Osobní
Terénní
X
Škoda
Yeti
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, 4X4, Xenony 150 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI, 4X4, Xenony V prov. od 2010, 208 432 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSI 150 000,- Kč
Škoda Yeti 1.2 TSI V prov. od 2010, 137 305 km
Benzín, suv
1 200 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI 150 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI V prov. od 2010, 251 190 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1,2 TSi 77kW 2.maj. 115 750km! 154 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Škoda Yeti 1,2 TSi 77kW 2.maj. 115 750km! V prov. od 2011, 115 750 km
Benzín, suv
1 197 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDi 158 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDi V prov. od 2011, 263 572 km
Diesel, terénní
1 968 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.4 TSI, ČR,2.maj 160 000,- Kč
Škoda Yeti 1.4 TSI, ČR,2.maj V prov. od 2012, 150 142 km
Benzín, suv
1 400 ccm, 90 kW (122 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, 4X4, Tempomat 160 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI, 4X4, Tempomat V prov. od 2009, 253 462 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI 81kW 4X4 164 900,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI 81kW 4X4 V prov. od 2012, 210 954 km
Diesel, suv
1 968 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDi 165 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDi V prov. od 2009, 210 544 km
Diesel, terénní
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1,2 TSI Ambition Plus Serv.Kni 164 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Škoda Yeti 1,2 TSI Ambition Plus Serv.Kni V prov. od 2011, 129 200 km
Benzín, suv
1 197 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, 4X4 165 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI, 4X4 V prov. od 2009, 231 485 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1,6 TDI+Elegance SERVIS 166 999,- Kč
Škoda Yeti 1,6 TDI+Elegance SERVIS V prov. od 2013, 209 523 km
Diesel, suv
1 598 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1,2 po servise,bez koroze ! 169 900,- Kč
Škoda Yeti 1,2 po servise,bez koroze ! V prov. od 2010, 154 800 km
Benzín, suv
1 197 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, 4X4, Xenony 170 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI, 4X4, Xenony V prov. od 2012, 226 212 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, NOVÁ CENA, 4X4 170 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI, NOVÁ CENA, 4X4 V prov. od 2012, 166 680 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSI, Serv.kniha 170 000,- Kč
Škoda Yeti 1.2 TSI, Serv.kniha V prov. od 2015, 208 650 km
Benzín, suv
1 200 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, NOVÁ CENA, 4X4 170 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI, NOVÁ CENA, 4X4 V prov. od 2010, 170 694 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, ČR,2.maj, Serv.kniha 170 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI, ČR,2.maj, Serv.kniha V prov. od 2011, 137 840 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSi 175 000,- Kč
Škoda Yeti 1.2 TSi V prov. od 2013, 185 067 km
Benzín, kombi
1 197 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDi, ČR 179 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Yeti 2.0 TDi, ČR V prov. od 2014, 213 600 km
Diesel, terénní
1 968 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Zobrazeno 21-40 (z celkem 168)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Škoda - historie značky auta

Škoda začala Čechách jako výrobce jízdních kol v roce 1894. V 80-tých letech vyráběla Škoda auta, koncepčně stále vycházející z let 60-tých. Model Škoda Rapid byl vysmívaný jako "Porsche pro chudé". Po sametové revoluci převzal firmu Škoda koncern Volkswagen.
Cesta od opravny jízdních kol, k největšímu českému exportéru
Vše začalo v roce 1895, kdy se dva cyklisté, zámečník Václav Laurin (1865 - 1935) a knihkupec Václav Klement (1868 – 1938) rozhodli založit vlastní firmu na výrobu jízdních kol. Nebyli totiž spokojení s reakcí drážďanské firmy Seidel & Naumann od které si zakoupili vadný bicykl. Firma jim na česky psanou žádost o opravu, odpověděla velmi stručně v tom smyslu, že požaduje-li zákazník odpověď, musí používat "pro nás srozumitelný jazyk". Tato odpověď je rozčílila natolik, že si v Mladé Boleslavi, na místě zvaném U sedmi zlodějů, společně pronajali dílnu a pod jménem Laurin&Klement začali opravovat a později i vyrábět jízdní kola nesoucí značku Slavia.
Václav Laurin měl ohromný technický talent a byl také velmi manuálně zručný. Veškerý svůj čas zasvětil technice. Na rozdíl od svého společníka byl spíše technikem a konstruktérem. Václav Klement nebyl tak technicky zdatný jako Laurin, měl však výjimečné obchodní nadání a cit pro vedení firmy a dovedl jednat s lidmi.
Od jízdních kol není daleko k motocyklu, a tak v roce 1898 staví Laurin s Klementem novou továrnu, ve které následně spatří světlo světa první konkurenceschopný motocykl vyrobený na území Rakouska-Uherska, také pod značkou Slavia. Jejich motocykl se však neprodával dobře. Ke změně došlo teprve v roce 1902 po úspěchu mladoboleslavských motocyklů na závodech v Paříži. Přelom přichází po fenomenálních úspěších jezdce V. Vondřicha na pařížských závodech v roce 1904. Motocykly L&K začínají dobývat Evropu.
Škoda - historie značky auta (dokončení článku)  »