Rok výroby:1993Typ motoru:1300Stav km při koupi:30 000 kmStav km nyní:120 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 letPrůměrná spotřeba:6,8 l/100 kmVloženo:2. 3. 2009
Bežné poruchy ako o u každeho auta. Terajšia porucha, vadný spinač spiatočky,je nutná výmena čapov riadenia, prasknute prachovky.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto som kupoval 1. 7. 2003, Ako velmi zachovalé auto od staršieho pána, v zime nejazdené a velmi dôkladnym servisom, boli mi doložené všetky doklady o nákupe dielov vždy len originálne od skody. Auto nemalo žiadnu hrdzu, tesne pred kúpou boli vymenené komplet brzdy , veškeré náplne-značkové. Po šiestich rokoch čo auto vlastním , som nemal žiadný väčši problém. V roku 2005 výmena ložisk na zadných kolesách. V roku 2007 výmena kompled brzdy a čapy. Tento rok zajtra 3. 3. 09. Idem meniť čapy ridenia +tlmiče autu sa používa v Bratislave. O Favorit sa treba len starať a slúži velmi dobre, je pravda že sa to nedá porovnávať s vyspelejšími autami. Auto ma celkovo kvalitne brzdy, A co sa týka nekvalitnej antykoróznej ochrany, tak i nad tým sa da polemizovať. Treba si uvedomiť že to je auto ktoré ma 16 rokov a keď sa to zanedbá už na začietku, tak potom je už neskoro. Karosériu ošetrujem pravidelne 2 krát do roka. Tak isto i spodok vozidla a z hrdzou nemám väčšie problémi ako som mal na golfe1. Z autom prechádzam, cez STK bez akehokolvek zápisu baterka má 7 rokov ešte som ju nedobíjal. Ale predsa len jedna vytka to sú vlniace sa plasty a ich vybrácie. Na záver auto dávam pravidelne do servisu na kontrolu a nie až vtedy keď sa niečo pokazí a autoservis si vyberám kvalitný. Plánujem kúpiť fábiu a o ňu sa budem tak isto starať ako o favorit, iba potom ti bude dlho slúžiť. Verte tomu, že i mercedes sa da zničiť za 16 rokov a čo potom favorit.
Favorit je proste jen Favorit...Lepsi je mit udrzovany 20-ti lety Golf za stejnou cenu jak nejaki 15-ti lety Favorit...Favorit rezavy jak sileny...A ten argument ze pri starostlivosti kastle vydrzi pres 15 let...Trebars na tom Golfu cos mel predtim by vydrzela i 2-krat tolik mozna i vice...Ale jak rikam Favorit je proste jenom Favorit !
Tak on ten Faťák nebylo zase tak špatný auto, jak se řiká. Sice to hnije jak brambory, ale taková Filcka snad hnije eště víc. Nevim, jak je to na Slovensku, ale v ČR už má pověst akorát tak auta pro důchodce a nebo pro frikulíny, co si na to daj falešný sání, mračítka a myslej, že maj Ferrari. Taky tomu odpovídaj ty ceny.
Mně by hlavně vadila absence posilovače řízení. Asi jsem rozmazlenej, ale auto bez posilovače bych prostě nechtěl.
Mal som Favorita a s láskou na neho spomínam. Jediné čo nemal dobré boli práve brzdy. Aj po kompletnej výmene kotúčov, stále hučali a celé to vibrovalo.
Tož Fábiu si kúp, bude ti slúžiť dlho i bez ošetrovania karosérie 2x do roka. Ale pripráv si nejaké tie eurá na opravy, lebo budú niekolko ráz dražší .
No právě, komu by se chtělo 2x ročně ošetřovat kastli. Dnes lidé nechtějí ani točit kličkou při stahování okýnka (aby se neshodili před lidima a pak měli páru do posilovny, do frasa).
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Favorit
těsněni na golf
za 200 made in china
31.01.2010 | 17:58:04 | Reagovat
to w
No nevim, nevim.Treba tesneni pod hlavou na Golf II me pred cca 3 lety stalo kolem 200 Kč co se mi nezda nejak moc mnoho...
18.04.2009 | 13:37:51 | jamieson Reagovat
.... lenze udrzovat 20 rocny golf je uz za trosku inu cenu jak 15 rocne favo.
05.03.2009 | 14:36:34 | w Reagovat
Favorit je proste jen Favorit...Lepsi je mit udrzovany 20-ti lety Golf za stejnou cenu jak nejaki 15-ti lety Favorit...Favorit rezavy jak sileny...A ten argument ze pri starostlivosti kastle vydrzi pres 15 let...Trebars na tom Golfu cos mel predtim by vydrzela i 2-krat tolik mozna i vice...Ale jak rikam Favorit je proste jenom Favorit !
05.03.2009 | 14:28:56 | jamieson Reagovat
Mě Fáčko nikdy ve štychu nenechalo, vždy jsem dojel i na dlouhé trasy. Jednou ale prasklo čidlo oleje, a nestát se to doma na dvorku, tak mám problém
05.03.2009 | 12:22:46 | pepan Reagovat
Tak on ten Faťák nebylo zase tak špatný auto, jak se řiká. Sice to hnije jak brambory, ale taková Filcka snad hnije eště víc. Nevim, jak je to na Slovensku, ale v ČR už má pověst akorát tak auta pro důchodce a nebo pro frikulíny, co si na to daj falešný sání, mračítka a myslej, že maj Ferrari. Taky tomu odpovídaj ty ceny.
Mně by hlavně vadila absence posilovače řízení. Asi jsem rozmazlenej, ale auto bez posilovače bych prostě nechtěl.
04.03.2009 | 18:19:39 | Leonid Topolánek Reagovat
STANDA
Samozrejme zže som tým myslel pravidelne kontroly a výmeny kvapalin + raz za dvaroky kontrola ventylov cca 6€
04.03.2009 | 12:54:24 | ED Reagovat
Autorovi recenze
"Auto dávam do servisu na kontrolu a nie až sa niečo pokazí" tak to si neumím fakt představit. Živit servis když autu nic není...
04.03.2009 | 10:57:08 | Standa Reagovat
Favorit
Mal som Favorita a s láskou na neho spomínam. Jediné čo nemal dobré boli práve brzdy. Aj po kompletnej výmene kotúčov, stále hučali a celé to vibrovalo.
04.03.2009 | 09:32:49 | 07 Reagovat
Tož Fábiu si kúp, bude ti slúžiť dlho i bez ošetrovania karosérie 2x do roka. Ale pripráv si nejaké tie eurá na opravy, lebo budú niekolko ráz dražší .
03.03.2009 | 14:45:07 | Itall Reagovat
No právě, komu by se chtělo 2x ročně ošetřovat kastli. Dnes lidé nechtějí ani točit kličkou při stahování okýnka (aby se neshodili před lidima a pak měli páru do posilovny, do frasa).
03.03.2009 | 14:40:01 | Itall Reagovat