Autorecenze Škoda Octavia 1896 - Své koupě nelituji - hodnocení, spolehlivost, silné a slabé stránky, závady, zkušenosti, komentáře - recenze Škoda Octavia
 
 

Recenze Škoda Octavia Combi TDi, SLX, 66 kW
“Své koupě nelituji”

Autor recenze: Aleš Schejbal (33 let),
Ústecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2001 Typ motoru:1896 Stav km při koupi:196 018 km Stav km nyní:196 896 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Průměrná spotřeba: 5,8 l/100 km Vloženo: 28. 11. 2008

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.0

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Felicia Combi GLX

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Na autě jsem provedl běžný servis, který musí provádět každý motorista. Výměnu náplní, výměna předních a zadních brzdových komponentů.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Po předčasném splacení leasingu na své předešlé autíčku Škoda Felicia Combi, Comfort line, jsme se s partnerkou po krátkém rozhodování opět rozhodli pro značku Škoda. Své nové autíčko jsem zakoupil v SRN, za velmi slušnou cenu cca 4.300 EUR. Šlo o koupi v rodině, vozidlo jsem kupoval od příbuzných. Jedná se o auto s pravidelně servisované ve značkovém servisu Škoda, nehavarované a udržované, s poměrně malým počtem najetých kilometrů, sloužilo jako další auto v rodině mé neteři.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia

Vložit komentář

to Gramac

No to musis mit tu Octavii hodne vylagrovanou, kdyz jede jak Thalie s polovicnim vykonem.S Octavii 1,8 T jsem jel a co se tyce akcelerace, tak jede slusne.Jen kdyby mela kapanek lepsi podvozek...

08.07.2009 | 13:20:44 | jamieson Reagovat

s tim designem

Je to opačně ne? Felda má masku okopčenou z octávky. Octa se přece začala dělat léta páně 1996, a faceliftovaná felda až 1998

04.12.2008 | 15:41:23 |  Reagovat

tak sa na to kuknime

Octavii nechybí sebevědomí, a není se čemu divit. Díky mimořádné praktičnosti si tento vůz získal oblíbu již více než milionu spokojených zákazníků po celém světě.(vzadu malo miesta) A díky designu, kterému se čas vyhýbá, přibývají stále další...(design spredu ako felicia) Spojení elegance (spredu ta felda) s účelností a kvalitou (ulamuju sa ovladace zrkadiel, plasty odpadnu po case aj same) – to jsou charakteristické prvky designu (o tom designe uz som pisal) modelů Octavia. Zdůrazňují originálním způsobem velikost (golf s kufrom) a robustnost vozu, i když celý automobil a každý jeho detail působí příjemným dojmem solidnosti, prostornosti (naozaj len posobi tym dojmom) a spolehlivosti. Při pohledu na Octavii ani na okamžik nezaváháte, k jaké značce patří. (spomeniete si na feldu)Dominantním prvkem přední části vozu je přední maska s výrazným žebrováním mřížky chladiče (felda), do které je zakomponováno i firemní logo. Maska spolu se světlomety s čirou optikou dodává vozu výraz dynamiky (hranate obdlznikove svetla su naozaj synonymom dynamiky)a robustnosti. Přes elegantní linii celé karoserie (krabica) se dostanete k půvabné stupňovité zádi liftbacku nebo naopak splývavé u verze Combi. Optimalizace tvarů karoserie přinesla nízký součinitel odporu vzduchu (Cx=0,3), který se příznivě podepisuje na spotřebě pohonných hmot. Pro vůz je standardně připravena široká paleta vnějších laků (bez priplatku mate nechutnu bielu modru alebo zelenu), včetně metalických barev, nebo litá kola v několika provedeních (to uz sa nedoplatite). Elegantní a kvalitní materiály jako v luxusním voze (autor sa asi nikdy neviezol v S klase), avšak se zvláštním ohledem na odolnost (tie ovladace spatnych zrkadiel co sa casom ulomia) a praktičnost. Tak by se dala charakterizovat Octavia uvnitř. Množství šikovných detailů a praktická výbava (bez priplatku ani prd) z ní dělají atraktivní vůz pro drobné podnikatele i pro rodiny s dětmi. Ať již je to přístrojová deska, volant, sedadla (tvrde), palubní přístroje, či autorádia, celý mimořádně variabilní a prostorný interiér (prostorny fak neni) nese pečeť designérské školy Škoda (felda). A to jsme ještě nezmínili mimořádný prostor pro zavazadla, který nabízejí obě karosářské varianty. Základní objem 528 litrů, resp. 548 u Combi, to by měl být víc než dostatek místa pro zboží nebo výbavu na dovolenou. Sklopením zadních sedadel u verze Combi získáte dokonce prostor neuvěřitelných 1512 litrů. Octavia-úspěch, který trvá (ludia ja vas nechapem)

04.12.2008 | 15:07:34 |  Reagovat

To není reklamní slogan, ale vyjádření spokojeného majitele.

04.12.2008 | 14:57:53 |  Reagovat

Klidně věřím, nejsou bohužel všechny takové.

04.12.2008 | 14:48:37 | Itall Reagovat

slogan

Někdo skopíroval reklamní slogan, to je prdel no a poserte se.

04.12.2008 | 12:29:20 | Gramac Reagovat

nevěřím

Opravdu nevěřím. odkazuji na názor z 30. listopadu 2008 | 13:09 | Anonym
Octavia, po přečtení bude všem jasné, jaká je octavia.

04.12.2008 | 12:19:54 |  Reagovat

Poruchy

To je právě ten všeobecný omyl, všichni si myslí, že když si koupí novou škodu, že mají spolehlivé auto, ale škoda je spolehlivá leda tak oproti wartburgu. Měl jsem možnost vystřídat spoustu jiných značek a spoustu výrobců a mohu říct, že škoda je na tom hodně mizerně, co se týče motorů, ceny, kvality, zpracování a poruchovosti. Kdo nevyzkoušel, nebo má auto, aby s ním najel 5000Km ročně nevěří.

04.12.2008 | 12:04:18 | Gramac Reagovat

To snáď nie, asi ste

napálený kvôli poruchám. Neviem ako je to so spoľahlivosťou Thálie, alebo Škody z vlastnej skúsenosti, takže sa nemôžem vyjadriť, ale ak by ste mali ísť na dlhú štreku, naložený batožinou plus klíma, tak asi by ste s láskou spomínali na 110 kw...

04.12.2008 | 11:57:29 | ľuboš Reagovat

66KW - výkon raketového TDi, spotřeba 3litry na sto s podporou NOS

Tdi je prostě TDi to se holt nedá upřít, já jezdim služební Octávkou 1,8T 110KW a mohu říct, že to jede skoro jako Thalie 1,2 55KW. Tudíž na hovno. Holt Škoda umí pomalá auta no. Jen kdyby nebyly tak drahé a poruchové.

04.12.2008 | 11:52:32 | Gramac Reagovat

Pro Angela

66 kW výkon motoru? Je to na zvážení každého, zda je to dostačující výkon. Já osobně auto používám k podnikání a pro rodinné účely, a tento výkon mi vyhovuje.

04.12.2008 | 10:50:56 | Aleš Schejbal Reagovat

Pro Anonyma

jetště jednou reaguji na názory "odborníka-Anonyma" Nevím, Ty tupá hlavo, kdo z nás je ko..t. Ale nejspíše asi Ty. Myslím si, že na rozdíl od Tebe o autech něco vím. Ty asi zřejmě chodíš pěšky nebo na tříkolce, tak nepiš recenze na auta

04.12.2008 | 10:48:44 | Aleš Schejbal Reagovat

Pro Anonyma

Je vidět, že anonym je na vysoké intelektuální úrovni. Zvláště pak jeho vytříbený styl vyjadřování. Své názory si vážený pane zmuchlejte, a strčte do svého análu, a zkuste se příště podepsat. A běž se vy--- nad Playboy, asi v tom máš hodně velkou praxi.

03.12.2008 | 13:12:16 | Aleš Schejbal Reagovat

Anonym je práveže

veľmi vtipný chlapík/ženská...., aspoň vidíme, ako sa robí výmet zdravého rozuma. Držím sa stoličky, peňaženku som schoval, lebo inak sa neudržím a to AUTO MUSÍM MAŤ....!!! Veď podľa prospektu je Mercedes Maybach obyčajná haraburda.... , no, nekúpili by ste?! / elegantné a kvalitné materiály ako v luxusnom voze..., večná škoda, že nečítam reklamné prospekty...

01.12.2008 | 10:49:27 | ľuboš Reagovat

Neviem si celkom predstaviť, ako sa toto auto môže pohybovať so 66kw motorom, ale budiš.

01.12.2008 | 03:11:15 | Angel_M Reagovat

Tu je nejaky kus kokota ( no skor ani nie kus ale cely) ktory svoje blahorecenia kopiruje ku vsetky koncernovym prispevkom. Len ti chcem povedat strc si vsetky tieto prijebane komentare dio pice a ojeb si hlavu o betonovy mur!!!! Lebo tymito prispevkami ukazujes len to aky si strasne prijebany a bez fantazie!!!!! Normalne si viem predstavit ako si honis na katalogom skoda. ( normalny ludia to robia napr. pri playboy).

30.11.2008 | 22:43:16 |  Reagovat

Octavia

Octavii nechybí sebevědomí, a není se čemu divit. Díky mimořádné praktičnosti si tento vůz získal oblíbu již více než milionu spokojených zákazníků po celém světě. A díky designu, kterému se čas vyhýbá, přibývají stále další... Spojení elegance s účelností a kvalitou – to jsou charakteristické prvky designu modelů Octavia. Zdůrazňují originálním způsobem velikost a robustnost vozu, i když celý automobil a každý jeho detail působí příjemným dojmem solidnosti, prostornosti a spolehlivosti. Při pohledu na Octavii ani na okamžik nezaváháte, k jaké značce patří. Dominantním prvkem přední části vozu je přední maska s výrazným žebrováním mřížky chladiče, do které je zakomponováno i firemní logo. Maska spolu se světlomety s čirou optikou dodává vozu výraz dynamiky a robustnosti. Přes elegantní linii celé karoserie se dostanete k půvabné stupňovité zádi liftbacku nebo naopak splývavé u verze Combi. Optimalizace tvarů karoserie přinesla nízký součinitel odporu vzduchu (Cx=0,3), který se příznivě podepisuje na spotřebě pohonných hmot. Pro vůz je standardně připravena široká paleta vnějších laků, včetně metalických barev, nebo litá kola v několika provedeních. Elegantní a kvalitní materiály jako v luxusním voze, avšak se zvláštním ohledem na odolnost a praktičnost. Tak by se dala charakterizovat Octavia uvnitř. Množství šikovných detailů a praktická výbava z ní dělají atraktivní vůz pro drobné podnikatele i pro rodiny s dětmi. Ať již je to přístrojová deska, volant, sedadla, palubní přístroje, či autorádia, celý mimořádně variabilní a prostorný interiér nese pečeť designérské školy Škoda. A to jsme ještě nezmínili mimořádný prostor pro zavazadla, který nabízejí obě karosářské varianty. Základní objem 528 litrů, resp. 548 u Combi, to by měl být víc než dostatek místa pro zboží nebo výbavu na dovolenou. Sklopením zadních sedadel u verze Combi získáte dokonce prostor neuvěřitelných 1512 litrů. Octavia-úspěch, který trvá

30.11.2008 | 13:09:39 |  Reagovat

anonym

až na to že ten text je o Octavii druhé generace žáno...

28.11.2008 | 22:16:40 | Jerry Reagovat

Anonym to okopnul z reklamního prospektu - černočerný humor.:-))

28.11.2008 | 17:51:29 | Radek Reagovat

28. listopadu 2008 | 14:40 | Anonym

Ty vole, ty už to fakt nehul. Útulné prostředí pro celou posádku? Dyť na zadní sedačku se posadí pohodlně tak možná Roman Skamene. A ty další bláboly snad ani nemá cenu komentovat...

28.11.2008 | 17:45:11 | mrdám ti mámu Reagovat

Super recenzia. Pomerne malo najazdenych km 196 tis. Ved to je skoro nove auto. Najazdit 800 km a pisat recenziu je inteligentny krok. 790 z toho bola cesta z nemecka....

28.11.2008 | 14:51:25 |  Reagovat

Nadčasový design, vyspělé technologie, velkorysý prostor pro posádku i zavazadla, skvělé jízdní vlastnosti, výborný poměr ceny a užitné hodnoty. Benefity, které dosud oslovily více než dva miliony zákazníků, Octavii právem řadí mezi nejúspěšnější modely značky Škoda.Dynamický a svěží design modelu Octavia je zárukou, že se vůz jen tak neokouká a zůstane dlouho atraktivní. To platí nejen pro verzi liftback se stupňovitou zádí, ale rovněž
i pro provedení Combi.

Karoserie se chlubí nízkým odporem vzduchu, který má příznivý vliv na provozní náklady
i na nízkou hlučnost uvnitř vozu.

Octavia není pouze o racionálních rozhodnutích, přidává k nim také velkou dávku pozitivních emocí a dynamičnosti. Elegantní, prostorný a účelně řešený interiér Octavie vytváří útulné prostředí
pro celou posádku. Přístrojová deska je přehledná a má na dotek velmi příjemný povrch.Všechny ovládací prvky přístrojové desky jsou velmi dobře ergonomicky uspořádány. Komfort dále zvyšuje i velké množství praktických
a promyšlených odkládacích prostor. Promyšlená skladba nabídky motorů pro modelovou řadu Octavia znamená, že i u nového modelu naleznete v nabídce pohonných jednotek benzinové motory s moderní technologií vstřikování i turbodiesely založené na systému vstřikování čerpadlo-tryska.
Spojení elegance s účelností a kvalitou – to jsou charakteristické prvky designu modelů Octavia!

28.11.2008 | 14:40:44 |  Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Škoda Octavia