Osobní
Terénní
X
Fiat
Fiorino
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Fiat Fiorino 1.3 JTD 1.maj Serv.kniha, ČR 130 000,- Kč
Fiat Fiorino 1.3 JTD 1.maj Serv.kniha, ČR V prov. od 2015, 101 129 km
Diesel, mpv
1 248 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Prodám Fiat Fiorino 1.4, ČR, Park. senzory 170 000,- Kč
Fiat Fiorino 1.4, ČR, Park. senzory V prov. od 2020, 100 603 km
Benzín, pick up
1 400 ccm, 57 kW (77 PS)
     


Zobrazeno 1-2 (z celkem 2)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Fiat Fiorino - historie značky auta

Fiat Fiorino je lehké užitkové auto vyráběné italským výrobcem Fiat v letech 1977-2000. Pak byla výroba na chvíli přerušena, ale od roku 2007 historie tohoto auta pokračuje. První dvě generace auta byly spíše deriváty jiných malých modelů jako je Fiat 127 a Fiat Uno, zatímco současná třetí generace byla vyvinuta ve spolupráci s PSA Peugeot Citroën, a je založena na platformě Fiat Small. Název auta je odvozen od staré italské mince.
První verze auta Fiorino je založena na vozech Fiat 127 druhé generace, a její provoz byl zahájen počátkem listopadu 1977, auto pak získalo facelift v roce 1980. První generace auta byla sestavena v závodech v Brazílii a Argentině. Verze pick-up byla v Brazílii nazývána Fiat 147 City. Fiorino používá stejné motory jako Fiat 127, tzn. 0,9 8V benzinový I4 (33 kW; 44 hp), 1,05 8V benzinový I4 (37 kW; 49 hp) a 1,3 8V diesel I4 (33 kW; 44 hp).
Ve Španělsku bylo Fiorino byl produkováno ve společném podnikun automobilek SEAT a Fiat, a nazývalo se Emelba 127 Poker. Auto zde bylo k dispozici jako skříňová dodávka nebo pick-up. 127 Poker byl později přejmenován na SEAT Fiorino.
V roce 1984 byla vydána modernější verze auta, založeném na brazilském modelu Fiat Uno. Druhá generace Fiorino byla vyrobena také v karosářských variantách Panorama a pick-up. Nové Fiorino bylo sestavováno v letech 1988-2000 v italské Boloni. V roce 1992 debutovalo auto s novým faceliftem inspirovaným modelem Fiat Tipo, s přepracovanou platformou, novým interiérem a ekologičtějším motorem. Poslední facelift pro evropský trh byl představen v roce 1997.
V roce 1994 byla v Jižní Americe uvedena nová verze založená na modelu Fiat Mille. Roku 2004 pak debutoval nový facelift auta ve stylu Fiat Doblo. V roce 2009 Fiat představil další verzi auta s novým červeným logem Fiat v přední části vozu. Motory pak byly 1,7 8V diesel či 1,2L a 1,4L 8V Fire benzín.
Fiat Fiorino - historie značky auta (dokončení článku)  »