Osobní
Terénní
X
Daewoo
Lublin
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nebyla nalezena žádná vozidla odpovídající Vašemu výběru.

Daewoo Lublin - historie značky auta

Daewoo Lublin je užitkový automobil vyráběný polskou automobilkou Lublin od roku 1993, a později od roku 1995 do roku 2007 automobilkou Daewoo. Daewoo Lublin se vyráběl jako nástupce automobilu FSC Żuk. Původně automobil vyráběla automobilka FS Lublin ((Fabryka Samochodów Ciężarowych) v polském Lublinu. Do roku 1995 byl automobil známý jako FS Lublin 33. V roce 1995 polskou automobilku koupila jihokorejská společnost Daewoo, která Lublin 33 přejmenovala na Daewoo Lublin II. Daewoo Lublin bylo na různých trzích možno zakoupit také pod označením Intrall Lublin. Přímými konkurenty Daewoo Lublin byl Ford Transit aVolkswagen Transporter. V letech 1998–2000 probíhala v rámci kooperace s automobilkou Daewoo montáž modelů Lublin II v letňanské Avii z dodávaných dílů. Tato spolupráce ustala roku 2000 kdy byla představená modernizovaná verze Lublin 3 a v Avii se přešlo na výrobu nového nákladního automobilu řady D (první Daewoo Lublin 3 byl vyrobený v roce 1999). Nová generace Daewoo Lublin 3 prošla četnými úpravami, a v rámci modernizace došlo celkem k 300 kontrukčním změnám. Automobilka také opustila od označování generací římskými číslicemi, a přešla na klasická arabská čísla.
Daewoo Lublin - historie značky auta (dokončení článku)  »