Osobní
Terénní
X
Ford
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Ford Mondeo 1.8 16V, po STK, Klima 35 000,- Kč
Ford Mondeo 1.8 16V, po STK, Klima V prov. od 2004, 206 171 km
Benzín, sedan/limuzína
1 800 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.8 16V, Serv.kniha, po STK 35 000,- Kč
Ford Focus 1.8 16V, Serv.kniha, po STK V prov. od 2007, 213 269 km
Benzín, hatchback
1 800 ccm, 92 kW (125 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 35 000,- Kč
Ford Focus 1.6 V prov. od 2005, 205 611 km
Benzín, kombi
1 596 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 TDCi 36 000,- Kč
Ford Focus 1.6 TDCi V prov. od 2007, 235 813 km
Diesel, kombi
1 560 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 1.8 i, ČR 37 000,- Kč
Ford Mondeo 1.8 i, ČR V prov. od 2001, 268 102 km
Benzín, sedan/limuzína
1 798 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6i, 74KW, NOVÁ STK 37 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Ford Focus 1.6i, 74KW, NOVÁ STK V prov. od 1998, 224 264 km
Benzín, hatchback
1 596 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Fiesta 1.4 37 000,- Kč
Ford Fiesta 1.4 V prov. od 2005, 217 636 km
Benzín, hatchback
1 388 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 TDCi 80kW  NOVÁ STK 37 000,- Kč
Ford Focus 1.6 TDCi 80kW NOVÁ STK V prov. od 2008, 239 468 km
Diesel, kombi
1 560 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 1.8 16V, po STK, Klima 38 000,- Kč
Ford Mondeo 1.8 16V, po STK, Klima V prov. od 2003, 193 263 km
Benzín, sedan/limuzína
1 800 ccm, 92 kW (125 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6i /85 KW, 4x pneumatiky 38 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Ford Focus 1.6i /85 KW, 4x pneumatiky V prov. od 2005, 189 059 km
Benzín, hatchback
1 596 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Ford Focus 1,6 39 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Ford Focus 1,6 V prov. od 2002, 254 500 km
Benzín, kombi
1 596 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.0TDCi 103kW KOMBI Ghia 39 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Ford Mondeo 2.0TDCi 103kW KOMBI Ghia V prov. od 2007, 429 000 km
Diesel, kombi
1 997 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Ford Fiesta 1.4 i Serv.kniha 39 000,- Kč
Ford Fiesta 1.4 i Serv.kniha V prov. od 2005, 112 015 km
Benzín, hatchback
1 388 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Ford Fiesta 1.3 i 39 000,- Kč
Ford Fiesta 1.3 i V prov. od 2005, 151 577 km
Benzín, hatchback
1 299 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.0 TDCi, ČR 39 000,- Kč
Ford Mondeo 2.0 TDCi, ČR V prov. od 2004, 220 830 km
Diesel, sedan/limuzína
1 998 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Ford Fusion 1.4 i, ČR 39 000,- Kč
Ford Fusion 1.4 i, ČR V prov. od 2007, 223 404 km
Benzín, hatchback
1 388 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Ford Focus 2.0 TDCi 100 kw 39 000,- Kč
Ford Focus 2.0 TDCi 100 kw V prov. od 2004, 260 000 km
Diesel, hatchback
1 997 ccm, 100 kW (136 PS)
     


Prodám Ford Focus 1,6 Duratec Trend 39 300,- Kč
Ford Focus 1,6 Duratec Trend V prov. od 2006, 186 663 km
Benzín, hatchback
1 596 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Focus 1,6i 16V + sada pneu 39 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Ford Focus 1,6i 16V + sada pneu V prov. od 2005, 221 004 km
Benzín, kombi
1 596 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Focus 1,6TDCi 66kW KLIMA 39 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Ford Focus 1,6TDCi 66kW KLIMA V prov. od 2006, 313 400 km
Diesel, kombi
1 560 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Zobrazeno 41-60 (z celkem 2424)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Ford - historie značky auta

Ford Motor Company je americká nadnárodní společnost, v současnosti 4. největší výrobce aut na světě. Ford vlastní značky Lincoln a Mercury. Patří mu též švédské Volvo a má podíl v japonské Mazdě a v anglické značce Aston Martin. Firmu založil Henry Ford už v roce 1903.
Henry Ford, muž který motorizoval Ameriku
Henry Ford (1863 – 1947), syn farmáře z amerického státu Michigan byl od mládí fascinován moderní technikou. Nejprve pracoval na farmě svého otce, ale už v šestnácti letech odešel do města a dal se najmout jako mechanik. Své první samohybné vozidlo nazvané Kvadricykl postavil doma v kůlně v roce 1896. Bylo to ošklivé monstrum s motorem umístěným na rámu osazeném čtyřmi koly z bicyklu, poháněné gumovým pásem - ale opravdu jezdilo. Ford se však s prvním úspěchem nespokojil a zakrátko svojí čtyřkolku za 200 dolarů prodal. Obdržené peníze investoval do zlepšování svého motoru.
V roce 1899, ve svých šestatřiceti letech, Henry Ford s několika společníky založili Detroit Automobile Company, v níž se stal hlavním inženýrem. Společnost však během jednoho roku zkrachovala, také proto, že Ford byl sice excelentní technik, ale neměl v té době ani ponětí o světě obchodu. Navíc se ve vypjatých situacích ukázalo, že byl i arogantním individualistou, který s nikým dobře nevycházel. Firma produkovala automobily, které měly problém s kvalitou a také byly dražší, než by si Ford přál. Tyto okolnosti vedly v roce 1901 k likvidaci firmy.
Henry Ford se začal naplno věnovat stavbám závodních aut, se kterými i sám závodil. S několika dalšími společníky založil v Detroitu další automobilku, tentokrát pojmenovanou Henry Ford Company. Došlo však k rozporům mezi společníky a v jejich důsledku byl Ford ve zlém vypuzen z firmy. Zbývající akcionáři firmy jí poté přejmenovali na Cadillac Automobile Company, čímž vznikla další slavná značka.
Henry Ford však nepřestal snít o masové výrobě automobilů. V té době si mohli automobil dovolit pouze movití lidé a vozy zhotovovali vysoce kvalifikovaní řemeslníci na zakázku. To chtěl Ford změnit, chtěl cenu automobilu snížit natolik, aby si ho mohl dovolit každý. Pro uskutečnění své myšlenky však potřeboval velké počáteční investice. Tvrdohlavý a samolibý Ford však už měl v Detroitu špatnou pověst a s několika investory se ve zlém rozešel a nikdo další s ním už nechtěl nic mít. Nakonec se spojil s největším detroitským obchodníkem s uhlím Alexanderem Malcomsonem. Ford měl jeho důvěru, hlavně kvůli úspěchům jeho závodních vozů. V roce 1903 tak vznikla nová firma, orientovaná na výrobu sériových automobilů pro každého, s názvem Ford Motor Company.
Ford - historie značky auta (dokončení článku)  »