Recenze Škoda Octavia II 1,9 TDi
“Za také prachy, moho byť lepšie vypracovanie.”

Autor recenze: George (29 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2007 Typ motoru:1,9 TDI Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:10 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 3 měsíce Průměrná spotřeba: 4,5 l/100 km Vloženo: 25. 9. 2007

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.4

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Mazda 626 Mazda Xedos 6 Renault Laguna

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Auto som kupoval nové ako funglovku z autosalonu. Najprv nič a potom to prišlo. Začalo to hrkotom a rezonáciami v laktovej opierke/jumbo boxe/, pokračovalo to rezonáciou ukotvovača bezp. pásu spolujazdca, teraz sa k tomu pridalo nejaké dosť silné drnčanie aj vzadu/ešte som nezistil kde/, a pri zabuchnutí dverí pekne zadrnčí vonkajšie sp. zrkadlo.Čo sa týka kvality vypracovania tak buď som natrafil na nesprávny kus, alebo je to šmejd.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Z auta som bol najprv nadšený a po zhruba 4000 km/dovtedy to bolo v pohode/ moje nadšenie opadlo, vďaka týmto chybám. Ja viem že si niekto možno povie že som malicherný, ale mám názor že pokial niekto dá za auto 702 000/výbava ambiente+niečo navyše/, tak očakáva za to aj primeranú kvalitu.

Teraz dosť lutujem že som si kúpil Octaviu II. Mesiac som sa rozhodoval ktoré auto kúpiť a nakoniec som sa rozhodol a teraz ma to sere že takto.

V takej cene čo som obehal autosalony som mohol vyberať z dosť áut. cena plus-mínus 40 000 sk.Boli to passat,407,mazda6,laguna,atď. Išlo o vozidlá vo všeljakých akciách. Inak vozenie je to vynikajúce.

Auto mám 3 mesiace a má 10 000km. čo sa týka spotreby, tak s ňou som tiež maximálne spokojný pohybuje sa okolo 4,5 litra. V lete sa mi raz cestou do práce podarilo spraviť priemerku 2,8 litra na 42 kilometrov/to je moja cesta do práce/ a priemerná rýchlosť 63 km/h. V dedinách som dodržiaval predpisy.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia

Vložit komentář

Mazda

Mě by třebas zajímalo proč recenzent opustil své značky jako je Mazda-Renault, ty značky jsou podobně stavěné pohodlím a výbavou v základu a také designem částečně neotřelým. Například já jsem postřídal značky a v mládí zkoušel. Pak jsem zjistil, že vůz přímo dělaný na mě a který chci neuživím (spíš ho živit nechci) a nakonec tedy opět hledám na trhu nějaký vůz, který mi padne.
Ale pokud kupuju koncern VW, tak jen proto, abych se s vozem někam dostal. Není to značka, kterou si oblíbíte.
Nás čecháčky může těšit, že Škodovka je už konečně povedená a vysílá na trh jeden kvalitní vůz za druhým. A vůbec mě nezajímá, že to zkonstruovali němci. Protože AUTO není jedna součástka. Je nutné přemýšlet nad tím jak skloubit různé komponenty třeba i z číny. Názorný příklad v audiofilii, stačí dobře zkombinovat repra(profesionálními konstruktery) a hraje to úplně jinak a milionkrát lépe než originál. Je to trošku s nadsázkou. )
Octávka II - slyším na ní samou kritiku občas pozlobí to ano, ale taxikáři tím jezdí. A když už někdy skutečně začíná být bezporuchová, tak se na ní něco musí přeci najít a máme to tady... VRZÁNÍ!!! ostatní může trápit REZ, že to nezvednou ani na Heveru, zatékání matnoucí madla, světla, lak, že jen kamínek ťukne a lak je dole, atd. , ale prostě vždycky se něco najde, no tak si tam nainstalujte RÁDIO, když to VRZÁNÍ slyšíte i přes ten SILNÝ DUNIVÝ A RACHTAVÝ ZVUK MOTORU...
Dále 1.9Tdi PD, já osobně bych do tohodle skvostu nešel, kvůli jemně opotřebeným vstřikovačům(asi mě nic jiného nenapadá, když tu jeden recenzent píše o 9litrech a druhý o 5 litrech) se zvedne spotřeba z 5-6 na 9-10l. K tomu po městě si normálně bere taky něco víc než stará dobrá chrochta pod 7l se určo nedostanete. Ne o tom vlastní zkušenosti nemám. Ale spíše
2.0Tdi to je taky dobrý motor(a myslím, že podobný), ale všechno to papá jako obyč benzín a když k tomu připočteme to a to...
Tak už to lidi kupují NÉÉÉ KVŮLI SPOTŘEBĚ, ALE ŽE TO MÁ BRUTÁLNÍ ZÁTAH A ŽE TO JEDE! Ono kočírovat nějakých 250Nm při spotřebě 7litrů, kam se na to benzín hrabe, Ten potřebuje na těch 250Nm 15 litrů spotřeby...)

07.12.2012 | 07:04:02 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: Mazda

Ha ha ha! Ten byl dobrej. Co tam máš dál?

07.12.2012 | 18:53:49 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: Mazda

Davat na jednu uroven mazdu a renault.., hm, riadne sleha
Inak sranda.

07.12.2012 | 20:34:21 | lubos  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Mazda

No me to vychazi sul nul, kdyz pripoctu k reenaultu dacii, nissan, infiniti, tak si u Renaultu jeste vyberu. Mazda je japonec a moc jich tu nejezdi. A kvalitu nezapocitavam radeji. To muze zhodnotit pouze vlastnik dvou modelu stejne tridy.

08.12.2012 | 04:36:50 | svlastik  | 46.47.170.* Reagovat

RE: Mazda

Pred 20 rokmi som mal mazdu 626..., uf, ako ten cas leti..., ale absolutne bezproblemove auto.ak si kupis taku 6, al.3 s benzinovym motorom....tak v zivote nebudes xciet ine auto.

Po mojej prislo "vajicko". Dost ma zarazilo, zs jazdne bola slabsia, ok podvozok prisiel az s mazdou 6..., sotorom 1,8 benzin....nezmar za par susnov.

Jap. A diesel...radsej nie, ale az raz budem jazdit malo..., uz iba benzin.

A ak budem bohaty.., tak idealne aspon 3.0 v6


:D:D:D:D

08.12.2012 | 21:59:05 | lubos  | 85.237.227.* Reagovat

Uplne vykradnuty...Jazdite autobusom.

Co chyba Oktavke??? Prva Oktavka... Skoro nepokazitelne auto. Jazdia do teraz a nic to skoro nepyta. Druha Oktavka tak isto ako aj prva. Len je vacsia a o dva deci to zere viac. Mal som 1 tkovu 1,9 tdi teraz 2kova 1,9 tdi a kupim aj dalsiu ak bude. Ja som spokojny. Komu sa nepaci nech si nasere alebo precita nadpis!

06.12.2012 | 22:34:41 | Ja  | 78.99.151.* Reagovat

RE: Uplne vykradnuty...Jazdite autobusom.

Možná to není auto na časté ježdění..:DD.
Protože tady auto píše za 3 měsíce najel 10Tkm,což není zase málo.
A co vím a znám,tak kde jaká služební škodovka co najede hodně KM pořád někde vrže atd.

06.12.2012 | 22:39:32 | Luke20  | 78.102.114.* Reagovat

RE: Uplne vykradnuty...Jazdite autobusom.

Nic proti tomu autu nemám,ale mám služební Fabku vržou plasty.
Pak tam máme tři Octavie,nevím co ta třetí ale u těch dvou vržou plasty při nerovnostech v desce,nebo při zavření dveří v tapecu.
Fabka rok 2011,a Octavie kolem 2006.Což mě přijde vcelku jako menší plus.Osobně jsem na takové zvuky alergický vadí mě i když vezu něco v kufru a po cestě se to ozývá.Takže kdybych si to auto koupil a do pěti let,by mě to vrzalo tak mě osobně by to dost vadilo.:)

06.12.2012 | 22:49:05 |   | 78.102.114.* Reagovat

RE: Uplne vykradnuty...Jazdite autobusom.

Tobě přijde jako menší plus když vržou plasty?Co když nevržou?-to je mínus?.A na to jsi přišel sám?

07.12.2012 | 09:09:31 | jan  | 88.102.67.* Reagovat

RE: Uplne vykradnuty...Jazdite autobusom.

Bože no..:D tak jsme to napsal špatně...

07.12.2012 | 14:44:38 | Luke20  | 78.102.114.* Reagovat

RE: Uplne vykradnuty...Jazdite autobusom.

Bůch ti nepomůže.

07.12.2012 | 19:11:54 |   | 88.102.67.* Reagovat

RE: Uplne vykradnuty...Jazdite autobusom.

Však žádnou pomoc nepotřebuji.Ty děláš jako by jsi si se nikdy nespletl.

08.12.2012 | 02:11:19 | Luke20  | 78.102.114.* Reagovat

Některé motory Škodovek nemají dobrý výkon ani spotřebu,tak co se čertíš.Tdi jsou opravdu úsporné ale tvrdý a dunivý projev motoru je aspoň pro mne neakceptovatelný.Vždyť při startování se to třese jako osika.Náhradní díly jsou plus-mínus stejně drahé na všechny značky-krom japonců ,tam ty ceny jsou vyšší ale zase jich tolik nepotřebují.

14.07.2011 | 14:05:41 | Milík Reagovat

Reakce na OCTAVII

Kdyz to tady tak ctu, tak se musim jen smat. Kazdej to tady kritizuje. Jen sam autor clanku aspon, kdyz ma problemy,tak aspon hodnoti podle toho,jak se veci maji a ne s afektu. Ja jezdil rok s 1,6 Benzinem prvni generace, 1,9 TDI druhou generaci se dvouma + se scoutem. Moje hodnoceni ? VY volove ,skodovka ma super dostupny dily - levny. Dobry vykon (zalezi,co si poridite- jestli na spotrebu nebo na silu), dobre se ovlada(az na malickosti) slusna vybava, skvela spotreba i dobra cena. Abych byl uprimnej nejsem zastance kupu noveho auta (vyhozeny penize!) Kdybych jezdil par mesicu s jednim autem,pak bych to sem nepsal, ale ted aktualne mam tech aut za sebou vic. Takze vy pitomci,co tady jen kritizujete, tak jste bud jen ubozaci,co slintate po ni a nebo neumite ani rict jedinne pozitivum a kritika je to jedinne,co umite!!! Kdyz jste takovy frajirci,tak si kupte Bavo,audinu nebo treba mazdu a az se vam vysype treba prevodovka nebo neco,co nepatri do bezny opravy,tak se s autem rozlucte,protoze na opravdu fakt mit nebudute ( NEPLATI pro podnikate nebo pro ty,co jsou zajisteny ;) to bych si oktavku taky neporidil)

14.07.2011 | 12:25:43 | sniper Reagovat

RE: Reakce na OCTAVII

Jenom pitomec a vůl (cituji tebe) si může myslet, že na ochcávku jsou levný díly.

07.12.2012 | 18:57:52 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: Reakce na OCTAVII

Tak na co jsou teda levný díly Stando?

07.12.2012 | 19:32:43 | Jirka  | 93.99.128.* Reagovat

RE: Reakce na OCTAVII

Na nic Oldo. Už se proberte. Možná tak na Tatu Nano, jinak na nic. Každý vás oholí i když si bláhově myslíte, že právě na váš zázrak jsou levné díly, protože vaše fantastická octavia se vyrábí mimo tento vesmír, mimo tuto ekonomiku. Když byly levné díly na škodovky, to jsme si říkali "čest práci soudruhu". Někteří zřejmě ještě nepoznali, že už jsme jinde. Díly jsou drahé a ještě dražší. Ale levné? Nenech se vysmát.

07.12.2012 | 21:48:14 |   | 89.102.162.* Reagovat

Kvalita nafty a aditiva

Chtěl bych se Vás někoho zeptat zda nemáte zkušenosti s aditivy do nafty - nyní podruhé jsem tankoval V-power diesel - při první nádrži jsem nepocítil téměř žádný rozdíl, do druhé jsem přidal aditiva na pročištění vstřiků a na lepší "mazací" vlastnosti nafty - po asi 200 km jako kdybych seděl v jiném autě - výkon se zlepšil, zátah je lepší a už se ani tak nebojím předjíždět jako před tím. Zvuk je sice stále jak startující 747, ale to už asi lepší nikdy nebude...ale rekace na sešlápnutí plynu už je alespoň nějaká - jak často a jaká aditiva nejlépe používat? Neškodí motoru při použití v každé nové nádrži?

17.06.2010 | 13:31:09 | Wing Reagovat

1,9 TDI PD 77kW

Zhodnotím stručně a myslím zcela jasně: Škodě se podařilo vyrobit designově nejhezčí traktor, který znám - ale s osobním automobilem tato motorizace nemá nic společného. Bohužel díky tomu, že tento traktor je napodobeninou hatchbacku, tak na něj nedáte pluh ani radlici, což jaksi znemožňuje jeho užitnou hodnotu. Přeji všem majitelům vítr v zádech a do budoucna snad nepoškozený sluch.

09.06.2010 | 09:00:45 | Wing Reagovat

RE: 1,9 TDI PD 77kW

Nechápem - máš tdi a reptáš na jeho zvuk ?? Tak načo si si ho kupoval?

29.01.2012 | 19:38:31 | Martin  | 188.123.98.* Reagovat

MAtus

No niektori to nepochopia ... ze Ochcafka / Golf / A3 / Leon / Altea je de facto to iste. Hlavne, ze je dlha kasna ... s velkym kufrom.

21.05.2010 | 15:10:25 | MickeyMon Reagovat

Tu si len dovolím poznamenať, že VW Golf je postavený na podvozku Audi A3 nie A4 !!!

21.05.2010 | 13:35:51 | Matúš Reagovat

Lubos

No ano, kazde auto mozes porovnat, lebo ma volant a 4 kolesa. Len ti co nikdy nemali na AUDI, tak sa ohanaju tym, ze je to len navonana Octavia a pod.
Skus si zobrat auto na jednu 1000 km cestu v kuse a potom hovor, ze je to iste.

21.05.2010 | 12:07:48 | MickeyMon Reagovat

Nesmieš to brať tak vážne,

ale Audi 4 sa v testoch obyčajne porovnávala s Octávkou....
Neriešim podvozok, ani uloženie motora. Iba z princípu. Pretože, až sa dobre pamätám, tak v DE v porovnávacom teste A4 Q Avant, verzus O2 4x4, vyhrala škodovka, asi pred 2-4 rokmi? Tak nejako.
Ale: V prospektoch sa všade uvádza, aká je A4 super, perfektné materiály, vypracovanie a pod.
Nevravím, že nie. Interiér bude nádherný aj o 20 rokov, taká A100-A6 z roku 1992-6 je dodnes nepriestrelná kvalitou. .
A čo sa týka tých 200.000 km. VŽdy to záleží od majiteľa. Ak je gazda sviňa, tak ani Audi nevydrží.
Nehovoriac o tom, že 200.000 km, to je také slušnejšie zabehnutie motora, / 307 je ľudové vozítko, trochu nepodarené, na úrovni napuchnutej Felície, al. Fábie/, ale 406, ak je v dobrom stave, tak nespoznáš, či má 100, alebo 400.000 km. .../podobne 607/
Vlastná skúsenosť.
A 407, to zase už nie je Peugeot, ale nejaký výsmech auta.

21.05.2010 | 11:27:12 | ľuboš Reagovat

Lubos

1. Hitaschi sa davala uz aj do 2,5 TDI (132 kW) na 100%
2. Ak si myslis ze A4 je GOLF, tak je jasne, ze do toho vyznas .... no ....
A4 je uplne ine auto ako GOLF a spol. - ma uplne iny podvozok - lichobezniky, ine ulozenie motora (nie len 6 valce), nerez vyfukovu sustavu, lepsie odhlucnenie, ine vybavy. Ja tu A4 neobhajujem AUDI, ale zasa nie som slepy.
3. Pan diesel PSA - tam by som to fakt neriesil - tam by auto stalo v garazi s posratou elektrikou a dalsimi vecami (P307) a skus sa previezt s A4 co ma 200tkm a napr. P406/407 co ma 200 tkm.

21.05.2010 | 10:29:09 | MickeyMon Reagovat

To: MickeyMon: 12:58:

Hitaschi sa dávala, ak sa dobre pamätám iba do 3.0 TDi Q, allroad určite - na 100 %.
A4, nič v zlom, je iba krajší Golf, resp. Octávka..., ale drahá ako šľak, robená pre liliputánov, alebo beznohých.
Ak by si mal normálny pán diesel, od PSA, tak by si takéto veci nemusel riešiť... .
A súhlas aj s Matúšom, aj Kungom.
Ale nemá zmysel dusiť motor, pre 0,5-1 liter nafty si zničiť motor. To nemá význam.

20.05.2010 | 23:33:30 | ľuboš Reagovat

For Kung

1.500 RPM je podľa mňa nutné minimum. S týmto autom radšej ani na nižšie otáčky nechoď, dvojhmotný zotrvačník to nemá rád. Už to nie je stará dobrá " rotačka"...

20.05.2010 | 15:01:35 | Matúš Reagovat

RE: For Kung

Viem že je to staršia téma, ale nedá mi, aby som sa k tomu nevyjadril. Rotačka mala tuším tiež 2-hmot. zotrvák, ako nakoniec takmer všetky neupravené vozy, pod 2000 ot to ale bolo mrtve auto,na rozdiel od PD Tdi, ktoré zaberá už od najnižších otáčok (kludne od 1200-1300). Je ale fakt, že pod tých 1500 to tomu motoru a hl. zotrváku moc neprospieva

29.01.2012 | 19:54:25 | Jozef  | 188.123.98.* Reagovat

Kung

No já si nemyslím, že mám zrovna smůlu na náhodně nepovedený motor. (přesto to nechám při garančce prověřit)Spíš patřím k těm, kteří by si za ty peníze představovali něco jiného - jel jsem i v jiných Octaviích se stejným motorem a ten zvuk je taky jak v Trambusu nebo padajícím letadle - ten motor je prostě takhle vyrobenej, pravdou je, že akcelerace u mého auta je ještě o něco horší než u jiných, co jsem zkoušel - ale zase ne o tolik - tím chci říct, že nejede žádná Octavie s tímto motorem (pokud se nepřechipuje) a 5-ti stupňovou převodovku mají taky všichni s touto motorizací a můj názor je takový, že ve 21. století a ještě na takhle línej motor dát 5-ti stupeň je prostě nehoráznost - ve všech těchhle autech musíte na dálnici při rozhovoru se spolujezdci řvát jak na pouti, aby jste se vůbec slyšeli..nebo jezdit max 110, ty vibrace, který v autě cítíte i při neutrálu jsou taky ve všech stejný - to je prostě pro některý lidi zcela běžná věc a mnoho z nich se nad tím ani nepozastaví - když si sednu do Audi A4 tak je to prostě jiný nebo do A6 s obsahem 3l. Auto jako takový se mi designem i výbavou líbí, ale jakmile otočíte klíčem v zapalování tak si připadáte jak ve špatnym snu..toť můj názor a tenhle výrobek od VW je prostě ostuda - to samý jsou starší Passaty nebo audi A3 (např. z roku 2008) - v A trojce s 1,9 TDI PD je snad ten traktoroidní řev ještě horší - tenhle motor patří dle mého názoru tak možná někam do užitkovýho stroje na pole nebo do lesa - v osobním autě nemá prostě co dělat!

20.05.2010 | 14:43:30 |  Reagovat

Kung

No mozes sa usmievat kolko chces a popritom nadavat na 1,9 TDI. Ved vsetko je rovnake, nechapem to, ze len ty mas blby motor. Ved vsetci jazdia za 3 L s usmevom na perach jak to jede. .... Urcite zistime, ze aj paliva su vsade rovnake a pod.

20.05.2010 | 13:35:19 | MickeyMon Reagovat

1,9 TDI PD 77kW

A ještě jeden drobný dovětek - Váš názor, že na západ jdou jiné "kusy" než do ČR nebo SK je poněkud úsměvný - to jistě nemyslíte vážně že? A jak psáno níže - ano, po 200 tis. km ujetých ve Francii bude auto asi v lepším stavu než z cest v ČR, ale to není tím, že by bylo vyrobeno jinak:))

20.05.2010 | 13:02:45 | Kung Reagovat

Lubos

Ano ide vzdy o cenu a preto ja na A4 mam uz 3. vahu (teraz Pierburg), lebo AUDI dava nieco viac. Hovno dava. Takze ide len o cenu a takto dofrcali napr. OPEL, ktory mal v 80 tich rokoch uplne inu povest ako dnes. Tu ide o zmdrov (management) a o akcie ako o cenu, kvalitu a pod. Ved sa pozri na mercedes, nevidis do toho, tak netaraj. Ja v tom robim. Kvoli 2 Euram dokaze Daimler neskutocne veci. Firmy riadia kalkulacky. Usetria 200 tEuro za nieco, co potom stiahne predaje vyrobku o 500tEuro. A ano skoda mala iny 1,8 a neslo len o sprevodovanie. Samozrejme nemyslim objem alebo odliatok. Kto hlada najde.

20.05.2010 | 12:58:45 | MickeyMon Reagovat

1,9 TDI PD 77kW

Rád bych se tedy zeptal tady kolegy níže - to, že jezdim po Praze na 1500 rpm je hodně nebo málo? Jako pustit to pod 1500 znamená, že už to ani možná nerozjedete a když jo, tak už je za Vámi fronta přes celý centrum. Ať se na mne nikdo nezlobí, ale ten motor je prostě hrůza - ano spotřeba mi po 17 tis. km klesla na průměr kolem 6-ti l - mimo město 5,5 l, ale je to za cenu toho, že to prostě vůbec nejede, tak sakra proč ten motor ještě k tomu všemu tak strašně řve? Asi se najdou lidi, kterým nevadí tento (ne)výkon a 5-ti stupeň, kterej má tak dlouhý rozmezí, že tomu traktor-krámu dává ještě korunu navíc a jet víc než 120 km/h znamená zvuk jak v padající stíhačce za II sv. války. Prostě pro mne je tento motor a převodovka tragedie a hrůza - ano mám to jako služební (osobně bych si tohle nikdy nepořídil), a teď moc a moc lituju, že když auto bylo objedáváno, že jsem nepožádal o jiný motor - bohužel, neměl jsem možnost před tím s tímto jet, tak jsem absolutně netušil ani v nejhorším snu, že v autě z roku 2009 může být něco takovéhleho a to ještě s cenou 650 tis.
PS: když jsem vezl známé, tak první dotaz zněl - to tak šetříš, že to vůbec nejede? A proč to tak strašně řve? Odpověděl jsem, že ne, stojím nohou na podlaze ale bohužel. Další dotaz zněl, zda bych raději neměl zajet do servisu, že s tím něco musí být - bohužel není, takto je to prostě vyrobeno..

20.05.2010 | 11:03:46 | Kung Reagovat

RE: 1,9 TDI PD 77kW

Možno si mal skúsiť zamávať tou pákou na pravej strane, na dvojku by to už šlo rýchlejšie a řvalo menej :)

29.01.2012 | 20:02:58 | Petr  | 188.123.98.* Reagovat

11:46: MickeyMon: Ak si naozaj myslíš, že na "Západô ide len kvalita a na ostatný len bordel...((,

takto to naozaj nefunguje...
Ide vždy o cenu. Tlak na ňu je neskutočný. Ale vo W 2,5 TDi, v Audi Q, bola váha vzduchu od Hitaschi len preto, že zákazník kategórie Audi jednoducho by nezniesol pomyslenie, že platí za značku o nejakých 30% viac a váha vzduchu by sa mu "srala". Takže vo vyššej cene auta je možné skôr "utopiť " vyššiu kvalitu.
Na druhej strane, Bosch zamestnáva v DE a okolí kopec ľudí. Hitaschi má určite patent na svoju váhu vzduchu...:))
A tak jednoduchým výpočtom počet áut / počet reklamácií sa dá dospieť k výsledku, že radšej nižšiu spoľahlivosť a nižšiu cenu / VÝROBNÚ samozrejme:))/ predať za draho...
Ostatné zvládne marketing a všetky "odborné" časopisy, zhodou okolností nemecké, v ktorých prakticky vždy vyhrávajú autá DE výroby...
Ale o tom, žeby bol motor 1,8 iný v škodovke a iný v A 4, bez turba... o tom neviem nič. Možno iné nastavenie riadiacej jednotky, iné sprevodovanie, ale na 100% NEMOHOL byť úplne iný motor, tých pár tisíc ks, ktoré sa predali, by nezaplatilo ani plány na fabriku...

11.05.2010 | 16:38:34 | ľuboš Reagovat

Lubos

Tak chlope otvor oci ... V dnesnej pocitacovej dobe je logistika hra s cislami.
Tento mesiac mame na sklade tesnenie od vyrobcu A (je drahsi a splna kvalitu - na nasom vstupe je odpad len 5%), tak robime pre nas trh (coze to mame objednane od "nasich"?). Od vyrobcu B ani nekontrolujeme co sem ide (to bude vychod). Tu nejde o toho robotnika, ale co dokaze management vyexportovat odberatelovi s usmevom na tvari. Ako je mozne, ze posrata vaha vzduchu od BOSCHu (a o tom museli vediet) robila problemy v 1,9 TDI ale od HITASCHI v 2,5 TDI (180PS) bola nesmrtelna ! Ako to, ze to nedavali len od toho jedneho kvalitneho vyrobcu ??? Cize delenie kvality nielen od trhu, ale aj od triedy vyrobku. Skus si najst na nete, preco 1,8 5V (125 PS) v AUDI nie je ten isty motor ako v SKODE ... Preco asi ma VW pre ten isty motor 300 oznaceni a verzii (to nie je len zlepsovanie).
Lepsie cesty ??? Ako kde. Hmmmmm ... no to si asi jazdil len po dialnici v Rakusku.

11.05.2010 | 11:46:28 | MickeyMon Reagovat

21:36: Nič v zlom mladý,

predpokladám, že si junior, ale namiesto mudrovania by si si radšej mal pred internetom precvičiť slovenčinu.
Videl som už kadejaké príspevky, ale tóóóľko chýb... . Alebo si myslíš, že k vodičáku Ti stačí iba ďobať a triafať správne odpovede?
A ÁNO, MÁŠ pravdu.
Na linke za sebou idú autá , chlapi sa pýtajú majstra: " Šéfe, kam ide táto kraksňa"?
A ten im povie, že na SK, al. CZ.
Tak si chlapi dajú pivko, alebo kašlú na kvalitu práce, pretože KVALITNE sa robí iba na ZÁPAD... .
Tak nejako by si si to Ty a Tvoj tatko predstavovali?
Upokojím Ťa, NIKTO nevie, kam ide auto. Na to sú číselné kódy, zbláznili by sa, ak by mali 2-3.000 áut denne zisťovať komu a KAM idú.
To, že autá zvonku / dovoz/ sú SUBJEKTÍVNE lepšie, je ten, že sú tam lepšie cesty, málokedy pančované palivá, celkove si autá a majetok viac vážia...., nakoľko MY NEMAME žiaden vzťah k vlastnému majetku, inak by sme na niektorých cestách ani nejazdili.
Skús si sadnúť do auta z NL, BE, F s 200-300.000 km a potom do rovnakého na SK....:((
Prečo asi sú lacnejšie autá na SK s podobným počtom km, ako VONKU?..., pričom sú dovezené ? .

10.05.2010 | 22:01:48 | ľuboš Reagovat

Ja osobne zastavam nazor ze nieje Octavia ako Octavia,
Napriklad nikto ma nepresveci ze to co ide na zapad napr. Nemecko,Belgicko je to iste ako Slovensko alebo Cesko.
Ja mam osobne Octaviu 2 1,9 TDI dovoz z Belgicka a som viac nez spokojni moja dlhodoba PS je 4,6 max 5l.Bez nejakej rezonancie alebo hluku a to podotikam ma nabehane vise 200 000KM.A druhy dost podstati rozdiel je ci kupujete zaklad alebo Full vybavu.Napriklad otec kupil novu Octaviu 2.0TDI 103kw Full uz stihol nabehat 90 000km bez nejakych problemov.Ale niektori trebazr ako Kung ktori sa riadi heslom najlepsie terene auto je firemne a ma jazdne naviky ako sofer LIAZ chodi pri 1500 otackach po Prahe.Tak taky sprepacenim DOJ**U aj tank.Cest vinimkam co im visiel blbi kus.

10.05.2010 | 21:36:26 |  Reagovat

Škoda octavia 1,9 TDI 2009

No ještě jsem zapomněl dodat, že auto bylo pořízeno jako služební - já osobně bych pro sebe nikdy 1,9 TDI 77kw nezvolil. Jinak určitě souhlasím, že točit motor pod 1500 otáček asi nebude ideál, ale na druhou stranu pak je potřeba si pořídit nějaká sluchátka, nebo hodně nahlas poslouchat rádio, protože ten zvuk je prostě, jemně řečeno, dost obtěžující..(škoda 120 se jako předchůdce holt nezapře). Já se spíše pozastavuji nad tím, že v roce 2009, kdy vyšla Škoda s "novým" modelem, tak do toho dá tenhle motor s 5-ti stupňovou převodovkou - to mě prostě přijde úsměvné, protože jakmile jedete víc než 120 km/h tak to je jak v letadle.. A jestli se chlubí malou spotřebou, tak bych rád věděl jak s tím teda mám jezdit, protože jak jsem již psal, průměrná spotřeba je po 16 tis. km 7,2 litrů (pravda, mám stále zimní gumy a jsem z Prahy, takže na letních to asi o něco klesne, ale četl jsem od mnoha lidí, že mají průměr 5,3 litrů - tak to snad jezdí na neutrál nebo nevím..). Prostě tahle konfigurace motoru a převodovky v novém autě je dle mého názoru ostuda značky Škoda..

16.04.2010 | 09:46:13 | Kung Reagovat

Omlouvám se za Vti samozřejmě je to i-Vtec 1,8.ToTDI zní opravdu dobře,ale i s dobrým benzínem se dá jezdit relativně úsporně.Platí to spíše pro delší trasy.

15.04.2010 | 22:56:37 |  Reagovat

octavie

Octávie je výborné auto .Po 10 000 km bez poruch. Tím chtěl pisatel vyjádřit spolehlivost nebo skutečnost že přesedlal na Octávii z Babety.

15.04.2010 | 21:27:14 | petr Reagovat

Ahoj mám motor 1,8 benzín japonce VTI.Dovolená Chorvatsko ,box na střeše kde to šlo min. 160 km.Spotřeba 6,6 l.

15.04.2010 | 21:20:21 |  Reagovat

Soused má Forda fiestu 1,8 D starého tuším 15 let a je zcela spokojen. Do servisu nejezdí vůbec.

15.04.2010 | 21:10:54 |  Reagovat

Tak koupit si základní TDI se 77Kw a pak si stěžovat-to je trochu na palici. Jezdit pod 1500 otáček-to raději nebudu komentovat!!!!Však oni vám to okomentují ventily a regulace turba časem samy. Ten motor musí být zakarbonovaný a zlenošilý až běda. Některým "vodičom" patří nasrat na ruce a měsíc je nepustit k vodě.

15.04.2010 | 20:25:46 |  Reagovat

Škoda octavia 1,9 TDI 2009

Zdravím všechny zde! Rád bych v krátkosti popsal mojí zkušenost s tímto autem. Octavia byla pořízena v létě 2009 (tedy nový model) a nyní mám ujeto 16 tis. km. Nikdy před tím jsem Octavii neměl, ani jsem v ní nejel. Design nové Octavie se mi líbí, výbava je poměrně slušná také (mám Elegance, natáčecí xenony atd..). Ovšem motor 1,9 TDI 77kw mě velice zklamal - "trochu normálně" to jede zhruba od 1700 do 2800 otáček - když je to okolo 1500 a níže, tak si raději najděte nějaký prudký kopec dolů, protože to nejede prostě vůbec, no a vše co je okolo 3000 a více je jak kdybyste seděli v traktoru, z jehož motoru každou chvíli asi vyskočí písty (když budete mít spolujezdce, tak mu před jízdou raději nasaďte sluchátka)..a 5-ti stupňovou převodovku snad netřeba komentovat - možná jen, že to je hezký pohled do historie ( v roce 1991 by to bylo možná ucházející). V každém případě, když budete poslouchat hudbu dost nahlas, tak se ten zvuk motoru dá jakžtakž přežít (audio výbava je poměrně slušná - mám radio Swing) Průměrné spotřeby udávané výrobcem půjde asi dosáhnout jen když budete jezdit na neutrál - mám problém to udržet alespoň kolem 7 litrů. Dále mě velice nemile překvapily sériově dodávané 15" litá kola - pokaždé, když se podívám na ty obrovské podběhy a v nich tyhle kola, neubráním se smíchu..nerozumím tomu, že v této výbavě může výrobce dát takhle malá kola..nehledě na to, že v zatáčkách to dělá opravdu divy..
Co se týče zpracování, myslím, že na docela slušné úrovni, senzory téměř na vše, ztmavovací zrcátka...tohle všechno bych hodnotil skoro až výborně a design také.
Když to shrnu - skoro bych to přirovnal jako kdyby někdo vzal VW Vento nebo Passat z roku 1995 a oblékl ho do nové kastle, vybavil elektronikou a prohlásil, že má nový model..
S jiným motorem a jinými koly (možná celým odpružením) bych byl s tímto autem zcela spokojen, takhle je to bohužel poněkud úsměvná záležitost.

15.04.2010 | 16:26:40 | Kung Reagovat

Spokojenost

Mam jiz tri roky Skoda Octavia II Combi 1,9 TDI a jsem zcela spokojen. Do servisu jezdim jen na pravidelne prohlidky.

29.07.2009 | 19:05:52 | Ludovic Reagovat

priemerku by si mal ratat aj cestou s prace, nielen do prace, mozes ist mierne z kopca, takze to je zavadzajuci udaj

29.01.2009 | 16:12:55 |  Reagovat

Ano člověk musí mít štěstí při koupi auta, jinak na oktavii má docela dost lidí smulu a to o něčem vypovídá. Docela tomu věřim, že o2 nedosahuje na kvalit o1.

21.01.2009 | 14:54:58 |  Reagovat

dakujem

Uz som to nasiel. Trosku ma pomylilo ze tu paku som hladal za svetlometom a ona je rovno pred nim v predu na ociach :] Potom je to uz easy. Dakujem !

22.12.2008 | 09:33:23 | Cobretti Reagovat

Vyměna žarovky

Cus,je to uplně jednoduche,otevřeš kapotu a u každeho světla je takova paka,ktarou zatahneš směrem k tomu druhemu světlu a cely světlomet ti vyjede ven a pak maš ke všemu přistup.Montaž je opačna,cele světlo ti zajede do takove plastove plotny a zajištiš to zase tou pakou...

21.12.2008 | 18:04:24 |  Reagovat

Vymena ziaroviek

Teda mozno som total chuj ale ziadnu packu som nenasiel a to som tam smatral jak panic pri prvom styku snad 20 minut. Ta vymena ziaroviek stoji fakt za 2 veci. Vo Fabii a Octavke I som to zvladol, tuto zial nie. Musim si nechat predviest ten grif odbornikom.

21.12.2008 | 16:07:32 | Cobretti Reagovat

praca pre gynekologa?

O2 - mototechna@mototechna.net

Spominate tam ze vymena ziarovky na oktavii 2 je praca pre gynekologa, mozno je, ked neviete ako na to, svetlomet sa da totiz po uvolneni velkej plastovej skrutky za 5 sekund vybrat cely von jednoduchym potiahnutim packy pod svetlometom a potom sa ziarovky vymienaju uz naozaj pohodlne, tiez som pozeral ako puk, ked to spravili predomnou v servise ... ja som totiz tiez nadaval pri mojej prvej vymene :)) lebo mi to neslo.

Snad Vam tato informacia do buducna pomoze ;)

Lubec
Octavia II 2.0TDI DSG

PS: ku spolahlivosti - treba mat stastie asi pri kazdej znacke a kazdom kuse vozidla. Znami kupili naraz 2ks Volvo tusim 70 a obe boli viac v servise ako na ceste ... tym si vysvetlovali aj pomenovanie "najbezpecnejsie auto" ked na nom nejazdis, nemas sancu sa zabit :c) Ja osobne by som aj napriek tomu do Volva siel, ajked ma velmi laka nejaky Hybrid asi najlepsie od Lexusu

13.12.2008 | 12:57:03 | Lubec Reagovat

rádio STREAM

no a už je to tu ďalšia chybička se vloudila...
tak mi na milej oktávke odišlo ich superkvalitné rádio Stream..vymenili mi ho až po konzultácii s fabrikou za úplne nové..a inak to čo mi tam namontovali, tak bolo prichystané pre niekoho iného, ale ten nemal čas ísť do servisu na výmenu tak ho dali mne..asi budú tie "lacné" autorádia od škody kvalitné..a to stálo v príplatkovej výbave "len" 15990 sk..

16.10.2008 | 15:56:22 | george Reagovat

"kvalita"

Mal som OI,spokojnosť, teraz mám OII r.2oo5, prvý mesiac odišiel centrál,menili predný tlmič, mám už tretie značkové"superrádio"Stream,pazvuky v interiéri,vŕzganie prednej nápravy pripreperovaní...Doporučujem Škodovke mínať menej peňazí na stredové kruhy v hokeji, Tour de France a pod. a radšej ich investovať do zlepšenia kvality už tak dosť drahých áut.

07.06.2008 | 23:08:22 |  Reagovat

Páni, ale v tom odkaze autor porovnával motor 1.4 v Cordobe s dieslom v O II, čiže v dvoch diametrálne rozdielnych autách, pričom spomínal, ako je spokojný s benzínovým motorom v Cordobe a nebolo by na škodu, keby aj O II disponovala rovnako rozumným a cenovo prijateľným benzínovým motorom. Prečítajte si to poriadne až do konca. Nešlo o priame zrovnávanie motorov v jednom a tom istom aute.

25.04.2008 | 19:24:08 | Petrík Reagovat

Franko

No Franko, zajímalo by mě, kdo psal to porovnání spotřeby ve tvém odkazu. Srovnat spotřebu 1,9 TDI a čtrnáctistovku benzín s výsledkem, že lépe vyjde čtrnáctistovka je vážně síla, fyzikální zákony vemou za své. To musel psát dobrej magor. To bych raději dal o sto litrů míň za udejchanou čtrnácku a pak vesele jezdil za míň. No, takhle jsem se ještě nepobavil:-))))

25.04.2008 | 18:54:19 | Simon Reagovat

to Franko

S tímto autem, jsem narozdíl od pisatele recenze v odkazu nenajel 1500km, ale 148 000km a průměr mám 5,5l což přibližně odpovídá údajům v TP. Teď nevím, kde je chyba. Věřil bych takovéto spotřebě po městě, ale srovnávat spotřebu 1,9 TDI a 1,4, 16v s tím, že vyjde lépe čtrnáctistovka je vážně na pováženou. To už bych nechápal význam koupě naf´táku, jedinou jeho výhodu vidím ve spotřebě a raději bych si jízdu užíval ve čtrnáctistovce za menší spotřebu a to klidně i do krpálů. O tom si obrázek udělej každý sám.
1,4 16v jsem měl ve Fábii první generace a průměr se zapnutým chlazením někde kolem 7-8l.
Kdo najezdí pod 15 000km měsíčně doporučuji v OII 1,8 TSI od Audi, vyjde ho levněji, než TDI a hlavně tento motor má lepší jízdní vlastnosti. Kdo lítá 9 000/měs jako já, jednoznaně doporučuji TDI, na celkových nákladech je znát každý litr.

25.04.2008 | 15:45:22 | Bob Reagovat

Spotřeba 4,5 i 2,8l/100

Je docela možné, že ti to tu naftu začne vyrábet, tak dej kdyžtak vědět!

25.04.2008 | 14:19:23 | Franko Reagovat

nafta

Jak jsem psal ve své recenzi, zkuse si koupit flaštičku aditiv za nějakých 125kč. Vystačí na 250L nafty. Má sloužit k čištění a zvýšení kvality nafty. Na litru se to projeví 50haléři, čili myslím celkem zanedbatelná položka.

29.02.2008 | 11:17:04 | Radek Reagovat

O2

Mám O2 4x4 1,9TDI kúpenú v dec.2005, takže práve uplynula záruka. Doteraz plná spokojnosť, všetko fungovalo na 100%, za tie roky som najazdil okolo 100tis. km. Skončila záruka a prišlo to: totálne vypraskané kryty svetlometov, čakám kedy sa vysypú. Zrazu odišla baterka, pričom mi žiadna kontrolka neukázala že je baterka slabá. Po kontrole batérie sme zistili, že sériovo tam dali baterku, ktorá je na podstatne slabšie motory. Ďalšie zistenie - NIEKDE NIEČO spôsobuje stály odber energie. Schválne píšem NIEKDE NIEČO, lebo ani po napichnutí na diagnostiku sme nezistili KDE a ČO to spôsobuje. Max. by mal byť po vypnutí všetkého 0,02A, ja mám stále 0,35A. Krásne... Ďalej sa kamsi na výlet vybralo pravé vyhrievanie spätného zrkadla - sem-tam ide, sem-tam nie, motorček zadného stierača taktiež vypovedal. Neskutočným tempom mením všetky žiarovky. Tu sa prejavil vysoký itelekt a predvídavosť designérov - výmena žiarovky v svetlometoch je práca pre gynekológa. Elektrochromatické spätné zrkadlo funguje podľa nálady. Tie dva roky kým trvala záruka nebola ani jediná závada... Zachvíľu končí leasing, oktáfky sa okamžite zbavujem a od koncernu VW NIKDY NIČ ani ZADARMO. Plánujem Volvo XC 70 alebo niečo od Toyoty, tam je spoľahlivosť zaručená.

29.02.2008 | 11:04:25 | mototechna Reagovat

Petr

Osobně si nemyslím, že přidáním oleje do nafty tak ovlivní jízdní vlastnosti, mám O2 1,9 nafta a rozdíl jsem nepoznal. Nemáte s tím někdo zkušenosti? Asi záleží, kde tankuješ- já tankuju u Globusu a v poho.

15.01.2008 | 22:22:41 | petr Reagovat

???

Ahoj, mám OCII 1.9TDi combi Ambiente+výbava, dovolenka Chorvátsko, diaľnica spotreba 6,7 s klímou, priemerka 150km/hod, info môj e-mail

15.01.2008 | 20:51:59 | mikimo10 Reagovat

Spotřeba Octavie

Se zájmem jsem si přečetl tuto recenzi. Facsinoval mě údaj autora, že dokázal udělat spotřebu 2,8 L. No osobně si myslím, že tu trasu jel z pořád z kopce, a nebo ho někdo tahal na laně, nebo vlastní zázračný kousek - perpetummobile. Vlastním Š Octavia I, r.v.2003, 1,9TDi, 81kW, kupovali jsme ji letos v květnu jako ojetinu, dle tachometru najeto 110.000km, k dnešnímu dni jsme najeli 10.000km pookrskách, i dálnicích. Osobně se považuji za řidiče spořílka, tedy nejezdím s pedálem na podlaze, ale zas nejsem brzdou provozu. Hned od koupě auta jsem byl zvědav na spotřebu, protože právě kvůli tomu jsme kupovali toto auto. Z různých diskuzí jsem již věděl,m že údaje z PP neodpovídají realitě, takže od počátku až dodnes praktikuji měření systémem tankování do plné nádrže, a zásadně u stejné benzinky na stejném místě. Já se dostal při takovémto způsobu měření na průměr okolo 5 l/100km, občas se povedlo 4,8l/100km. Palubní poč. ukazoval spotřebu asi o 0,3-0,4l nižší spotřebu. To vše trvalo do září. Od září tady začali do nafty přidávat ty sračky, no a všechno šlo do háje. Auto začalo hůř startovat (předtím chytalo nadrc), ztratilo na výkonu, no a se spotřebou se pod 5l/100km nedostanu ani omylem. Dneska se blížím spotřebou spíše k 6l/100km a proklínám ty blbce, kteří prosadili přidávání oleje do paliva. Ještě podotýkám, že v období do září 2007 jsme dost často používali i klimatizaci, a přesto byla spotřeba kolem 5l!!! Tak říkám, že v téhle republice to stojí tak za hov.., at se snažíte ušetřit na čemkoli, politici vždy vymyslí způsob, jak z nás peníze vytáhnout, a to platí i u aut. Člověk si koupí TDi v domění, že ušetří, ale ouha, stačí pár pitomců ve vládě a je povšem. Jinak Octavia musím říct že je to vynikající auto, i když jsme koupili ojetinu, tak stále i po ujetí 10.000km bez jakýchkoli závad. Naprosto jsme spokojeni.

09.12.2007 | 09:11:29 | Petr Reagovat

RE: Spotřeba Octavie

máš pravdu stim startovánim

11.09.2016 | 11:57:22 | lojza  | 62.168.43.* Reagovat

pro george

Ahoj Georg,
mrzí mě, že jsi narazil na špatný kus (myslím tím auto ). A taky se Ti nedivím, že by sis škodovku zase nevybral. Kdybych dal do toho tolik peněz taky bych asi tak přemýšlel . Zkoušej servisy snad Ti pomůžou i když s něma moc dobré zkušenosti nemám, ale zatím to byly jenom blbosti. Taky Ti přeji hodně šťastných km. Tak zdarec.

02.12.2007 | 20:11:37 | Vik Reagovat

Pre Vika

Ahoj Vik, prečítal som si celú tvoj recenziu a máš vo všetkom pravdu. V tom že si trafil dobrý kus a nič ti v tom nevŕzga Ti závidím. Dúfam, že sa mi to postupne podarí odstrániť/alebo v servise/.A k tej cene u nás v lete stála Octavia II 1,9 TDi ambiente 669 000,.SK, no ja som si tam dal ešte nejakú výbavičku navyše ..ďalšie 4 repro, Stream MP3, jumbo box, držiak na okuliare, a zadne el. okná.tak sa to vyšplhalo na 702 000...inak ja nehovorím že to auto je nejako zlé..jazdné vlastnosti super,len som sklamaný z toho vypracovania..predtým som mal R Laguna r.v.2001 a v ňom všetko rezonovalo, /kryt rádia, odkladací priestor, výplň dverí, 3.brz. svetlo, plato kufru,/tak som sa tešil že keď bude nové auto tak sa zbavím týchto problémov, poviem ti mne to strašne lezie na nervy ked mi niečo v aute drnčí.a to s tým autom zaobchádzam ako z nejakým miminom..dúfam že teba niečo také nepostihne..vela štastných km...

14.11.2007 | 11:18:10 | George Reagovat

pro george

Protože jsem si před několika měsíci koupil novou Octavii II TDI 77 kw, tak občas brouzdám na netu a čtu recenze (ne, že bych to nedělal před tím). Četl jsem tvůj článek Georgi a jenom tak mě napadlo, že se k pár věcem vyjádřím. První auto jsem měl Fábii 1,2 l. Jistě slyším tvé hlášky. Blb a tak dál. Koupil jsem si auto na které jsem měl a v té době (2002) na trhu se mě jevilo jako nejlepší. Podotýkám, že jsem s ním problémy neměl žádné. Žádné drnčení, ani poruchy a spotřeba od 5,5 do 6,5 l (kombinovaná). Pravdou je že jsem se choval k tomu autu slušně, včetně krmení olejem Mobil-1. Diesel sem do této doby měl pouze ojetý a zklamal mě. Tak jsem si řekl, že když diesel tak pouze nový. Protože mě škodovka nezklamala ( a výbíral sem z renaultu, fordu, Kia, opel) vsadil jsem zase na ní. Koupil jsem Oct. II v cěně 515 tis. - ambiente (měl jsem v tom rádio s MP3 a konstrukt. Pravda než jsem si sedl do oktávky vyzkoušel jsem Kiu Ceed. Byl jsem nadšený. Kultivovaný chod dieslu a tichý, ale...... Poté jsem si sedl do oktávky a trakturek. Přesto jsem si koupil Octávii. A teď se ptáš proč, že ? Pro některé to bude asi k nepochopení, ale to je věc názoru. Je mi 41. Octavie je asi pro tuto věkovou kategori vice přítažlivá (samozřejmě že nemluvím jménem všech 40-cátníků). Pracuji s klukama, kteří mají 27-45 let a posloucháím jejich názory. Zajimavé je že ti mladí (27) říkají, že TDI je držák (pokud se s ním zachází dobře) a že je lepší než comonreil i když comon je tišší. Zkrátka vydrží drsnější zacházení. Kia se mi líbila ale je to auto pro nevycválané koně. Zkrátka, není, jak bych řekl reprezentativní. Co se týče spolehlivosti nemám problémy. Nic nedrnčí, nevrže, nepíská. Jenom ten motor Ale i ten se mi začíná líbit . Spotřebu mám skutečnou od 5 l do 6 l. Podle PP od 4,5 do 5,5 l. Najeto mám 11000 tis. Každý říká že to ještě klesne. Přesně odpovídá tomu co jsem četl u tohoto článku že PP neodpovídá skutečnosti. Ale i tak je to dobré. Pochybuji, že u ostatních značek je to přesný. Co se týče svezení jsem maximálně spokojen a s výkonem motoru taky. Pro mne to stačí. Co se týče ceny říkáš že za ty prachy jsi mohl koupit neco lepšího. Je to věc názoru a vkusu. Jak jsem říkal koukal jsem po různých autech, ale na cenu 515 tis co by se mi líbilo jsem se nedostal. Ford ? , Opel? , Renault ? a Kia ? ta jediná motorově by mohla být, ale asi ne pro mne, jsem trochu konzervativní a to je auto pro mladíky ( a kdo s mladíku si dovolí koupit za 470 tisíc Kiu ve výbavě octávky - (když pracuje poctivě ) . Ty jsi koupil Oct.II za 700 tis. Já bych ji za ty prachy nekoupil to je pravda ( a v přepočtu na český koruny to taky nesedí že ?). Ale za 515 tis jsem odpovídající auto v dieslu nenašel a v benzínu mi nabízeli octavii za 485 tisíc. Tak to jsem radši vzal TDI. Asi bude pravda, že jsi měl smůlu a trefils na špatný vzorek. Bohužel. Co se týče měření spotřeby od nádrže do nádrže je asi přesná tak na 90 %. Nevěřím že se nekomu podáří dotankovat na litr přesně pokaždé. To by musel dotyčný natankovat a vyjet palivo do mrtě. Pak to bude přesně. Co se týče cizích aut na leasing, škodovka dává nejvýhodnější. To také hraje roli a dosti velikou (měl sem možnost se o tom přesvědčit). Závěrem - vše je otázka vkusu. Jsem s Octávií spokojen a pro normální rodinu a chlapa, který chce reprezentaci, je Octavia velmi dobrá.

09.11.2007 | 21:37:22 | Vik Reagovat

spotřeba

To je problém spousty škodovek. Všichni pochvalují spotřebu, ale málokdo ví, že PP škodovek sraží spotřebu běžně o 0,3 až 0,5 litru oproti reálu.

21.10.2007 | 14:41:18 | XXXXXXX Reagovat

Spotřeba

Nejsem škodofkofil ani ropákofil..ale s Fabíí 1.9 SDi jsem jel za 4litry ale hooodně pylnulou jízdou,žádný předjíždění..prostě klidná víkendová jízda

30.09.2007 | 10:44:48 | KubikCv Reagovat

hoši,běžte někam s oktávkama,vaše čísla jsou nereálný,divím se,že při takových spotřebách,který vy dokážete,ještě existuje tolik olejářských firem....

30.09.2007 | 10:38:03 |  Reagovat

George

ano Mickey treba spotrebu merať od plnej do prázdnej...v recenzií som aj písal že mi to vychádza okolo 4,5 litra...ked ides po dialnici tak to určite zožere viac ale po mimomestských okreskách a v obciach mi snáď uznáš že sa 4,5 dosiahnuť dá...

28.09.2007 | 16:10:52 |  Reagovat

spotreba

Spotrebu treba merat od nadrze do nadrze. Na kratkom useku dole kopcom spravim aj ja 2L. Ja som sa na A4 (1300kg, 81kW) ani pri totalne defenzivnej jazde nedostal pod 5,5 (meral som ale na 1000 km ! nadrz - nadrz).

28.09.2007 | 11:25:23 | Mickey Reagovat

Ked máš doma to číslo časopisu kde sa písalo o spotrebe, tak si prečítaj ten článok o tej súťaži...ale asi si ho nečítal...tam nejaký dosiahli s Octavia 1,9 TDI spotrebu okolo 2,5 a to reálnu, nie podla PP ako u mna..ked som mal 2,8 tak reálne to bola okolo 3,3..a čo je na tom také divné??? ak máš Octaviu tak si na PP prepni pri rýchlosti 80 km/h aktuálnu spotrebu a možno ti oči vybehnú z jamok....

28.09.2007 | 09:30:11 | George Reagovat

gratulace

přihlaste se na soutěž o nejnižší spotřebu, určitě vyhrajete!
zaslal bych článek do časopisu Svět motorů a po nějakém menším tréningu by jste mohl svojí jízdou vyrábět naftu, to by se vyplatilo!

27.09.2007 | 22:49:10 | alf Reagovat

Fotku pošlem aj mailom

27.09.2007 | 09:17:22 | Geroge Reagovat

Spotreba

Nikto tu nehovoril o spotrebe 2,8 na 42 kilometrov to bola priemerka na 100 km po 42 kilometroch jazdy...asi ste to nepochopili...a PP sa mýli približne o 0,4 litra...mám to zmerané spôsobom plná nádrž-odjazdené kilometre...a pre tých čo na to šlapú na podlahu/čo ja nie/tak nech sa radšej nevyjadrujú...a tú priemernú spotrebu mám odfotenú aj s tachometrom že auto sojí a je naštartované.......

27.09.2007 | 09:05:28 | George Reagovat

čtěte pořádně

Spotřeba 2,8l na 42km není oslňující 5,6l na 84km t.j. 6,6l na 100km tím bych se nechlubil........

26.09.2007 | 22:19:01 | alf Reagovat

2.8l/42km

já myslím, že když je to cca 5.7l/100km, tak je to normální mimoměstská spotřeba na Tdi

26.09.2007 | 21:31:17 |  Reagovat

To snad ne

Tak jestli jste vážený pane měl se svou oktávkou spotřebu 2,8 l, tak vám gratuluji. Právě jste dokázal porušit zákony fyziky. Ještě jednou blahopřeji a přeji brzké propuštění z léčebny.

26.09.2007 | 18:32:18 | Karel Reagovat

auto a spotreba

Nuz, ta kvalita naserie. Ale to je problem celej nemeckej produkcie (system zmrdov - dfens). Este horsi je pristup servisov k reklamaciam.
Ovsem ta spotreba co pises, bola na odtahovke ze ... mam TDI a viem co hovorim. To co keca PP, ma nezaujima !

26.09.2007 | 13:24:48 | Mickey Reagovat