Recenze Škoda Fabia 1.2 htp 40kw
“Spokojenst.”

Autor recenze: misantrop (24 let),
Moravskoslezský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2005 Typ motoru:1,2 Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:104 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 3 roky Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km Vloženo: 12. 7. 2008

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.8

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

4
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Audi

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

- vadná cívka zapalování (30 000km)
- výměna výfukových ventilů (100 000km)


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto jsem kupoval v roce 2005. Jezdil jsem s nim zpravidla do práce, což bylo tak 70km denně většinu mimo dálnici. Loni jsem začal pracovat v Brně, takže jezdím každý týden Frýdek - Brno a zpět. Musím říct, že do města je to ideál.

Na dálnici to sice není na žádné rychlé předjíždění, ale bohatě stačí. Po roce jsem si nechal namontovat tempomat (3500kč) s tím, že díky slabému motoru můžou být problémy s řídící jednotkou. Dodnes funguje bez jakékoliv poruchy.

Spotřeba se mi pohybuje v průměru kolem 6,5l. Na dálnici se dostanu při 90km/h na 4,9l. Po městě 7-8l. Jediné co by mě zajímalo je , jak funguje klimatizece s tímhle motorem. Budu rád pokud se najde někdo, kdo s tím má zkušenost. Uvažuju o ní už déle, ale nejsem si jistý.Můžu jen doporučit, skvělý dříč, za ty peníze je to dobrá volba. Na druhou stranu, jako rodinné auto to do budoucna rozhodně nevidím:).

Vozil jsem v tom docela objemné náklady, na to jak je to auto malé, toho pojme docela dost. Docela jsem se divil, když se tam vlezly dveře a šel zavřít kufr. Těším se na vaše příspěvky.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia

Vložit komentář

fabie 1,2 s klima

posílám odpověd na pána který je spokojen s 1,2 a ptá se na klimu,
měl a mám tyto vozy 1,2 40 kw, jednou za 150 tis km se repasuje hlava resp.sedla a ventily, což je minimální investice k najetým km oproti dieselu, oprava hlavy s novými ventily 3500 kč, plus těsnění, je to vskutku nic, a dalších 100-200 tis. km klid, záleží na řidiči, Klima absolutně bez problémů, motor má dobrý kroutící moment a u fabie je kompresor tkzv stáloběžný, což nemá spojku, ale běží pořád, a sepnutím jen solenoid pustí do oběhu chladivo,takže není žádný problém.a chtráci ktří tvrdí jak kilma u HTP pak nejede, at se podívají co znamená to HTP !!!!!

02.09.2016 | 14:27:45 | jirka  | 88.100.252.* Reagovat

to Axell

Neee 1.2HTP urcite neni usporne (vzhledem na vykon toboz) !

10.05.2009 | 16:35:14 | jamieson Reagovat

Mirek

Punto a Corsa nejsou tak bezpečná (myslím starší řadu, nová jsou drahá. Fabka je i ve starší "jedničkové" verzi bezpečná), C1 je zbytečně živá - Fabia je uživatelsky příjemnější - je jako pro blbé, nechá si hodně líbit (podtáčení motoru, necitlivé rozjezdy, a hlavně, když omylem hamtneš na plyn, což se ženskejm v podpadkách stává, nevystřelí jako z praku. To C1 ano :-)) Nechci se Fábií zastávat, já osobně bych ji nechtěl, ale je prostě sorta lidí, kterým vyhovuje. Líp se do ní taky nakládá nákup a kočárek než do C1, přesože je to malé auto.

23.04.2009 | 22:45:09 |  Reagovat

Chápu

pro ženu malé auto- to jo, tak proč ne třeba C1,mazda 2,punto,corsa atd? To že že to opraví všude je blbost,,to už není 120.A co výbava a motor,to hovoří jasně pro jiné auta.

23.04.2009 | 22:36:12 | MIREK Reagovat

Mirek

Třeba chce právě malé auto. To je ta síla, která ji (ho) přinutí koupit fábii. Je malá, ale robustní a opravitelná v každém servisu, i ve dvoře. Já osobně si myslím, že kdyby žena chtěla malé auto, je to správná volba.Když vynechám auta bez ochrany - Spark, Picanto, apod, vezmu za ty peníze raději zánovní Fabii. Nechci aby jezdila ve staré ojetině typu Golf, apod.

23.04.2009 | 21:54:14 |  Reagovat

zmrd

Proč to proboha nesrovnáte jednoduše takto:Fabia, malé auto,40kw,spotřeba 6,5l - Jakékoliv normální auto o polovinu větší ,min 60 až 80kw,spotřeba max.7l. Nechápu jaká síla by mě přinutila koupit si fábii.

23.04.2009 | 21:24:13 | MIREK Reagovat

To jamieson :
dej odkaz kde cokoli s motorem 1,8 turbo r.v. 2006 stojí kolem 140 litrů :))
a ještě passat ju?

nikdo Ti neupírá,že chceš výkon,já taky teď jezdím v Golgu s turbem,ale za to jsem dal přes půl baňky.

Dnes odpoledne jsem proháněl Octavii2 1,9 TD a po třech hodinách příměsta pruměr 7,1 a to jsem to chtěl sem tam protáhnout,se spotřebou bych se dostal výše ale potkal jsem i tak s těžkou nohou na plynu 2 černé Passaty ala"cobra11" tak jsem rád že jsem je nezajímal.Taky slušná kára,dobrá spotřeba.

Jenom pořád tvrdím,že moderní třívalcový motor není to samé jak warburg,trabant a v příměstském provozu v autě jako je fabie je celkem usporný a je řada lidí kterým to prostě stačí.
nic víc nic míň...

23.04.2009 | 20:07:17 | Axell Reagovat

to r

Jen jsem chtel vyjadrit svuj nazor, protoze si myslim, ze kvalitativne jsou ty vozy o dost vyse nez Fabie.Ono kdyz se o treba ten Mercedes starate tak Vam dieselovy muze v pohode vydrzet i pres 500 000 km.Ktera Fabie to vydrzi?To turbo od VW taky neni spatne.Ja bych se treba vice bal napr. jezdenych BMW protoze tyto vozy byli zejmena mladymi ridici, prilisne zatezovany.Nejvice trojkovy rady.Takze muj nazor na BMW je takovy ze jenom novy nebo lehce ojety.Samozrejme nejdulezitejsi je poradne si auto pred kupou prohlednout prip. se sebou vzit zkuseneho mechanika.Taky se mi to jednou bez mechanika skoro vypomstilo a nechtel bych to opakovat.

23.04.2009 | 10:40:34 | jamieson Reagovat

Pro Mošon

Ještě mě zarazil váš příspěvek, že vaše auto 2,2i "žere" ve městě stejně jako "papírově" výše zmíněná Fábie. Haha, papírově. Pokud to auto neznám, tak bych o něm nepsal, protože "papírově" se dá argumentovat kdeco. A vy musíte mít extra lehkou nožku, ve městě. Nebo to je nějaké město s jednou hlavní ulicí a bez semaforů? Tak zatím:-)

23.04.2009 | 10:12:03 | r Reagovat

Audi, Mercedes kontra Fabia

Předkládat někomu tyto 10 let a více stará auta jako alternativu k nové nebo lehce jeté Fabii je krapet mimo mísu. Myslím, že alternativa je to tak pro někoho, kdo je schopný si to sám opravit a v těch autech se vyzná. Ale kdo chce jenom jezdit a relativně bez údržby za cenu toho, že si koupí nové auto, tak má alternativu v jiných značkách, co vyrábí malá, dostupná a možná kvalitnější auta. A ty značky a typy ať si každý dosadí dle svého gusta, není jich málo. Já to taky nechápu, že si tolik lidí u nás kupuje škodovky, ať už Fabie nebo Octavie, o Roomsterech ani nemluvím, ale alternativa k nim je rozhodně někde jinde než mnou výše(v nadpisku) a vámi níže zmíněná auta. A taky koupit kvalitní ojeté auto, které má prokazatelnou minulost, není zpatláno ze dvou a více aut, nemá spoustu "neviditelných" závad, je dost problém a musíte znát někoho, kdo vám s tím poradí nebo se v tom vyznat sami. Vím o čem mluvím. Dlouho jsem řešil, že nechci nové auto, protože se to nevyplatí, ale po zhlédnutí více "parádních" kousků, které byli často se servisní knížkou a zaručeně do 50.000 km a po nějakém důchodci, jsem raději zvolil auto nové, ale zase jenom proto, že mi ho prodejce byl schopen nabídnout za 2/3 normální ceny a jsem spokojený. Opravdu, každý za sebe:-) Tak zatím:-)

23.04.2009 | 09:26:19 | r Reagovat

to Axell

Cenu ? V poho se vejdes do 250-tis Kč, coz je asi zakladni cena Fabie I (nevim to presne).Mas to v plny palbe s klimou, kuzi a nevim cim jeste.Mošon ma pravdu.Fabie moc zere a skoro nejede.Jinak ten 1.8T jsem myslel spise Passaty a A4.Medaky jsem spominal s motorem CDI.Auto sice bude mit cca 10 let, ale po 3-5 letech normalniho provozu zistis, ze Fabie na tom bude v 5 letech hur, jak to CDI-čko nebo 1.8 Turbo od VW po patnacti.O pomeru provozni naklady/pohodli/dynamika se snad uz ani neni treba bavit.

23.04.2009 | 08:15:40 | jamieson Reagovat

A když srovnáváte ceny, tak já mám P406 rok v. 2001 2,2i 16v v plné výbavě(i el. sedačky atd.) a stála mě 120kk(na podzim) soused 607 HDi 2,2 rok 2001 za 140 z Rakouska, kamoš omega 2,5dTi rok tuším taky cca 2002 (asi) za kilo....a pak...fabka kde nic tu nic ten samý rok 129 000:) no tak asi srovnání cen..

22.04.2009 | 23:07:27 | Mošon Reagovat

Známej dnes koupil v bazaru fabii, motor 1,4 OHV, 44kW, výbava CLASSIC:D, rok výroby 2001 za 129 tisíc...myslel jsem že mě omejou, ale on že prej super stav, najeto jen 140 tisíc km, a to že to nemá výbavu je jen dobře...Má to teda servo tečka nic...A motor osvědčený, tabulková spotřeba ve městě 9,6 litrů...??? To nemyslíte vážně...60konka? tohle mě žere 2,2litr o výkonu 116kW...Já fakt zírám, co na tech fabkach vidít, a vyhodit za to tolik prachů...ehm nevim tady něco nepobírám...

22.04.2009 | 23:02:01 | Mošon Reagovat

:))

ale za jakou cenu ..?
nebo na vaší planetě se dá medik s 1,8 T r.v.2006 koupit za 140k ..? spíš tak mega a kousek co? ... co srovnáváš kostky s koulema.
Ještě se ptej kdo je debil :))

22.04.2009 | 21:41:44 |  Reagovat

to Axell

Zkus treba benzinovej motor 1.8T nebo nejaky diesel (treba CDI od Mercedesu) a pote neco mluv o motoru ! Papa jako Fabia (mozna sem tam trosicku vice), ale svezeni je uplne jine a o spolehlivosti se zrejme asi nemusime dohadovat, jelikoz motor 1.8T sam mam a na CDI jsem zatim mnoho kritiky neslysel.Tak zdarec :-)

22.04.2009 | 14:35:24 | jamieson Reagovat

Htp ne e !

Bodejt by se nesrali do diskuse.Říct o tom taky motoru (htp),že je to dobrý motor může jen ten,kdo ho má a nic jiného mu nezbývá než to chválit,protože by to jinak museli prodat,ale to by vyhodili mnoho peněz oknem,tak to chválí a uklidňují se tím,že to na normální ježdění stačí.Však kdyby se projeli jiným autem s lepším motorem.tak by mluvili jinak.

17.04.2009 | 17:29:27 |  Reagovat

no asi jo debile

s klimou to má o cca 1,3 větší spotřebu...
při zatížení vozu 180kg (3 osoby),jde znát ztráta výkonu,no nekupoval jsem to ženě na dálnici,ale na příměstský provoz.

...zajímavé kolik blbečků se sere do diskuze,to prostě ignorujte a jděte diskutovat na tuning.cz :))

17.04.2009 | 16:21:29 | Axell Reagovat

To bylo na mne ???

09.04.2009 | 17:01:07 | jamieson Reagovat

debile

09.04.2009 | 14:47:29 |  Reagovat

Klimu ? Do tohohle ? Vzdyt se to pote uz ani nepohne :-)

09.04.2009 | 13:48:23 | jamieson Reagovat

RE:

podívej se jaký má kompresor fabka a co znamená HTP pak se nepohni ani ty,

02.09.2016 | 14:30:31 | jirka  | 88.100.252.* Reagovat