Obytné
vozy
X
Ford
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Ford Forterro 649 000,- Kč
Ford Forterro V prov. od 2007, 115 000 km
Diesel, kempingový vůz
2 000 ccm, 92 kW (125 PS)
     


Prodám Ford HOBBY 949 000,- Kč
Ford HOBBY V prov. od 2012, 95 000 km
Diesel, kempingový vůz
2 200 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Ford Transit Custom KOMBI VAN L2 1 252 350,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Ford Transit Custom KOMBI VAN L2 V prov. od 2021, 13 000 km
Jiné, kempingový vůz
1 995 ccm, 96 kW (131 PS)
     


Prodám Ford M HORON 75 AUTOMAT ZIMNÍ PAKET 1 390 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Ford M HORON 75 AUTOMAT ZIMNÍ PAKET V prov. od 2021, 84 000 km
Diesel, kempingový vůz
1 995 ccm, 96 kW (131 PS)
     


Prodám Ford HORON 84 XT AUTOMAT ZIMNÍ PAKET 1 430 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Ford HORON 84 XT AUTOMAT ZIMNÍ PAKET V prov. od 2021, 85 000 km
Diesel, kempingový vůz
1 995 ccm, 125 kW (170 PS)
     


Prodám Ford Randger R530 Stan. střecha 2024 1 639 717,- Kč
64 900,- €
Možnost odpočtu DPH
Ford Randger R530 Stan. střecha 2024 V prov. od 2024, 0 km
Diesel
1 998 ccm, 170 PS (125 kW)
     


Prodám Ford Transit A/T Benimar Sport 363 1 749 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Ford Transit A/T Benimar Sport 363 V prov. od 2022, 8 243 km
Diesel, kempingový vůz
1 998 ccm, 118 kW (160 PS)
     


Zobrazeno 1-7 (z celkem 7)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Ford - historie značky auta

Ford Motor Company je americká nadnárodní společnost, v současnosti 4. největší výrobce aut na světě. Ford vlastní značky Lincoln a Mercury. Patří mu též švédské Volvo a má podíl v japonské Mazdě a v anglické značce Aston Martin. Firmu založil Henry Ford už v roce 1903.
Henry Ford, muž který motorizoval Ameriku
Henry Ford (1863 – 1947), syn farmáře z amerického státu Michigan byl od mládí fascinován moderní technikou. Nejprve pracoval na farmě svého otce, ale už v šestnácti letech odešel do města a dal se najmout jako mechanik. Své první samohybné vozidlo nazvané Kvadricykl postavil doma v kůlně v roce 1896. Bylo to ošklivé monstrum s motorem umístěným na rámu osazeném čtyřmi koly z bicyklu, poháněné gumovým pásem - ale opravdu jezdilo. Ford se však s prvním úspěchem nespokojil a zakrátko svojí čtyřkolku za 200 dolarů prodal. Obdržené peníze investoval do zlepšování svého motoru.
V roce 1899, ve svých šestatřiceti letech, Henry Ford s několika společníky založili Detroit Automobile Company, v níž se stal hlavním inženýrem. Společnost však během jednoho roku zkrachovala, také proto, že Ford byl sice excelentní technik, ale neměl v té době ani ponětí o světě obchodu. Navíc se ve vypjatých situacích ukázalo, že byl i arogantním individualistou, který s nikým dobře nevycházel. Firma produkovala automobily, které měly problém s kvalitou a také byly dražší, než by si Ford přál. Tyto okolnosti vedly v roce 1901 k likvidaci firmy.
Henry Ford se začal naplno věnovat stavbám závodních aut, se kterými i sám závodil. S několika dalšími společníky založil v Detroitu další automobilku, tentokrát pojmenovanou Henry Ford Company. Došlo však k rozporům mezi společníky a v jejich důsledku byl Ford ve zlém vypuzen z firmy. Zbývající akcionáři firmy jí poté přejmenovali na Cadillac Automobile Company, čímž vznikla další slavná značka.
Henry Ford však nepřestal snít o masové výrobě automobilů. V té době si mohli automobil dovolit pouze movití lidé a vozy zhotovovali vysoce kvalifikovaní řemeslníci na zakázku. To chtěl Ford změnit, chtěl cenu automobilu snížit natolik, aby si ho mohl dovolit každý. Pro uskutečnění své myšlenky však potřeboval velké počáteční investice. Tvrdohlavý a samolibý Ford však už měl v Detroitu špatnou pověst a s několika investory se ve zlém rozešel a nikdo další s ním už nechtěl nic mít. Nakonec se spojil s největším detroitským obchodníkem s uhlím Alexanderem Malcomsonem. Ford měl jeho důvěru, hlavně kvůli úspěchům jeho závodních vozů. V roce 1903 tak vznikla nová firma, orientovaná na výrobu sériových automobilů pro každého, s názvem Ford Motor Company.
Ford - historie značky auta (dokončení článku)  »