Rok výroby:2000Typ motoru:1,4Stav km při koupi:67 000 kmStav km nyní:72 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 měsícePrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:22. 9. 2006
70 000 km - zatékání u spolujezdce skrz palubovku. Odstranil jsem sám vyčištěním odtok.kanálků.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Koupil jsem jako ojetinu ve značkovém servisu vč.serv.knížky. Takové ty triky jako je "ověřený vůz", na to bych moc nesázel. Odtokové kanálky snad nemohly být nikdy čištěny (přestože díl.příručka to výslovně uvádí při insp. prohlídkách). Podle mne to nikdo moc neprohlížel.
Vycvičen z favorita jsem po koupi zběžně prohlédl motor, filtry, upevnil volně visící kabely, rozebral a vyčistil, utáhl vše na co jsem stačil svépomocí.
Má dodělávaný alarm a DO, občas se nezamkne, ale to je evidentně ne příliš precizně provedeným způsobem dodatečné přestavby.
Nicméně teď mám pocit, že vím co mám za auto, kde co je a jak to vypadá. Je spolehlivé, spotřeba na benzin okolo 6l/100km, na plyn je to tak 7l/100km. Zadní díl tlumiče je původní, brzy na něj dojde ale 5 let výdrž je slušná.
+ tichý motor + skvělé servo, přesné + podvozek bez chyb + solidní dílenské zpracování
- menší prostor na zadních sedadlech - malý kufr (a ještě menší pro přestavbě LPG) - výkon motoru by mohl být vyšší (mám 8ventil) - zapojení autorádia "made in VW" ztěžuje montáž jiného typu s klasickými ISO konektory - u verze Classic nutnost natáhnout kabely k zadním repro
Asi jsem měl štěstí v nákupu a když jsem všechno zevrubně prohlédl a poopravil ...
mozna ale nekdy zacnu..... 83000 km - praskle tesneni pod hlavou (pry se v tom uz nekdo vrtal a ne moc dobre), cili nutno zabrousit dosedaci plochy. Po natlakovani se zjistil praskly chladic. I tak to dojelo spolehlive do Italie a zpatky Vc.vymeny klinaku byla cela legrace za 10.000,-
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
To mě prasklo až po 250ktm a auto bylo staré 20let:))
09.01.2012 | 12:10:23 | luke20 | 62.245.124.* Reagovat
ani tak nelituji....
mozna ale nekdy zacnu.....
83000 km - praskle tesneni pod hlavou (pry se v tom uz nekdo vrtal a ne moc dobre), cili nutno zabrousit dosedaci plochy. Po natlakovani se zjistil praskly chladic. I tak to dojelo spolehlive do Italie a zpatky
Vc.vymeny klinaku byla cela legrace za 10.000,-
10.04.2007 | 13:44:56 | Luhal Reagovat