aby dosáhla ke všem obchodním centrům a navíc si podobní kri*li co sedí ve vedení čezu a eonu účtují tolik že jsou vláčky holt drahé...každopádně ať se ti to líbí nebo ne kamiony i autobusy a jiné auta tady jsou a dokud budou silnice tak tady i budou..no bohužel díky kret*nům tvého zrna budou vždycky kolony a havárky a ťukance....protože jak jsi sám potvrdil tak by ses přede mne vesral a kdybych jezdil i teď tak bych na to s chutí šlípl a zramoval ti celý kufr, pojiˇšťovna by to zatáhla a mě by se taaaaaaaaaaaaaaaaaaaak ulevilo, a pro toho poseru níž beze jména feministické názory nebo jak jsi to napsal....potvrdil jsi to co jsem napsal...nechápu naco máš ty sám dvě auta...a tvé manželky je mi líto...i když je možné že vám to tak vyhovuje ty jsi frajer otec rodiny a ona asi ušláplá paninka, která musí chodit pěšky nebo jezdit busem i když jim doma stojí dvě káry už za to bych se styděl...a řeči typu když si nevydělá ať nejezdí...řekl bych že máš taky hovno holky tě nechtějí a tak tady píšeš takové bludy.....když si to tak přečteš...nezdá se ti to přitažené za vlasy?.....
ty ho*ado radši drz hubu,jsem na vas "kamionaky" alergickej,akorat všude překažíte,ničíte silnice,a myslite si že mužete vševńo jenom kuli tomu že dřepíte ve velky krabici! to co vozíte patří na vlak,ne mezi auta! bejt řidicem toho pasatu maš golu mezi očima!
Anonyme, veškerý majetek a peníze v manželství patří oběma manželům rovným dílem. Nevím, proč by se tě měla manželka o něco dovolovat. Jestli teda není doma spoutaná a ty ji nebičuješ důtkama, úchyle. S tebou bych chtěla mít rodinu, kopnula bych tě ze schodů a ne že bys mi dovoloval řídit auto.
Máš názory nějaké feministky. Já jsem ženatý už pár let , a žena by si mi nedovolila říct o auto. Jestli nějaké chce, ať si na něj vydělá. Nebudu ji sponzorovat v něčem , s čím nesouhlasím. Moje žena totiž nepatří mezi těch několik žen vyjimek, co umí řídit. Je na tom něco nepochopitelného???
to je pozoruhodné jak se různé recenze mění na výměny názorů, potažmo na souboje mezi zastánci jistých myšlenek, například diskuze o hondě se změní na válku že je to popelnice a nemá na VW golf tdi a nebo BMW330i....pán co píše že má espace a S max je debil a má max škodárnu, jinak si nedovedu představit ženskou, která by s ním trpěla manželství, a ten zbytek dementů co tady ventilují své chytré myšlenky jako ženská má pí*u a patří za sporák a chlap je zrozený k řízení.....ste slabomyslní už vás vidim ja se serete všude první, pravidlo zipu vám nic neříká než byste nekde pustili kamion radši se před něj vserete a když do vás žduchne tak pi*ujete.....přesně takového kripla jsem odral na jižní spojce zařazuju se blinkr vyhozený a ten kripl vyjede kdesi zprdele a zabrzdí těsně vedle kabiny, na což jsem nestihl včas zareagovat, jelikož mě holt nenapadlo že by mohl byt nekdo tak tupý aby se sral před kamion, který je navíc už způlky najetý v pruhu, a rozbil jsem mu lampu a pocuchal nárazník, vyletěl ze svého pasatu a začal vykřikovat co jsem za idiot a že neumim řídit, po třetí nadávce jsem mu jednu natáhl vlezl zpátky do auta a divoce telefonoval, po chvilce přijeli policajti(asi volal kamarádovi) a dopadlo to tak že dostal flastra protože si neuvědomil že kolem bylo X řidičů, kteří byli normální a dosvědčili mi že to moje vina nebyla,a přesně kvuli vám vy idiotské hov*da jsou kolony zácpy a podobné nehody, protože když jede nejaká ženská s děckem normální rychlostí tak ji některý z vás předjede jak naprosté hovado s vědomím že je pan stvořitel a řidič, a na další křižovatce rozmázne jinou maminku na přechodu....vidět vás jak píšete ty sra*ky tady tak vám dám přes hubu a to co tady píšešte bych přečetl vašim přítelkyním jestli s takovýma kreténama ovšem nejaká ženská je.....probuďte se!!!
Mame novou FII 1.2 44 Classic od začátku tohoto roku -dosu najeto 9 tis. km,včetně dovolené v Chorvatsku.A zkušenosti? (nejsem za volantem elev,aut jsem taky vystřídal dost)Auto je citlivé na boční vítr-vyšší stavba,dobře ovladatelné ,motor pro nás -myslím sebe a manželku dostačující ,když si na něj zvyknete.Interiér na dlažbě občas zadrnčí .Spotřebu ovlivnuje jízdní styl,není to motor pro choleriky.Takže zatím spokojenost.A proč jsme volili zrovna toto auto?Poměr ceny,kvality a užitkovosti pro nas byl optimální ,ojetin jsem si užil dost a nikdo mi nevymluví že se vyplatí.Jistě za ty peníze se dá koupit ojeté auto o třídu i dvě vyšší -jezdí se s nimi dobře a rychle -do první opravy.
já bych uzákonil náročné psychiatrické a psychologické prohlídky zejména u mužů, před vydáním řidičáku. 95% chlapů za volantem jsou paka! Po přestupcích jako překročení rychlosti o 50 km/h, předjíždění na nepřehledných místech, jízda na červenou, alkoholu, apod. bych odebral řidičák navždy. To by se nám to pak jezdilo. Silnice prázdné, jen 5% žen a 5%normálních chlapů, a debilové do autobusu nebo na vlak!
ženy z 95% jezdí blbě jak prase, muži z 5%. Nehledejte vyjimky. Já bych uzákonil řidičák jen pro muže, a to max. do 65 let věku.a viděli byste, jak by se jezdilo...
To co tady házíte na ženy, dělají i muži. Znám spoustu čuráků, co čumí do křižovatky a čekají na půl km vzdálené auto, nebo stojí na zelenou a čekají až zahřmí. Potom jedou v obci 35 a mimo obec 70, ale běda, když je chci předjet. Najednou si vzpomenou, kde mají plynový pedál. A TOTO ženy nedělají. Tak se hoďte do klidu. Navíc, když jsme u těch extrémů, že by řídily jen ženy, myslím, že by vše řešily tak opatrně a galantně, že by nepotřebovaly pravidla. S nadsázkou samozřejmě.
ženy jezdí pomalu a blbě. Padne zelená, slépka než se rozjede, je tam zase červená. Běžná situace. Stojí v křižovatce, auta na hlavní tak daleko , že by se tam vešly 3 auta. Slépka stojí. Méně nehod způsobí logicky ženy. Protože jich(naštěstí) jezdí daleko méně...Dokážete si představit, jaká by to byla džungle, kdyby jezdili jenom ženy? Já ne...to by bylo ze silnic a parkovišt jedno velké vrakoviště.(hlavně u hypermarketů, když víme, jak "výborně" umí slépky parkovat:-)
Nevím,jestli je bezpečná jízda,když auto před vámi jede v obci 35 km,mimo obec 70.Vyvolává to kolizní situace.To si uvědomte,když tu hájíte,jak bezpečně ženy jezdí.Tak jezdí 90% žen.
Ženy sú bez diskusie technicky menej schopné vodičky. Muži sú zas bez diskusie arogantnejší vodiči. Jednoducho chlap je schopný lepšie zvládať kritické situácie, ale treba dodať že si ich väčšinou "vyrába" sám. Ženy síce nevedia veľmi riešiť krízové situácie, ale keďže jazdia "ľudskejšie" - tak to ani veľmi nepotrebujú.
možná proto, že ženská sice není tak technicky rozvinutá, a neumí si poradit s technickými problémy, ale na rozdíl od vás nemachruje, v autě se nepředvádí, s nikým nezávodí, není agresivní. Auto bere jako věc k přemisťování, vybírá si takové, které se jí líbí, a ne které je pevné jako pancéřová pěst (protože defenzivní jízdou apriori vylučuje nehodu), ne to které je nejsilnější a nejrychlejší (protože to nepotřebuje). Ženská s autem prostě jen jezdí, což spousta z vás neumí pochopit. Vy si léčíte mindráky, předvádíte své "schopnosti" a myslíte si, že jste sežrali veškerou moudrost. Jen si uvědomte, jak malé procento z dopravních nehod mají na svědomí ženy! Že vás zdržují opatrnou jízdou? Že se nevrhají střemhlav do předjíždění a do křižovatek? Že občas s autem poskakují? No a co? Důležité je, že dojedou opatrně a v pořádku. Kéž by jich jezdilo víc! Na silnicích je díky nám pánům tolik testosteronu, agresivity a debilismu, že mám někdy pocit, že ty vařečky by do ruky měli dostat tito pánové, kteří si o sobě myslí že jsou ti vyvolení a nejlepší a měli by volanty předat svým manželkám. To by se nám na silnicích ulevilo!
Volant a šaltrpáka babám prostě do ruky nepatří...To samý jako třeba zbíječka, zednická lžíce nebo motorová pila..Copak z nás budou za chvíli hermafroditi nebo co??? Chlap má péro a jezdí autem, ženská píču a stará se o děcka a vaří. Tak to je určeno, proč to chcete měnit???
Prostě když je někdo impotent a musí si honit triko a nulové sebevědomí níže zmíněným způsobem, co k tomu dodat. Snad jen haleluja bratři a aspoň v sobotu se vykoupejte a vemte si nový vasily, aby jste byli jak z cukru:-)
Ty seš žena? Já ženu za volant nepustím z toho důvodu , aby si neublížila. V nutných případech ji odvezu. Vím, že je pár dobrých řidiček. Ale drtivá většina je neschopných. Tak je to prostě od přírody, jen moderní kravky se to snaží změnit...
vy ste arabi alebo co more? a ty s tym espacom - keby si mal sikovnu peknu zenu tak by si takuto kokotinu v zivote nenapisal, ale snazil by si sa ty debil aby jazdila v co najlepsom. ale holt si kokot a tvoja zena je neschopna megera. tak nas ostatnych nehadz do jedneho vreca s tebou ty tuček
Mezi řidiči je rozšířeno mnoho polopravd, omylů a mýtů o řízení auta. Bohužel, mnozí podle nich jezdí, a tak ohrožují naši i svoji bezpečnost.Hlavně ty ženy...
Je to tak, ženský se chcou mužskejm za každou cenu ve všem vyrovnat, tak lezou za volant. Už i skáčou na lyžích, boxujou nebo řídí autobus. Asi nikdy nepochopí, že tohle snad nemá smysl...
Zastávám teorii, že by jsi se měl chlapče vrátit do jeskyně, vzít si kyj a být se do hlavy tak dlouho, dokud se ti nerozsvítí. Doufám, že u vás doma neprovádíte obřízku všeho ženského pohlaví. To by tak sedělo
Zastávám teorii, že žena za volant nepatří. Tudíž, moje žena má sice řidičák od 18(čiliž už 11 let), ale za volant se dostane, jen když jí pujčí tchán fabii(1,4 44kW). Já mám 2 auta(renault espace III a ford S-max), ovšem aby žena řídila, to neexistuje. Mohl bych jí koupit něco malého. Ale nebudu podporovat to, s čím nesouhlasím. Stejně tak to bude s mými dětmi. Syn auto dostane hned v 18, dceři nezaplatím ani řidičák.
Manželka 157cm/50kg - jezdila ve Ford Ka (maličké - na nákupy), pak ve felicii 1,6, ABS, servo, Klima, vše elektrické, výškově stavitelné sedačky - obrovská spokojenost. Spolehlivost - běžná údržba - 3 roky bez poruch. jen ta rez - spoj lemů blatníků s prahem. Spotřeba ve městě až 8litrů, ale na dálkách 5,8-6,3. - Přibyly děti, takže při druhém přešla na ford focus I kombi 1,6. Užásný prostor, děti na sedačkách a kočárek v kufru a pořad dost místa pro třetí osobu vzadu a spoustu zavazadel. Rovná nakládací plocha. Spotřeba ve městě do 8litrů, mimo město v pohodě a bez omezování se za 6L. Doporučuji. Na fabky ze salonu se vys... Ať si jejich povýrobní mouchy vychytávají podnikatelé, co to odepíšou z daní. Raději se v bazaru ohlédněte po něčem spolehlivějším a prostornějším a úspornějším.
Já bych u škodovek do benzínu vůbec nešel. A když už, tak u Fabie II bych doporučil 1,4. Jel jsem s kamarádovou na tempomat po dálnici Ostrava- Brno spotřeba 5,6 litrů (maximální rychlost však jen 105km/h, dvě osoby a cca 15kg zavazadel)
spíš k těm velkým, malým, ojetým, novým... Žena s naším bejbym 5timěsíčním, měla z vetšího auta strach, ale teď, když má na výběr, tak volí 10let starej 1,6 kombíkovej focus z druhé ruky, nez 4 roky staré Clio tenkrát funglovka...
Porovnani Kie Ceed a Fordu Mondeo je naprosto jednoduchy.Tvuj kamos ma sice nove auto, ale ty mas slusny vuz s vyspelym podvozkem, vetsim prostorem, bezpecnosti atd.Mondeo, a zejmena s 2,5 V6 je slusny vuz.O dieslu bych pochyboval.Nenechej se premluvit na nove auto.Je to dosti velka fin.strata.Ja osobne bych si nove auto nikdy nekoupil (mozna krom Maybachu a pod :-)
Kraken s Radkem maji naprostou pravdu.Radek muze byt rad, ze ma tak sikovnou mladou.To ta moje ma depku z cehokoli vetsiho jak Felda :-).Parkrat jsem ji pujcil svuj Passat a radeji jsem jel vsude s ni aby se nekde nerozmelnila.Vysvetloval jsem ji, ze se to nauci a ze to neni nic tezke, ale ona furt rika ze je to moc velke auto.Nevim po kem je, ale nejvice se ji libila Fabka HTP a Peugeot 206 (cili jedny z nejvetsich suntu jake dostat).Hold zeny jsou zeny :-)
ja sa nehadam, sam som si kupil monde mk3 nez nejako novu skatulku, ale kamos si kupil kiu ceed za dva krat tolko ako ja 3 rocne mondeo a to vyuzil srtovne 3000 euro a vzdy hovori ze on ma NOVE a prestal sa somnou bavit.Ked ma na tom previezol tak sa to nedalo porovnat s mondeom, na kazdej diere buchot, bolo to tvrde. mk3 sa mi zda o vela lepsi, pristranjsi, komfortnejsi a mam tam chip na 103kw tak to aj celkom pekne ide, kdez to na kii ked zoslapne plyn, tak sa nic nedeje.
Kdyř si to spočítáš, tak i kdyby to Radek zvrakoval a ty za 100000.kč prodal, tak Radek je pořád v plusu. Ty tratíš 150000, Radek 100000kč. Jak jednoduchá matematika. Navíc porovnej v čem si vozí pedel Radkova přítelkyně a v čem ty?? Děkuji šrot co si hraje na auto nechci, raději jeté, ale větší, bezpečnější, pohodlnější
tak to si vybral supr! mladej staru V6 do mesta, neviem si predstavit horsiu kompinaciu. a on tu fabiu za 9 rokou este preda, kdez to ty uz to budes mat x krat zosrotovane
Mladé jsem koupil Mondeo V6 z roku 2000 za 110.000kč. Jezdí s ním 7 měsíců, pocuky po městě, spotřeba 12.5L. Servis jen desky a kotouče + sada zimních pneu, celkem 15.000kč. Auto je jinde při srovnání s Fabií, ať pohodlím či výbavou. Žere sice 2x tolik, ale nemusím být matematický fenonén, abych si nespočítal, že finanční rozdíl cca 140.000kč oproti novému miniautu projezdí za cca 70.000km, což při jejím nájezdu 8.000km za rok je za 9 let. Není, co dodat.
Ono kupovat 6 let stary vuz s 50 tis km je podle mne mimo.Sice jsem taky koupil auto, ktere melo 10 let a 108 tis.km, ale bylo to od kamarada a nebylo na 100% staceny.6 let stary auto ma podle mne v realu tak 180 000 a vice.Snaz se kupovat auta se serviskou (i kdyz je fakt, ze se da sfalsovat).Ale hlavne, pokud znas dobryho mechanika, kupuj auto jen v jeho pritomnosti.At predavajici dovoli prehlidku vozu tvym mechanikem.Nejlepe na zvedaku.Ja mam uz ctvrtou ojetinu a v pohode.Ale kdyz chces druhy auto do rodiny a trvas na tom, ze musi byt nove, tak myslim, ze C1 neni spatna.I kdyz zvenci se zda byt mala, zevnitr mi pripada celkem v pohode (v ramci sve tridy).
No ja to chcem ako druhe auto do rodiny. A doteraz som kupoval tak 6. rocné autá, ale uz mám dosť tých typu " auto po prvom majitelovi, najazdeneé 50 000 v top stave ... a zistis ze to malo uz troch majitelov a km prinajlepšom 150 000. Uz kupim len nove a teraz su ceny celko prijatelne. Pozeral som aj novu fiestu, ale ta fabia sa mi viac pozdava. No neviem musím ešte navstivit predajcov
No nevim, je to tvoje vec, ale na trhu jsou i levnejsi a lepsi vozy nez Fabka.Za cenu nove Fabie 1,4 muzes mit celkem slusny ojety vuz stredni tridy.Minimalne Passat, ale kdyz budes mit kliku, sezenes i slusne BMW.Pokud chces novej vuz, nebylo by od veci rozmyslet treba nad C1 z Kolina (i kdyz ja jsem spis zastancem silnejsich vozu).Na tak maly auto je to celkem rychle a prd zere.Jinak souhlasim s Pavlem a Radkem.
Hlavně ty sportovní sedačky v kombinaci s motorem HTP jsou důležitý, aby ses někde nevyklopil. Při tom brutálním výkonu a celkovém sportovním charakteru vozu, jenž je z krabicoidní konstrukce vidět na první pohled, to ani jinak nejde.
Dik za odpoved. Ja uplne vazne uvazujem nad kupou novej fabie. Stary model sa mi nepacil, ale tento novy model je pekny. Moc nejazdim, tak chcem benzin, nie dizel, ale asi pojdem do 1,4. Myslel som ze ta sport bude mat nejaky sportovejsi motor
Ta prodleva je u "syrového" motoru normální. Spotřebu bych u nezajetého motoru zatím příliš neřešil-6500Km není nic-tak po 15 000Km se dá mluvit.... Jinak výbava Sport zahrnuje lepší sedačky a tříramenný volant+nějaké ostatní drobnosti. Motor zůstává naladěný stejně. Nicméně sedačky ze "Sportu" jsou velmi dobré s perfektním bočním vedením.
Ackoli nejsem majitelem vozu, tak vim, ze tam zadna uprava motoru neni.Rozdil je jen v tom, ze jsou tam lepsi sedacky a celkove pusobi auto sportovneji.Pokud se mylim, at mne nekdo opravi.Oznaceni "SPORT" je vice mene jen marketingovej tah ze strany Skodovky.Je to ta sama lina mrcha jak obycejne HTP.Nic vic, nic min.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
Takže kromě sedaček ,tam není sportovního nic..No to označení ,mě připomíná Favority samí ComfotLine SilverLine apod.A pořád tos tálo za nic.Jinak k tomu víčku nádrže..nevím co je na tom tak nepraktické??Taky jsem to měl ,a u jednoho auta ještě mám a nikdy mě to nezpůsobilo nějaký problém ,možná proto že nemám rád velké svazky klíčů:D a na kroužku mám jen jeden od auta + přívěšek.A ta spotřeba 7.5 nevidím na tom nic zvláštního u motoru co má skoro 90koní s 54kw jsem jezdil za 8-9L v R19 Felicie 1.6 zhruba stejně a ted Fabia 1.0 Junior je to kolem 7-8L.A zřejmě to nelze rovnat s předchozí 1.2 HTP 47 KW a 1.2 63KW to je v celku ještě dobrá spotřeba.Já jezdím po městě za 11-12L s obsahem 2.0 a s dalším 1.8 16v za 10L.Pokud chce člověk jezdit ,tak hold musí platit na autě člověk nikdy nevydělá.
14.11.2011 | 17:21:41 | luke20 | 78.45.38.* Reagovat
Bomba
Fabie htp je bomba,kluci koupil si jí můj tátá.Půjčil mi jí,jede fakt bomba ale můsím říct že když jsem jel v OII 1.8tfsi byla kultyvovanější a řekl bych i živější.S htepkou od táty sem jel 160kmh tacho nekecám,táta tam chce dát čip,mám ale srach aby nepraskla klikovka.
30.12.2009 | 17:58:04 | Htpkař Reagovat
Fabia2
ten gumovej tajtrdlík na pátých dveřích nechápu a má to i dvojková octavie. To se ve škodovce vytáhli
29.12.2009 | 21:29:53 | RMGART Reagovat
Kmirko
Vždyť škoda dělá z lidí blbce neustále. Když otypuje takový "kecky" pro pět lidí, aby to mohla vydávat za "ideální" auto pro rodinu, když natáhne Octávce předek a prdel, aby se dostala alespoň do nižší střední třídy, tak proč by nemohli nalepit na fabku nápis sport? Je to banda buzerantů a pitomců, celá škodovka.
25.10.2009 | 19:38:31 | Reagovat
SPORT?
Neriesim vase osobne spory, myslim ze tato stranka by mala byt o niecom inom..co bohuzial uz davno nie je. Ale vratme sa k autam. Mna by velmi prevelmi zaujmalo co znamena v nazve to slovo SPORT. Sport vo vysokej trojhrncekovej nakupnej taske? To je neuveritelne co dokaze vymysliet marketing na prilepenie klientov. Ako sa potom maju nazyvat auta, co su ozaj sportovo ladene..? Pripada mi to tak trosku ako lacny dedinsky, tzv nalepkovy tuning. Ked si chlapci naplacaju spojleri,a vymaluju si svoje 120tky.. aby pripominali rely specialy, pricom im pod kapotou ledva ziju utahane bloky, ktore vrcia zeru a robia vsetko mozne len nejdu.. No proste nalepka tuning uz sa asi nemusi praktozovat v domacich podmienkach, da sa kupit rovno z fabriky, slava
18.10.2009 | 20:40:51 | kmirko Reagovat
No Marku, odhlednuc od toho, ze se mi v posledni dobe nelibi politika VW a design novy Fabie, musim priznat, ze to zas az tak zly vyber nebyl.Jak jsi psal, chtel jsi druhe auto do rodiny.To se ti docela povedlo.Mohl bych vedet i nejake jine podrobnosti o tomhle vozu ? Treba vybava, vykon motoru, dynamicke hodnoty, spotreba (i kdyz u syroveho motoru tezko hodnotit :-)
11.08.2009 | 19:33:08 | jamieson Reagovat
Alespoň má 4 hrnce a motor, který je do tohoto vozu téměr ideální, lépe řečeno jedinný použitelný benzín. V nouzi se z něj dá i vydolovat nějaká akcelerace. Ať slouží.
11.08.2009 | 18:18:57 | Radek Reagovat
Fabia
Takže páni, oddnes som nový majitel Skoda- Fábia 1,6 ICE+. Najprv som pochodil všetky autobazáre v okolí 300km a prešiel všetky inzeráty, ale ludia teda u nás na slovensku su neskutoční oje...vaci. Ja som mal na auto 13 000€, ale každá lákavá ponuka nakoniec splasna ako bublina. A to ešte autobazár pri Žiline mi ani nedovolil skušobnú jazdu na aute, ževraj to musí isť len predajca, že koli pokute... Tak som sa ponukol, že aj zaplatím pokutu, keby nas chytili, ale že sa to nesmie! Tak som navštívil predajcu skodovky a tam ked zistili, že mám važny zaujem, tak mi dal zlavu akože na šrotovné a namiesto 13809 som platil 11809€. To autíčko je celkom pekné a motoricky aj prekvapivo živé. Je to úplne niečo iné ako stará Fabia.Som spokojný, je to nové a viem, že pri nejakej závade sa nebudem musieť nekonečne súdiť s autobazarom. A za rok napíšem recenziu.
11.08.2009 | 17:17:31 | Marek Reagovat
Proc ne ? Pri rychle jizde na silnici zaplatis za benzin.Pri rychle jizde na okruhu zaplatis za benzin, okruh a jizdu do Brna.Je na tom neco nepochopitelneho ?
11.08.2009 | 15:28:10 | jamieson Reagovat
Neefektivní je jezdit rychle a za ušetřené peníze se může jet do Brna.
11.08.2009 | 15:03:51 | tomášfuk Reagovat
to tomášfuk
I to je moznost.Ale jezdit rekneme co i jen 2-3 krat do tydne z Opavy do Brna na okruh 170 km, jen proto aby jsem si tam zajezdil a jeste za to platit...Nevim, podle mne to neni efektivni.
11.08.2009 | 14:51:06 | jamieson Reagovat
to r
Tak sorry :-).Jinak z tech havarek jsem ani jednu nezapricinil.Ver nebo ne, v tomhle mam docela smulu a na ceste potkavam x dementu kteri by vodicak mit nemeli.Nevedi rozlisit pravou a levou stranu, taky zelenou a rudou na semaforu.Nekteri dokonce ani za tmy nerozsviti svetla.A takovy to do mne napalili.Normalni ridic jeste zatim ne.Dneska uz vodicak muze dostat leckdo.I negramotni cikan.A to je ten problem.
11.08.2009 | 14:47:34 | jamieson Reagovat
tomášfuk
Třebas si zaplatit okruh a tam se vyblbnout.Rychlost co hrdlo ráčí a nestanese,že by se mu do cesty připletl chudák řidič co jenom jel předepsanou rychlosti.
11.08.2009 | 14:47:00 | Reagovat
Nevím, proč jsi to vztáhnul přímo na sebe, psal jsem to všeobecně a s tím alkoholikem už vůbec, to jsi si tam dosadil sám. Jenom si myslím, že by měl každý žít dle hesla, žít a nechat žít. Podtrhuji zejména nechat žít ve smyslu vážit si života, hlavně cizího. Se svým si každý v rámci možností může dělat co chce. A pokud se chce někdo rozmlátit, měl by to dělat někde, kde sebou nevezme někoho dalšího. Po tolika haváriích bych se nad sebou zamyslel, jestli je se mnou všechno v pořádku a to už je přímo na tebe. Tak si to přeber, jak je libo
11.08.2009 | 14:39:06 | r Reagovat
to r
Co tim chces rict ? Ze jsem alkoholik a hovado ? Proc me odsuzujes kdyz me neznas ? To zas nechapu ja :-(
11.08.2009 | 14:31:55 | jamieson Reagovat
A čím se posilňuješ? Alkoholickými nápoji? No právě. Vždycky se najde nějaké hovado, co smete průměrného Čecha z masokombinátu ve Fábii HTP. Nechápu( :-()
11.08.2009 | 14:21:29 | r Reagovat
to 23
Stat se muze cokoli, ale nemuzeme to brat tak tragicky.I sebelepsi, opatrny a nevim jaky predvidavy ridic, muze mit smrtelnou nehodu.Staci jedno hovado, nebo infarkt, nebo zver.Treba i blbej defekt.A jsi v prdeli.Ja se snazim zit naplno, delam to, co me bavi.Mam rad jidlo, rychlou jizdu, cyklistiku, posilnovani, svou rodinu a blizcich, sex...:-).Tak to proste je.Chci tyhle veci delat pokud se jeste da.Mne nejde o to, nekde se vybourat, nebo nekoho zabit.Jde mi o ten pozitek z jizdy.Chci dal zdokonalovat sve ridicske schopnosti (i kdyz Schumacher ze mne asi nebude :-).Nechci byt jen prumernej Čech pracujici nekde v masokombinatu a snivajici o Fabii HTP.Chapes (nebo ne ? :-)
11.08.2009 | 14:12:44 | jamieson Reagovat
No a kdyby to byl nějaký mudrlant-závodník, co by tam místo tebe v tu chvíli jel svých 200, tak by si všimnul dodávky, až by jí měl v náručí:-) A možná že to je taky řešení :-)
11.08.2009 | 12:43:41 | r Reagovat
Tak to se mi také stalo bílá dodávka zadní světla nefunkční v mlze.Naštěstí v jednom okamžiku,když se octla pod pouličním osvětlením tak jsem si všimnul nějaké siluety.
11.08.2009 | 11:13:43 | tomášfuk Reagovat
to jamieson
ano je mensia premavka, ale vidis iba pokial dosvietia svetla.A este okrem chodcov a cyklistov je tu aj zver ktora skoci pod auto. A stalo sa mi aj to, ze som v noci stretol neosvetleny nakladiak a vtej rychlosti ho zbadas fakt neskoro. Vela stastnych km vsetkym .
11.08.2009 | 10:50:31 | 23 Reagovat
alkohol
Pokud je jeden z účastníků nehody pod vlivem alkoholu, je automaticky jejím viníkem.
11.08.2009 | 10:08:24 | Radek Reagovat
Dále si uvědom kolik neosvětlených překážek se v noci na cestě pohybuje.Jedu jedu a najednou uprostřed cesty ožralý chlap(naštěstí se mu nic nestalo a pokud bych se řídil tím,je večer provoz není už by tu ten dotyčný nebyl) nemluvě kolik cyklistů si myslí,že když vidí musí zákonitě vidět řidiči je.A investovat blbé dvě stovky do osvětlení je asi pro ně ztráta peněz.
11.08.2009 | 09:37:54 | Reagovat
to 23
Ano, ale uvedom si, jaka premavka je treba ve spicce v 7:00 a ve 23:00.Kdyz jedes ve spicce vetsinou jsi rad, ze se vubec pohybujes.Paklize jedes mimo spicky, tak vetsinou je na ceste mene aut, chodcu a logicky je mensi pravdepodobnost, ze se s nekym srazis, nebo nekoho srazis.Jezdim 60% pres den a 40% v noci.Mel jsem zatim 6 nehod z toho 5 pres den a 1 kdyz bylo šero.Ale v noci jsem zatim chvalabuh neboural.To taky o necem vypovida.
11.08.2009 | 08:50:18 | jamieson Reagovat
to jamieson
Dovolim si s tebou trosku nesuhlasit a to hlavne v noci mas velmi obmedzeny vyhlad okolo vozidla a tym sa ti velmi obmedzuje reakcny cas. Este si uvedom kolko metrov urobis za sekundu pri tej rychlosti co ti namerali. A rozdiel je pribrzdit a zastavit z takej rychlosti.!!!
10.08.2009 | 12:19:36 | 23 Reagovat
Pro Luboše : Diky Luboši.No u nas v CR samozrejme zjednavam, ale v jinych statech to ze zasady nedelam.Uz mne jednou chytili i u nas, pri rychlosti 188 kmh na okresce, ale to se vyresilo.Bez pokut, bez odebrani ridicaku. U nas mam znamych ktery by pripadne opletacky vyresili.Na Slovensku bohuzel ne.Ale pssst :-))
to Fabian : No tak to s tebou souhlasim, ale jak jsem psal bylo to v noci, na docela prehlednem useku, tak jsem mu kapanek pridal :-).No ale co nadelam, 700 euro je sice pryc, ale jeste mi tam nejaka ta tisicka z vyplaty zbyla, tak to utahnu :-)
to Anonym : Nevim proc by mne to melo stat zivot.Nekdo si tu myli vysokou rychlost a sebevrazdu.
10.08.2009 | 09:52:18 | jamieson Reagovat
?
možná by nebylo od věci aby si admin sem tam zkontroloval co sem různí pomatenci píšou, a uplně nejlepší by bylo aby do diskuze mohl vkládat reakce jen ten, kdo je zaregistrovaný, abych aspoň věděl který anonym je který...
10.08.2009 | 08:05:42 | drahosch Reagovat
jamiesone
Nejsem škodolibý, ale však jsem ti říkal, že na každého jednou dojde. A vidíš-došlo!!! Tak buď rád, že tě to stálo jen 700 Euro a né život.
09.08.2009 | 22:43:46 | Reagovat
To Fabian: A nejaká radosť z jazdy ,
radosť zo života? Trocha adenalínu v krvi..? Logicky máte pravdu, ale život by bol taký sterilný, bez emócií. A potom by všetci mohli naozaj jazdiť v 1,2 superšportoch, kde 150 je jazda smrti....700 EUR je riadna pálka. Ak človek menej zarába, môže prísť aj o strechu nad hlavou.
Policajti sú na SK na cestách. V uličkách miest ich niet. Bože, aký to kontrast s GR, al. IT !! Tam ma dokonca hrešili, že stojím ZBYTOČNE NA ČERVENEJ !!!! V noci, keď nič nejde. Na SK zvykli fotiť už iba prejdenie kolesom cez plnú čiaru...! A pokuty najnovšie dávajú aj za nedovreté okno, kvôli zlodejom.....Hotový Koko--absurdistan... Bože, opäť depresia...
09.08.2009 | 22:22:20 | ľuboš Reagovat
To Jamieson
Tak to jste si Jamiesone pomohl - ti policajti Vás určitě dvacet minut vydusili při placení - pak jste doma před barákem po té rychlé jízdě deset minut chladil turbo - no kdybyste jel předpisově s jakýmkoliv jiným autem - tak byste dojel za stejný čas a v klidu bez nervování. A copak byste si navíc koupil za 700 euro?
09.08.2009 | 22:03:08 | fabian Reagovat
To Jamieson: Tak to teda úprimnú ľútosť,
700 eur je veľa aj v Nemecku. Ale u nás je max. 650, asi Vás natiahli. Vodičáky sa u nás za rýchlosť zásadne neberú, kto by to potom jazdil a platil...?!
Inak, už sa snažím zjednávať, občas sa to dá. Treba si vymyslieť nejakú pointu, vystúpiť rýchlo z auta, narušíte tým ich priestor, sypať si popol na hlavu...., v zmysle: "Já debil...., vy ma tu teraz zabijte, večer dokončí žena, ja si už masiac nezasúložim..." A podobne. Hlavne v ľahkom a odprosujúcom tóne.
A aj keď to po včerajšku v Michaľanoch nevyzerá, / policajti preventívne stlkli zopár ľudí, / Rómov nie, tí sú ako medvede, chránení po celý rok.../, aj keď si to hádzanie kameňmi mohli zasrani naozaj odpustiť, aj naši policajti sú len ľudia, niekedy celkom rozumní, to len majú neschopné velenie a pekného ministra za trest... Ešte raz, ľutujem Vás, kúpte si antiradar a nabudúce zjednávajte. Nikedy sa dá. Až máte šťastie a nezastrelia Vás...
09.08.2009 | 21:42:50 | ľuboš Reagovat
Pro ToJu : No do mesta ji sem tam pustim, ale jelikoz neumi poradne akcelerovat z krizovatky, chodim furt s ni.Sama by asi spanikarila...Jinak Lubosi, fizlu je u Vas hafo.Ve ctvrtek ve 23:00 jsem se vracel z KE po dalnici na PO a pak domu do Opavy.Na ty dalnici mi ten Vas fizl nameril 203 kmh a vyfasoval jsem 700 (!!!) Euro pokutu.Byl jsem sakramentsky nasratej, ale na druhy strane jsem rad, ze mi nevzal ridicak :-(
09.08.2009 | 21:27:57 | jamieson Reagovat
Santos: Máš pravdu, vždy dostanem depresiu, keď už vidím
hranice nášho Kocúrkova....Práve, keď sme sa vracali zo Sardínie, tak na bratislavskej výpadovke zbíjali štátni úradníci. O 01.00 v noci....Pred Trnavou, Vinohrady nás stiahla dole obchádzka a ja som sa cítil ako Nemci v 1941..., tabule žiadne, iba šípky, "vsjo ravno...". V Trnave chaos, kamiony z IT, DE stáli uprostred cesty, ešte aj SK kamion musel cúvať, nevedeli trafiť cieľ, NIČ nevyznačené, samozrejme, že žiadny policajt,čo by to riadil...Na čo aj, v noci. Načo sem nám lezú....
Myslel som, že takto sa zle jazdí už iba u nás, a v PL. Omyl. Ani bratia Češi to nemajú ľahké. Cez víkend som bol za rodinou v Litomyšli, cca 355 km od nás. Dal som si stopky na cca 3,5-4 hodiny, reku mám čas.... Kuwa, 6,5 hodín, v obciach 40, mimo 60-70...Za Boha nejdeš nič predbehnúť.
Najradšej spomínam na šedivého pána s novou Tháliou, české značky, ktorý si to rúbal za Brnom na Svitavy, uprostred cesty, za ním kolona, šialená 60-tka..., ale 4 l nafty spotreba...
Aspoň, že naftu majú aj za 24,5 Kč, k SK aj po 28, 5o...., chudáci Češi, ani len na naftu nemajú, keď ju majú takú lacnú...
V noci, ešte stále všetci dodržiavajú rýchlosť. Mimo obce ako tak, ale už som dlho nevidel Porsche Cayene, ktoré mi neušlo..., body sú sviňa. Takže naspäť pod 3 hodinky, dúfam, že fotky neprídu domov žiadne.... a nemáme si čo chlapi závidieť. Vaša D 1 je za trest, suverénne NAJHORŠIA diaľnica v EU, cesty plné, kopec doslova mizerných vodičov, ktorí potrebujú pred každým kruháčom zastať a 10-15 sekúnd prezerať okolie, toto v IT nehrozí, tam ide každý súbežne a stíha sa to...Ale aspoň som NEVIDEL žiadnzch policajtov. To keď som prekročil SK hranice, tak to v rádiu vyzeralo na nejakú vraždu, či čo. Samé policajné auto, hliadka, radar. O 02.30 v noci....
P.S. Ešte šťastie, že sa nerozhodol nejaký orgán chrániť Rómov a nestĺkli ma. Preventívne...ako vždy a vo všetkom. Už sa teším, až dá Boh, na budúci rok. Plánujem zbehnúť k Severnému polárnemu kruhu, potom do Španielska, cez Gibraltár do Afriky. Tých cca 12-14.000 km mi dá radosť zo života...
09.08.2009 | 20:38:54 | ľuboš Reagovat
To Jamieson
Do terenu jako do mesta a tak:)
09.08.2009 | 19:52:44 | ToJa Reagovat
Já dobrého známého na všechny značky nemám, ale mechanika si zaplatím. Utopené auto se dá poznat velice obtížně.
09.08.2009 | 10:36:34 | Radek Reagovat
Radek
O autech něco málo vím,ale rozhodně ne tolik abych poznal opravený vůz po bouračce,přetočené km,utopené auto nebo kradené auto.Takže s toho co tu píšeš vyplívá - kdo nerozumí velmi dobře autům a nebo nemá tak dobrého známého,tak nemá šanci koupit dobrý vůz z bazaru.A pokud někdo koupí,tak je to velké štěstí.Po nedávných povodních jsem vyděl v několika bazarech úplně zatopené auta a po vysušení je nabízí jako úplně v pořádku,což pokud autům rozumíš,tak doufám uznáš,že to je nesmysl,aby zatopené auto bylo jako nezatopené !
08.08.2009 | 22:09:03 | Reagovat
to ToJa
Do terenu ? Az si jednou poridim offroad, tak to vyzkousim.Passat do terenu moc neni :-)
08.08.2009 | 21:47:04 | jamieson Reagovat
Anonyme
tak už máme jasno kdo je ten "pán tvorstva " . Jeho písemný projev naznačuje že to bude lehce mentálně retardovaný buran,IQ asi 85.Jeho otec, pravděpodobně alkoholik ,to doma mlátil hlava nehlava a tady jsou výsledky.Toto individum nemá v civilizované společnosti na východ od řeky Moravy co dělat.Hezký večer.
08.08.2009 | 21:37:46 | Japan Reagovat
To Anonym
Vozím si auta individuálně nebo nakupuji u aut. dealera vozy těsně po záruce. Nikdy jsem neměl problém. Důvod? Sám o autech něco vím, ale to rozhodně nestačí, tudíž se obrátím na fundovanou osobu, která opravuje pouze danou značku a ta ví, na co daný vůz trpí a jak na závadu přijít nebo co ji může signalizovat. Za patřičný obnos pochopitelně a investované peníze, i vícekrát se mi mnohonásobně vyplatí.
08.08.2009 | 20:23:56 | Radek Reagovat
baby sa maju starat o jedno, teda o dve, o plny zaludek a prazdny pitel.
08.08.2009 | 20:15:23 | Reagovat
To Jamieson
Musis ji pustit do terenu a ona se nauci sama tak jak ta moje:)
08.08.2009 | 11:10:44 | ToJa Reagovat
Radek
Ty jsi zrovna asi majitel autobazaru!Já tady nepsal o žadných kecech někoho jiného,ale psal jsem o vlastních ne zrovna dobrých zkušenostech.Jestli ty znáš poctivý autobazar,kde ti přiznají,že bylo auto bourané,kradené,utopené a kolik má přesně najetých km - přetáčejí se nejen tach,ale falšují se i servis knížky,tak mi ho tady napiš.
08.08.2009 | 10:40:59 | Reagovat
to Toja
No me pritelkyni se velka auta libi, ale ridit by je nechtela.Neumi poradne parkovat a popravde, neumi se ani pohnout z krizovatky.No ale co nadelam, jednou ji to musim naucit, at to stoji, co to stoji .
07.08.2009 | 22:34:01 | jamieson Reagovat
Anonym přesně vystihl názor člověka, který ví o autech hovno a co mu kdo nakecá, to mu sežere. Tudíž jediné východisko autosalon a sám sobě se snaží nalhat, že je to jediná nejlepší varianta.
07.08.2009 | 17:51:12 | Radek Reagovat
drahosch
Tvrdit,že ojeté auto je lepší než jakékoliv nové je absolutní nesmysl !To může říct jen majitel autobazaru,aby si udělal reklamu.Sám jsem mě několik ojetin a stálo mě to tolik peněz a nervů,že s klidným srdcem můžu řict :raději menší auto nové,než větší luxusní ojetina i za méně.Jestli někdo z vás zná auto bazar,kde vám poctivě řeknou o každém prodávaném autě vše,tak mi to prosím napište.Jsem zvědav jestli existuje.Všichni totiž podvádí jak můžou,jen aby ty křápy o kterých vám budou tvrdit že jsou v perfektním stavu prodali za co nejvíc.
07.08.2009 | 17:38:21 | Reagovat
proč?
k tématu žena za volantem se již vyjadřovat nebudu, ale k tématu škoda fabia a jiné...měl jsem ji jako služebuku a myslím si že místa ja v ní habaděj sedačky jsou perfektní a pokud ji máte na origo 15" kolách tak jízdní vlastnosti jsou víc než slušné akorát to stíní ten motor ale to je zas dobře takové auto bych dal do ruky všem chudákům kteří jezdí jak dobytci, na druhou stranu nechápu jak si nekdo může koupit takové auto a pak na něj nadávat, myslím že od začátku víte jaký motor si kupujete a co to bude zač, že to moc nepojede a moc požere....kdyby pro ženu na nákupy nebo na pojížďky ve městě ale jako auto pro byť tříčlenou rodinu je to naprostá pitomost, pak tady všichni budou plivat jaký je to šrot že žere jak tank a jede jak tragač.....dobře vám tak....vždyt za peníze za jaké se dá koupit nová máte perfektně vybaveného třeba accorda, passata, focuse, mondeo......sice pár let starší ale bude sloužit líp, pokud teda nebudete moc šetřit a nekoupíte nejlevnější vymlácený vylítaný šrot, který tady potom taky poplivete...a mimochodemj eli jste nekdo ve starší fabii RS?....jo je v ní míň místa ale to svezení......
07.08.2009 | 11:35:48 | drahosch Reagovat
Myslím, že posuzovat schopnost řidičů podle pohlaví není rozumné. Agresivní styl jízdy některých debilů převážně s pražskou značkou ohrožuje provoz daleko víc, než ženské vylomeninky za volantem. Ale k tématu. Fábia s motorem HTP je předražený šunt, který se ve vývoji oproti konkurenci spozdil tak o 10 let. Jsem zklamaný, co to Škodovka vytvořila. Kdyby toto patřilo pod značku Renault, pochopím to, jaká značka, také auto. Od Škodovky bych ale očekával víc, obzvlášť za ty prachy.
07.08.2009 | 09:02:20 | tom Reagovat
No padám na riť. Pre väčšinu anonymov. Aspoň sa podpíšte, či na to už nemáte "gule"? Odkaz pre jedného z anonymov, ktorý nechce pustiť svoju ženu za volant. No máš pravdu, do takej chujoviny ako Renault Espace, by som ženu nepustil ani ja. To by bola naozaj hanba. Moja žena je super vodička, chodila už hádam na všetkom. Najlepšie, na moje prekvapenie sa jej chodilo na našej staršej Honde Legend 3,2V6, teraz behá na Citroene a Seate. Ale nie je pre ňu problém ani 12 kubíkový Citroen Jumper. V práci často chodila na Fiate Ducato. Keď sa to tak vezme, už dlhšie som nemusel pri jazde nadávať na nejakú vodičku, vždy išlo o nejakého dementa, ktorý nemal čo robiť za volantom, takže ja mám jasno. A ďalšia vec, keď potrebuje ísť hocikam, tak ma neotravuje. Proste zobere auto, ktoré je doma a hotovo. Nie je to krása?
07.08.2009 | 06:12:36 | Svoro Reagovat
Mé mamce je 44, jezdí celej život, měla 3 nehody-všechny její vinou, byt má najeto víc km, jak já(možná teda), tak jezdí jako ponocná, když přijede domů, zvoní na mě abych jí šel zaparkovat atd., bojí se jet do blbého Brna , natož do Prahy nebo za hranice, to raději sedne na vlak....Já jezdím 9 let, bez nehody, od 21 jako řidič z povolání, a žádná nehoda(nemyslím si, že jsem mistr světa-naopak se snažím být pokorný, ale vidět moji mámu za volantem, pochopili by jste:d))
06.08.2009 | 23:09:06 | Miloš Reagovat
žensky jsou krávy co nemaj co dělat za volantom fuj
06.08.2009 | 22:49:56 | Reagovat
Tragedie na kolech
Kdysy jsem měl Fabii I haťapku ve firmě a sloužila vcelku dobře.Pohodlý je pro cestování s ní cizí slovo,dynamika a ůsporná jízda je z říše pohádek.Pak jsem jí po 4 letech prodal do AAA a koupil si další fragedii Oktavii II.No to špatný období se Škodou je za mnou.Letos v zimě jsem ovšem neodolal otestovat Fabii II 1,4tdi!Na vojně jsem jezdil v tanku-odměna od soudruhů,ale ten snad byl pohodlnější.Ve Škochtli je ještě míň místa,motor je hlučný a nejede i když se točí,protože má max. výkon kolem 2,5tis ot.,ty bobany místo křesel je těžká parodie a závěr?Při vystupování opět vadí ta lopata na posun bobanu.
06.08.2009 | 21:33:26 | Kobyla Reagovat
sused trafil si
teraz som na leto vo svajciarsku, to je radost jazdit, lahodicka najvacsia, jedine co mi robi problem ze ludia su na prechodoch zvyknuti ze zastavim :D to som si parkrat zanadaval, ale na druhej strane ma tesi ked vojdem na prechod a vsetci stoja v pozore... drobne chybicky mi v premavke hned odpustene, vosiel som daleko do krizovatky, na hlavnej nemal problem pustit ma, rovnako pri vyjazde z garazi na hlavnu ńemusim dlho cakat kym prejdu auta, jednoducho ma pustia. ziadne jamy vymoly policajti pri cestach :DDD to je raj dopice, uz vidim ked dojdem naspat do BA najprv vymlatim tlmice v petrzalke, potom dostanem pokutu ked budem obiehat traktor atd...
06.08.2009 | 15:34:04 | santos Reagovat
No neviem ako u nás v ČSR,
ale v takom Palerme na Sicílii mladá mamička za volantom, v jednej ruke cigaretka, na uchu mobil, na červenú, spolu s policajtami...., 80 v meste, na diaľnici neobmedzene, žiadne značky, žiadné meranie rýchlosti, žiadna nehoda počas 5.800 km za volantom. Odporúčam sa previesť po Európe a pochopíme, že sme ešte cca 100 rokov za opicami. Myslením, morálkou, názormi...
06.08.2009 | 15:27:36 | ľuboš Reagovat
vy ste fakt jebnuti :D len kokot nevidi rozdiel medzi muzom a zenou - aj ked v dnesnej dobe ktora praje teplym buznam obcas to nejde - ale tie reci ze zena nepatri za volant ale ku sporaku, ze vas hanba nefackuje vy degenerati. to moze vypotit len kar, co ma tu najskaredsiu a najsprostejsiu zenu na svete.. ps a urcovat manzelke co moze a co nie za to by som ti ozaj jednu jebol ty uchylak.. nevolas sa fritzl nahodou? ps2: uz radsej sa hadajte ci su viac jebnuti slovaci alebo cesi.. to malo aspon grady
06.08.2009 | 14:57:57 | Reagovat
opravdu již běžte s tím srovnáváním žena a muže doprdele.
06.08.2009 | 13:32:30 | Reagovat
Vy snad chlapi zastáváte názor, že žena se může rovnat s mužem? Popíráte fyziologické rozdíly mezi pohlavími? žena není prostě tak dobrá jako chlap.
06.08.2009 | 13:16:59 | Reagovat
Není to náhodou on,náš anonym?http://www.novinky.cz/krimi/175664-muz-rok-a-pul-tyral-svou-druzku-ktera-zpusobena-zraneni-tajila.html
06.08.2009 | 11:41:37 | Jarin Reagovat
Promiňte ale někdo s názory typu:žena nepatří za volant,auto jí nepůjčím,ať si na něj vydělá sama je magor a ubožák a divím se proč s takovým hovadem někdo žije.Jediné vysvětlení je že je to muslim,ale spíš je to obyčejný psychopat.
06.08.2009 | 11:38:43 | Jarin Reagovat
MYSLÍM.ŽE JE TO AUTORECENZE A NE TYTO HOVADINY JESTLI JE LEPŠÍ ŽENSKÁ NEBO CHLAP.UŽ TO TADY KONEČNĚ UKONČETE
06.08.2009 | 11:27:04 | Reagovat
Řidič na 100% úvazek? A kolik jsi na té multikáře najezdil? :-) Tady nikdo neřeší, jestli umíš řídit nebo ne, to se těžko posuzuje z tvého slohu. Ovšem co si jinak zač, je celkem zřejmé :-)
06.08.2009 | 09:31:45 | r Reagovat
Ano, mám ford S-max 2,2TDci 129kW a renault espace 2,2dT 12v...a jezdím jako řidič(mimojiné-dřív jsem byl řidič na 100%uvazek) Takže please se nenavážejte do mě..Neříkám, že jsem dobrý šofér, ale narozdíl od manželky, je menší riziko, že to vyklopím:-)))za tím si stojím.
06.08.2009 | 03:43:08 | Reagovat
to nejaký zanonymů...
přečti si prosímtě ještě jednou jak se ten incident stal a co dělal řidič passatu...jestli si i potom myslíš že jsem tupec a že to bylo bezdůvodně, napiš prosím jak by ses zachoval ty kdybych tohle já udělal tobě s kamionem a ještě si na tebe otevíral hubu nadával ti do idiotů a neschopných hovad....vážně mě to zajímá, a mohli byste aspoň napsat nejaké iniciály abych věděl komu píšu, aby si to nekdo nepřebral jinak
06.08.2009 | 00:10:14 | drahosch Reagovat
ubohý keci
píšu svůj názor na : žena ano,ne.směnuju,a jezdím i dopoledne hodně po J.H. Vážení páni anonymové,rozhlídněte se někdy,kolik žen sedí za volantem okolo tak desáté hodiny.Je to většina aut.A že by to bylo poznat,neřekl bych.Auta který překážeji jsou hlavně turisti,kteří nevědí kde zaparkovat,hlavně v létě a mimoměstský.Takže kdo napíše "v obci 35"a podobný bláboly,to je jenom jeho fantazie.Pouze opatrněji a někdy na víckrát parkujou.Na druhou stranu,žádná mě ještě nepředjela na plný čáře v kopci nebo před zatáčkou.Radši počkaji ,ne jako my,nás ten testosteron nutí riskovat.Navíc,proč dělat někomu osobního šoféra a nebo na každé návštěvě u známých sušit hubu ?
05.08.2009 | 23:14:17 | sokolmira Reagovat
drahos
k te helene-vyjímka potvrzuje pravidlo. jinak ekology a zvlašt pana bursika nesnašim,proto taky jezdim 25let starym chevroletem kterej ucejtíš ještě 15min. potom co odjedu,a sem na to hrdej:). toho řidice passata se nezastavam,jenom nemas pravo nekomu ji bezduvodne natahnout tupce! takovyhle agresivní krypli bych rovnou poslal do čučáku aspon na 5let za napadení.
05.08.2009 | 22:04:17 | Reagovat
a pro oba
a byl bych moc rád kdybyste oba dva se mnou byli před dvěma týdny na stavbě motolské nemocnice, byl tam totiž veliký krásný kamion, s nadměrný, nákladem, s kterým se řidič protáhl tak malým prostorem bez větších problémů že byste oba čuměli i se svými předpotopními názory....a věřte nebo ne ten řidič byla Helena...drobná blondýnka asi 165 cm vysoká štíhlá hezká milá neměla víc než 24 a s tím kolosem vycouvala naprosto bravurně....o tom by se vám dvěma a vám podobným mohlo nechat jen zdát
05.08.2009 | 21:39:34 | drahosch Reagovat
no a jestli teda nepatří mezi ženy které umějí řídit a necítí se na to tak jsi to mohla napsat stylem ,mnoje žena řídit neumí a nechce...a ne že by si nedovolila ti o auto říct a doplnit to kravinou že jsetli chce ať si vydělá....to je vážně ubohé, to se na mě nezlob...mě je 24 a ženatý nejsem poznal jsem mraky holek, které řídit neumějí a pár které to umí ale jí osobně chci aby moje budoucí manželka řídila, protože v dnešní době to je potřeba a já nebudu moct být taxikář pro rodinu...
05.08.2009 | 21:34:24 | drahosch Reagovat
další chudák se ozval
no já jsem tím kamionem jezdil pravda jen rok a to abych si odpočinul....neodpočinu si totiž jinak než když se vydám a můžu si v zavřené kabině zhluboka zanadávat na takové dem*nty jako jsi asi i ty, nejsi naáhodou bratr pana bursíka?...ty být majitel toho passatu tak skončíš uplně stejně jak ten kretén...je pravda že to co nás větší část vozí patří na vlak a věř nebo ne byl bych taky radši kdyby to tak bylo ale bohužel naše železniční síť není tak rozvětvená aby dosáhla ke všem obchodním centrům a navíc si podobní kri*li co sedí ve vedení čezu a eonu účtují tolik že jsou vláčky holt drahé...každopádně ať se ti to líbí nebo ne kamiony i autobusy a jiné auta tady jsou a dokud budou silnice tak tady i budou..no bohužel díky kret*nům tvého zrna budou vždycky kolony a havárky a ťukance....protože jak jsi sám potvrdil tak by ses přede mne vesral a kdybych jezdil i teď tak bych na to s chutí šlípl a zramoval ti celý kufr, pojiˇšťovna by to zatáhla a mě by se taaaaaaaaaaaaaaaaaaaak ulevilo, a pro toho poseru níž beze jména feministické názory nebo jak jsi to napsal....potvrdil jsi to co jsem napsal...nechápu naco máš ty sám dvě auta...a tvé manželky je mi líto...i když je možné že vám to tak vyhovuje ty jsi frajer otec rodiny a ona asi ušláplá paninka, která musí chodit pěšky nebo jezdit busem i když jim doma stojí dvě káry už za to bych se styděl...a řeči typu když si nevydělá ať nejezdí...řekl bych že máš taky hovno holky tě nechtějí a tak tady píšeš takové bludy.....když si to tak přečteš...nezdá se ti to přitažené za vlasy?.....
05.08.2009 | 21:30:33 | drahosch Reagovat
drahos
ty ho*ado radši drz hubu,jsem na vas "kamionaky" alergickej,akorat všude překažíte,ničíte silnice,a myslite si že mužete vševńo jenom kuli tomu že dřepíte ve velky krabici! to co vozíte patří na vlak,ne mezi auta! bejt řidicem toho pasatu maš golu mezi očima!
05.08.2009 | 21:18:37 | Reagovat
Anonyme,
Anonyme, veškerý majetek a peníze v manželství patří oběma manželům rovným dílem. Nevím, proč by se tě měla manželka o něco dovolovat. Jestli teda není doma spoutaná a ty ji nebičuješ důtkama, úchyle. S tebou bych chtěla mít rodinu, kopnula bych tě ze schodů a ne že bys mi dovoloval řídit auto.
05.08.2009 | 21:06:22 | Anita Reagovat
Drahoši
Máš názory nějaké feministky. Já jsem ženatý už pár let , a žena by si mi nedovolila říct o auto. Jestli nějaké chce, ať si na něj vydělá. Nebudu ji sponzorovat v něčem , s čím nesouhlasím. Moje žena totiž nepatří mezi těch několik žen vyjimek, co umí řídit. Je na tom něco nepochopitelného???
05.08.2009 | 20:30:47 | Reagovat
chudáci
a navíc ste takoví srá*i že se ani nepodepíšete
05.08.2009 | 19:47:36 | drahosch Reagovat
demen*i
to je pozoruhodné jak se různé recenze mění na výměny názorů, potažmo na souboje mezi zastánci jistých myšlenek, například diskuze o hondě se změní na válku že je to popelnice a nemá na VW golf tdi a nebo BMW330i....pán co píše že má espace a S max je debil a má max škodárnu, jinak si nedovedu představit ženskou, která by s ním trpěla manželství, a ten zbytek dementů co tady ventilují své chytré myšlenky jako ženská má pí*u a patří za sporák a chlap je zrozený k řízení.....ste slabomyslní už vás vidim ja se serete všude první, pravidlo zipu vám nic neříká než byste nekde pustili kamion radši se před něj vserete a když do vás žduchne tak pi*ujete.....přesně takového kripla jsem odral na jižní spojce zařazuju se blinkr vyhozený a ten kripl vyjede kdesi zprdele a zabrzdí těsně vedle kabiny, na což jsem nestihl včas zareagovat, jelikož mě holt nenapadlo že by mohl byt nekdo tak tupý aby se sral před kamion, který je navíc už způlky najetý v pruhu, a rozbil jsem mu lampu a pocuchal nárazník, vyletěl ze svého pasatu a začal vykřikovat co jsem za idiot a že neumim řídit, po třetí nadávce jsem mu jednu natáhl vlezl zpátky do auta a divoce telefonoval, po chvilce přijeli policajti(asi volal kamarádovi) a dopadlo to tak že dostal flastra protože si neuvědomil že kolem bylo X řidičů, kteří byli normální a dosvědčili mi že to moje vina nebyla,a přesně kvuli vám vy idiotské hov*da jsou kolony zácpy a podobné nehody, protože když jede nejaká ženská s děckem normální rychlostí tak ji některý z vás předjede jak naprosté hovado s vědomím že je pan stvořitel a řidič, a na další křižovatce rozmázne jinou maminku na přechodu....vidět vás jak píšete ty sra*ky tady tak vám dám přes hubu a to co tady píšešte bych přečetl vašim přítelkyním jestli s takovýma kreténama ovšem nejaká ženská je.....probuďte se!!!
05.08.2009 | 19:44:44 | drahosch Reagovat
FABIA II
Mame novou FII 1.2 44 Classic od začátku tohoto roku -dosu najeto 9 tis. km,včetně dovolené v Chorvatsku.A zkušenosti? (nejsem za volantem elev,aut jsem taky vystřídal dost)Auto je citlivé na boční vítr-vyšší stavba,dobře ovladatelné ,motor pro nás -myslím sebe a manželku dostačující ,když si na něj zvyknete.Interiér na dlažbě občas zadrnčí .Spotřebu ovlivnuje jízdní styl,není to motor pro choleriky.Takže zatím spokojenost.A proč jsme volili zrovna toto auto?Poměr ceny,kvality a užitkovosti pro nas byl optimální ,ojetin jsem si užil dost a nikdo mi nevymluví že se vyplatí.Jistě za ty peníze se dá koupit ojeté auto o třídu i dvě vyšší -jezdí se s nimi dobře a rychle -do první opravy.
05.08.2009 | 17:18:04 | sorvon Reagovat
anonyme,
já bych uzákonil náročné psychiatrické a psychologické prohlídky zejména u mužů, před vydáním řidičáku. 95% chlapů za volantem jsou paka! Po přestupcích jako překročení rychlosti o 50 km/h, předjíždění na nepřehledných místech, jízda na červenou, alkoholu, apod. bych odebral řidičák navždy. To by se nám to pak jezdilo. Silnice prázdné, jen 5% žen a 5%normálních chlapů, a debilové do autobusu nebo na vlak!
05.08.2009 | 16:58:38 | Reagovat
ženy z 95% jezdí blbě jak prase, muži z 5%. Nehledejte vyjimky. Já bych uzákonil řidičák jen pro muže, a to max. do 65 let věku.a viděli byste, jak by se jezdilo...
05.08.2009 | 15:04:36 | Reagovat
To co tady házíte na ženy, dělají i muži. Znám spoustu čuráků, co čumí do křižovatky a čekají na půl km vzdálené auto, nebo stojí na zelenou a čekají až zahřmí. Potom jedou v obci 35 a mimo obec 70, ale běda, když je chci předjet. Najednou si vzpomenou, kde mají plynový pedál. A TOTO ženy nedělají. Tak se hoďte do klidu. Navíc, když jsme u těch extrémů, že by řídily jen ženy, myslím, že by vše řešily tak opatrně a galantně, že by nepotřebovaly pravidla. S nadsázkou samozřejmě.
05.08.2009 | 14:13:22 | Reagovat
přesně tak,ženský se hoděj maximalně k řízení kočárku:)
05.08.2009 | 12:35:53 | Reagovat
ženy jezdí pomalu a blbě. Padne zelená, slépka než se rozjede, je tam zase červená. Běžná situace. Stojí v křižovatce, auta na hlavní tak daleko , že by se tam vešly 3 auta. Slépka stojí. Méně nehod způsobí logicky ženy. Protože jich(naštěstí) jezdí daleko méně...Dokážete si představit, jaká by to byla džungle, kdyby jezdili jenom ženy? Já ne...to by bylo ze silnic a parkovišt jedno velké vrakoviště.(hlavně u hypermarketů, když víme, jak "výborně" umí slépky parkovat:-)
05.08.2009 | 12:08:33 | Reagovat
ženy bezpečně ?
Nevím,jestli je bezpečná jízda,když auto před vámi jede v obci 35 km,mimo obec 70.Vyvolává to kolizní situace.To si uvědomte,když tu hájíte,jak bezpečně ženy jezdí.Tak jezdí 90% žen.
05.08.2009 | 11:05:24 | Reagovat
Ženy vs. muži.
Ženy sú bez diskusie technicky menej schopné vodičky. Muži sú zas bez diskusie arogantnejší vodiči.
Jednoducho chlap je schopný lepšie zvládať kritické situácie, ale treba dodať že si ich väčšinou "vyrába" sám. Ženy síce nevedia veľmi riešiť krízové situácie, ale keďže jazdia "ľudskejšie" - tak to ani veľmi nepotrebujú.
05.08.2009 | 09:26:25 | Dušan Mihálik Reagovat
Pro Bukkakovič
Neměl by jsi se jmenovat spíše Bukvakovič, růžová košilko?:-)
05.08.2009 | 09:14:42 | Reagovat
Ubožáci
možná proto, že ženská sice není tak technicky rozvinutá, a neumí si poradit s technickými problémy, ale na rozdíl od vás nemachruje, v autě se nepředvádí, s nikým nezávodí, není agresivní. Auto bere jako věc k přemisťování, vybírá si takové, které se jí líbí, a ne které je pevné jako pancéřová pěst (protože defenzivní jízdou apriori vylučuje nehodu), ne to které je nejsilnější a nejrychlejší (protože to nepotřebuje). Ženská s autem prostě jen jezdí, což spousta z vás neumí pochopit. Vy si léčíte mindráky, předvádíte své "schopnosti" a myslíte si, že jste sežrali veškerou moudrost. Jen si uvědomte, jak malé procento z dopravních nehod mají na svědomí ženy! Že vás zdržují opatrnou jízdou? Že se nevrhají střemhlav do předjíždění a do křižovatek? Že občas s autem poskakují? No a co? Důležité je, že dojedou opatrně a v pořádku. Kéž by jich jezdilo víc! Na silnicích je díky nám pánům tolik testosteronu, agresivity a debilismu, že mám někdy pocit, že ty vařečky by do ruky měli dostat tito pánové, kteří si o sobě myslí že jsou ti vyvolení a nejlepší a měli by volanty předat svým manželkám. To by se nám na silnicích ulevilo!
05.08.2009 | 07:11:39 | Standa Reagovat
ochej
Volant a šaltrpáka babám prostě do ruky nepatří...To samý jako třeba zbíječka, zednická lžíce nebo motorová pila..Copak z nás budou za chvíli hermafroditi nebo co??? Chlap má péro a jezdí autem, ženská píču a stará se o děcka a vaří. Tak to je určeno, proč to chcete měnit???
05.08.2009 | 00:39:22 | Reagovat
r pode mnou: Za to ty asi budeš pěknej podpantoláček.
04.08.2009 | 23:53:38 | Predrag Bukkakovič Reagovat
ad dva Anonymové pode mnou
Prostě když je někdo impotent a musí si honit triko a nulové sebevědomí níže zmíněným způsobem, co k tomu dodat. Snad jen haleluja bratři a aspoň v sobotu se vykoupejte a vemte si nový vasily, aby jste byli jak z cukru:-)
04.08.2009 | 21:59:13 | r Reagovat
a nejhorší jsou ženský co sebou vozej děcka,dítě zaknourá a slípka je schopná vjed pod tírak.
04.08.2009 | 20:24:38 | Reagovat
Jarine a ostatní
Ty seš žena? Já ženu za volant nepustím z toho důvodu , aby si neublížila. V nutných případech ji odvezu. Vím, že je pár dobrých řidiček. Ale drtivá většina je neschopných. Tak je to prostě od přírody, jen moderní kravky se to snaží změnit...
04.08.2009 | 18:59:43 | Reagovat
Škoda že se asi nikdy nepotkáme blbečku,za všechny ženy bys dostal přes tlamu křupane.
04.08.2009 | 16:58:19 | Jarin Reagovat
vy ste arabi alebo co more? a ty s tym espacom - keby si mal sikovnu peknu zenu tak by si takuto kokotinu v zivote nenapisal, ale snazil by si sa ty debil aby jazdila v co najlepsom. ale holt si kokot a tvoja zena je neschopna megera. tak nas ostatnych nehadz do jedneho vreca s tebou ty tuček
04.08.2009 | 14:53:19 | Reagovat
Besip slovy herce Soukupa.:-)))
04.08.2009 | 13:54:40 | Radek Reagovat
Mezi řidiči je rozšířeno mnoho polopravd, omylů a mýtů o řízení auta. Bohužel, mnozí podle nich jezdí, a tak ohrožují naši i svoji bezpečnost.Hlavně ty ženy...
04.08.2009 | 13:46:56 | Reagovat
Je to tak, ženský se chcou mužskejm za každou cenu ve všem vyrovnat, tak lezou za volant. Už i skáčou na lyžích, boxujou nebo řídí autobus. Asi nikdy nepochopí, že tohle snad nemá smysl...
04.08.2009 | 13:32:00 | Reagovat
Anonym
Zase jeden duševní slepenec...
04.08.2009 | 12:48:16 | Reagovat
ženská za volantem? at si hledějí sporáku a dětí! slepky!
04.08.2009 | 12:14:32 | Reagovat
Anonym
Zastávám teorii, že by jsi se měl chlapče vrátit do jeskyně, vzít si kyj a být se do hlavy tak dlouho, dokud se ti nerozsvítí. Doufám, že u vás doma neprovádíte obřízku všeho ženského pohlaví. To by tak sedělo
04.08.2009 | 11:43:59 | r Reagovat
K těm ženám
Zastávám teorii, že žena za volant nepatří. Tudíž, moje žena má sice řidičák od 18(čiliž už 11 let), ale za volant se dostane, jen když jí pujčí tchán fabii(1,4 44kW). Já mám 2 auta(renault espace III a ford S-max), ovšem aby žena řídila, to neexistuje. Mohl bych jí koupit něco malého. Ale nebudu podporovat to, s čím nesouhlasím. Stejně tak to bude s mými dětmi. Syn auto dostane hned v 18, dceři nezaplatím ani řidičák.
04.08.2009 | 11:01:48 | Reagovat
K těm ženám
Manželka 157cm/50kg - jezdila ve Ford Ka (maličké - na nákupy), pak ve felicii 1,6, ABS, servo, Klima, vše elektrické, výškově stavitelné sedačky - obrovská spokojenost. Spolehlivost - běžná údržba - 3 roky bez poruch. jen ta rez - spoj lemů blatníků s prahem. Spotřeba ve městě až 8litrů, ale na dálkách 5,8-6,3. - Přibyly děti, takže při druhém přešla na ford focus I kombi 1,6. Užásný prostor, děti na sedačkách a kočárek v kufru a pořad dost místa pro třetí osobu vzadu a spoustu zavazadel. Rovná nakládací plocha. Spotřeba ve městě do 8litrů, mimo město v pohodě a bez omezování se za 6L. Doporučuji. Na fabky ze salonu se vys... Ať si jejich povýrobní mouchy vychytávají podnikatelé, co to odepíšou z daní. Raději se v bazaru ohlédněte po něčem spolehlivějším a prostornějším a úspornějším.
04.08.2009 | 10:35:31 | Kukin Reagovat
Já bych u škodovek do benzínu vůbec nešel. A když už, tak u Fabie II bych doporučil 1,4. Jel jsem s kamarádovou na tempomat po dálnici Ostrava- Brno spotřeba 5,6 litrů (maximální rychlost však jen 105km/h, dvě osoby a cca 15kg zavazadel)
04.08.2009 | 10:24:50 | Krygl Reagovat
Sorry za další offtopic
spíš k těm velkým, malým, ojetým, novým... Žena s naším bejbym 5timěsíčním, měla z vetšího auta strach, ale teď, když má na výběr, tak volí 10let starej 1,6 kombíkovej focus z druhé ruky, nez 4 roky staré Clio tenkrát funglovka...
03.08.2009 | 20:49:36 | Reagovat
Jsem vybral a koupil, protože "tvar a barva" jsou nepodstatné.
03.08.2009 | 19:45:27 | Radek Reagovat
To Jamieson
Zajimave moje ma 155cm 45kg a libi se ji nase Laguna 3.0 12v daleko lip nez clio,asi bude kazda zenska taky jina:-)))
03.08.2009 | 15:21:52 | ToJa Reagovat
Jinak moc nechápu, proč si někdo kupuje nový auto, když s nim pak podle vlastních slov skoro vůbec nejezdí, ale tak holt každej jsme nějakej.
Radek: Hmm, za 110 litrů můžu jít 110× za prostitutkou. Starý bych koupil tak maximálně vařečku nebo vibrátor.
01.08.2009 | 23:47:54 | Predrag Bukkakovič Reagovat
Porovnani Kie Ceed a Fordu Mondeo je naprosto jednoduchy.Tvuj kamos ma sice nove auto, ale ty mas slusny vuz s vyspelym podvozkem, vetsim prostorem, bezpecnosti atd.Mondeo, a zejmena s 2,5 V6 je slusny vuz.O dieslu bych pochyboval.Nenechej se premluvit na nove auto.Je to dosti velka fin.strata.Ja osobne bych si nove auto nikdy nekoupil (mozna krom Maybachu a pod :-)
01.08.2009 | 09:57:03 | jamieson Reagovat
Kraken s Radkem maji naprostou pravdu.Radek muze byt rad, ze ma tak sikovnou mladou.To ta moje ma depku z cehokoli vetsiho jak Felda :-).Parkrat jsem ji pujcil svuj Passat a radeji jsem jel vsude s ni aby se nekde nerozmelnila.Vysvetloval jsem ji, ze se to nauci a ze to neni nic tezke, ale ona furt rika ze je to moc velke auto.Nevim po kem je, ale nejvice se ji libila Fabka HTP a Peugeot 206 (cili jedny z nejvetsich suntu jake dostat).Hold zeny jsou zeny :-)
01.08.2009 | 09:52:12 | jamieson Reagovat
ja sa nehadam, sam som si kupil monde mk3 nez nejako novu skatulku, ale kamos si kupil kiu ceed za dva krat tolko ako ja 3 rocne mondeo a to vyuzil srtovne 3000 euro a vzdy hovori ze on ma NOVE a prestal sa somnou bavit.Ked ma na tom previezol tak sa to nedalo porovnat s mondeom, na kazdej diere buchot, bolo to tvrde. mk3 sa mi zda o vela lepsi, pristranjsi, komfortnejsi a mam tam chip na 103kw tak to aj celkom pekne ide, kdez to na kii ked zoslapne plyn, tak sa nic nedeje.
01.08.2009 | 09:48:11 | Reagovat
anonym
Kdyř si to spočítáš, tak i kdyby to Radek zvrakoval a ty za 100000.kč prodal, tak Radek je pořád v plusu. Ty tratíš 150000, Radek 100000kč. Jak jednoduchá matematika. Navíc porovnej v čem si vozí pedel Radkova přítelkyně a v čem ty?? Děkuji šrot co si hraje na auto nechci, raději jeté, ale větší, bezpečnější, pohodlnější
01.08.2009 | 09:36:51 | kraken Reagovat
tak to si vybral supr! mladej staru V6 do mesta, neviem si predstavit horsiu kompinaciu. a on tu fabiu za 9 rokou este preda, kdez to ty uz to budes mat x krat zosrotovane
01.08.2009 | 08:29:04 | Reagovat
Mladé jsem koupil Mondeo V6 z roku 2000 za 110.000kč. Jezdí s ním 7 měsíců, pocuky po městě, spotřeba 12.5L. Servis jen desky a kotouče + sada zimních pneu, celkem 15.000kč. Auto je jinde při srovnání s Fabií, ať pohodlím či výbavou. Žere sice 2x tolik, ale nemusím být matematický fenonén, abych si nespočítal, že finanční rozdíl cca 140.000kč oproti novému miniautu projezdí za cca 70.000km, což při jejím nájezdu 8.000km za rok je za 9 let. Není, co dodat.
31.07.2009 | 21:26:21 | Radek Reagovat
to Marek
Ono kupovat 6 let stary vuz s 50 tis km je podle mne mimo.Sice jsem taky koupil auto, ktere melo 10 let a 108 tis.km, ale bylo to od kamarada a nebylo na 100% staceny.6 let stary auto ma podle mne v realu tak 180 000 a vice.Snaz se kupovat auta se serviskou (i kdyz je fakt, ze se da sfalsovat).Ale hlavne, pokud znas dobryho mechanika, kupuj auto jen v jeho pritomnosti.At predavajici dovoli prehlidku vozu tvym mechanikem.Nejlepe na zvedaku.Ja mam uz ctvrtou ojetinu a v pohode.Ale kdyz chces druhy auto do rodiny a trvas na tom, ze musi byt nove, tak myslim, ze C1 neni spatna.I kdyz zvenci se zda byt mala, zevnitr mi pripada celkem v pohode (v ramci sve tridy).
31.07.2009 | 20:49:13 | jamieson Reagovat
fabia
No ja to chcem ako druhe auto do rodiny. A doteraz som kupoval tak 6. rocné autá, ale uz mám dosť tých typu " auto po prvom majitelovi, najazdeneé 50 000 v top stave ... a zistis ze to malo uz troch majitelov a km prinajlepšom 150 000. Uz kupim len nove a teraz su ceny celko prijatelne. Pozeral som aj novu fiestu, ale ta fabia sa mi viac pozdava. No neviem musím ešte navstivit predajcov
31.07.2009 | 20:36:12 | Marek Reagovat
to Marek
No nevim, je to tvoje vec, ale na trhu jsou i levnejsi a lepsi vozy nez Fabka.Za cenu nove Fabie 1,4 muzes mit celkem slusny ojety vuz stredni tridy.Minimalne Passat, ale kdyz budes mit kliku, sezenes i slusne BMW.Pokud chces novej vuz, nebylo by od veci rozmyslet treba nad C1 z Kolina (i kdyz ja jsem spis zastancem silnejsich vozu).Na tak maly auto je to celkem rychle a prd zere.Jinak souhlasim s Pavlem a Radkem.
31.07.2009 | 19:47:21 | jamieson Reagovat
Lidi tak ho nechte. všichni víme že Fabia, obzlášť s HTP je jenom hra na auto. Předražená hra na autíčka.
31.07.2009 | 19:15:24 | Pavel Reagovat
Hlavně ty sportovní sedačky v kombinaci s motorem HTP jsou důležitý, aby ses někde nevyklopil. Při tom brutálním výkonu a celkovém sportovním charakteru vozu, jenž je z krabicoidní konstrukce vidět na první pohled, to ani jinak nejde.
31.07.2009 | 18:37:33 | Radek Reagovat
sport
Dik za odpoved. Ja uplne vazne uvazujem nad kupou novej fabie. Stary model sa mi nepacil, ale tento novy model je pekny. Moc nejazdim, tak chcem benzin, nie dizel, ale asi pojdem do 1,4. Myslel som ze ta sport bude mat nejaky sportovejsi motor
31.07.2009 | 18:32:19 | Marek Reagovat
Ta prodleva je u "syrového" motoru normální. Spotřebu bych u nezajetého motoru zatím příliš neřešil-6500Km není nic-tak po 15 000Km se dá mluvit....
Jinak výbava Sport zahrnuje lepší sedačky a tříramenný volant+nějaké ostatní drobnosti. Motor zůstává naladěný stejně. Nicméně sedačky ze "Sportu" jsou velmi dobré s perfektním bočním vedením.
31.07.2009 | 12:56:01 | Jerry Reagovat
to Marek
Ackoli nejsem majitelem vozu, tak vim, ze tam zadna uprava motoru neni.Rozdil je jen v tom, ze jsou tam lepsi sedacky a celkove pusobi auto sportovneji.Pokud se mylim, at mne nekdo opravi.Oznaceni "SPORT" je vice mene jen marketingovej tah ze strany Skodovky.Je to ta sama lina mrcha jak obycejne HTP.Nic vic, nic min.
31.07.2009 | 12:37:21 | jamieson Reagovat
12 sport
Dobry den. Prosim Vas, aky je rozdiel 1,2 a 1,2 sport. Je nejak upraveny motor? Citite subjektívne sportovu upravu? Dakujem
31.07.2009 | 12:23:24 | Marek Reagovat