Rok výroby:2014Typ motoru:Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:1 700 kmZpůsob řazení:manuálJak dlouho auto používáte?1 měsícPalivo:DieselVloženo:14. 10. 2014
- jazdné vlastnosti sú OK, ale tusím jej chýba nezávislé zavesenie zadnej nápravy - a priznám sa, je to trošku cítit, najma na dialnici v tiahlych zákrutách mám pocit, ze oproti minulej octavii ten zadok ako by len klzal po ceste, neciti sa tak isto...
- interier - vybavu mam Elegance, takze som spokojny - je to o triedu lepsie ako to bolo u minulej generacie. spracovanie, dizajn - pekné. páci sa mi aj tvar volant, dobre sadne do ruky
- kessy - bezklucovy system - super vec, velmi dobre! netreba klucom otvarat, zamykat, startovat, staci ho mat niekde pri sebe
- minusom je troska ovladanie na volante - pridavanie hlasitosti na lavej strane??? - som zvyknutý na pravo, ale je to o zvyku. Trosku ma hneva ze Elegance nema hlasove vytacanie telefonu, treba to tam tukat (resp. si priplatit 20 € - ale ja mam auto sluzobne) - co mi pride trosku ako zderstvo. Toto by to auto malo mat automaticky.
- nádrž sa mi javí pocitovo menej objemná, tá ručička padá dole rýchlejšie ako u OII, neviem... dáta o objeme nádrže som si nezistoval.
- tiež ma hnevá, že to výbava má LED denné svetlá až za príplatok (pričom na octavii sú to len také nepekné tenké ciarky) - tu by to malo byt súcastou vybavy.
Pokud srovnám s předcházejícími generacemi tak tahle nová je 100% nejhorší, měl jsem všechny 3. A dle mého byla nejlepší O2 po faceliftu Stále diskutovaná náprava je pro mě asi to co mi vadí nejméně. Nejhorší je místo a pohodlí pro řidiče. Měřím 188 cm a vážím 92 kg. Nohy nejsou kam dát, protože je tam nesmyslně tlustý středový panel který je ještě okrášlen úplně úchylnou sešikmenou plochou která mě tlačí do kolena (ten kdo to vymyslel byl buď větnamec nebo liliput). Pokud si posunete sedačku dozadu tak aby vás to netlačilo a pustíte si topení. Tak se v oblasti nohou středoví panel rozehřeje snad na milión stupňů takže vás zas místo tlačení kolena pálí lýtka. Nevím zda je to jen můj pocit, ale sedačky jsou užší a kratší než v předcházející generaci. Takže mě z nich tlačí zadek na pravé straně, tudíž mi také přijde že volant tak nějak není úplně uprostřed. Sice nepatřím mezi hubeňoury ale nemám ani prdel jako slon. Abych si v tom autě připadal jak zápasník sumo. Prostě je to auto buď pro ženský, nebo trpaslíky. Líp se sedělo snad i ve Felicii. To chlapci ve škodovce fakt po….
18.02.2015 | 08:02:10 | king
| 109.238.208.*Reagovat
O 3 / nic moc
O 3 som jazdil rok. Motor 1,6 tdi 77kW. Moje vyhrady smeruju hlavne k zadnej naprave, ktoru si na nerovnostiach musi vodic doslova vytrpiet. Co ma este zarazilo, bol aerodynamicky hluk od zrkadiel a predného okna. Ten sa neprijemne prejavoval uz od cca 100 km/hod. Dost neprijemne u vozidla za viac ako 20.000 EUR. Deklarovanu spotrebu z TP 3,8/100km nedosiahnete. Normalna spotreba cca 5,5/100km. Ak hladate klasicky stahovak a idete po litroch kufra, budete sklamany. Vyuzitelnost vdaka úzkemu nakladaciemu otvoru je horsia. P 308 SW v tejto discipline pri realnom stahovani O3 porazil. O 3 urcite nie zle auto, ale cena za ktoru sa predava a ktoru zákazníci na prekvapenie akceptuju nezodpoveda realnej hodnote vozidla.
22.10.2014 | 04:21:30 | Rick
| 195.91.11.*Reagovat
Ten aerodynamický hluk od oken a zrcátek má i Oktavia 3? Já myslel, že to měla jen Fabia II. Tam mně to dost štve. Raději moc přes 120 za hodinu nejezdím. Už je to pak dost rachot.
08.02.2016 | 13:07:24 | Tony
| 131.207.242.*Reagovat
Pocitově malá nádrž... ručička padá rychlejšie....vtip týdne. Sám bych neuměl říct kulantněji, že mi to žere jako kráva.
To že je to vyladěnější okta znamená, že to je o jízdě? To by museli u koncernu ještě hodně zapracovat. Leda tak o jízdě do obchoďáku a machrovat před vidlákama s obyčejnejma oktama :-)
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia
03 auto pro trpaslíky
Pokud srovnám s předcházejícími generacemi tak tahle nová je 100% nejhorší, měl jsem všechny 3. A dle mého byla nejlepší O2 po faceliftu Stále diskutovaná náprava je pro mě asi to co mi vadí nejméně. Nejhorší je místo a pohodlí pro řidiče. Měřím 188 cm a vážím 92 kg. Nohy nejsou kam dát, protože je tam nesmyslně tlustý středový panel který je ještě okrášlen úplně úchylnou sešikmenou plochou která mě tlačí do kolena (ten kdo to vymyslel byl buď větnamec nebo liliput). Pokud si posunete sedačku dozadu tak aby vás to netlačilo a pustíte si topení. Tak se v oblasti nohou středoví panel rozehřeje snad na milión stupňů takže vás zas místo tlačení kolena pálí lýtka. Nevím zda je to jen můj pocit, ale sedačky jsou užší a kratší než v předcházející generaci. Takže mě z nich tlačí zadek na pravé straně, tudíž mi také přijde že volant tak nějak není úplně uprostřed. Sice nepatřím mezi hubeňoury ale nemám ani prdel jako slon. Abych si v tom autě připadal jak zápasník sumo. Prostě je to auto buď pro ženský, nebo trpaslíky. Líp se sedělo snad i ve Felicii. To chlapci ve škodovce fakt po….
18.02.2015 | 08:02:10 | king | 109.238.208.* Reagovat
O 3 / nic moc
O 3 som jazdil rok. Motor 1,6 tdi 77kW. Moje vyhrady smeruju hlavne k zadnej naprave, ktoru si na nerovnostiach musi vodic doslova vytrpiet. Co ma este zarazilo, bol aerodynamicky hluk od zrkadiel a predného okna. Ten sa neprijemne prejavoval uz od cca 100 km/hod. Dost neprijemne u vozidla za viac ako 20.000 EUR. Deklarovanu spotrebu z TP 3,8/100km nedosiahnete. Normalna spotreba cca 5,5/100km. Ak hladate klasicky stahovak a idete po litroch kufra, budete sklamany. Vyuzitelnost vdaka úzkemu nakladaciemu otvoru je horsia. P 308 SW v tejto discipline pri realnom stahovani O3 porazil. O 3 urcite nie zle auto, ale cena za ktoru sa predava a ktoru zákazníci na prekvapenie akceptuju nezodpoveda realnej hodnote vozidla.
22.10.2014 | 04:21:30 | Rick | 195.91.11.* Reagovat
RE: O 3 / nic moc
Čo čakať od Škodovky. Nič normálne..
22.10.2014 | 07:14:33 | | 10.60.4.* Reagovat
RE:Hluk
Ten aerodynamický hluk od oken a zrcátek má i Oktavia 3? Já myslel, že to měla jen Fabia II. Tam mně to dost štve. Raději moc přes 120 za hodinu nejezdím. Už je to pak dost rachot.
08.02.2016 | 13:07:24 | Tony | 131.207.242.* Reagovat
Pocitově malá nádrž... ručička padá rychlejšie....vtip týdne. Sám bych neuměl říct kulantněji, že mi to žere jako kráva.
15.10.2014 | 21:53:18 | | 89.102.162.* Reagovat
RE:
Kvůli tomu že mu to přijde že to žere více to nemusí ale žrát jako kráva navíc je to jeho dojem nebo pocit :D takže nevím proč vtip týdne.
16.10.2014 | 00:01:09 | | 62.245.124.* Reagovat
RE:
mam 1.6 tdi a spotreba do 5 litru pri normalni jizde nadrz (50 l) spotreba klesne po zajeti motoru
20.10.2014 | 18:48:55 | | 37.48.43.* Reagovat
RE:
Mám 2,0 TDI RS najeto 14 000 a spotřeba neklesla ba naopak.
28.01.2015 | 12:13:06 | Jary | 46.174.23.* Reagovat
RE:
rs to neni o spotrebe ale o jizde
21.02.2015 | 12:20:12 | | 37.48.42.* Reagovat
RE:
To že je to vyladěnější okta znamená, že to je o jízdě? To by museli u koncernu ještě hodně zapracovat. Leda tak o jízdě do obchoďáku a machrovat před vidlákama s obyčejnejma oktama :-)
21.02.2015 | 13:49:23 | Temp | 78.45.78.* Reagovat
dobre
No tak to je dobre auto
15.10.2014 | 19:23:46 | pojak | 85.71.106.* Reagovat