Rok výroby:2008Typ motoru:1.4 16V 59KWStav km při koupi:2 000 kmStav km nyní:6 500 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 měsícePrůměrná spotřeba:7.5 l/100 kmVloženo:4. 4. 2009
Předchozí auto:Fiat Seicento Opel Tigra Ford Puma (mám doposud jako druhé auto)Fiat Grande Punto 1.9 M-Jet
Koupili byste další auto tohoto výrobce?nevím
Závady a opravy na autě
Auto nemělo žádné poruchy.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Zdravím všechny čtenáře,
rozhodl jsem se, že rozšířím skromné množství recenzí na VW Golf V. Vzhledem ke svým minulým zkušenostem s bazarovými vozy, jsem se rozhodl, že stůj co stůj chci auto, které se co nejvíc blíží autu novému. Volba padla na VW Golf páté generace, cena za prakticky nový vůz byla velmi příjemná a tak nebylo o čem moc dlouho přemýšlet.
Auto je ve výbavě Trendline (10 Airbag, automatická klima, komplet v elektrice, samozrejme abs a asr, rádio s mp3, prostě klasika Golf), obouvá sériová 15" alu kola VW s pneu 195/55/R15.
Musím kousnout do kyselého jablka jménem MOTOR. Někteří tu píšete, že 1.4 je k ničemu,že je to motor z pravěku a kdesi cosi. Podívejme se na to z druhé strany a to tak, že si položíme otázku, NA CO to auto budeme využívat....já se svojí přítelkyní jezdíme především po městě a občas meziměsto (město cca 80 procent), takže pro nás je 80ti koňová 1.4 naprosto dostačující, jsme dva mladí lidé, autem jezdí maximálné dva, nepotřebuji s nikým závodit (když mě popadne chuť na ostřejší jízdu, tak mám v garáži Forda Pumu), takže opravdu znovu opakuji, že motor v našem případě je absolutně kvalitním společníkem. Samozřejmě pokud tu někdo napíše, že jezdí neustále po dálnici a motor mu nesedí, tak se mu ani moc nedivím, ale pak si vybral špatně on a motor za jeho hloupost nemůže. Naše předchozí Grande Punto mělo 1.9M-Jet v naftě, 96KW ale prostě ve městě ten výkon byl k ničemu, navíc pojistka a o zvukové kulise raději pomlčím (i když traktorového chodu 1.9 TDI od škodovky nedosahoval).
Spotřeba je cca kolem 7.5 litrů při městském provozu.
Podvozek mi připadně tak akorák pohodlný, není ani uskákaný, ani přehnaně tvrdý. Velmi příjemné je řazení (přesná kulisa) a řízení, poskytující přesnou odezvu. Auto ma na všech 4 kolech kotoučové brzdy, takže ani při prudkém brzdění není problém.
Celkové dílenské zpracování...nevím co k tomu mám napsat...po tom, co jsem měl Grande Punto, prostě Itala, tak na zpracováním interiéru a auto vůbec musím před VW smeknout....absolutně perfektní.
Samozřejmě si uvědomuji, že auto máme krátce, pokud dojde ke změně, tak se určitě s dalšímy zkušenostmi podělím.
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Golf