Osobní
Terénní
X
Ford
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Ford Fusion 1,4 i Trend 57 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Ford Fusion 1,4 i Trend V prov. od 2008, 144 000 km
Benzín, hatchback
1 388 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Ford Focus 1,6i 16V 57 778,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Ford Focus 1,6i 16V V prov. od 2005, 139 800 km
Benzín, hatchback
1 596 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.8 i 58 000,- Kč
Ford Focus 1.8 i V prov. od 2006, 181 323 km
Benzín, hatchback
1 798 ccm, 92 kW (125 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 TDCi 58 000,- Kč
Ford Focus 1.6 TDCi V prov. od 2009, 240 550 km
Diesel, kombi
1 560 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Prodám Ford Fiesta 1.3i-51KW-KLIMA-VÝHŘEV SKLA- 58 800,- Kč
Ford Fiesta 1.3i-51KW-KLIMA-VÝHŘEV SKLA- V prov. od 2005, 122 500 km
Benzín, hatchback
1 299 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Ford Focus DPH-1.6TDCi-80KW-KLIMA- 58 800,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Ford Focus DPH-1.6TDCi-80KW-KLIMA- V prov. od 2008, 269 500 km
Diesel, kombi
1 560 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Prodám Ford C-Max 1.6 i 59 000,- Kč
Ford C-Max 1.6 i V prov. od 2005, 161 054 km
Benzín, kombi
1 596 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Fiesta 1.2 i, ČR 59 000,- Kč
Ford Fiesta 1.2 i, ČR V prov. od 2009, 199 852 km
Benzín, hatchback
1 242 ccm, 44 kW (60 PS)
     


Prodám Ford Fusion 1.4 i, ČR 59 000,- Kč
Ford Fusion 1.4 i, ČR V prov. od 2008, 197 167 km
Benzín, hatchback
1 388 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2,2 TDCi 114KW, AUT. KLIMA. 59 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Ford Mondeo 2,2 TDCi 114KW, AUT. KLIMA. V prov. od 2006, 235 809 km
Diesel, kombi
2 198 ccm, 114 kW (155 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.0 TDCi 59 000,- Kč
Ford Mondeo 2.0 TDCi V prov. od 2006, 222 649 km
Diesel, kombi
1 998 ccm, 96 kW (131 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 TDCi 59 000,- Kč
Ford Focus 1.6 TDCi V prov. od 2008, 270 039 km
Diesel, kombi
1 560 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Prodám Ford Focus 1,6 Duratec Ghia 59 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Ford Focus 1,6 Duratec Ghia V prov. od 2005, 207 500 km
Benzín, kombi
1 596 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 16V, po STK 59 000,- Kč
Ford Focus 1.6 16V, po STK V prov. od 2009, 198 774 km
Benzín, kombi
1 600 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Transit L3H2 59 000,- Kč
Ford Transit L3H2 V prov. od 5.2007, 365 819 km
Diesel, van/minibus
2 198 ccm, 96 kW (131 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 1,8 TDCi Titanium BEZ DPF 59 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Ford Mondeo 1,8 TDCi Titanium BEZ DPF V prov. od 2008, 347 000 km
Diesel, kombi
1 753 ccm, 92 kW (125 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 1,8 TDCi Ghia 59 000,- Kč
Ford Mondeo 1,8 TDCi Ghia V prov. od 2007, 293 000 km
Diesel, kombi
1 753 ccm, 92 kW (125 PS)
     


Prodám Ford Fiesta 1,4 59KW CROSS 59 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Ford Fiesta 1,4 59KW CROSS V prov. od 2008, 205 500 km
Benzín, hatchback
1 388 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Ford Galaxy 2.0 TDCi 59 700,- Kč
Ford Galaxy 2.0 TDCi V prov. od 2007, 322 690 km
Diesel, mpv
1 997 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Ford C-Max 1.6 TDCi, GHIA,Pravid..servis 59 800,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Ford C-Max 1.6 TDCi, GHIA,Pravid..servis V prov. od 2008, 259 000 km
Diesel, kombi
1 560 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Zobrazeno 161-180 (z celkem 2398)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Ford - historie značky auta

Ford Motor Company je americká nadnárodní společnost, v současnosti 4. největší výrobce aut na světě. Ford vlastní značky Lincoln a Mercury. Patří mu též švédské Volvo a má podíl v japonské Mazdě a v anglické značce Aston Martin. Firmu založil Henry Ford už v roce 1903.
Henry Ford, muž který motorizoval Ameriku
Henry Ford (1863 – 1947), syn farmáře z amerického státu Michigan byl od mládí fascinován moderní technikou. Nejprve pracoval na farmě svého otce, ale už v šestnácti letech odešel do města a dal se najmout jako mechanik. Své první samohybné vozidlo nazvané Kvadricykl postavil doma v kůlně v roce 1896. Bylo to ošklivé monstrum s motorem umístěným na rámu osazeném čtyřmi koly z bicyklu, poháněné gumovým pásem - ale opravdu jezdilo. Ford se však s prvním úspěchem nespokojil a zakrátko svojí čtyřkolku za 200 dolarů prodal. Obdržené peníze investoval do zlepšování svého motoru.
V roce 1899, ve svých šestatřiceti letech, Henry Ford s několika společníky založili Detroit Automobile Company, v níž se stal hlavním inženýrem. Společnost však během jednoho roku zkrachovala, také proto, že Ford byl sice excelentní technik, ale neměl v té době ani ponětí o světě obchodu. Navíc se ve vypjatých situacích ukázalo, že byl i arogantním individualistou, který s nikým dobře nevycházel. Firma produkovala automobily, které měly problém s kvalitou a také byly dražší, než by si Ford přál. Tyto okolnosti vedly v roce 1901 k likvidaci firmy.
Henry Ford se začal naplno věnovat stavbám závodních aut, se kterými i sám závodil. S několika dalšími společníky založil v Detroitu další automobilku, tentokrát pojmenovanou Henry Ford Company. Došlo však k rozporům mezi společníky a v jejich důsledku byl Ford ve zlém vypuzen z firmy. Zbývající akcionáři firmy jí poté přejmenovali na Cadillac Automobile Company, čímž vznikla další slavná značka.
Henry Ford však nepřestal snít o masové výrobě automobilů. V té době si mohli automobil dovolit pouze movití lidé a vozy zhotovovali vysoce kvalifikovaní řemeslníci na zakázku. To chtěl Ford změnit, chtěl cenu automobilu snížit natolik, aby si ho mohl dovolit každý. Pro uskutečnění své myšlenky však potřeboval velké počáteční investice. Tvrdohlavý a samolibý Ford však už měl v Detroitu špatnou pověst a s několika investory se ve zlém rozešel a nikdo další s ním už nechtěl nic mít. Nakonec se spojil s největším detroitským obchodníkem s uhlím Alexanderem Malcomsonem. Ford měl jeho důvěru, hlavně kvůli úspěchům jeho závodních vozů. V roce 1903 tak vznikla nová firma, orientovaná na výrobu sériových automobilů pro každého, s názvem Ford Motor Company.
Ford - historie značky auta (dokončení článku)  »